RSS

Ciao ragazzi!

21 Iun

… sau peripeții de pe meleaguri străine.

Evident că trebuie să urlu în gura mare că am avut dreptate când ziceam aici: https://experimentesiexperiente.wordpress.com/2011/01/15/a-zbura-sau-a-nu-mai-zbura-asta-i-intrebarea/, călătoriile cu avionul…not for me. Dar vreau să știe tot cititorul cârcotaș că m-am străduit, după cum urmează să prezint aici succint.

Nu am înțeles niciodată de ce trebuie să fii cu trei ore mai repede la aeroport. Îți trece tot curajul până ajungi să urci. E ca la dentist. Când e gata să intri, nu te mai doare deloc măseaua și te bate gândul să renunți pentru că e inutil să te mai chinuiești de bună voie cu freza aia nenorocită. Dar am răbdat cu stoicism, urmărind cum se umple micuța sală de așteptare. 120 de pasageri, 50% copii de toate vârstele, de la sugari la clasa 1. Am făcut și pe dădaca, nu știu dacă din mărinimie sau pentru că mi-era deja dor de copilul personal😀 . Am fost zen aproape tot timpul, ba chiar am citit Dan Puric – Omul frumos și am râs de s-a zguduit avionul la unele pasaje. M-am consolat cu golurile de aer, cu mișcările ciudate. Decât că „seriozitatea” staf-ului m-a terminat psihic. Însoțitoarea de zbor nu și-a putut ține discursul mecanic pentru că a pufnit-o râsul pe la mijloc. Probabil că o gâdila ceva, vreun țânțărel mititel. Iar la aterizare, pilotul cred că a adormit și se visa la circ, făcea dresaj cu calul nărăvaș de se ținea toată lumea cu amândouă mâinile de scaune, iar copiii urlau din toate părțile avionului, în timp ce colegul de scaun înjura cu patimă în dulcele grai românesc. Mă gândesc serios să mă sedez la întoarcere.

Călătoria cu trenul a fost mai puțin breath-taking, pentru că nu-mi riscam viața, exista doar posibilitatea de a ajunge în altă parte. Pe niciun tren nu scria nimic, nici măcar numărul, erau milioane de linii și bineînțeles funcționarii vorbeau solo un po di inglese, timpul era scurt între cele două trenuri pe care trebuia să le schimb. Too much ado about nothing, așa că lucrurile au fost ok. Mai rămânea autobuzul până la hotel. Din nou problema cu engleza, nu că nu aș fi înțeles eu ce spunea el, da nu înțelegea el italiana mea stâlcită amestecată cu un poquito de Espanol.

Am ajuns la hotel la ora 9 fără 5 minute dimineața, lumea mă dăduse dispărută în misiune și mă așteptau ca pe Virgin Mary la Fatima, căci, nu-i așa, la 9 trecute fix începea distracția. Lasă bagajele, ia necesarul, aruncă puțină apă pe ochi și haida la drum din nou. Într-o mână geanta, într-o mână mapa, în cealaltă laptopul😀 . Până m-am dezmeticit, m-am trezit într-o nouă aventură, per pedes de data aceasta, că era singurul mijloc cu care nu călătorisem încă. Trezirea a fost bruscă și imperios necesară, dat fiind că rucsacul meu a cedat psihic și a decis să se sinucidă, lăsând pe drumuri frumusețe de laptop, mărul ales strategic pentru pauza de masă și încărcătorul telefonului, care au decis că e bine pe asfalt, taman pe mijlocul trecerii de pietoni. Evident, am atras atenția din nou asupra mea, așa că e cazul să mai ies în evidență de acum și cu ceva pozitiv. Încă nu am reușit, mai am timp până vineri seara.

Mâncarea e delicioasă: primul fel, pasta cu legume și, normal, parmeggiano, al doilea fel, pasta (tortellini). „Dacă la desert primesc iar pasta, deja e grav!” Nu am primit. Prosciuto cu pepene galben, specialitate mediteraneeană.  Cultura acumulată până acum de neuronul meu firav pensionar, nu avea în inbox detalii despre beneficiile acestei diete, așa că m-am făcut și eu că e bun, întocmai ca Sid care mânca „a pinecorn!”. Deci mi-am făcut rezervă de pasta și prosciuto pentru restul vieții mele sau măcar jumătate din ce a mai rămas, pentru că plănuiesc să o mai duc o vreme. Să vedem dacă piloții avionului de întoarcere au aceeași intenție!

