RSS

Persoană cu dizabilități, caut capra vecinului

09 Iun

Ei bine, it finally happened! Toate blestemele elevilor mei, ale colegilor de breaslă care „mă iubește”, ale prietenilor deveniți neprieteni, ale strămoșilor și zeităților au dat, în sfârșit, roade! Iată-mă-s persoană cu dizabilități. Fizice, evident, că de celelalte nu pomenim nimic, doamne ferește! Așa se explică lipsa chefului de viață, a poftei de mâncare, a activității cerebrale și, evident, a lipsei de pe blog în ultima vreme. Am văzut că sunt mai mulți amici de blogăială care au decis să-și încheie socoteala cu această activitate. Sper din tot sufletul că este just temporary out of service și că vor reveni în forță.

Eu am o problemă acum cu prospectele medicamentelor. Adicătelea, caut și eu o capra a unui vecin să moară și aceea dacă tot m-am fript eu, și credeți-mă, e la propriu!

Având eu o minunată problemă la nivelul dermei, o problemă comună și foarte frecventă, de altfel, decid a o rezolva pentru aspectul estetic. Tocmai pentru banalitatea cazului (și pentru că nu am încredere DELOC în medici!), apelez cu încredere la farmacista familiei pentru o soluție eficientă. Femeia mă luminează, iar eu, suferind de Alzheimer incipient, pățesc taman ca personajul lui nea Brătescu -Voinești din Metamorfoză. Numai că nu țigări Intim club m-a trimis biata farmacistă să-mi cumpăr, ci o soluție eficientă pentru rezolvarea problemei. Până la farmacia din colț, uitasem deja ce trebuie să cumpăr, așa că am cerut ceva care să remedieze minunata situație. Drăguță, doamna mi-a dat elixirul, foarte mediatizat de altfel și considerat leacul minune. Iau cutia, caut prospectul. Nu era. Scria doar pe cutie ceea ce se pesupunea a fi suficient de cunoscut. Producător de încredere, cronici pozitive, recomandările medicilor, calificativul „cel mai eficient remediu” pus pe ambalaj. Purced la marea încercare. Nu insist asupra detaliilor, cert este că acidul din componență a ars tot ce era lângă problemă, mai puțin problema în sine. Cele două degete afectate, evident de la mâna dreaptă, ca să aibă și Murphy cu ce să-și continue teoriile, sunt total inutilizabile, ca să nu mai punem la socoteală că arată ca într-un film cu Frankenstein. Mi-e și frică să mă mai uit la ele, așa că tratamentul îl aplic cu ochii închiși. Nu pot să scriu, nu pot să mănânc prea bine, conduc cu vârful degetelor, viața este frumoasăăăăăăă….A, am fost și la doctor, asta e o altă aventură, dar după cum spuneam, nu am încredere în ei deloc, și, credeți-mă, dacă ați fi auzit-o pe doamna dimineață cum îmi expunea tratamentul, ați fi avut aceeași reacție ca și mine.

Să revin la prospectele medicamentelor.

Păi de ce le faceți, domnule atât de…seci? Atât de general valabile? A, pentru a nu vă asuma responsabilitatea pentru eventualele probleme care pot apărea? Tocmai la rubrica efecte adverse aș insista eu, mai ales că în cazul de față avem de a face cu un acid! Vorba lu’ nenea Iancu:

NAE: Pentru că tu nu știi ce e vitrionul…

MIȚA: Ba da… e un fel de metal…

NAE: Nu știi ce poate face ?

MIȚA: Ba da; pârlește, Năică; arde, Bibicule, momentan tot, tot, și mai ales ochii!

