RSS

Life really sucks?

15 Apr

sursa foto: http://www.google.com

Nu demult, am primit această replică de la o persoană pe care o apreciez.

De fiecare dată încerc să-mi exprim părerea fără să judec pe nimeni, ci doar să scriu despre propria experiență legată de subiectul în discuție. Aș vrea să se rețină acest aspect atunci când cineva ajunge să citească diverse pe acest blog.

Da, au existat situații în care gândul meu subscria cu brio la celebrul „LIFE SUCKS!”, în care numărul firelor smulse din creștet era direct proporțional cu toate cuvintele de blagoslovenie la adresa tuturor potențialilor „vinovați” pentru ceea ce trăiam. Au fost și clipe în care m-am întrebat asupra rolului incert pe care l-aș avea aici pe pământ sau când am făcut loc unei depresii drăgălașe, ca să mă pot lăsa în voia gândului nenorocit o perioadă, până aveam să-l păcălesc că m-a prins, și apoi îi săream în spate și îi urlam în ureche „BAU!!!” cu toată puterea ca să se ducă de unde a venit. Tot ce am trăit de-a lungul timpului m-a învățat câte ceva. Nu găsesc mereu răspunsuri pentru ce mi se întâmplă, dar am înțeles că obosesc inutil căutându-le, în loc să-mi văd de viață și să mă bucur de lucrurile de care ar trebui să mă bucur.

Iată-mă, așadar, plină de înțelepciune, împărtășind celebrele principii care s-au născut în urma experiențelor și experimentelor:

1.  Lucrurile se întâmplă pentru că trebuie să se întâmple

De câte ori nu a încercat omenirea cu atâta încăpățânare, să se împotrivească lucrurilor firești și „a luat-o în freză” (pardon de expresie).. Divinitate, destin, soartă, astrologie și cine știe câte alte sinonime. Sunt atâtea teorii religioase și științifice care demonstrează să sunt predispoziții ale sufletului (?!) care duc spre finalități inevitabile: omul e predispus să se autodistrugă prin dorința de cunoaștere, cutare popor este „binecuvântat” sau dimpotrivă, dispunerea astrelor generează tulburări diverse s.a.m.d. Ați văzut seria „Final destination”? Extrem de relevant ca idee, dacă reușiți să treceți de realizarea (slabă a) filmului ca atare.

2. Uneori depinde de alții

E drept că se poate întâmpla ca bunăvoința celor din jur să contribuie esențial la „screwing up your whole system, generating the ultimate shut down”. Ești bun, ești binevoitor, ești iubitor de semeni, ești darnic, ești altruist, deci respecți toate legile și toate poruncile. Și când îți potrivești papionul mai bine ca să te înfățișezi la gala laureaților pentru o viață model, iaca „prietenul” îți pune piedică și cazi în nas. Tot zdrelit, cu ditai umflătura care se întrevede pe sub punga de gheață, șifonat și ciufulit, ai de ales: mergi mai departe, intri la gală cu privirea sus, zâmbești sau chiar faci o glumă bună ca să binedispui atmosfera și să demonstrezi că nu degeaba ești nominalizat la premiul pentru cel mai „cool” pământean, sau te întorci rușinat, înjurând de toți sfinții pe care i-ai proslăvit până mai atunci, arunci fracul, îți sufleci mânecile și îți cauți „prietenul” ca să-i arăți tu lui!

3. Uneori depinde de tine

Eu aș zice „de cele mai multe ori”.

Știi ce vrei? Vrei suficient de mult asta? Ce ești dispus să faci pentru a ajunge în vârf? Și mai ales, ce NU ești dispus să faci pentru a ajunge acolo? Cred cu tărie că avem generatoare de rezervă undeva bine ascunse și că acestea ne pot relansa în cele mai tragice momente ale existenței, când credem că totul este pierdut, când avem senzația că nimic nu mai poate petici găurile și că suntem în cădere liberă. Fiecare prăpastie mai are câte o rădăcină de copac ieșită la suprafață pentru un unic motiv. Același pentru care și „fluturii trăiesc doar o zi pe pământ”. Nimic din ceea ce trăim nu este întâmplător sau inutil. Tu singur ești forța care te poate salva din orice situație. Dacă ești suficient de puternic, supraviețuiești, dacă nu, natura îți spune „mulțumim frumos, poate la următorul concurs veți face mai bine”. Asta îmi amintește de imaginea cu puii din cuib, luptând pentru supraviețuire. Cel mai slab este aruncat de fratele mai puternic.

