RSS

Concurs de mărțișoare la final

12 Mar

Gata, ați scăpat. Puteți să vă deschideți calculatoarele fără teama de aprimi un mass  enervant precum politica la vremuri electorale: „Votați, că vă dau…”. Evident că nimeni nu înțelege la ce se referă verbul din vocabularul aflat în dotarea demagogului. Adică…vă dau…ceva, dar nu acum? Sau …vă dau…de nu vă vedeți dacă nu votați…?

Cert este că în această săptămână mi-am reactivat toate id-urile de messenger cu care nu mai intrasem de mult în contact. Am reînviat morți, am dat delete la conflicte, mi-am amintit și de mătușa Tamara, am acceptat că Grigore îmi este rudă, toate astea ca să câștig. Ei bine, domnilor și doamnelor, repet, totul a fost „pe enteres”. Mi-am văzut visul cu ochii și iată, fiul meu va fi încântat cu noul set de jucării de pe site-ul sponsor: http://www.jucariidinlemn.com/category/toate-produsele_0_p1.aspx?filter=57,elfmarket.

Da, suntem fericiții posesori ai nesperatului loc II, după câștigătoarele de pe http://oanamada.wordpress.com/2011/03/12/concursul-de-martisoare-la-final-locul-1/. E momentul să afle și ele adevărul: le-am sabotat: am făcut voodoo, am piratat linkuri, le-am strecurat licori în ceașca de cafea, am vorbit cu mama omida. N-a mers domle! De unde și morala: ce-i al tău e pus deoparte, nimeni nu poate interveni între tine și ce-ți este scris.

Astfel că, după curse ca în filme, după alternanțe de locuri, după momente de criză existențială, după rugăciuni fierbinți, clasamentul final a fost afișat de mămicile minunate de pe http://copiisimamici.blogspot.com/2011/03/concursul-de-martisoare-editia-i-luat.html.

Ca să închei într-o notă potrivită 🙂 , consider că a fost o idee extraordinară și cred că ar fi trebuit să participe mai mulți concurenți. Dar vom avea grijă de asta în ediția următoare. 😀 Cred cu toată sinceritatea că toate mărțișoarele au fost deosebite prin ineditul materialelor folosite, prin viziunea fiecărei echipe și prin dăruirea cu care au fost realizate. Dacă ar fi trebuit să votez…nu știu sincer, ce aș fi ales.

Felicitări tuturor echipelor, organizatoarelor inimoase și sponsorului principal.

Bineînțeles că trebuie să mulțumesc neapărat celor care ne-au votat! De pe blog, de acasă, străini, angajați… obligați sau nu.

Urmează să afișez cu mândrie diploma, dar e în lucru puțin. Deh, mofturi de divă 😀

Edit: Iat-o!

 
18 comentarii

Scris de pe Martie 12, 2011 în Despre copii

 

Etichete: , , ,

18 răspunsuri la „Concurs de mărțișoare la final

  1. eumiealmeu

    Martie 12, 2011 at 2:03 pm

    nu te mai lăuda, mai bine invită-mă să fac un joc cu tine, cu setul respectiv, în timp ce copilul personal (al fiecăreia) stă pe blogul personal (al mamei celuilalt). 🙂

     
  2. dagatha

    Martie 12, 2011 at 2:06 pm

    shshshsht! nu mai da din casă!
    statul pe blog e constructiv. M-au învățat specialiștii 🙂

     
  3. oana

    Martie 12, 2011 at 3:03 pm

    Asa zici…vodoo, alea, alea…daca nu stiam ca am complicatii bacteriene in urma multiplelor viroze contactate zau daca nu te credeam! 😀 Da’ tusea…tusea de unde imi vine domne’? 😀
    Intre noi fie vorba, cand am vazut ca ne depasiti si o luati la trap….mi-am redeschis si eu mess-ul dupa x ani si uite asa m-ai facut tu pe mine sa-mi incarc la maxim programul pentru cand vin acasa, in Romania. 😀
    Felicitari dragilor! La anul ne duelam din nou? 😀

     
    • dagatha

      Martie 13, 2011 at 7:48 am

      absolut! mai absolut ca vodca! ne duelăm de nu ne vedem. Să-mi aduci aminte să ma împrietenesc cu mulță lume înainte de concurs. :-))))
      cât despre tuse…ehehee…secret profesional. păstrăm pentru data viitoare :-)))

      Felicitări încă o dată!

