RSS

De data aceasta, votul tău CONTEAZĂ!

06 Mar

Titlu special ales întru tulburarea minții colegului de blogăială, care va crede musai că m-am dedat politicii, doar-doar mă nominalizează în vreo postare de-a ‘mnealui, drăcoasă, cum ne-a obișnuit.

Ei bine, dreptul la vot este indiscutabil! Așadar, pregătiți-vă de votare!

Mai întâi, povestea 🙂

Șezând eu cumințică și fără griji, mă trezii într-o bună zi cu un soi de leapșă de la fetele minunate de pe blogul cu mămici. Au aruncat vorba și au fugit. Până m-am dezmeticit, m-am trezit cu microbul concursului în sânge, adrenalina în creștere și ideile năvălind fără opreliște. Mărțișor? Stați că vă arăt eu vouă!

Am purces la magazine de soi, de unde am cumpărat următoarele ingrediente: pastă de modelat (ceramică), acuarele și pensoane, că tot nu invadasem acest teritoriu cu fii-miu, sperând că îmi voi păstra intacte lucrușoarele de oareșcare fragilitate de prin casă  (perdeaua, mobila, pereții imaculați). Am pregătit masa de lucru. Trebuie precizat că, datorită faptului că și acesta este un talent ascuns foarte bine, eu fiind un artist desăvârșit, plin de creativitate și elan, experimentul de față va avea aceeași soartă ca și cel culinar, prin urmare nu trebuie să vă speriați că se va repeta.

Masa de lucru arăta cam așa Iar primele monstruozități, goale de semnificații, erau acestea:

Nu înțelegeți ce sunt? Nu-i bai, nici după rezultatul final unele nu păreau ceva din lumea aceasta, ci, mai curând, elemente extraterestre.

Cu puțin ajutor de la prieteni… S-au conturat vag niște figurine…

Și ..au rezultat produsele finale….

Mă rog…o parte din ele, anyway…cele mai decente…

Așa că m-am trezit că particip și la concurs cu minunata capodoperă rezultată din munca în echipă:

Stresul maxim a fost cu ața pentru mărțișor, deoarece nu am găsit nicăieri decât mult prea groasă, prin urmare am dezbrăcat niște mărțișoare de anul trecut ca să fim în regulă.

Să revenim la vot 🙂 Asta dacă ați ținut pasul cu mine și nu ați fugit să beți o răcoritoare între timp.

Minunatul mărțișor TREBUIE votat pe http://copiisimamici.blogspot.com/2011/03/echipa-nr9-andrei-si-diana-smith-agatha.html până pe 11 martie, din câte am înțeles.

Vă mulțumim pentru colaborare.

😀

PS. Ca de obicei, suferind de amnezie sau de un început de Alzheimer, iaca de unde mi-au venit niște idei (că doar nu ați crezut că le știu pe toate): http://chichiridiche.wordpress.com/2011/02/03/sa-nceapa-martisogareala/#comments.  Acum, sper că propritara să nu considere că i-am denaturat arta. A se reține că sunt novice în așa ceva.

 
33 comentarii

Scris de pe Martie 6, 2011 în Despre copii

 

Etichete: , , , , , ,

33 de răspunsuri la „De data aceasta, votul tău CONTEAZĂ!

  1. Ciprian Bojan

    Martie 6, 2011 at 9:02 am

    Frumos! Arta cere sacrificii! 😀 🙂

     
    • dagatha

      Martie 6, 2011 at 9:05 am

      O, daaa! Și încă cum! Avem următoarele: perdea colorată divers, ceramică prin toare ungherele, astfel încât, peste sute de ani când se vor descoperi la noi Cucutenii moderni, vor crede că ne-am îndeletnicit cu olăritul și apărem în cărțile de istorie virtuale din anul 2657, picturi murale reprezentnd cinci degețele minunate etc.

       
  2. Ciprian Bojan

    Martie 6, 2011 at 9:14 am

    Păi acel pui de om care s-a luat la trântă cu provocarea asta, care a acceptat-o, oare cu cine o fi semănând în afară de unica sa mamă? E hiperactiv, curios, îi place să coloreze, face năzbâtii? Ce să-ţi doreşti mai mult de la un copil?
    Mult succes!!! 🙂 😀

     
    • dagatha

      Martie 6, 2011 at 9:17 am

      apoi nu numai cu provocarea s-a luat la trântă puiul! :-))))
      Mulțumiiiiim!

       
  3. rokssana

    Martie 6, 2011 at 2:51 pm

    votat:)

     
    • dagatha

      Martie 6, 2011 at 3:24 pm

      Mulțumiiim!:-)

       
      • Ciprian Bojan

        Martie 8, 2011 at 8:30 am

        Din dragoste şi cântec,
        mereu, (EA) femeia!