4. Uneori nu depinde nici de tine, nici de alții…

Cred că este posibilitatea care te scoate din minți cel mai tare. Pentru că atunci nu prea ai pe cine să dai vina pentru starea în care te afli. Cred că atunci cei mai mulți o iau razna, vor să încheie socotelile cu viața sau devin infractori morali prin negarea existenței însăși, prin metamorfoze drastice, din înger, în demon. Dar cine reușește și de data aceasta să se ridice…ei, bine, iată veritabilii învingători.

Pe Loredana am cunoscut-o întâmplător. Nu știu despre viața ei decât ceea ce am auzit-o povestind. Mă cutremur de fiecare dată când o întâlnesc, pentru că rar mi-a fost dat să cunosc un OM care să lupte atât. Diagnosticată cu cancer limfatic, evident mult mai târziu decât ar fi fost normal, după ce medicii inventau diagnostice, iar ea descoperea treptat și îngrozită cum se cheamă hidoșenia de boală de care suferă, DE PE NET, nu și-a pierdut niciodată speranța. Nu s-a lăsat până nu s-a pus pe picioare, cu toată suferința pe care o implică acest lucru. Toate astea le-a făcut…pentru ca băiatul ei „să poată fi suficient de mare cât să și-o amintească”. Mai târziu am citit despre Paul pe http://balsan.wordpress.com/hemato/ și am avut aceeași senzație: că nu am înțeles niciodată viața așa cum au înțeles-o și iubit-o oamenii ăștia. Cât despre japonezi și ceea ce li se întâmplă…ajungi să crezi vorba din popor că Dumnezeu îi dă numai celui care știe că poate să ducă.

Toți sunt îndreptățiți să urle cât îi țin plămânii: LIFE SUCKS! Și nu o fac! De ce? O fi vreun elixir și pentru asta? Probabil o înțelegere tacită să nu dezvăluie secretul supraviețuirii pentru că altfel acesta și-ar pierde din putere. Cine sunt eu să îmi plâng de milă atâta vreme cât am resurse să reînvii de fiecare dată fără să-mi fie teamă că pierd ce am mai de preț? Este clar, întotdeauna problemele mele vor fi mai mari și mai importante pentru că sunt ALE MELE. Numai că eu am învățat că e o mare înșelătorie și vorba asta. Când ești numai tu în centrul atenției tale, uiție esențialul și nu vezi leacul care stă lângă talpa piciorului tău. Ești atât de preocupat să-ți bocești durerea, încât izbind cu pumnul, sfărâmi firul tămăduitor și pierzi orice șansă pentru etapa aceasta a concursului..

 
48 comentarii

Scris de pe Aprilie 15, 2011 în Despre viață

 

Etichete: , , ,

48 de răspunsuri la „Life really sucks?

  1. Moi

    Aprilie 15, 2011 at 7:38 pm

    Nu exista viata fara momente dificile , atunci cand ai impresia ca totul sa darama si o ia razna. Atunci cand regreti tot ce nu ai apreciat la momentul bun si ai lasat sa treaca pe langa tine . ATunci cand ai da orice sa te trezesti din cosmar si sa iti continui ziua . Din pacate , sunt poveri pe care trebuie sa le ducem …Ca vrem sau nu

     
  2. dagatha

    Aprilie 15, 2011 at 7:42 pm

    Cum am ști să ne bucurăm de viață dacă ar fi așa de ușor totul? Cum ai aprecia fericirile, dacă nu ai traversa tristețile?
    Fiecare își duce povara. În felul lui.
    🙂
    Mulțumesc de gând.

     
  3. eumiealmeu

    Aprilie 16, 2011 at 7:41 am

    esti foarte inteleapta. predestinatia nu exista, e clar, dar exista anumite resorturi care pot conditiona un rezultat sau altul… admir gandirea ta. io mircea voievod, ma mandresc cu tine.

     
    • dagatha

      Aprilie 16, 2011 at 3:28 pm

      esti subiectiva!(chiar si asa, tot am rosit 😀 ) Nu sunt deloc inteleapta, desi mi-as fi dorit mult sa fiu. ma straduiesc, insa, sa fiu mai buna decat am fost.

