RSS

Cum să ai succes (nebun) în România

17 Mai

Păcat că nu mă mai întreabă nimeni acum ce vreau să mă fac când o sa fiu mare. Aș răspunde cu gura mare și fără să clipesc, eventual cu un rânjet care să argumenteze alegerea: nebun. Succesul este garantat, nicio șansă de eșec, fără cheltuială și cu efort minim sau chiar deloc dacă te ajută puțin și ereditatea. Dacă joci rolul perfect, nu numai că o duci ca în sânul lui Avraam, ba chiar poți promova sau cunoaște ascensiuni fulminante pe care tu și cu famelia ta, „de la patuzsopt încoațe…si dă-i si luptă, si luptă si dă-i…mă-nțeledzi…”

Cunosc patru astfel de persoane de succes care nu cred că vor fi de acord cu vreun interviu sau cu scrierea biografiei lor pentru a nu divulga secretul. Nu li se împotrivește nimeni, ba mai mult, au ajuns la performanța de a li se deschide porțile înainte de a se gândi să bată ele însele și li se dă fără să ceară: „Vai de mine, e nebună! Nu e bine să te pui cu ea” sau „E nebună, săraca, vai de capul ei!”.

Ei bine, toate sunt femei (sunt convinsă că maestrul Fără nume jubilează acum😀 ). Oricum au o pondere mai mare decât omologii lor masculini. Există elemente comune de portret. Pot candida cu succes la concursuri consacrate: Miss „Mania persecuției”, Miss Grandomania, Miss „Bolnavul închipuit”. Comportamentul este tipic: ochi dați peste cap când lucrurile nu ies cum a prezis Urania, lucrul pe la spate pentru a-și asigura locul în față, atragerea de combatanți suficient de slabi cât să nu observe cauza pentru care luptă, dar unelte perfecte pentru a atinge scopuri mizerabile, gură mare pentru a acoperi prostia ce sălășluiește din epoci mezozoice în gena pe care o afișează cu mândrie, intimidare prin amenințări mascate sau leșinuri teatrale după caz.

„Muma pădurii” ocupă de departe locul I. A învățat de la început că succesul constă în intimidarea adversarului indiferent care este el, sau a posibilului adversar, chiar înainte ca acesta să știe că a devenit oponent într-o luptă. Teancul de dosare, plângeri, sesizări la toate nivelurile justiției românești, arată clar că „dumneei” nu stă degeaba, ci muncește pe brânci pentru a-și asigura existența. Numai când apare, lumea se ascunde pe sub birouri, pentru că nu e suficient să te faci că muncești în prezența ei, e pericol să te trezești tu însuți cu o plângere depusă împotrivă-ți din cauză că nu ai întins covorul roșu și nu ai renunțat la orice treburi ai avea de făcut când a intrat măria-sa. Deși la o vârstă respectabilă, se încăpățânează să cocheteze cu adolescența, vulgarizând până la refuz ținutele scurte, roz, ciorăpeii colorați și codițele împletite. Citatul preferat: „te dau în judecată de nu te vezi!” Este de fapt, cheia care îi deschide toate ușile.

„Mama Zmeilor” gonește după funcția pe care și-o revendică datorită implicării sale politice. Nu i-a ieșit din prima, așa că a vânat toate oportunitățile pentru a avea succes în cele din urmă. Nu a contat că a nenorocit niște oameni cu nimic mai vinovați decât 90% din populația țării, jubilează pentru că a înlăturat „regele” și acum mai are de făcut câteva săpături pentru a ajunge la capătul tunelului. Între timp, a cules și coronițe de premiere și lauri pentru munca depusă și efortul înspre bunăstarea partidului pe care-l servește cu toată dăruirea. Se aliniază ultimei mode: alien outfit, cu părul fie vâlvoi, fie roșu aprins, fie precum ciuperca atomică de la Hiroshima, rochițe potrivite mai curând decorurilor din filmele cu ciudați. Mimează compasiunea și disimulează interesul pentru soarta celorlalți, dar nu uită să-și scoată colții când vrea să se laude cu poziția pe care „o va ocupa” someday. Citatul celebru: „De mă voi scula, pre mulți am să popesc și eu”, uitând că, de fapt, ea este maestru de ceremonii de mazilire.

