RSS

Din gama „Incredibil dar cât se poate de adevărat”

18 Ian

Mai întâi, îi cer scuze colegului de blogăială, Afkfk, nu pentru că îi fur subiectul [care a și dispărut între timp], ci pentru că nu voi avea talentul lui să dezvolt acest subiect astfel încât să fie digerabil.

Am o perioadă destul de mare de când frecventez „telespectatorii anonimi”. Știți, ca grupurile alea de suport în care vii și spui „hello, my name is Agatha Blue and I am TV addicted”, și toată lumea lălăie în cor „Hi, Agatha Blue!”. Mă tratez de câteva luni foarte bune, dar nu am renunțat la obiectul dependenței, ca alcoolicul care mai păstrează o sticlă de țuicomicină, just in case. Așa încât, obiectul de cult a devenit obicet de mobilier, sau refugiu cu program de desene animate când mama denaturată din mine are câte ceva serios (incredibil!?) de făcut. Decât că uneori, mai greșim butoanele telecomenzii, iar una din acele zile fatidice este AZI! Marți, pentru că, nu-i așa, trebuie respectate cu strictețe ceasurile rele, ca nu cumva să se supere, dragele de ele și să revină înmulțite la puterea „n”. Și când citeam mai cu spor una, alta, ce-mi aud urechiușele? Știri! Booooon! Știri, știri, da să o știm și noi. Eu, individul de rând, ignorant până la cer și înapoi, am crezut multă vreme că „știrile” reprezintă comunicate, informații de interes general, menite să aducă la cunoștință publicului larg informații ESENȚIALE despre mersul lucrurilor în societate și în toate domeniile umanității. Când am descoperit că aceste domenii s-au redus doar la o listă scurtă care ar încăpea într-un sms (și tot ar mai rămâne ceva caractere), am renunțat să mă mai uit sau să mai ascult așa ceva, pentru că de acum nici algocalminul nu se mai dă fără rețetă, iar ca să merg la medicul de familie să cer rețetă, trebuie să mai dau 15 de roni, mai mult decât algocalminul însuși.

Știrea no. 1.

A murit un piton. Ok, profunde regrete, durere adâncă (îmi plac animalele, mai mult decât unii oameni), respect pentru suferința stăpânului. Dar să faci din asta 10 (zece!) minute de știri, anunțuri, INTERVIURI!!! Și ce întrebări! Să mor că nu aș fi putut cu ușurință face și eu școala de „jurnalistici” de ăștia: „Ce ați simțit când l-ați văzut așa?” (emoticon care-și smulge părul din cap), „Văd că aveți aici (N.A. acasă la fostul stăpân) un terrarium. Ce veți face cu el?” (N.A. terrariul ăsta conținea, printre altele, un crocodil feng-shui „ca să se simtă șarpele bine”). SMAF! (de mai multe ori „smaf!”). Am vrut să mut de acolo, dar degetul îmi rămăsese înțepenit pe butonul de la telecomandă, desigur, de atâta uimire. Bietul animal de casă (?!) fusese star în videoclipuri și filmulețe deochiate. Pfui! De aici cred că i s-a tras. A făcut manelo-nctivită acută.

Știrea no. 2. (că de aici am devenit curioasă ce mai poate inventa lumea ca să facă rating. Curiozitatea asta avea să mă coste minute bune din viața mea prețioasă)

Lumea interlopă, scandal cu dive, dezvăluiri șocante din viața unor…nulități! Ce oameni de știință? Ce oameni de cultură? Ce e aia știință, la o adică? Când ai la îndemână laude la adresa propriei existențe în versuri la fel de proprii și originale, pe ritmuri amețitoare, prin care soliciți „oglinjoarei” (!?) să-ți spună cu ce să te îmbraci la bairam ca să te numească lumea „divă”: „ciorapi cu pojartier, fustiță mini, chiloței cu ața-n vânt”. Ha???? Smaf again! (Pentru doritorii de senzații tari, mă ofer voluntar, ca să zic așa, să caut versurile cu acuratețe, deoarece șocul m-a împiedicat să le rețin)

Știrea no. 3.

Deși e criză, există un domeniu în care vânzările au crescut. Mă bucur, zic, ia să vedem în ce investim. „Românii (nota știristului) dețin recordul la numărul armelor de foc, mai mult decât în vestul sălbatic”! What??? Și ca să nu cumva să nu cred, eu, telespectatorul cârcotaș, face nenea și reportaj pe tema asta, cu tot cu vânzător care arată detaliat arma, vorbește despre cât de puternică este, ce preț are și, la final, o mică demonstrație: cum se folosește ‘mneaei! După câteva minute, la același post, se anunță cum cu un tânăr a ales drept cale de sinucidere împușcarea în cap! Hmmmm…Oare cum i-o fi venit ideea??? Să fac un poll cu răspunsuri? Mă ajutați?

