RSS

Despre sufletul ei, la aniversare

20 Mai

Tu nu ai un suflet. Tu ești un suflet. Tu ai un trup.

(Clive Staple Lewis)

sursa foto

Nu am înțeles dacă sufletele au vârstă sau nu (am avut o polemică mai demult cu un înflăcărat „cunoscător” de suflete), dar aș vrea să știu dacă pot fi aniversate 😀 . ȘI dacă nu există o bază legală pentru asta, iată dau eu acum o ordonanță de urgență: se aniversează anual sau oridecâteori se ivește ocazia, sufletele dragi, iubite, dorite, căutate.

Zi importantă pentru blogosferă! Și nu puteam să ratez chiar eu momentul 🙂

Am avut norocul să întâlnesc în viață oameni de la care am avut multe de învățat. De la EA am învățat că viața poate fi o luptă dreaptă, pe care ai șanse mari să o câștigi dacă deschizi ochii și dacă păstrezi sufletul în ambalajul original pe care l-ai primit când a înmugurit viața în tine. Am învățat că nu-ți poate lipsi din viață zâmbetul. Am învățat cum să te înconjori de oameni ca tine și cum să faci mereu bucurii celorlalți, indiferent de distanță, grad de apropiere, chip, nume, sex, nație.

Povestea noastră am scris-o deja AICI și încă mai aștept să o treacă în Marea ei Carte, așa cum a promis! Poate după ce vine de la mare (!!!!) unde a plecat să se aniverseze lăsându-i pe unii cu frustrări și nostalgii 😀

Dacă nu este încă foarte clar, este ziua sufletistei astăzi, așa că…

LA MULȚI AAAAAAAAAAAAAANI!!!!!

Și un buchet de flori de la mine.

Sursa foto

Și, evident, o dedicație muzicală 🙂

Sunt doritori să-i cânte „La mulți ani”?

Fără nume, Nahemah, Rokssana, Antiqul, Camelia, DianaEmma, Hazmate, Marin, Silence Corner, Shayna

 
43 comentarii

Scris de pe Mai 20, 2011 în Despre viață

 

Etichete: , , , , , , , , ,

43 de răspunsuri la „Despre sufletul ei, la aniversare

  1. Maria

    Mai 20, 2011 at 11:57 am

    La multi ani si din partea mea sufletului acesta duios, bland si care parca ne imbratiseaza intodeuna cu fermecatele ei cuvinte in povestea ei. Sa ne fii sanatoasa si fericita!

     
  2. dagatha

    Mai 20, 2011 at 12:05 pm

    Ce interesantă coincidență! Citeam acum despre sticlele frumos ornate și mă gândeam să las un semn despre aniversată, pentru că linkurile le-am dat către cei de pe platforma wordpress. Gând la gând cu bucurie!
    (Intenționasem și un sms…dar :-)))) )

     
  3. Shayna

    Mai 20, 2011 at 12:13 pm

    Sigur ca da! Din tot sufletul urari de bine si la multi ani! 🙂

     
  4. dictaturajustitiei

    Mai 20, 2011 at 12:47 pm

    Multă fericire, o viață plină de împliniri și mulți, mulți ani !

     
    • dagatha

      Mai 20, 2011 at 12:59 pm

      Oare cum de am uitat să te fericesc cu un pigback? e clar, am Alzheimer! nu mai am scăpare! noroc de tine că ești vigilentă.

       
  5. dictaturajustitiei

    Mai 20, 2011 at 1:08 pm

    Am lipsit 8 zile din blogosferă și era absolut normal să mă uiți.

     
    • dagatha

      Mai 20, 2011 at 6:23 pm

      nuuuu, nu e o scuză pentru amnezia care m-a lovit. Că am luat blogrollu la rând. am dat pingback celor din wordpress care știu că interacțuinează cu sufletista. Decât că nu știu de unde am reținut eu că ești pe altă platformă. cred că eram eu pe altă planetă! Mă revanșez eu cumva 🙂

       
  6. Camelia

    Mai 20, 2011 at 2:54 pm

    Sufletul duce mai departe amintirea fiinţei.
    La mulţi ani acestuia pe care ai ştiut să îl atingi şi să îl priveşti pe dinăuntru!