„Maica Tereza” nu urmărește posturi înalte, dar vrea să demonstreze cât e de bună, modestă, credincioasă, corectă, sufletistă. Nu ezită să plângă dacă cineva îndrăznește să creadă astfel despre ea. Mimează  seriozitatea și profită la maxim de oareșce afecțiuni fizice destul de serioase în zona cerebrală. De aceea, lumea evită să o supere pentru că „cine știe, face vreo complicație și o am pe conștiință”. În același spirit, ia toate medicamentele cu public, pentru a nu se îndoi nimeni de gravitatea situației, povestește a o mia oară experiența tragică prin care a trecut și susține că are curajul de spune în față tot ce are pe suflet, dar își trimite soldățeii pentru a-i duce cuvântul mai departe. Vestimentația este modestă, ceea ce nu ar fi o problemă dacă nu s-ar lăuda peste tot cu câte haine și-a cumpărat în ultima vreme cu ajutorul persoanelor din mediul familial, care o iubesc într-atât încât îi fac toate mofturile. Citatul celebru: „da, știu că la mine faci aluzie”, trădează o boală mai gravă decât cea fizică.

„Mama lor!” se erijează în Xena, the warrior princess. Oridecâteori pare să nu se respecte legea, ea face plângere, dar nu se sfiește să o încalce cum prinde ocazia, pentru că la ea nu se pune. Maestră în fabulații, inventează furturi, sabotaje, comploturi și reacționează violent la replici pe care i le-ai adresat cu câțiva ani înainte, despre care nici nu-ți mai amintești. Cunoscătoare a codului bunelor maniere, le selectează doar pe cele care o avantajează. Foarte speriată de controale „de sus”, dispare rapid și face rost de concedii medicale care să ateste starea gravă care a lovit-o ca fulgerul exact în momentul inspecției cu pricina. Vestimentar…sfidează toate legile modei, ale bunului simț și ale decenței. Cele câteva (?!) kilograme nu o împiedică să afișeze precum Shakira, șoldurile grosolane și dizgrațioase. Citatul celebru: „io mă duc să reclam!”

Iată modele de viață! Iată oameni de succes care dorm foarte bine noaptea și nu au probleme de adaptare la reforme și revoluții. Mă gândesc serios  să mă reprofilez. Mi-am adus aminte de un personaj celebru al lui Dickens: Uriah Heep.

 
52 comentarii

Scris de pe Mai 17, 2011 în Râsu'- plânsu'

 

Etichete: , , , , , ,

52 responses to “Cum să ai succes (nebun) în România

  1. hazmate

    Mai 18, 2011 at 1:16 pm

    Articolul ăsta îmi aduce aminte de povaţa cuiva, „Tinere, fereşte-te de femeile urâte, sunt fie sfinte, fie vipere”. Desigur că el făcea referire la fizic, însă eu aş extinde interpretarea la urâţenia sufletească. Şi nu e vorba doar de femei. Aici e iar mult de discutat, însă desigur, stimaţi colegi şi colege, egalitatea nu există, şi nici nu are cum să existe. Poate că la bărbaţi, tipurile descrise în articol sunt un pic estompate de caracterizări de genu: e un tip puternic, ştie ce vrea de la viaţă, e divorţat săracu, etc. Dar există şi la ei destule asemănări cu ţoapele descrise mai sus, ţoape care nu au fost jumulite bine şi la timp şi în consecinţă au dezvoltat asemenea mutaţii. Le doresc fie să ajungă precum neconformistul ăla descreierat de Craioveanu, care a încercat să se dea singur în judecată, fie tot ca el, dar când şi-a luat neveul pe stradă de la un tip cu mai puţin simţ al umorului pe timpul unei „camere ascunse”…

     
    • dagatha

      Mai 18, 2011 at 2:10 pm

      sunt, că mare e grădina. Eu de aceste individe m-am lovit și nu o dată. Curat mutații, cum le zici matale. Cine știe dacă nu asta e calea spre o viață fără griji în sensul că nu te mai sâcâie nimeni pe motiv că ești nițel unsă cu alifii (ca să zic așa😀 )

       
  2. Ciprian Bojan

    Mai 18, 2011 at 3:00 pm

    Mi-ai lăsat track îţi las link. Am scris ceva pă tema asta… poate ceva mai modest…
    http://bciprianmp.wordpress.com/2009/05/26/ghiduri-pentru-romaniiii-ghidul-aspirantului-la-notorietate/

     
    • dagatha

      Mai 18, 2011 at 6:40 pm

      ei modest! față de ce e modest???