       
  4. Ciprian Bojan

    Aprilie 16, 2011 at 10:50 am

    Da, au unu’ cel puţin asta cred: life sucks! N-am afirmat niciodată că doar pentru mine! Sau nu am învăţat asta pe deplin? Nici nu mai ştiu…

     
    • dagatha

      Aprilie 16, 2011 at 3:29 pm

      iar eu respect ceea ce crezi! Am subliniat in primul paragraf intentiile mele. Cred ca lucrurile se intampla, fie ca ne place sau nu. depinde doar de noi cum le facem fata.
      🙂

       
      • Ciprian Bojan

        Aprilie 16, 2011 at 5:15 pm

        Ştii, nici nu pot să te contrazic, nici să te confirm… ăsta-i farmecu’ la treaba asta! 😉 😛 😀 😉

         
      • dagatha

        Aprilie 16, 2011 at 5:36 pm

        😀
        tot e bine că nu ne păruim :-))))

         
      • Ciprian Bojan

        Aprilie 17, 2011 at 4:03 pm

        Nici nu aveam intenţia… Bur who care’s, anyway?

         
      • dagatha

        Aprilie 18, 2011 at 12:18 pm

        apoi…vezi tu, sometimes people DO care! Și noi habar nu avem.
        🙂

         
  5. Paul Balsan

    Aprilie 16, 2011 at 1:48 pm

    … cu siguranta „life sucks”…
    cateodata. pentru unii.
    cred ca totul depinde de cum te raportezi la cei si cele din jurul tau. poti fi nemultumit in permanenta de foarte multe lucruri, de foarte multe atitudini. sau nu.
    pentru mine, viata are alta valoare. viata mea e strans legata si de a altora. mai mari sau mai mici, depind intr-un anume fel de mine, de bucuria mea de a savura fiecare clipa alaturi de ei si de mine. si reciproc e valabil. si existenta mea a depins de ei.
    am avut ocazia sa cunosc oameni care si-au dorit mult sa traiasca si nu au reusit. tineri. prea tineri. de atunci mi se pare o mare copilarie sa crezi ca viata are un gust amar…
    as indrazni sa completez postul de mai sus:
    5. de cele mai multe ori, viata depinde de tine (separat), depinde de altii (separat) si depinde si de tine si de altii (impreuna).
    bun inteles – acelasi lucru sau aceasi situatie este interpretata de doi oameni diferit. mai mult sau mai putin, dar diferit. de acelasi om, la intervale diferite de timp, la fel.
    cu aceiasi indrazneala caracteristica, l-as contrazice si pe domnul cu doua posturi inaintea mea, predestinatia exista. eu intotdeauna am avut o frica, ca voi face cancer. si am facut. dar frica am transformat-o intr-un plan de lupta in caz de…. si atunci cand am facut leucemie eram parca pregatit. ca si japonezii cu simularile lor de cutremur. cand a venit CUTREMURUL, ei au stiut ce trebuie sa faca. si au facut.

     
    • dagatha

      Aprilie 16, 2011 at 3:34 pm

      eu nu pot da decat nota 10! Cu tot respectul. pentru tot ce am descoperit despre tine total intamplator (hmmmm…oare?) M-ai pus pe ganduri cu multe lucruri pe care nu pot sa le scriu aici. Dar mi-as dori sa am forta ta.

       
  6. Ana lu' Manole

    Aprilie 17, 2011 at 7:49 am

    Nu am putut sa spun niciodata „life sucks”! Cu toate momentele grele si cu toate „de ce-uri” puse la un moment dat. Dimpotriva, am incercat s-o fac mai frumoasa, chiar daca ar fi fost si ultimele minute.
    Sunt locuri unde viata nu se masoara in ani ci in minute…secunde. Vieti fragede, prea fragede. Asa cum sunt locuri, unde timpul si viata sunt searbade de nestiinta.
    Stii, acum ceva vreme am realizat o chestiune banal de simpla:
    Clipele de fericire, bucurie trec foarte repede, fug. Clipele de tristete si de greu trec al naibii de incet.
    Dar tocmai asta e frumusetea vietii…cum ne-am bucura de ea si cum altfel am intelege rostul ei?