Pune, domnule pe prospect precauții serioase, pentru oameni grei de cap așa ca mine. Pune o poza cu felul în care se aplică sau pune pe site-ul pe care promovezi produsul un filmuleț să ne luminăm și noi, neluminații! Arată ce se poate întâmpla în cazuri fericite, dar și în cele nefericite. Bagă-l pe rețetă obligatorie, dacă e așa de periculos, să-i explice omului doctorul în cauză, pe îndelete. În disperare de cauză, caut și eu ca babele, prin sat, leacul care să dreagă ce a stricat celălalt leac. Și aflu că sunt pacienți care spun că totul a fost perfect și că într-adevăr merge cum scrie la carte, dar că au fost și alții care au pățit ca mine. Mă rog, ca mine sigur nu a pățit nimeni, pot fi dată exemplu la „așa nu”. Bine, pe forumuri, toți aveau întrebări, nimeni nu răspundea, așa că nu am înțeles mare lucru. Ceea ce mă scoate din minți este că am respectat întru totul puținele instrucțiuni și totuși, ceva nu a mers.

Acum încerc varianta cu rugăciuni multe ca să scap de vreo intervenție chirurgicală, că asta mi-ar mai lipsi! Wish me luck!

 
49 comentarii

Scris de pe Iunie 9, 2011 în Râsu'- plânsu'

 

Etichete: , , , , , , ,

49 de răspunsuri la „Persoană cu dizabilități, caut capra vecinului

  1. furios4you

    Iunie 9, 2011 at 6:45 pm

    o poza cu degetele nu pui?

     
    • dagatha

      Iunie 9, 2011 at 6:50 pm

      de ce? s-au terminat filmele de groază și nu ai cum să-ți stârnești adenalina? 😆
      ce să arăți, domnule, că nu e de văzut!
      brrrrrrr

       
  2. dictaturajustitiei

    Iunie 9, 2011 at 6:56 pm

    Eu mă feresc de medicamente ca Dracuיּ de tămâie. Am vrut să scriu pe blog, nu am avut timp încă, cum era să mă omoare în spital un asistent. Ai greșit că nu ai mers la medicul de famikie să îți dea o rețetă.

     
    • dagatha

      Iunie 9, 2011 at 7:04 pm

      probabil. medicul de familie mi-ar fi dat aceeași soluție sau una asemănătoare. Repet, e un tratament frecvent și foarte răspândit. nu asta e problema. Eu nu înțeleg de ce am avut aceste urmări deși am respectat exact ce scrie acolo. N-o să aflu niciodată, îți dai seama. Acum mă preocupă să repar drăcovenia că m-or opri ăia în aeroport săptămâna viitoare pe motiv de contagioase 😀

       
      • dictaturajustitiei

        Iunie 9, 2011 at 7:22 pm

        Poate că ești alergică la una dintre substanțele componente. O explicație logică trebuie să existe.

         
      • dagatha

        Iunie 9, 2011 at 7:28 pm

        m-am gândit și la asta. oricum aș fi pățit-o, în cazul ăsta, pentru că la noi nu se recomandă niciodată analize înainte de a prescrie un medicament.
        cert e că…m-am ars 😀

         
      • eumiealmeu

        Iunie 12, 2011 at 12:06 pm

        pune soro mănuşele în mânuţe; le pari crretină celor de la graniţă, dar cel puţin te lasă să pleci. în plus, nu are voie nimeni să-ţi comenteze ţinuta, nu ai văzut că pe soarele cel mai soare lumea umblă cu cizme până la … mă rog, până mai sus… 🙂
        să nu te prind că, dacă te dau înapoi, nu te prinzi de-o roată de-a avionului… poate că e ca şi capul lui Vasilică – ştii, nu, pune mâna pe Vasilică să-ţi fie bine la bibilică… (mă rog, ei asortau cu altele, dar sunt prea năucă acu de veste ca să mă pot concentra pe cântece aurolăceşti.