       
      • Ciprian Bojan

        Mai 18, 2011 at 7:20 pm

        adică faţă de tipologiile umane descrise de ‘mneavoastră în acest frumos de minunat articol…😀

         
  3. afkafk

    Mai 18, 2011 at 3:48 pm

    referitor la mama zmeilor…ma nenica este cu dus si intors. nimeni nu poate fi sapat daca nu se lasa sapat. si nu poti fi sapat de unul mai prost decat tine…este in general o regula a groparilor la locul de munca. in plus cand esti sef de trib trebe cu titlu de obligatoriu sa fii nitel paranoic si cum vezi pe unul cu o lopetica mica mica sa te intrebi: oare pe mine ma sapa?🙂
    muma padurii : pai bre…toate pana gaseste o muica de muma padurii. am parere ca asemenea personaj raspunde foarte bine la socializarea prin paruiala sau legislatia betivului: art 1. da-te ca ma pipi pe tine. art 2 vad dublu/triplu asa ca fa sa nu te mai vad ca ma pipi pe tine oriunde ai sta.
    maica tereza un bogat subiect de amuzament general. asta poate deveni abordata asa cum trebuie si anume tinuta in suturi verbale contestate orice actiuni pe care ea le considera de un inalt profesionalis, aplicate corectii verbale de genul „Doamne! cat de falsa esti! cum poti sa fii atat de ipocrita?! nu mi-a fost dat sa vad persoana cu o asa joasa moralitate!” in timp ce se face semnul crucii si se invoca alti sfinti eventual cu Biblia in mana.
    Xena este un element ce poate fi folosit cu succes impotriva celor treiu de mai sus. infiletate in mod constant ganduri precum ca tereza cu aia din padure comploteaza sa o dea jos pe zmeoaica iar zmeoaicei i s-a pus pata pe ea si vrea sa o dea …mai pe tusa cu ocazia unui control mare de sus. fitilele trebuie aruncate subtil si cu rabdare rezultatele parand in tmp destul de lung insa …cu maxima amploare
    si DA! am jubilat :”):):):)

     
    • dagatha

      Mai 18, 2011 at 6:42 pm

      problema 1: muicile de le prezentai, nu „ie” toati la un loc. Doar ce s-au intersectat cu persoana mea personală și mi-au dat peste cap busola de abia m-am redresat.
      problema 2. nu se vedea lopățica aia mică, mică. S-a lucrat curat ca lacrima, pe la spate și nu la vedere. Ne-am trezit în pat cu „dujmanu”.
      în rest…imaginație bolnavă mai ai nene! :-)))

       
  4. dagatha

    Mai 18, 2011 at 7:27 pm

    ei,as! n-am niciun merit. E realitatea pura. (scriu de pe telefon, deci n-am diacritice)

     
  5. vacitim

    Mai 19, 2011 at 9:56 am

    Adevărat grăit-ai! Și cred că dacă facem campanie în blogosferă mai găsim exemple…numai că ne-am îngrozi văzându-i pe oameni cum sunt cu adevărat🙂

     
    • dagatha

      Mai 19, 2011 at 2:40 pm

      erai în spam! câteodată nu înțeleg akismetul ăsta!