     
    • dagatha

      Aprilie 18, 2011 at 12:10 pm

      ei, uite, astfel de concepții mă încântă (pentru că sunt ca ale mele, normal 😀 )
      Uneori viața îți pare potrivnică, ai senzația că nimic nu iese cum ai vrea. Și totuși…
      Cine a zis că e ușor să trăiești? Și dacă ar fi ușor, unde i-ar mai fi farmecul? Demodat sau nu, îl amestec și pe Coșbuc aici:
      „O luptă-i viața, deci te luptă/ cu dragoste de ea, cu dor”

       
  7. Pruncu

    Aprilie 18, 2011 at 1:54 am

    Intr-un fel teoria lui Freud se baza si pe ‘cauza si efect’. Cand a inceput treaba cu psihanaliza a inteles ca orice boala are un motiv de la care a inceput. Cred ca pentru a te intelege si a intelege ce-i in jurul tau e bine sa stai uneori si sa meditezi asupra situatiei. Cum se zice, sa iti bati capul, sa despici firu`n patru… ca mai tarziu zicea prietenu Jung (prieten dar si elev al lui Freud) ca ‘iluminarea nu este atinsa prin vizualizarea lumii, ci prin explorarea intunericului’. Va sa zica, secretele sunt ascunse undeva in ‘intuneric’ si trebuie sa le cauti ca sa le gasesti.

    Punctul 3 ? Imi place sa cred ca omul are o putere imensa si foarte foarte putine limite, iar majoritatea limitelor sunt puse chiar de el. In situatii extreme, de obicei rele, omul este dispus sa lupte pana la capat cu o forta extraordinara pentru a face fata situatiei. O forta pe care nici nu stia ca o are in el, dar impins de situatie, trebuie sa faca imposibilul posibil.
    Culmea, ce zici acolo.. am scris o intreaga carte despre asta. Dar nu`i greu uneori sa le sustii ? Pff..

    Vai tu ! Cat filosofez in noaptea asta ! 🙂
    O zi/seara buna !

     
    • dagatha

      Aprilie 18, 2011 at 12:16 pm

      păi filosofează! don’t let anything stop you 😀
      Da, tătuca Freud…avea el niște teorii interesante…Și da, unul din motivele pentru care sunt oarecum liniștită este acela că de cele mai multe ori găsesc punctul de plecare al situației în care mă găsesc. Și de multe ori realizez că sunt nodul principal în toate încrengăturile.
      Apoi dacă am putut genera o idee care se află într-o carte…înseamnă că mai pot scrie, nu? poate chiar devin înțeleaptă odată și odată :-))) Bagă titlul să vedem și noi, nu fi modest.
      zi frumoasă și ție 🙂

       
  8. Pruncu

    Aprilie 18, 2011 at 1:01 pm

    http://www.lulu.com/product/ebook/egotrism/15326563?productTrackingContext=author_spotlight_92990252_

    Asta`i cartea. Dar n`o cumpara… varsa un id de mess si ti`o trimit cadou. 🙂

     
  9. dagatha

    Aprilie 18, 2011 at 1:07 pm

    :-)))) Nu, nu o cumpăr, aracan de mine! (vorba lui Creangă), bugetar fiind…
    :-))))

     
  10. Pruncu

    Aprilie 18, 2011 at 1:18 pm

    asa.. arunc`o`n somer !

     
    • dagatha

      Aprilie 18, 2011 at 7:05 pm

      păi la aruncatul mâței în curtea vecinului…mă pricep! 😀

       
  11. dictaturajustitiei

    Aprilie 18, 2011 at 2:36 pm

    Ar fi trebuit să mă abonez la postările tale de foarte mult timp, dar ,atunci când ai comentat prima oară, iartă-mă, eram abia născută în ale blogger-itului.
    Mă bucur mult că ai revenit astăzi cu un comentariu şi mi-ai amintit o dorinţă uitată.
    Eu, mă întreb de câţiva ani şi nu am găsit încă răspunsul, de ce pierd procesele ,, cu dreptatea în mână,, nu te întreb şi întreb de cauzele materiale, corupţie etc, ci de motivul pentru care Dumnezeu lasă să se întâmple ?

    Ce zici ? Ai vreo părere?