         
      • dagatha

        Iunie 12, 2011 at 12:52 pm

        ce credeai? mă mă las așa de ușor??? Mă împachetez ușor și mă pun pe banda aia rulantă de plimbă bagajele.
        de coadă, de aripă, de elice, tot mă prind de ceva! nu mă las! 😀

         
  3. dictaturajustitiei

    Iunie 9, 2011 at 6:57 pm

    Am o cunoștință care dacă îți povestește cum tratatează ea cancerul …

     
    • dagatha

      Iunie 9, 2011 at 7:05 pm

      ia zi-ne! e de râs? sau de plâns? Oricum se încadrează în categorie aici 🙂

       
  4. Monica S

    Iunie 9, 2011 at 9:12 pm

    Citesc și fac un rezumat la daunele actuale… un cucui pe frunte de la hotă și o vânătaie superbă pe piciorul drept. În rest, totul e ok! Dar! Timp de trei ani am avut probleme… se înșirau la fel ca furnicile. Una dintre ele, cea legată de piele am rezolvat-o altfel decât mi-a fost recomandat. Am avut trei tratamente de la trei medici: unul mi-a dat o listă cu creme speciale, altul tot ceva asemănător plus recomandarea de a evita chimicalele (am ascultat!) iar cel de-al treilea mi-a recomandat o altă listă plus recomandarea de a evita pe cât posibil contactul direct cu… apa. Cum m-am vindecat? Am ascultat ce îmi spunea corpul și am început să fiu foarte atentă la ce mănânc. Așa mi-am dat seama de efectele secundare ale consumului de carne de porc și de vită. Iar rănile s-au vindecat în timp, folosind doar săpun simplu de casă și apă, cât mai des posibil. Pentru închiderea rănilor am folosit miere cumpărată direct de la producători. De ultima mi-am adus aminte mai târziu… mierea o folosea mamaie ca remediu pentru multe „accidente”. Doar ea știa ce buruieni mai punea, iar efectul era cu adevărat „ca prin minune”.
    Mamaie făcea parte dintre cei „luminați”…

     
    • dagatha

      Iunie 10, 2011 at 11:15 am

      da, foarte adevărat! citeam aici http://despresufletulmeu.wordpress.com/2011/06/04/lectia-de-sanatate/ și chiar mi s-a părut pertinent: spune-mi ce mănânci, ca să-ți spun de ce suferi! oricum, am trecut treptat spre o dietă (mai) sănătoasă și asta de când am cupil 🙂
      cât despre leacurile străvechi…aș mai vrea și eu bunicii înapoi…

       
    • eumiealmeu

      Iunie 12, 2011 at 12:10 pm

      ideea cu mierea mi-a venit ca o mănuşă. chiar aşa, dacă e atât de naturală, poate şi vindeca. mulţumesc mult de tot. 🙂

       
      • dagatha

        Iunie 12, 2011 at 12:54 pm

        dap! mierea este un soi de panaceu. condiția e să o iei din stup, nu din fabrică, dacă înțelegi ce vreau să zic. 😀

         
  5. BlueRiver

    Iunie 10, 2011 at 6:05 am

    Eu astept perioada dishidrozei, sa ma umplu de basicute cu lichid la nivelul palmelor si talpilor, sa ma manance, sa fac rani de la scarpinat… am gasit singura solutia, ma tratez cu aloe, iar dupa ce mi-au trecut basicutele, folosesc crema cu vitamina A si E, de la plafar ;)… n-am cum sa schimb locul de munca, plus de-asta e o perioada de vreo luna in care apare, asa ca suport 🙂
    Sanatate!

     
    • dagatha

      Iunie 10, 2011 at 11:17 am

      pfui…da ce le tragi și tu, soro!
      sănătate, că bine zici!

       
      • BlueRiver

        Iunie 10, 2011 at 12:27 pm

        deh, riscurile meseriei 😉
        sanatate multa si tie!