      Sunt oameni și oameni. Cred că putem să facem un top sau mai curând o tipologie reușită dacă ne punem mintea .-)))

       
      • vacitim

        Mai 19, 2011 at 2:53 pm

        Sunt putin cam obosit si imi e somn, cred ca de aia fugisem la spam :d
        Da, tipologia merge :d Cat despre top, asta este greu de facut, prea multi catindati la locul unu :)))

         
      • dagatha

        Mai 19, 2011 at 3:03 pm

        ei, obosit! nu merge asta!😀
        Păi dacă țintesc toți spre locul I…să le dăm! e ca la clasa I, când iau toți coroniță :-)))

         
  6. paulman20102011

    Mai 19, 2011 at 11:01 am

    Imi place mult blog-ul tau. Esti, ca sa spun asa, foarte implicata in viata cetatii si ai si un simt al umorului foarte pronuntat.

     
    • dagatha

      Mai 19, 2011 at 11:32 am

      viața urbei…mai puțin. pe mine mă doare de mine😀
      Mulțam de vizită. (neașteptată și surprinzătoare🙂 )

       
  7. paulman20102011

    Mai 19, 2011 at 12:02 pm

    E normal ceea ce spui tu, dar din totalitatea postarilor tale se intrevede o larga cuprindere a orizontului actual social, cu reverberatii in politica, muzica, literatura, lirica, invatamant…
    Asa incat, desi sunt privite prin prisma personalitatii tale multiplu si ramnificat diversificate, crampeiele de viata expuse ating o problematica mult mai larga decat simplu interes personal. Ceea ce, de altfel, fac si deliciul acestui blog, cel putin din punctul meu de vedere.
    So, keep on writting daily, Dagatha!

     
    • dagatha

      Mai 19, 2011 at 12:15 pm

      nu știu cât ai reușit să citești, dar mulțumesc pentru „portret” și pentru aprecieri.🙂
      Dacă reușesc să înving Timpul…mă conformez sfatului.
      O zi bună🙂

       
  8. paulman20102011

    Mai 19, 2011 at 12:47 pm

    O zi buna si tie. Si fiindca am vazut ca se poarta si muzica pe aici, pun si eu un link cu un artist pe care l-am descoperit relativ recent si care imi place foarte mult.

     
    • dagatha

      Mai 19, 2011 at 1:34 pm

      Mulțumesc pentru cadoul muzical. Acum îl …savurez. Tot urmează să-mi fac un playlist pentru o călătorie pe care trebuie să o intreprind acușica. Așa că mi-a prins tare bine! 🙂

       
  9. paulman20102011

    Mai 20, 2011 at 6:31 am

    Ma bucur ca ti-a placut. Acum nu vreau sa par lipsit de profunzime si sa iti dau doar link-uri cu muzica, dar mai un slagar interesant pe care o sa il postez (apropo, dedica o leapsa cum ii zici tu muzicii, sa ma desfasor in liniste acolo).
    Referitor la subiectul tau, imi pari o fire mult prea aplecata spre parerile altora si spre ceea ce vor ei sa exprime.
    Ia si tu atitudinea unui maestru zen, pune un betisor parfumat, leviteaza in loc sa stai pe scaun si atunci vei atrage doar energiile pozitive ale celor din jur, fiindca cele negative se vor risipi, sensei dagatha.
    Uite si link-ul, nu e videoclipul original(il poti gasi pe youtube), dar mi-au placut desenele tipei. Sunt in ton cu muzica oarecum.
    P.S. Nu stiu ce stil de condus ai, dar pe melodia asta nu o sa iti mai pese…

     
    • dagatha

      Mai 20, 2011 at 9:36 am

      nu-ți fie teamă să postezi aici orice fel de muzică drept sugestie. E mai mult decât binevenită🙂 Și mi-ai dat o idee bună cu leapșa. Să mă ajute și pe mine lumea cu sugestii :-)))
      Nu conduc, că e cam mult până în Italia și merg acolo la un curs.
      Cât despre aplecarea de care ziceai…da, sunt cam prost croită. Încerc să mă modelez😀 Cărțulia cu învățăturile zen e sub pernă, la îndemână, de levitat…încă nu am reușit…iar cu bețișoarele am pățit o treabă tragi-comică și m-am lăsat.😀