Știrea no.4.

Cum să furi din bancomate! Nu că nu ar avea românașii destule idei, dar nu strică o perfecționare periodică, nu care cumva să- și iasă din mână.

Știrea no.5. Un criminal în libertate. Psihologii spun că pare un om normal și sănătos. Păi unde au mai văzut ei descreierați care să iasă la teste cu rezultat pozitiv? Caz super-extra-mediatizat, epuizat de toate informaâiile, Dumnezeu știe de unde scoase, pentru emanciparea poporului, nu-i așa, prin cultură.

Știrea no.6. Un bărbat și-a lăsat mama să moară de foame. Poze, filme, imagini, detalii  cu biata femeie moartă și cu imbecilul dând interviu!

Știrea no.7. Despre prostituție. Cât câștigă, cum, când și unde, cât costă și  felul în care fentează „duduile” autoritățile de amenzile pe care trebuie să le plătească. Un fel de joacă de-a „hoții și vardiștii”. Și din nou, ați ghicit, interviu cu celebritățile, de când a zâmbit una, mi s-a fisurat ecranul la televizor.

Aici am cedat psihic și mi s-a făcut rău în cel mai propriu sens al cuvântului, așa că mi-a pierit curiozitatea de orice fel pentru următorii douăzeci de ani. Să recapitulăm: crime, furt, prostituție, moarte, scandal, bani, manele. Eu aș interzice televiziunea. Presa în general. Facem o petiție?

Consortul a zis ca mai bine mă abțin de la comentarii, nu de alta, dar nu ar vrea să aibă de a face și cu interlopii.

Ar trebui să-l ascult, că uneori are mare dreptate, dar mă durea prea tare capul și am bănuit că e de la faptul că țin în mine ce am aflat nou azi și nu împrăștii știrile astea de interes general.

Mă duc să-mi mănânc castanele la cuptor.

 
17 comentarii

Scris de pe Ianuarie 18, 2011 în Râsu'- plânsu'

 

Etichete: , , ,

17 responses to “Din gama „Incredibil dar cât se poate de adevărat”

  1. Nahemah

    Ianuarie 18, 2011 at 7:59 pm

    da, deci stirile care se dau azi la tv sunt strigator la cer de inutile si de penibile. inafara de alea de pe pro de la ora 5, alea chiar imi plac. =)))) numa’ violuri, necrofili si crime pasionale. dar in rest … pe bune, nici macar tvr 1 care mai era cat de cat suportabil a luat-o si el razna. din ziare nu se mai poate citi ca toate sunt pline de pitzipoance goale si descreierati incompetenti, iar la tv sunt numai porcarii. mai bine il arunci pe geam ( televizorul ), exorcizezi camera si scapi de nervii inutili. :))))

     
    • dagatha

      Ianuarie 18, 2011 at 8:01 pm

      dadada, exorcizare! asta îmi place! la scară largă domnule, nu așa…simplu😀

       
  2. Ciprian Bojan

    Ianuarie 18, 2011 at 8:10 pm

    Vrei o ştire şi mai tare??? Pă bune, cu titlu de zear local ce se respectă: „Starea proastă a drumurilor din judeţ, a redus numărul accidentelor rutiere”.
    Nu, pă bune, chiar nu-mi bat capu’…
    Vrei televiziune? Ia colea un descovery şi… Mie-mi place un canal cu pescuit şi vânătoare (mai puţin vânătoare) şi… relaxx!

     
    • dagatha

      Ianuarie 18, 2011 at 8:50 pm

      Păi nu auziși, bre că am greșit? nu mai fac, promit solemn! Doar că șocul…e prea mare pentru mine.
      Discovery rules! și altele din gamă.
      Mulțam🙂

       
    • VictorCh

      Ianuarie 29, 2011 at 7:29 pm

      „Starea proastă a drumurilor din judeţ, a redus numărul accidentelor rutiere”
      Are perfecta dreptate omu’! Pe asemenea drumuri, CARE-i sinucigasul care sa depaseasca 15-20 (MAX 30) km/h? Cand apare vreun pericol ai timp berechet sa reactionezi, iar daca accidentul TOTUSI se produce, se soldeaza de obicei doar cu tabla indoita si sticla sparta, nu si cu sange!