         
      • dagatha

        Iunie 10, 2011 at 12:34 pm

        ce ți-e și cu meseriile astea!
        hai să ne însănătoșim!
        🙂

         
    • eumiealmeu

      Iunie 12, 2011 at 12:14 pm

      scuze, despre ce e vorba? şi de ce riscurile meseriei? aş fi curioasă pentru ca, dacă mai aud de la alţii de astfel de probleme să pot să le dau soluţia. mulţumesc pentru ajutor.

       
      • dagatha

        Iunie 12, 2011 at 12:56 pm

        apoi nu știu încă, da o rugăm pe Carmen să ne spună frumos. (mie îmi e rușine să descos oamenii 😀 )

         
  6. rokssana

    Iunie 10, 2011 at 8:56 am

    romanca fiind pot sa-mi dau cu parerea despre orice 🙂 daca e arsura,chiar daca chimica,normal ar fi sa te ajute „urgodermyl”…dar si mierea mi se pare in regula…la cat rau ti-ai facut singura,mai conteaza daca incerci niste leacuri ??? !! 🙂 🙂

    eu am avut arsura foarte profunda la degete si mi-am reparat carnita cu urgodermyl cam intr-o saptamana…..poti sa incerci…oricum e bun in casa (eu il tin in bucatarie,pentru ca nu sunt aeriana cand gatesc,dar cateodata mai sare ulei….si imediat imi pun un strat de crema si trece)

    urgodermyl

     
    • dagatha

      Iunie 10, 2011 at 11:21 am

      păi, chiar te rog! dă-ți cu părerea. Că doar asta e și ideea, nu?
      și dacă insiști, îți scriu mail detaliat, poate găsim o soluție 😆 Mi-a prescris diprogenta, care pare a avea efect până acum. la două din trei, anyway. degetul pe care l-am tratat cel mai puțin, e cel mai grav. și văd că se ține tare .lol:

       
      • rokssana

        Iunie 10, 2011 at 12:08 pm

        mai…nu sunt doctor…m-am uitat pe prospect si eu ca si tine…e ceva mai serios ,nu e doar arsura….stii ce?fa ce simti tu ca-ti face bine…chiar daca e un sfat care la prima vedere ti se pare nebunesc…daca in sufletul tau crezi ca ala te ajuta,urmeaza-l cu incredere….e o prostie ce spun…doar aparent…cand ai mei au avut nevoie de doctor au apelat la doctor,ne-am documentat si au facut cam ce au simtit si a fost bine (tata are diabet-tine glicemia in frau cu ceaiuri preparate de el…dupa ce a aflat,i s-a facut instructaj cu ce are voie si ce nu,a venit acasa mai mult mort de teama….am cautat carti,am gasit Maria Treben…i-am dat sa citeasca…si merge in piata si cumpara plante,pe care le usuca,le marunteste,le combina si bea ceai in fiecare zi–nu tine niciun regim….a fost diagnosticat cu cancer de colon si operat-i s-au recomandat citostatice…..ne-am informat…….i-am explicat avantaje si dezavantaje si el a decis ca nu face niciun citostatic si gata…el ia capsule cu ulei de catina…are 77 de ani acum…operatia a fost cu 5 ani in urma….la control medicul nu l-a crezut ca n-a facut citostatice)
        si iar iti spun o tampenie,dar asta e -nu ma pot abtine 🙂 e important sa-ti doresti …chiar placebo fiind,poate ajuta …

         
      • dagatha

        Iunie 10, 2011 at 12:10 pm

        oooo, dar îmi doresc!
        dacă nu mă uit la deget, mai am o șansă! 🙂
        faptul că două par a se vindeca, mă scoate din ipohondrie. Nu înțeleg reacția celuilalt deget (încăpățânatul ! 😀 ) și de aia nu știu ce sa-i mai fac.