         
      • Ciprian Bojan

        Martie 8, 2011 at 5:08 pm

         
      • dagatha

        Martie 11, 2011 at 8:40 pm

        Mulțumesc…. 🙂

         
  4. poorbuthonest

    Martie 6, 2011 at 4:45 pm

    Sunt frumoase… imi place buburuza 😉 🙂

    Am si votat… mult succes 🙂

     
    • dagatha

      Martie 6, 2011 at 4:49 pm

      Da, unele au ieșit chiar bine. Mai greu cu cizelarea. Deh, instrumente ieftine…
      🙂

       
  5. afkafk

    Martie 6, 2011 at 5:26 pm

    facem si io ce putem…:)

     
  6. dagatha

    Martie 6, 2011 at 5:44 pm

    Am rămas…fără cuvinte. Ei, bine, DA, ai reușit! Multă lume îți va fi recunoscătoare
    :-)))

     
    • afkafk

      Martie 6, 2011 at 6:03 pm

      bre…. jurat-am ca aduc si ziua asta pe pamant :)))) \
      dara, totusi, vezi sa nu te tie mult ca un comentator am si-mi strici socoteala 🙂

       
      • dagatha

        Martie 6, 2011 at 6:05 pm

        doamne, când e vorba de comentat… și din morți mă rădic :-))) Dacă e vorba să te comentez pi matali… iadul nu reușește să mă claustreze. Dont uori! :-))))

         
  7. Andreea

    Martie 6, 2011 at 8:37 pm

    Hello 🙂 Ma bucur ca ati furat niste idei. Cu mare drag ma declar incantata de ce v-a iesit acolo si sper ca va voi putea fi de folos si la urmatoarea incercare. Daca aveti nevoie de ajutor sau sfaturi intrebati oricand 🙂 Succes!

     
    • dagatha

      Martie 6, 2011 at 8:42 pm

      Mulțumim! Chiar am fost încântați de ceea ce faci tu acolo. 🙂

       
  8. BlueRiver

    Martie 6, 2011 at 10:20 pm

    votat cu drag! :)… si eu poer in piept un singur martisor, facut de o eleva de-a mea 🙂

     
    • dagatha

      Martie 7, 2011 at 12:09 pm

      Mulțumim.
      De multe ori alegi să porți cu tine ceva ce e făcut din inimă și cu forțe proprii.
      🙂

       
  9. isis

    Martie 7, 2011 at 9:51 am

    Cam asa arata masina pe care mi-o doream eu acum cativa ani, doar ca a mea era desenata cu degetul pe nisip, nesigur. Acum vreau un Nissan Murano sigur 😉
    Pana mi-l iau, am timp sa votez echipa nr. 9 🙂

     
    • dagatha

      Martie 7, 2011 at 12:10 pm

      Nissan Murano nu am , da până la anu de mărțișor am timp să mă perfecționez. Fac un Murano de n-a văzut Nissanu! Numai pentru tine.
      🙂

       
  10. antiqul

    Martie 7, 2011 at 10:30 am

    Bravo echipa nr.9! Aveti 59 de voturi si sunteti pe locul 3 deocamdata 🙂

     
    • dagatha

      Martie 7, 2011 at 12:11 pm

      Mulțumim susținătorilor înflăcărați, că fără ei…nu știu zău
      🙂

       
  11. hazmate

    Martie 7, 2011 at 5:57 pm

    am votat, acu’ unde ma duc sa-mi iau galeata, kilu’ de zahar/faina si bricheta? sper ca nu mai dati calendare ca data trecuta!

     
    • dagatha

      Martie 7, 2011 at 6:00 pm

      of, mi-ai stricat surpriza…calendare aveam.
      mă duc sa le schimb pe brichete. sau măcar pe chibrituri…

       
  12. Camelia

    Martie 8, 2011 at 7:02 am

    8 Martie, cu dragoste, Agatha!

     
  13. Camelia

    Martie 8, 2011 at 7:09 am

    Am votat, fie-mi iertată întârzierea, minunatul mărţişor făurit de sufletele acelea care fac miracole. Putea fi orice şi oricum făcut; acolo, în el, e dragoste. A ieşit ceva emoţionant. De frumos.
    Hai echipa 9!!!

     
    • dagatha

      Martie 11, 2011 at 8:38 pm

      muah!
      Mulțumesc mult pentru cadoul de 8 martie și pentru vot 🙂

       
  14. eumiealmeu

    Martie 10, 2011 at 9:27 am

    ok, votul tău (de)contează… şi mărţişorul tău ajunse în finalul finalului la mine pi birău. mă mândresc tari cu iel şî cu plicul tîău, ai un scris de profă (oare ce meserie ăi hi având matale, bre?).
    şi ca să nu exagerez … e prima dată când realizez de la atât de mult roşu şi alb din mărţişor că… mărţişorul e dinamovist. nu de alta, dar îţi dai seama că la matusalemica mea vârstă n-am bănuit până acum că ar fi oareşce relaţie între câini şi mărţişor, iar acu m-a apucat să-i suspectez… şi totul din vina ta… las că-mi trece…
    mulţumesc pentru to(r)t.

     
    • dagatha

      Martie 12, 2011 at 9:16 am

      wow, dinamovist? să nu te audă consortu că e jale! :-)))
      Bine că a ajuns, că altfel începeam cu SRI-ul că și așa am pile acolo :-)))

       
  15. Ana lu' Manole

    Martie 12, 2011 at 8:46 am

    Ups, am ratat momentul…si imi pare rau. Chiar meritau votate!

     
    • dagatha

      Martie 12, 2011 at 9:18 am

      staaaaaaai, că nu e tot. Acum contabilizăm voturile de suflet. Și e primul :-)))
      Mulțumim.
      :-*

       

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Thaumaturge

talk about candles, circles, planets, stars, bananas, chants, runes and the importance of having at least four good meals every day”

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