     
    • dagatha

      Mai 20, 2011 at 6:24 pm

      întotdeauna găsești cuvinte minunate pentru oameni minunați! Iar ea, le merită!

       
  7. hazmate

    Mai 20, 2011 at 3:04 pm

    Ca bun şi adevărat român ce mă consider nu pot decât să salut această iniţiativă şi să fiu ros de invidie că nu mi-a venit mie ideea. Păi cum să nu ne dorim cât mai multe aniversări, celebrări, sărbători şi în general ocazii cât mai dese de a ciocni paharele?!? Că-i zice sărbătoarea sufletului, sau cum s-o chema, excelent, la mai mare, să ne trăiască şi să apucăm şi la anul, sănătoşi şi voioşi! Şi dacă mai poţi să mai găseşti ceva sărbători, nu te sfii, curaj, eu te susţin! Necondiţionat!

     
    • dagatha

      Mai 20, 2011 at 6:24 pm

      lasă, să te roadă nene, că prea mi-ai furat și tu mie idei de-a lungul timpului! 😀

       
      • hazmate

        Mai 20, 2011 at 7:52 pm

        Vai, mă simt ca un hoţ! Dar când am păcătuit eu aşa? Păi ce-o să zică lumea? N-ai pic de inimă-n sufletul tău, zău aşa :))!

         
      • dagatha

        Mai 21, 2011 at 8:45 am

        așa, suferă, domnu’ Hazmate! :-)))))))))

         
  8. eumiealmeu

    Mai 20, 2011 at 5:27 pm

    mulțumesc pentru cadou și pentru postare. am să scriu mai multe când mă întorc din brațele lui Ovidiu o să postez despre surpriza și surioara ta și surioara ei… 🙂
    ești specială în inima mea.
    și vreau să le mulțumesc și celorlalți / și poate trec pe la Marea Carte a Prietenilor, ca să avem zi de zi ce sărbători… E o invitație serioasă și tu știi cel mai bine că e chiar o obsesie. (Și, da, invidiază-mă, am făcut baie și m-am alergat cu un pescăruș! 🙂

     
    • dagatha

      Mai 20, 2011 at 6:26 pm

      auzi, mai ușor cu Ovidiu, da? că de aici și până la lacrima lui…nu mai e mult. Și la cursa cu pescărușul cine acâștigat? :-)))))
      la mulți ani din nou! 😀

       
  9. poorbuthonest

    Mai 20, 2011 at 6:19 pm

    La multi ani, plini de fericire si impliniri ! 🙂

    More Flowers Greetings Comments

     
    • dagatha

      Mai 22, 2011 at 8:07 am

      erai in spam. habar nu am de ce!
      cineva mă sabotează!

       
      • poorbuthonest

        Mai 22, 2011 at 8:56 am

        Nici o problema … nu stiu ce se intampla ca si mie mai imi intra mesajele in spam , dar spre rusinea mea, nu stiu cum sa procedez sa nu se mai intample acest inconvenient.

        Te imbratisez cu drag Agatha si iti doresc o Duminica minunata si mii de pupici micutului tau print. 🙂

         
      • dagatha

        Mai 22, 2011 at 2:57 pm

        intri în panoul de lucru, la mesaje spam, selectezi contactul de acolo și îi dai „not spam”.
        ciudat că se întâmplă așa… Am fost și eu în spam de vreo două ori.
        o săptămână ușoară îți doresc și ție 🙂

         
  10. poorbuthonest

    Mai 20, 2011 at 6:21 pm

     
  11. poorbuthonest

    Mai 20, 2011 at 6:23 pm

    La multi ani ! 🙂

     
    • dagatha

      Mai 20, 2011 at 6:27 pm

      ce frumooos! avem și urări, avem și dedicații muzicale… chiar frumos!
      Mulțumim! 🙂