       
  10. paulman20102011

    Mai 20, 2011 at 10:02 am

    Daca nu conduci, inseamna ca mergi cu avionul… Cool. Ia muzica de relaxare, din cate am citit pe blogul tau, nu mergi tocmai linistita cu acest mijloc de deplasare.(alege si tu o compania mai serioasa, sa nu patesti din nou si in loc de avionul sigur si confortabil sa mergi cu vreun car alegoric).
    Eu unul nu ma urc in avion in ruptul capului, am o fobie ceva de speriat. Incerc sa ma educ, dar mai am mult de lucru. Ce-i drept e usor de ajuns cu el pe distante lungi si e si mai ieftin.Ma rog, inca mai lucrez la asta.
    Cat despre modelarea ta, nu stiu ce varsta ai, dar nu mai pari o copila sa te mai poti modela. Caracterul asta il ai, cu asta ai sa te descurci. Dar te ambitionezi tu si treci peste toate cu demnitate.

     
    • dagatha

      Mai 20, 2011 at 10:11 am

      Wow!
      I am really impressed! You DID read some posts!🙂
      Da…avionul nu e tocmai mijlocul de transport preferat.De aia îmi și trebuie muzică de relaxare, ca să o anexez la rugăciunea puternică pe care am învpățat-o în acest sens. E a doua oară când zbor, ca să zic așa😀 Nu prea am încotro. Că și când am mers cu autocarul ca în basme, trei zile și trei nopți…am rămas cu o scolioză avansată și mi-am stârnit sciaticul. Da, nu mai sunt chiar tânără, unfortunatelly. Deși…tocmai ce mi s-a spus că unele texte trădează o vârstă prea…a inocenței (well…incodența nu e chiar my middle name😀 ) Deci zici că nu mai am nicio șansă cu modelarea caracterului, ha? pfui!

       
  11. paulman20102011

    Mai 20, 2011 at 10:21 am

    Cunosc placerea si confortul de a merge cu autocarul. Intr-adevar, au singurele momente cand am vrut sa ma apuc cu adevarat de yoga.
    Si, da, am citit posturile ca sa imi fac o idee despre tine ca persoana. Trebuia sa vad si sublimul si profanul din tine ca sa imi adaptez condeiul(de unde rezulta ca sunt foarte adaptabil, nu?, cameleonic chiar).
    Cred ca textele tale, mai ales cele lirice tradeaza o profunda experienta de tip catharsis, asezonata, desigur, cu trairile cotidiene.
    Referitor la faptul ca inocenta nu e chiar your middle name, nu stiu, nu ma bag, ca intru pe teritorii minate.

     
    • dagatha

      Mai 20, 2011 at 10:29 am

      na, că acum m-am înroșit până-n vârful degetelor. cam mult cu sublimul și profanul (nu că nu mi-a gâdilat orgoliul până l-a apucat isteria ) dar trebuie să fim realiști.😀
      Mulțumesc tare mult de trecere și te rog să te abonezi la postarea cu melodii de drum lung :-)))

       
  12. paulman20102011

    Mai 20, 2011 at 10:48 am

    Ok, asta inseamna ca ti-au placut slagarele mele, desi am avut o ezitare ca am revazut tot videoclipul la ultima piesa (asta dupa ce postasem) si ma gandeam sa nu crezi tu ori colegii de blog ca dau o nota prea erotica (mai erotica si decat poezia ta cu acelasi nume) unui blog cu un continut cat se poate de serios.
    In rest, ma voi gandi la mai multe piese de drum lung, desi daca la capitolul literatura si filme ai fost mai coincisa, la capitolul muzica trebuie sa mai clarifici niste aspecte.
    Eu unul, sunt destul de eterogen in gusturile muzicale si ascult cam orice mai putin latino (aici ti-am dat o lovitura).

     
    • dagatha

      Mai 20, 2011 at 10:58 am

      lasă ezitările în seama mea. Că eu am butonul de editare. Cum zici ceva de rău despre mine sau nu îmi convine ceva, pac! șterg. Nici nu se știe că ai trecut pe aici :-))))
      Și eu mă bucur că ți-au plăcut textele suficient de mult cât să le răscolești și să îți iei din timpul prețios pentru a le „răsfoi”.
      Eu sunt „mai eterogenă” ca tine în materie de muzică, pentru că eu cred că fiecare gen de muzică e ok, dacă e plasat în contextul corespunzător. E drept că în categoria muzică NU includ niciodată maneloidele! (chiar am avut un eveniment aseară și mă minunam, cum poate o gloată întreagă este isterizată până la de mență de o „melodie” care să înceapă cu „vine banii”!!!)

