RSS

9 februarie…

08 Feb

Nu i-am înțeles niciodată pe cei care au fost mereu indiferenți în ceea ce privește ziua de naștere, indiferent de motiv. Ca să nu mai spun de cei care „uită” intenționat de ea. Cred că până la urmă e vorba de bucuria de a ți se fi îngăduit să zăbovești câteva clipe din toată măreția asta a Timpului, aici. E vorba de recunoștința față de cea care ți-a dat viață. Spunea foarte frumos o prietenă că de ziua nașterii cuiva, prima care ar trebui sărbătorită într-un sens sau altul, ar trebui să fie Mama.

În ceea ce mă privește, 9 februarie este mereu o zi importantă. Nu contează dacă lucrurile nu ies cum trebuie, nu contează dacă starea nu este cea care trebuie, e mereu mai presus de orice altă zi.

Și pentru că îmi e atât de dragă, am căutat să văd dacă e la fel de importantă și pentru alții. Așa am aflat că dintre cei născuți de-a lungul timpului la această dată, sunt muzicieni, poeți, pictori, filosofi, amirali, avocați, actori, samurai (asta mi-a plăcut cel mai mult🙂 ), piloți, oameni de știință, sportivi, o listă impresionantă. Am descoperit chiar o listă cu biografii „astrologice”. Asta m-a mai liniștit, înseamnă că sunt alții și mai nebuni ca mine de-și ocupă timpul cu așa ceva :-)))

Am și eu lista mea. De oameni dragi pe care i-am cunoscut de-a lungul timpului. Cu trei dintre ei am împărțit ziua de naștere în diferite episoade din viața mea.

Bunicul meu a primit în dar de ziua lui, prima nepoată. Era o adevărată sărbătoare în familie când venea ziua noastră. De altfel, e un soi de „tradiție”: mama s-a născut de ziua bunicului ei, o vară de-a mea, de ziua strabunicii noastre. De fiecare dată se adunau toți, iar petrecerea era mereu memorabilă. Frumoasă copilărie am avut…Iar de bunicul meu îmi aduc aminte cu un zâmbet larg, pentru că a fost unul dintre cei mai buni oameni pe care i-am cunoscut, foarte vesel, plin de viață și cânta superb din frunza de nuc.

Studentă fiind, am cunoscut-o pe prima mea „geamănă”. Claudia a fost mereu, din punctul meu de vedere, o persoană discretă. Fiind la fel de veselă, am avut câteva episoade în sesiunile lungi și imposibile, în care ne-am distrat copios. Nu ne-am văzut de 10 ani! Până și numele copiilor noștri este același🙂 La mulți ani, dragă Claudia! Să-ți trăiască Tudor și să te bucuri de familia ta frumoasă!

Laura…este o fată „de nota 10”. Am cunoscut-o la școală. Era, pe atunci, profa de mate a elevilor mei. Ei o adorau! Au regretat enorm că a trebuit să plece. Când mă gândesc la ea, primul lucru care îmi vine în minte este zâmbetul ei. Îi face chipul să pară și mai blând. E ca și cum toată bunătatea ei e desenată atunci, pe loc, în mugurele acela de zâmbet. Niciodată nu uită să mă sune: „La mulți ani, surioară!”, îmi zice. La mulți ani și ție, draga mea! Nu am uitat nici acum trandafirul acela roșu🙂

Later edit: Am găsit o postare despre o aniversare specială la Diacritica și mi-a plăcut mult!

 
34 comentarii

Scris de pe Februarie 8, 2011 în Despre viață

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

34 responses to “9 februarie…

  1. vavaly

    Februarie 9, 2011 at 7:47 am

    La multi ani si tie , draga noastra, frumoasa nebuna… O zi de sarbatorit asa cum iti doresti sa ai si te bucuri de acest popas pe Pamant, sa iti fie atat de lung cat iti doresti si sa implinesti tot ceea ce simti ca ai de implinit.

     
  2. Lidia

    Februarie 9, 2011 at 7:53 am

    De ziua ta eu iti doresc IUBIRE!🙂
    Visele de azi sa devina realitate… Sperantele de maine impliniri. Orice cadere sa fie un pas inainte. Gindul bun sa te insoteasca mereu!
    LA MULTI ANI!!!
    … si multi pupici🙂

     
  3. eumiealmeu

    Februarie 9, 2011 at 11:43 am

    treci pe la mine, treci pe la mine…
    dacă iei şi amandine
    e şi mai bine!

     
  4. Laura

    Februarie 9, 2011 at 12:20 pm

    La multi ani, surioara!
    Sa fii fericita, ca iubita sper ca n-ai dubii…Iar anul asta sa fie mai bun ca toti ceilalti. Eu una asa spun intotdeauna…ce e mai bun…abia urmeaza sa mi se intample!

