RSS

Cel mai frumos copil din lume???

06 Ian

Evident că dacă mi s-ar fi adresat mie o astfel de întrebare, aș fi răspuns fără să ezit așa cum vor răspunde toate mamele din lume: al meu este, cu siguranță, cel mai frumos copil din lume! Dar nu acesta este subiectul în discuție pentru astăzi (încă :-D ).

Mai demult, am citit pe blogul Sufletistei despre aceeași temă și am fost, ca și ea, oripilată. Acum, de curând, am dat, întâmplător (?!) peste o postare ce mi-a adus aminte cam CÂT de oripilată am fost. Inițial am vrut să las un comentariu, dar monopolizam spațiul omului și nu se cădea. Plus că tonul (de necontrolat când vine vorba despre astfel de lucruri) ar fi putut fi interpretat ca atac la articolul cu pricina, ceea ce nu este sub nicio formă. Atacăm o idee și atât.  Prin urmare, ia să scriu eu acasă la mine, că pot să fiu șef! ;-)

Kristina Pimenova – 6 ani, Fotomodel (de la 4 ani!)

Mă întrebam despre fetița aceasta celebră și frumoasă: oare o fi fericită? Oare se gândește cineva la urmările acestei…popularități peste ani? Cât înțelege un copil de 4 ani despre ceea ce înseamnă prezentările de modă? Oare câte lucruri, bucurii, zâmbete au fost sacrificate pentru această apariție minunată pe podiumuri?
Eu i-aș zice exploatare. Este absolut identic cu felul în care sunt puși unii copii să muncească înainte să-și facă buletin (nu că după aceea ar fi apți de muncă!). Aș decădea-o pe această „mamă” din drepturile părintești. Nu pentru copilă a făcut ea aceste „eforturi”, ci pentru orgoliul propriu. Fata nu are nimic de câștigat la această vârstă din toată povestea.

Să recapitulăm: ai un copil frumos, așa cum ți l-a dat Dumnezeu. Și ce faci? Te apuci să-i croiești viitorul. Care viitor? Spre celebritate? Spre faimă? Spre bani mulți? Sau poate nici nu e visul ei, ci doar al tău, ivit din frustrările propriei vieți.

Și ce mai faci? Adaugi un kil de fard. îi schimbi culoarea părului pentru fiecare concurs/ filmare/ prezentare, utilizezi cosmetice cu tona ca să ce??? Să arate ireal de frumoasă??? Să placă cui??? Să saliveze toti cretinii la vârste dificile după prințesa ta? Oboseală, stres, călătorii, reguli … în loc de păpuși, jocuri și alte activități care ar trebui să primeze în viața unui copil. Câți pași mai sunt până la bulimie/ anorexie, implanturi, operații estetice, probleme cu interlopii etc.? Cum va arăta adolescența ei?

Are un site oficial (?!) de pe care am selectat doar un fragment … deosebit de…inteligent:

„Today is a very very special day. Why? .. well because it’s Kristina’s 6th birthday. Wow, just 6 years old and already achieved so much! We’re very proud of you Kristie!”

„So much”??? Like…WHAT???

Și când te gândești că eu sunt mândră de fii’miu doar pentru că a învățat atâtea poezii în trei luni de grădiniță. Hmmm… oi fi eu din alt film???

Vă plac? Sunt doar păpuși Barbie…

…mult prea devreme obligate să se maturizeze…

Sau poate vor ajuge AȘA (via http://despresufletulmeu.wordpress.com/2011/10/31/despre-frumusete-si-pretul-ei-cand-devine-obsesie/ ).

„Unde ești, copilărie….?

 
20 comentarii

Posted by pe ianuarie 6, 2012 în Despre copii

 

Etichete: , , , , , , ,

20 responses to “Cel mai frumos copil din lume???

  1. rokssana

    ianuarie 6, 2012 at 9:45 am

    te sustin…mamele ar trebui decazute din drepturi si eventual internate la psihiatrie…fetitele vor suferi toata viata din cauza acestor mame nebune…

     
    • dagatha

      ianuarie 6, 2012 at 11:32 am

      Doamne păzește! Curat nebune, zău!
      Mă tot uit la Pinț care are 3 ani jumătate și-mi imaginez cam cât de crudă era micuța când și-a început…cariera (?!)…

       
  2. Tiberiu Orasanu

    ianuarie 6, 2012 at 10:46 am

    Brrrrr.
    Feri Doamne de astfel de… doamne.
    Ce poate fi mai oribil decît să distrugi puritatea copilăriei?
    Ca să nu mai amintesc ce procent infim dintre “modele” se ocupă exclusiv cu modelingul… Trist.

     
    • dagatha

      ianuarie 6, 2012 at 11:49 am

      foarte trist, Tiberiu…Din păcate ce se distruge astfel…nu se mai recuperează niciodată…

       
  3. Ciprian Bojan

    ianuarie 6, 2012 at 10:52 am

    Cam atât… Mă îngrozește subiectul… :|

     
    • dagatha

      ianuarie 6, 2012 at 11:52 am

      Sălbatică rău! Și uneori nu mai distingi oamenii de…animale. Iertată îmi fie alăturarea…

       
      • Ciprian Bojan

        ianuarie 6, 2012 at 8:03 pm

        Știi ceva? Animalele au comportamente previzibile, oamenii sunt mârșavi, duplicitari, sau cu miliarde de fețe chiar! Da, îți iert alăturarea, fiindcă unii semeni de-ai noștri nu se pot compara cu animalele… :|

         
      • dagatha

        ianuarie 6, 2012 at 11:47 pm

        Ai dreptate: să mă scuze animalele de alăturare! :-D

         
      • Ciprian Bojan

        ianuarie 8, 2012 at 6:49 pm

        Tocmai ce am citit un articol despre acest copil, în termeni laudativi, desigur… Îți dai seama că am și replicat dur. Mai zilele trecute circula pe FB o fotografie cu un copil abuzat și cu invitația de a distribui și altora acea fotografie. Doamneee, iartă-i că io merg să mă împușc! :( :|

         
      • dagatha

        ianuarie 8, 2012 at 9:48 pm

        tu nu te-mpușca! Mai stai că rămânem puțini!