       
    • dagatha

      Mai 20, 2011 at 11:00 am

      și lovitura? de ce?

       
  13. paulman20102011

    Mai 23, 2011 at 11:55 am

    Am vazut ca ai abordat o tema foarte serioasa. Poti tu sa mai spui ca nu esti implicata total in viata cetatii?

     
    • dagatha

      Mai 23, 2011 at 11:58 am

      :-)))
      nu, domnule, în viața mea sunt implicată😀
      tema serioasă fiind ultima abordată?
      păi să vedem ce părere ai😀

       
  14. paulman20102011

    Mai 23, 2011 at 12:03 pm

    Sunt de acceasi parere cu tine, si nu din complezenta sau dorinta de z rezona cu partenerii de discutii de pe acest blog. Dar asta e o tema asa luuuuuuuuuungaaaa si complexa incat ai umple serios multe pagini, dar este cert ca mereu cei care sufera sunt copiii. Restul, motive de divort sunt foarte multe, cum multe sunt si cuplurile care se inteleg bine si au o viata normala.

     
    • dagatha

      Mai 23, 2011 at 12:07 pm

      ție ți-a fost drag tare post-ul anterior de comentezi numai aici? bagă părerile la articolul cu pricina. Că poate mai găsești adepți sau iști vreo turbulență. Poate lumea să se ia de tine🙂

       
  15. paulman20102011

    Mai 23, 2011 at 12:09 pm

    De ce sa se ia lumea de mine? Ce am spus?Am fost foarte echilibrat in raspunsul meu. Dar, o sa ma mut dincolo, daca astea sunt regulile.

     
    • dagatha

      Mai 23, 2011 at 12:31 pm

      eu glumeaaaaam! cum să se ia de tine? aici e pace și bună dispoziție :-)))
      ziceam asta pentru că e mai ușor de urmărit un comentariu în contrast cu celelalte la același subiect. 🙂

       
  16. paulman20102011

    Mai 23, 2011 at 12:11 pm

    Dar sa stii ca e un subiect mult prea lung si greu de descifrat.

     
    • dagatha

      Mai 23, 2011 at 12:33 pm

      e greu de descifrat, normal.
      dar vreau să citesc și alte păreri pentru că vreau să cred că nu sunt nebună eu de tot, sau, după caz, dacă sunt, să mai am timp să mă tratez.

       
  17. paulman20102011

    Mai 23, 2011 at 12:18 pm

    L-am mai citit odata si zau ca mi-e greu sa ma pronunt. Astept leapsa cu muzica.

     
    • dagatha

      Mai 23, 2011 at 12:33 pm

      păi era programată leapșa cu muzica, dar pentru că s-a ivit ocazia cu subiectul în discuție…am reprogramat-o :-)))

       
  18. paulman20102011

    Mai 23, 2011 at 12:40 pm

    Trebuie sa recunosc, ca, desi sunt destul de guraliv, cand ma pui la scris nu mai am acelasi spor, cel putin nu sporul tau.Eu nu stiu cand ai timp sa scrii atatea. Probabil, scriitoarea din tine le face pe toate, iei lira de clestar in mana, iar muzele devin in acelasi moment prietenele tale cele mai bune.

     
    • dagatha

      Mai 23, 2011 at 12:43 pm

      ei, na! Acum vrei să roșesc?🙂
      N-am timp. de asta sunt în urmă cu postările. Am o groază de ciorne. Nu că ar fi de vreun interes general. Acum profit că doarme puiul meu mic și mă dezlănțui :-)))
      dar…mai bine că mă prinzi scriind decât vorbind. E mai liniște :-)))))

       
  19. paulman20102011

    Mai 23, 2011 at 12:49 pm

    Lucrezi cu ciorne, proiecte de raspuns, imi place esti meticuloasa. Nu lasi nimic la voia intamplarii. Referitor la casatorie, decat sa raspund mai bine pun link-uri de pe revistele de specialitate, feminine, pline de sfaturi pertinente. Asa, probabil nu voi fi considerat foarte original, dar macar voi fi cotat bine informat…, trendy chair…