       
  12. vavaly

    Mai 20, 2011 at 7:08 pm

    Si noi draga Agatha suntem datoare sa ii cantam La multi ani din toata inima si cu toata bucuria acestei prietene care aduna oameni, creeaza prietenii si legaturi, are atata entuziasm si stie sa scoata partea frumoasa din lucrurile si intamplarile mici. Un Om deosebit pe care, ca si tine, l-am intalnit intr-o seara de iarna. Ma intriga prezenta ei pe atatea carari pe unde colindam asa ca nu m-am putut abtine sa nu iscodesc cine este. Asa am aflat-o pe ea si asa te-am aflat pe tine. Doua femei de care sufletul nostru s-a lipit cu entuziasm.

     
    • dagatha

      Mai 21, 2011 at 8:48 am

      ce frumos portret i-ai făcut, Valy! Chiar că așa e: un fel de liant fin în lumea virtuală. Ea a fost primul meu cititor! De la ea am avut primul meu comentariu. De aceea îi sunt datoare cu o cafea 😆

       
  13. isis

    Mai 20, 2011 at 9:48 pm

    Cate as avea si eu de spus despre sufletista asta!… De bine toate!!
    Nu sunt insa in cea mai buna forma fizica, asa ca ma limitez la a scrie un singur gand: ma bucur ca am parte de astfel de oameni si-mi doresc ca ei sa ramana cat mai mult timp in viata mea. Mai ales in momentele un pic mai grele…

    Anei… multi ani frumosi ca ea!
    Va iubesc pe amandoua.

     
    • dagatha

      Mai 21, 2011 at 8:52 am

      bucuria e a mea! mai ales că semănați în multe privințe…sufletești 🙂
      Și poate ne ții și pe noi la curent cu investigația aia! sper să te faci bine curând! 🙂

       
    • Cristina

      Mai 22, 2011 at 2:41 am

      La multi ani frumosi sarbatoritei!

      Sanatate multa, Isis!

       
      • dagatha

        Mai 22, 2011 at 8:11 am

        o vor bucura, desigur, toate urările.
        Mulțumesc și eu de trecere 🙂

         
    • Cristina

      Octombrie 25, 2013 at 5:20 am

      Sanatate multa, Isis! Ma gandesc la tine cu drag.

       
      • dagatha

        Octombrie 26, 2013 at 7:52 pm

        Mi-ai adus aminte că nu am mai vorbit de mult cu ea…

         
  14. vacitim

    Mai 21, 2011 at 4:03 pm

    La mulți ani și din partea mea! Să rămână la fel de frumoasă, din toate punctele de vedere 🙂

     
    • dagatha

      Mai 22, 2011 at 8:12 am

      cred că nu sunt prea mari șanse să se schimbe 🙂

       
  15. tink3rbe11

    Mai 22, 2011 at 5:04 pm

    Nu o cunosc dar nici nu trebuie pentru a-i spune La multi ani! 🙂
    Am mers din link in link cu o mare curiozitate, mi-a placut foarte mult ca m-ai vizitat si mi-ai adus bucuria de a umbla din blog in blog asteptand sa descopar mereu…altceva!
    O seara minunata iti doresc!

     
    • dagatha

      Mai 22, 2011 at 7:41 pm

      Well, Tink, m-a atras numele. Am avut, când eram pe agonia.ro, o prietenă-licurici 🙂
      La fel și ție 🙂

       
  16. antiqul

    Mai 22, 2011 at 5:57 pm

    La multi Ani!

     
    • dagatha

      Mai 22, 2011 at 7:42 pm

      hey, stranger. cam răruț lately. are you ok?

       
  17. Cristina

    Octombrie 25, 2013 at 5:21 am

    La multi ani, Ana, si de la mine! Si toti frumosi si linistiti.
    Mai, mai, ce ditamai prietenia va leaga … Frumos! 🙂

     
    • dagatha

      Octombrie 26, 2013 at 7:51 pm

      🙂 Noroc cu blogul ăsta. Așa am întâlnit oameni deosebiți 🙂

       

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