     
    • dagatha

      Aprilie 18, 2011 at 7:12 pm

      mulțumesc pentru aprecieri, în primul rând.
      În al doilea rând…cred că „răspunsul” meu (pentru că nu există un răspuns, ci doar o părere mai mult sau mai puțin avizată) e prea lung pentru un comentariu și poate voi reveni cu o postare mai …argumentată decât ceea ce voi scrie eu aici.
      Nu cred cp Dumnezeu are vreun amestec în toată povestea asta. El nu „lasă să se întâmple” nimic. Cred că, deși suntem atât de evoluați, nu mai reușim să ascultăm Vocea din noi. Experiența mea neplăcută cu acest domeniu al vieții nu m-a determinat să întreb niciodată cum ai întrebat tu acum, deși a fost cea mai mare nedreptate care mi s-a putut întâmpla vreodată. Dumnezeu nu ne aduce nenorocirile, dar ne învață cum să trecem peste ele, dacă știm să ascultăm. Cum am zis, voi reveni cu un comentariu mai argumentat imediat ce timpul mi-o va permite.

       
  12. Maria

    Aprilie 18, 2011 at 4:50 pm

    „Life sucks” atunci cand esti singur cu tine insusi, cand nu poti rosti nimanui suferinta, cand nu poti plange pentru a nu intrista la randul tau pe ceilalti si uneori, atunci cand suferinta e doar a ta, stiind ca va trece momentul sau poate ca-l vei retrai toata viata, dar pana la urma momentul de „life sucks” va ramane doar un moment.
    Cu toate acestea ce drept as avea sa ma plang despre propia-mi suferinta sau sa ma descarc de suferinta incancandu-i pe ceilalti cu suferinta mea, cand in realitate exista oameni care au suferit pierderi mai mari, mai teribile?! Astfel, aleg sa tac si sa-mi adun lacrimile si sa le tin doar pentru mine insami ca un nod in gat si desi uneori simt ca nu pot respira, pentru mine totul va fi fost doar un moment in care life sucks”, insa exista oameni pentru care „life sucks realy”

     
    • dictaturajustitiei

      Aprilie 18, 2011 at 6:13 pm

      Dragă Maria, ştiu că te-ai adresat altcuiva dar, nu te supăra pe mine.
      Atitudinea ta denotă multă nobleţe sufletească dar, chiar nu ai pe nimeni care să merite, să trăieşti mai mult? Persoanele care îndură în tăcere se sting mai repede.Şi apoi, nu este posibil să nu existe cineva care să te iubească şi să -ţi aline durerea.

      Eu de exemplu mă plâng pe blog. Mă enervează faptul că nu mă contrazice nimeni dar vreau să trăiesc pentru fiii mei şi pentru eventualii nepoţi. Mai multă îndrăzneală nu strică.

       
      • dagatha

        Aprilie 18, 2011 at 7:21 pm

        🙂 Dragă Carmen (sper să nu mă înșel în legătură cu numele 🙂 )
        Maria este cel mai nobil suflet pe care l-am cunoscut de când sunt pe blog. Plină de optimism și empatică.
        Cred că ai înțeles puțin distorsionat mesajul ei. Tocmai, spunea că „life sucks” pentru cei care văd lucrurile așa cum le-a descris. Nu și pentru ea.
        🙂
        Mă bucur că ai scris. Cred că până la urmă o scoatem noi la capăt cumva și cu întrebările care ne macină.
        🙂

         
    • dagatha

      Aprilie 18, 2011 at 7:24 pm

      dragă Măriuca…ai spus foarte frumos în felul tău inconfundabil, ceea ce cred și eu cu tărie. Momentul „life sucks” este permis atâta vreme cât rămâne „momentul” și nu îl transformi într-un mod de viață. Cei care trăiesc pe bune acest sentiment, culmea, au putere mai mare uneori să îl asimileze. Poate ar trebui să-i rugăm să ne dea niște lecții 🙂 Eu, cel puțin, așa am învățat de la Paul și de la Loredana.

       
    • monicas10

      Aprilie 30, 2011 at 11:17 pm

      Uneori uităm cât de bogați suntem și cât e viața de frumoasă…

       
  13. poorbuthonest

    Aprilie 22, 2011 at 8:20 pm

    PASTE FERICIT, AGATHA ! Alaturi de cei pe care-i iubesti tu cel mai mult ! 🙂

     
  14. dagatha

    Aprilie 23, 2011 at 2:50 pm

    Mulumesc pentru urări :-*
    Ți le înapoiez înmiit. Să ai sărbători luminate!