     
  20. dagatha

    Mai 23, 2011 at 1:13 pm

    uite, vezi? te-am citat dincolo și lumea nu va avea habar despre ce vorbesc. Mută-te! :-))))

     
  21. paulman20102011

    Mai 23, 2011 at 1:14 pm

    Da, e o mare abundenta de asemenea reviste. Ma rog, uneori mai zic si de bine, dar pe total toate repeta cam acelasi lucru.
    Ca mi-am adus aminte, ca am spus la o moment dat ca ai primit o lovitura din partea-mi ca nu imi place muzica latino, iar tu probabil cautai vanataia si intelectuala si virtuala produsa.
    Am spus asta fiindca stiu ca iti place muzica latino si dansul, asa cum ai afirmat intr-un post al tau.(dar carei femei nu ii place muzica latino si dansul, atmosfea aia caliente si pasionala).
    Ei mie nu imi place aproape deloc nici muzica, nici dansul latino, dar, fiecare are gustul lui si nu poti comenta prea mult.

     
    • dagatha

      Mai 23, 2011 at 1:20 pm

      ahaaaaaaaaaaa
      nu m-am sim’it lovită. știi cum e…„de gustibus…”
      normal că ne place, și tu acum😀
      acum nu știu cât de atmosfera caliente și pasională că mi s-a cam dus vârsta…da…îmi place mișcarea în general, iar dansul…uneori e o artă.
      de comentat poți comenta cât vrei!😀 nu e musai să fim de acord.

       
  22. paulman20102011

    Mai 23, 2011 at 1:16 pm

    Nț!

     
    • dagatha

      Mai 23, 2011 at 1:21 pm

      :-)))))))))))))
      se zice ntz, ntz , ntz
      :-))))))))

       
  23. paulman20102011

    Mai 23, 2011 at 1:27 pm

    Nu prea inteleg cum apar posturile pe blog, ca raspunsul meu negativ aparea imediat dupa ultimul meu post.
    Ma rog, tehnica ma cam depaseste uneori.
    Referitor la varsta ta, nu fii modesta, nu esti chiar asa in varsta, oricum in nici un caz incat sa nu poti pleca inapoi pe usa in cazul unei vizite la Muzeul Antipa(stii bancul ala, turistii pot pleca, exponatele sa ramana la locul lor, va rog.)
    E bine ca iti place miscarea, si mie imi place, iar dansul e intr-adevar o arta uneori, desi sa iti spun drept eu nu prea il inteleg.Probabil fiindca sunt prea atent la balerine si ma amuza teribil echipamentul barbatilor.
    Cam gata pe ziua de azi, o zi buna in continuare.

     
    • dagatha

      Mai 23, 2011 at 1:34 pm

      fiecare comentariu are opțiunea „răspunde” și deci poți să te referi direct la o replică sau alta, nu e musai să aștepți la rând😀 lasă tehnica, scrie😆
      eh…nici tânără, nici chiar bătrână. (Apropo, am fost în week-end la muzeul de științe cu fii-miu :-)))) se pune? )
      cu balerinele… e evident că atrag.🙂
      O zi bună și ție.

       
  24. lucidgandind

    August 26, 2011 at 4:10 pm

    Am citit într-un suflu căruța de adevăruri tastate și expuse atât de bine în articol. Adevărul e că printre zâmbetele tâmpe ivite la colț de gură situația e tristă și tiparele astea dezgustătoare, însăsi datorită faptului că au succes. Dar în lumea asta plină de rahat, în care domină majoritatea, majoritatea fiind compusă din cele de mai sus+ specimene asemănătoare, „succesuri” au cei ce adaptează…

    Până una alta, eu mă revolt și le înjur ca la ușa cortului.
    :))

     
    • dagatha

      August 26, 2011 at 8:09 pm

      😆
      cred că este cam singura atitudine pe care o putem afișa. cel puțin deocamdată…🙂

       

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