         
  7. rokssana

    Iunie 10, 2011 at 8:58 am

    aw aw acum am vazut cum m-ai trecut in blogroll…sarut mana 🙂 si tu mi-esti draga 🙂

     
    • dagatha

      Iunie 10, 2011 at 11:26 am

      muah!
      🙂

       
    • eumiealmeu

      Iunie 12, 2011 at 12:20 pm

      aga, roks are dreptate. din maria treban stiu şi eu că tinctura de tătăneasă e foarte bună. încearcă să vezi dacă ar da vreun rezultat. la noi tataneasa e de mare cinste, pe orice rană, hop şi madam regina tătăneasă. acu dacă nu-ţi merge înseamnă că la tine reginele sunt handicapate de personalitatea puternică şi-şi ascund puterea de ruşine! 🙂

       
      • dagatha

        Iunie 12, 2011 at 12:56 pm

        bine de ținut minte! notat 🙂

         
  8. Moi

    Iunie 10, 2011 at 6:27 pm

    Data viitoare vei cere numai medicamente cu prospect incercat pe pielea altora;-)

     
    • dagatha

      Iunie 11, 2011 at 3:27 pm

      rar apelez la farmaceutice. de acum…îți dai seama că mă las de tot 😀

       
  9. Ciprian Bojan

    Iunie 11, 2011 at 9:19 am

    Drept să-ţi spui, te-aş cam certa! Tu nu ştii zicala aia: „Nu tot ce zboară se şi mănâncă, ca de iegzemplu ielicopteriu’!” 🙂 De aceea trebuie să te consulţi cu medicii, părere’ me’! 🙂

     
    • dagatha

      Iunie 11, 2011 at 3:29 pm

      aoleeeeu! nu și tu! 😆
      păi io nu am vrut bre să le manănc :-)))
      Ideea e că din câte am văzut și după experiență, medicii recomandă acest produs frecvent. Deci nu aici e problema. Pur și simplu ceva din organismul meu anapoda, a reacționat ciudat.
      Despre medici…sper să scriu ceva soon, că tot m-ai provocat 😀

       
      • Ciprian Bojan

        Iunie 11, 2011 at 6:23 pm

        Nu io te-am provocat, ci… situaţia! Un exemplu: bunica din partea tatălui nu suporta penicilina… poate tu nu tolerezi un anumit compus, chit că e sintetic sau naturel. Asta trebuie văzut dinainte, ca să nu se întâmple neplăceri.
        Deci: să redevii în deplinătatea forţelor, cât mai iute! 🙂

         
      • dagatha

        Iunie 11, 2011 at 6:34 pm

        corect! asta am bănuit și eu. dar, cum ziceam mai sus, extrem de rar (mie nu mi s-a întâmplat decât la o infecție unde mi s-a făcut antibiograma) se recomandă analizele. De obicei, doctorul dă rețeta și vezi tu dacă te simți bine, continui, dacă nu, o schimbă, că doart sunt atâtea firme cu care au contracte cu bonusuri substanțiale și e musai să le recomande. Cel mai grav e când se întâmplă asta pe pielea copilului tău. Atunci vrei să-i omori!

         
  10. Ciprian Bojan

    Iunie 12, 2011 at 8:33 am

    Apoi nu chiar să-l omori, da’ numa’ să-l tai felii-feliuţe pe tot! 🙂 E adevărat şi trist ceea ce spui, dar nici cu medicii ăştia nu se prea poate generaliza. Oricum, aveţi grijă de voi, cum se spune mai nou! 🙂

     
    • dagatha

      Iunie 12, 2011 at 11:16 am

      😆
      de generelizări mă feresc și eu, da știi cum e…nu iese întotdeauna 😀
      Mulțumim de grijăăăăă 🙂