       
  4. Ciprian Bojan

    Martie 12, 2011 at 3:07 pm

    Da’ dacă statu’ pă blog e constructiv, pă sub blog o fi genial, sau pă lângă o fi demenţial? 😛 😀 :)) Îmi place să mă joc cu cuvintele, deci…
    Felicitări pentru strădanii, că a fost doar locu’ doi… ghinion… sau nu? 😉

     
    • dagatha

      Martie 13, 2011 at 7:49 am

      important e să fii musai prin preajma blogului. Vezi tu după aceea unde te poziționezi :-)))
      Locul doi? Nesperat! Noroc că m-a incitat doamna de mai sus, că nu mă impicam așa de profund. cu voodoo cu tot
      :-)))

       
  5. afkafk

    Martie 12, 2011 at 6:14 pm

    ei da! se necesita un set de urale si felicitari!!!
    sunt absolut convins ca echipei de pe locul I i-au fost de folos vrajile facute la randul lor si chiar,daca ma chinui nitel,am sa pot produce si dovezi care sa confirme faptul ca la sabotarea echipei nr 9 au participat minim trei servicii secrete internationale plus o echipa de cercetatori chinezi,americani si britanici carora li s-au adugat sute de vraci africani. cu toate acestea nu au reusit sa va doboare de tot si v-ati tinut tari cum de altfel si sunteti! spor la joaca si …pe data viitoare 🙂
    pe langa subect zic si io ca-ti sta bine noua haina 🙂

     
    • dagatha

      Martie 13, 2011 at 7:54 am

      am primit setul de urale și felicitări 😀
      Nu mai dai idei și tu…doar în privat, dacă vrei să nu le aplice și alții.
      Noua haină? 😀 Știi cum e cu femeia care se tunde, se vopsește, se aranjează și apoi întreaba: ce vezi schimbat la mine, dragule? iar el, sensibil până în măduva oaselor: aaaa… ți-a ieșit un coș?
      deci felicitări, nu știu dacă ești primul care a observat, da ești primul care a spus-o, deci m-ai salvat de la depresie :-)))

       
      • Ciprian Bojan

        Martie 13, 2011 at 8:15 am

        Nu-i primu’ , îţi dai seama! Doar că io vreau pentru ca să-ţi spui, că io mă uit mai mereu la marfă, ambalaju’, poa’ să mai aştepte! 😀 Ceea ce se cheamă că îmi place conţinutu’ iar de aspect… se îngrijeşte gazda!

         
      • dagatha

        Martie 13, 2011 at 8:20 am

        Ok, hai că se pune! M-ai convins. Lucru care se poate observa cu ochiul liber de la zâmbetul larg de pe fața mea și de la roșul din obraji, care nu e de la vreun machiaj
        😀

         
  6. Shayna

    Martie 13, 2011 at 6:29 am

    Ei, da! Yupiiiiiii! Chef acum, da? 😛

     
  7. BlueRiver

    Martie 13, 2011 at 9:58 am

    Felicitari! 🙂
    Vreau si eu sa ma joc cu jucariile alea 😉

     
  8. BlueRiver

    Martie 13, 2011 at 5:34 pm

    facem, dar stai sa se incalzeasca, s-o facem la iarba verde 😉

     
  9. alinutza

    Martie 15, 2011 at 12:44 pm

    Felicitari pentru participare, pentru locul pe care v-ati clasat, pentru premii … mi-a placut postul tau, cred ca mai toate am facut asta dintr-un motiv bine intemeiat …. bucuria copilului.
    O zi frumoasa va doresc!

     
    • dagatha

      Martie 15, 2011 at 7:24 pm

      daaaaaaa! iată că mă făcui client fidel la handmade-uri 😀
      Bucuria copilului, neîndoielnic, dar la drept vorbind…m-a cam prins și pe mine 😀
      La fel și vouă.
      🙂

       

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