       
  3. afkafk

    Ianuarie 19, 2011 at 6:34 pm

    AAAAHAHAHA!!! stirile astea cum te aduc ele la curent cu tot ce misca in politica,economie,educatie,stiinta etc etc etc. daca nu stii cum sa privesti lucrurile????:)🙂 vezi?🙂 dai interpretari gresite. asa ca te rog pentru ca sa-mi dai voie a-mi permite sa explic oarece cat se poate de scurt:
    1.zici ca pitonul a luat parte la filmari siecsi cu siecs,desigur. apai asta este din domeniul…artelor. cinematografia in a noastra tara fiind defavorizata de la „dom’ Semaca” si „Lascarica” incoace eu vad asta ca pe un semn ca se poate spera.
    2.cum adica”Ce cultura?”. mie-mi pare foarte clar o stire legata strict de cultura…promovarea unui poet contemporan,tanara fatuca ce scrie versuri cu problemele ei cu tot ce apare la stiri…nimic grav…
    3. clar stiri economice. apai daca zici ca se si impusca un tanar in si anume teasta, este o afacere de viitor. tinand cont de numarul cetatenilor ce au ganduri legate de suicid datorita ratelor la banci pentru masinile din parcare eu consider ca ar trebui chiar sa te interesezi daca magazinul de arme cu pricina are actiuni scoase la vanzare si sa faci pe dracu-n patru sa cumperi cateva. asta-i „pont” curat.
    4.cum sa furi bancomate? pai de ce mai untrebai unde-i stiinta? na si poftim- stiinta.
    5.criminal in libertate,psihologi- medicina.clar!adeca domnii psihologi au reusit dupa indelungi cercetari sa traga concluzia ca acel criminal nu-i si anume…intreg la minte. ce atata caz?
    6.barbatul cu mama lasata sa moara de foame…ce nu-i clar aici? CERCETARE. de asemenea cercetarea a fost defavorizata atat de buget cat si de atentia populatiei…omul cerceta sa vada cat poate sa reziste femeia fara mancare pentru a descoperii noi tehnici de supravietuire…nu-i sadism ci o simpla eroare de calcul…se poate intampla oricarui cercetator…da! a gresit pentru ca ar fi trebuit sa faca experimentul la Institutul de Cercetare de la Magurele…dar este de inteles….daca-i fura cineva inventia pana sa o breveteze?
    am zis „cat se poate de scurt”. mai scurt nu s-a putut🙂🙂

     
    • dagatha

      Ianuarie 19, 2011 at 6:42 pm

      SMAF! am zis!
      Cum le mai potrivești tu, bibicule, zău așa! eram pe punctul de a-ți trimite un mail da m-am abținut, că nu se cade. Așa că rezum și eu rezumatul.
      Deci:
      Recapitulăm despre ce au fost știrile: cinematografie cu filme siecsi și serpi (noroc de șerpi), cultură cu promovări de talente „în adâncuri înfundate”, economie cu arme, bănci și capete împușcate,știința bancomatelor, psihologia criminalilor, cerecetare în domeniul nutrițional. Parcă -s cursuri la Facultate. Deci să mă mai uit adecătelea…Hmmmm..

       
  4. vavaly

    Ianuarie 20, 2011 at 2:25 pm

    crezi ca degeaba te-am nominalizat noi la blogul cu cel mai mult umor? Umor gri , dar umor sa fie sa nu devenim si noi gri.
    Hai cu succes inainte , poate iese ceva din asta : http://copiisimame.blogspot.com/2011/01/concurs-blog-de-blog.html

     
    • dagatha

      Ianuarie 20, 2011 at 5:39 pm

      Mulțumesc pentru nominalizare!
      :-*

       
  5. Moi

    Ianuarie 22, 2011 at 3:54 pm

    Si cu toata e astea esti inca TV addict ?😉

     
  6. Moi

    Ianuarie 22, 2011 at 3:55 pm

    Cred ca m-am „addictat” si eu , Am vrut sa spun „Cu toate astea esti TV addict”😉

     
    • dagatha

      Ianuarie 25, 2011 at 11:22 am

      păi nu! tocmai de asta ziceam că e șocul mare. eu mai auzisem de asemenea lucrururi de mult și nu cred că voi mai avea răbdare să mai ascult ever again!🙂

       
  7. carbonaru

    Ianuarie 27, 2011 at 8:32 pm

    La urma urmelor, si presa e oglinda societatii noastre. Sau macar oglinda dorintelor si nevoilor ei.

     
    • dagatha

      Ianuarie 28, 2011 at 11:24 am

      oooooo, da!!!Păi ratingul cine îl face domnule? Noi ăștia de căscăm ochii cât cepele și mai sunăm repede și pe alții: „hai , soro, că se dă la teve cu pitonu’”.

       
  8. VictorCh

    Ianuarie 29, 2011 at 7:34 pm

    „…se dă la teve cu pitonu’” ”
    Macar daca ar ‘da’ careva (la TV, in direct, fara mila) cu un piton de alpinism – preferabil unu’ din alea mai mari si mai grele (sau chiar si cu pioletul)…

     

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