     
  15. Ana lu' Manole

    Aprilie 23, 2011 at 5:34 pm

    Sarbatori pline de Lumina, Iubire si Intelegere! Un Paste Fericit iti doresc!

     
  16. Jteph

    Aprilie 23, 2011 at 7:00 pm

    Viața este extraordinară.

     
    • dagatha

      Aprilie 24, 2011 at 2:22 pm

      da, contraargumentul perfect! 🙂
      chiar mă gândeam la un moment dat dacă nu era potrivit un fragment din „La vita e bella”. doar că ar fi trebuit să „citez” întreg filmul.

       
  17. dictaturajustitiei

    Aprilie 24, 2011 at 2:30 pm

    Cristos a inviat !

     
  18. Camelia

    Aprilie 24, 2011 at 6:57 pm

    Pentru mine viaţa este un vis, visul ei de mine, în aflarea căii înspre mine, eu, călătoria de mine a sufletului meu; lumini şi umbre, eu, ceva dintr-un tot şi totul din ceva.

    HRISTOS A ÎNVIAT!

     
    • dagatha

      Aprilie 25, 2011 at 6:45 pm

      știu, și de asta te și apreciez foarte mult! știi să prețuiești un dar.
      Adevărat, a înviat!

       
  19. afkafk

    Aprilie 29, 2011 at 9:01 am

    Sar’mana! nu spun Hristos a inviat intrucat nu stiu sigur de-i asa. sarbatori fericite …cu o oarece intarziere, imi permit sa-ti urez. si nu numai sarbatori. de ce nu ne-am ura in fiecare dimineata: o zi fericita? de ce sa fie numai sarbatorile? ma rog…o iau prin santuri asa ca sa revin la subect.
    in gandirea-mi seaca si superficiala zic, spui si sutiu, cam asa: totul este relativ si este in stricta dependenta de individ. life sucks…pentru unii…pentru toti… iar un mod de gndire : „uite! mai rau o duce ala de langa mine” nu rezolva problemele tale cum o face un mod de gandire analitica:”o duc rau, ce sa fac sa o duc bine?”. de apreciat,cu siguranta, si motivanta,oarecum ,puterea unora de a trece peste probleme sau de a …invata sa traiasca cu ele. realitatea este ca voluntar sau nu suntem, prin definitie, fiinte egoiste in mai mare sau mai mica masura….parerea mea. cat despre cele 4 puncte… cu toate ca-s bine argumentate eu,ca veritabil ” Gica-contra” care sunt si ma aflu,zic si aprob cam atat: de foarte, foarte, foarte putine ori depinde de altceva decat de tine.

     
    • dagatha

      Aprilie 29, 2011 at 12:20 pm

      bine că ai înviat și tu, că deja intrasem în panică 😀
      și pentru că ador să te contrazic când mă contrazici, am spus că uneori depinde de altceva decât de tine…când te izbește vreo boală incurabilă moștenită din strămoși, când, oricât de bun ai fi, se găsește unul să te sape până te lovește iremediabil etc. Evident, nu depinde de tine că ți se întâmplă toate astea, dar NUMAI TU poți face în așa fel încât să poți trece peste momentele de „life sucks”, în loc să transformi asta într-o situație permanentă care să-ți caracterizeze existența.
      🙂

       
  20. Amza

    Aprilie 29, 2011 at 2:37 pm

    Sincer, nu cred că Life Sucks. Depinde de tine să o faci să nu „suck”, iar atunci când apar intemperii ce se ivesc independent de voința ta, tot de tine depinde cum alegi să treci peste ele.

     
    • dagatha

      Aprilie 29, 2011 at 6:11 pm

      exact! Bravo, iată încă pe cineva care zice ca mine. 😀 Sau eu zic ca tine. Oricum, mâ gândesc să fac un club :-))
      Fui și io pe la tine, nu demult, da…mai rușinoasă din fire…

       

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Thaumaturge

talk about candles, circles, planets, stars, bananas, chants, runes and the importance of having at least four good meals every day”

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