       
  11. eumiealmeu

    Iunie 12, 2011 at 12:30 pm

    acu să dau şi io mircea voievod în farmacistele astea super inteligente. am fost la farmacie şi cer medicament pentru o problemă pe care-o aveam, iar tanti mirabolanta mi-a dat un medicament minunat, dar nu pentru problema mea. ba mai mult. era contraindicat. nu pentru că eram eu cu alergii, ci pentru că la boala mea nu se dădea aşa ceva.
    dar ea nu ştia. ea şi-a dat cu părerea neavizată. găseşte-ţi şi tu o farmacistă sănătoasă la cap. eu nu mai intru în prima farmacie să întreb, ci o caut pe acea tanti care mi-a câştigat încrederea (evident, nu este cea despre care vorbeam prima dată!)
    în altă ordine de idei: eu sunt consternată cum la unele medicamente sunt nişte amănunte despre folosire care te scot din sărite (da, ce domne eu nu ştiu asta?), iar la altele nu apare nimic specificat. dacă americanii au putut da în judecată firmele pentru că n-au precizat (cică una a câştigat pentru că pe fierul de călcat nu scria că dacă e în priză arde, aşa că atunci când s-a ars, consumatoarea s-a dus la avocat şi poc, proces câştigat!)
    pe de altă parte, să nu te iei după orice retetă naturistă. ultima trăznaie pe care-am auzit-o: cremă de gălbenele şi arsura de la coada vinetei, după ce o coci… pentru a pune pe rană… cât de nebun trebuie să fii să pui scrum perană?

     
    • dagatha

      Iunie 12, 2011 at 1:02 pm

      ce făcuși soro? am exclusivitate pe comentarii azi? 😆 (evident că era cu ton de bucurie)
      știi cum e cu treaba asta? când ai nevoie de un medicament de durere de cap te duci la doctor? nu, te duci la farmacie. Cam așa și cu leacul meu. Minune universal valabilă, super lăudată, foarte mediatizată (cu reclame la teveu), deci nu e nici tanti farmacista de vină. În plus, am întrebat la vreo 5 farmacii. Repet, ceva a fost putred și încă nu știu ce. M-am liniștit că nu sunt de pe altă planetă eu (sau ipohondră cum ziseră unii de mă știu) când am citit că au mai avut și alții reacțiile astea și erau disperați. Eu cu prospectul am problemă. Să fie domnule pe înțelesul tuturor, adică și al meu.
      cât despre scrumul pe rană…ai fi uimită și ai râde isteric de câte leacuri băbești am dat căutând pe net. Și toți autorii jurau că e garantat 100% 😆

       
  12. eumiealmeu

    Iunie 12, 2011 at 1:11 pm

    în afară de faptul că mi-ai stricat frumuseţe de tablou imens cu florile galbene, realizat la rubrica de comentarii, nu mai am nimic de adăugat. te băgaşi tu repede, că-mi propusesem să fie toate răspunsurile mele, asta, în loc de a-mi da palme că nu am citit-o pe prietena mea – dar ştii, nu? 2 la primărie, 2 la prefectură – şi refrenul meu e… n-am net. iar când am mă grăbesc să postez sau să programez de postare. 🙂
    data viitoare să nu-mi mai strici peisajul imens de răspunsuri (evident glumesc!).

     
    • dagatha

      Iunie 12, 2011 at 1:20 pm

      😆
      ooo, dar putem edita! ștergem tot, lăsăm trandahiru galbân intact! 😆
      știu replica, normal! asta funcționează și când vrei să scapi de mine???
      😆

       
  13. BlueRiver

    Iunie 12, 2011 at 2:48 pm

    de ce riscurile meseriei?… pentru ca sunt antrenor de inot si lucrez in mediu umed si chimic ( clor, antialga)… inhalez substantele din apa, cam 10 ore pe zi, de aici si rinita alergica care declanseaza dishidroza de care vorbeam, dar si din cauza stresului.
    sper ca am dezlegat misterul 😉

     
  14. dagatha

    Iunie 13, 2011 at 9:32 am

    rinita asta alergică e dracul gol! pardon de expresie. Mă chinuie, mai nou, și pe mine.
    cât despre mediul toxic…of…știu de la mama, biata.
    mulțumim de dezlegare 😆

     

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