         
  4. SoriN

    ianuarie 6, 2012 at 12:00 pm

    Dacă problema ar fi gândită la rece se poate vorbi de doua lucruri total diferite dar care la un moment dat ar putea interfera . In postarea de care aminteai era prezentată frumusetea fetitei care frumusete este de necontestat , acesta este aspectul primordial . Atat ! Acum pe mai departe modul cum este gestionat si intretinut acest avantaj sau de ce nu , calitate , in unele cazuri este de condamnat .
    Vinovatii pot fi din ambele tabere , noi cei ce admiram si am vrea mai mult , mai des si cei care o cultiva dand curs cererii noastre . Nu stiu care este mai vinovat dar parerea mea este ca de fapt intreaga vina o poarta cel ce intretine fals si prin metode ne-naturale o frumusete iar vina este cu atat mai mare si de condamnat cand face asta cu un copil care are dreptul la copilarie si la punctul sau de vedere .
    Pentru mine copilaria are un cu totul alt sens , nimic comun cu cutivarea frumusetei sau a inteligentei (caci si aici ar fi multe de spus) , copilaria este o perioada „nebuna” in care toata lumea este a ta fara nici o regula .

     
    • dagatha

      ianuarie 6, 2012 at 12:10 pm

      Sorin, din păcate eu nu pot distinge frumusețea naturală a acestui copil. Pentru că nu am încredere în fotografii (chiar zicea cineva acolo că a doua poză pare ireală!), pentru că nu știi cât din ceea ce vezi este adevărat și cât îmbunătățit, pentru că nu mi se pare o ipostază potrivită pentru un copil de 4 sau 6 ani, pentru că sunt mamă etc. Nu contest că minunatul copil e foarte frumos, doar că nu mai pare natural nimic, pus într-o astfel de lumină.
      Evident, așa cum sper că s-a înțeles din sublinierile făcute în postarea mea, nu era o referire cu tentă negativă la continutul articolului menționat, ci doar la ideea de a transforma un copil într-un model! Am scris pentru că mi-am adus aminte imediat de postarea mai veche de pe Despresufletulmeu.
      Sunt atâția copii frumoși! Chiar și cei care nu au trăsăturile perfecte. sau…poate tocmai ei sunt MAI frumoși? :-)
      La bună recitire! :-)

       
  5. psi

    ianuarie 6, 2012 at 2:09 pm

    încearcă să te uiţi într-o zi la concursurile de frumuseţe din america, cele de pe discovery. vei rămâne şocată! prin contrast, mame, în majoritatea lor supraponderale, îşi hrănesc visurile călcând în picioare copilăria propriilor copii.
    şi nu mai amintesc despre scandalul injecţiilor cu botox!

     
    • dagatha

      ianuarie 6, 2012 at 11:49 pm

      mi-au ajuns filmulețele de pe youtube, draga mea Psi. În plus, mai demult am văzut un documentar pe un canal american despre așa ceva. Brrrrr…
      Cu toșii facem greșeli ca părinți, dar unii…parcă deășesc orice limită!

       
  6. virusverbalis

    ianuarie 6, 2012 at 7:13 pm

    La Multi Ani-2012! :))

     
    • dagatha

      ianuarie 6, 2012 at 11:49 pm

      heheeeeeeee, la mulți ani! :-)

       
  7. Ana lu' Manole

    ianuarie 6, 2012 at 8:17 pm

    Niciodata n-am putut sa urmaresc shourile de felul asta! E ca si cum m-as uita cum sunt maltratate animalele, pentru ca in mintea mea cu asta se asimileaza!
    Nu inteleg nici eu, ca si tine, de ce o mama poate sa-i faca fiicei sale asa ceva! Subscriu la tot ceea ce ai scris!

     
    • dagatha

      ianuarie 6, 2012 at 11:52 pm

      de nebună ce este! Cu atât mai mult cu cât copiii sunt extrem de frumoși, nu înțeleg de ce trebuie să-i urâțească cu treburi de adulți! De ce or fi vrând să-i maturizeze atât de repede??? Și așa cresc într-un ritm amețitor. Mă opresc că iar m-au luat căldurile. Și nu vorbesc de acelea benefice pentru…starea normală a lucrurilor! :-D

       
  8. amelieecotillard

    iunie 17, 2012 at 10:49 pm

    sunt doar rezultatul unor decizii luate de niste mamici inconstiente. eu nu sunt de acord ca mica generatie sa fie atat de “conectata” la tot ce tine de machiaj, atata timp cat ei sunt intr-o continua dezvoltare si nu se pune problema de imperfectiuni..
    exact cum ai spus si tu sunt ca niste papusi barbie, doar ca usor usor isi vor pierde din stralucire. Pacat, iata ca exista copilasi cu posibiliati financiare lipsiti de copilarie..

     
    • dagatha

      iunie 26, 2012 at 2:45 pm

      da, foarte păcat…
      ce e mai grav este că unele dintre aceste ”mămici” nu realizează cât de mult rău au făcut nici în ceasul al doisprezecelea…

       

Ce părere ai?

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 461 other followers