     
  5. dagatha

    Februarie 9, 2011 at 12:55 pm

    Mulțumesc mult pentru urări! Și pentru gândurile bune🙂

     
  6. dagatha

    Februarie 9, 2011 at 1:00 pm

     
  7. dagatha

    Februarie 9, 2011 at 1:09 pm

    aaaa și de publicarea experienței pentru Marea Carte
    http://despresufletulmeu.wordpress.com/2011/02/09/februarie/#more-1283

     
  8. Nahemah

    Februarie 9, 2011 at 3:17 pm

    sa incep cu mesajul etalon: „La Multi Ani”?😀 am sa incep oricum cu el pentru ca asta e exclamatia care caracterizeaza orice zi de nastere asa ca … LA MULTI ANI!!! imi pare bine ca te cunosc si ca apuc sa-ti urez acest lucru. toata fericirea, toata dragostea, toata frumusetea si tot norocul din lume ti-l doresc pentru ca esti o persoana cu adevarat speciala si le meriti pe toate cu varf si-ndesat! pupici multi si o zi frumoasa iti doresc astazi de ziua ta! cea mai frumoasa din lume! :)) :*:*:*

     
    • dagatha

      Februarie 9, 2011 at 6:59 pm

      dacă spui tu, înseamnă că trebuie să fie adevărat. Știu că ești extrem de selectivă și niciodată nu faci nimic de dragul clișeului. Mulțumesc draga mea :-*

       
  9. BlueRiver

    Februarie 9, 2011 at 3:20 pm

    La multi ani! sa cresti mare in ochii lumii!🙂

     
    • dagatha

      Februarie 9, 2011 at 7:00 pm

      apoi, în ochii lumii…m-am lămurit! :-))) Mai bine să nu cresc deloc. Să rămân așa mică, mică, mică🙂
      Mulțumesc pentru urări :-*

       
  10. Tudor

    Februarie 9, 2011 at 3:43 pm

    La multi ani in care sa te bucuri de sanatate si iubire🙂

     
  11. Ciprian Bojan

    Februarie 9, 2011 at 5:25 pm

    LA MULŢI ANI! Ar mai fi altceva de adăugat? Da, lista de clişee poate fi lungă, aşa că, din partea mea, una de la Scorpions: Still Loving You, e mereu cea mai potrivită!

     
    • dagatha

      Februarie 9, 2011 at 7:03 pm

      Scorpions…sweet old memories!
      Mulțumesc pentru dar. :-*

       
  12. Ciprian Bojan

    Februarie 10, 2011 at 10:07 am

    A propose de coincidenţe: Mama mea, Maria, născută pe 20 iulie de Sf. Ilie; Tatăl meu Ilie, ghici când s-a născut? Ai ghicit pe 15 august de Sf Maria…😀 Ştii când au aflat? Când şi-au depus actele pt căsătorie😀

     
    • dagatha

      Februarie 10, 2011 at 3:10 pm

      ce interesant! (mie imi plac la nebunie „coincidențele”)

       
  13. omul cu ciocolata

    Februarie 10, 2011 at 12:01 pm

    Cand ne-am nascut am primit sentinta : condamnat la moarte , drept la recurs in urmatorii 0-100 de ani .
    Mizati pe bomboane de ciocolata

     
    • dagatha

      Februarie 10, 2011 at 3:10 pm

      da câta ciocolată acolo la matale! :-)))

       
  14. Camelia

    Februarie 12, 2011 at 3:14 pm

    Ori de câte ori cineva se naşte, cerul visează cu stele; suntem vis lăsat pe pământ pentru a fi trăit.
    La mulţi ani pentru ziua ta, cu întârziere! Şi cu drag pentru un suflet care freamătă.

     
    • dagatha

      Februarie 12, 2011 at 7:22 pm

      Întotdeauna cuvinte frumoase…
      Mulțumesc🙂
      Și pentru cadoul muzical
      :-*

       
  15. Camelia

    Februarie 12, 2011 at 3:15 pm

     
  16. baltazar72

    Februarie 13, 2011 at 10:02 am

    La multi ani! cadoul meu pentru tine este link-ul de mai jos. Poate te ajuta la articolul cu creativitatea (sau inventivitatea).🙂
    http://altbazar3.wordpress.com/2011/01/30/din-ciclul-mama-de-ce-mai-facut-inginer/

     
    • dagatha

      Februarie 13, 2011 at 10:06 am

      Mulțumeeeeeeeeeeesc! Și pentru urări și pentru cadou. Fug să mă apuc de treabă.🙂

       
  17. afkafk

    Februarie 17, 2011 at 12:56 pm

    la multi ani…cu intarziere ca asa mi-s eu de fel:) stii ce mi se pare genial? orice om, de ziua lui, are o mica doza de egoism…mica foarte mica la unii insa exista: „este ziua MEA. a mea si eu sunt cel nascut in aceasta data EU si este ziua MEA”
    nu cred ca vre-odata m-am gandit,de ziua MEA, la cei nascuti in aceeasi zi cu mine🙂
    de aceea te citesc cu placere:)

     
    • dagatha

      Februarie 17, 2011 at 1:31 pm

      nu-i bai de întârziere, încă mă mai ține euforia🙂
      Cel mai frumos compliment primit lately (emoticon rușinat). Mulțam🙂

       
  18. rokssana

    Aprilie 11, 2011 at 6:58 pm

     
    • dagatha

      Aprilie 11, 2011 at 7:16 pm

      zăpăcită cu acte în regulă! :-))))) mi-ai urat și atunci cu butonul „Like”, da eu accept urări în orice zi din an, așa că…
      pupici

       

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