 
20 comentarii

Scris de pe Iunie 21, 2011 în Călătorii, Râsu'- plânsu'

 

Etichete: , , , , , , ,

20 responses to “Ciao ragazzi!

  1. tink3rbe11

    Iunie 21, 2011 at 3:31 pm

    :)) Oricum ar fi …pasta la ei este totul , cafeaua putina dar sa mori cu ceasca in mana, si peste toate….distreaza-te si nu mai fi atat de obiectiva!!!

     
    • dagatha

      Iunie 21, 2011 at 9:28 pm

      daaaaaaaaaaa, clar! asta cu cafeaua m-a dat pe spate. noroc că nu beau că mă apucau nervii.
      I ‘ll do my best!🙂

       
  2. Ciprian Bojan

    Iunie 21, 2011 at 5:15 pm

    😀 sau…😀 ?

     
  3. Lidia

    Iunie 21, 2011 at 6:58 pm

    heeeei!
    in sfarsit un semn de la tine, ma bucur ca esti bine, restul nu mai conteaza!!!
    distractie maxima!🙂
    si pupici🙂

     
    • dagatha

      Iunie 21, 2011 at 10:47 pm

      da, sunt ok, suntem o echipa tare faina, chiar daca suntem putinil.
      Vezi că am renunțat la mail, deocamdată, dar știu că tu reușești să fii mereu informată🙂

       
      • Lidia

        Iunie 22, 2011 at 9:03 pm

        pai mai foca sa stii ca eu chiar ma gandesc la tine si ma intreb ,,oare azi ce face foca?” ca eu sunt pe faza…🙂
        astept noutati!

         
      • dagatha

        Iunie 22, 2011 at 10:22 pm

        știiiu, cum să nu știu🙂. Cu prima ocazie…le torn :-))))

         
  4. Maria

    Iunie 21, 2011 at 8:09 pm

    Ei, macar stim ca erai pregatita sufleteste pentru toate astea! Asa ca … „Divertiamo!”, caci ai ajuns cu bine.

     
    • dagatha

      Iunie 21, 2011 at 9:32 pm

      apoi…divertiamo dacă zici tu :-)))
      adevărul este că e o echipă frumoasă aici. so…

       
  5. vavaly

    Iunie 22, 2011 at 8:02 pm

    CAlatoria cu avionul s-a terminat cu bine asa ca ia o pauza de relax pana la urmatoarea…oricum faza cu ruxacul nu ti se putea intampla decat tie, sa stie si italienii cine le-a calcat teritoriul si sa se puna la adapost. Ai grija cu pastele ca sunt bune dar cu masura (spuse una care devoreaza paste de trei ori pe saptamana cel putin si nu pune un gram in plus, de ciuda :)) ). Have fun in continuare si nu te dezminte (orice ai intelege prin asta).

     
    • dagatha

      Iunie 22, 2011 at 10:25 pm

      ce pauză? ce relax? acuși e gata. Și încă mai caut sedative pe la farmacie. Guess what: n-au! (emoticon care-și smulge părul). Cu mâncarea…cam slabuț pe aici. La calitate mă refer.

       
  6. Pantusha

    Iunie 22, 2011 at 8:37 pm

    Buongiornoo Principessaaa! E stilul in care mi te imaginez pe-acolo, mai ales la faza cu rucsacul🙂 Si cum imi place enorm personajul (si al lui si al tau) nu pot decat sa iti urez: Have a blast! (poate afli cum se spune in italiana, apropo?)

     
    • dagatha

      Iunie 22, 2011 at 10:27 pm

      pricipessa, neprincipessa, asta e! s-a dus! ideea e că nu am cu ce să mă întorc acasă (tot despre rucsac vorbim aic) și singurul magazin în care am intrat și nu avea costuri de peste 30 de euro pentru o gentoacă, era o chinezărie ordinară ca aia de la colțul străzii la mine.
      Have a blast? În italiană? are you kidding me???

       
  7. eumiealmeu

    Iunie 23, 2011 at 9:49 am

    eu nu inteleg, italienii nu „e” tot latini?🙂 ca la spanioli gasesti peste tot niste lucruri ieftine, de te intrebi cum pot tari bogatii cu atat de multi bani, daca tu, cel fara, ai orice!
    pune mana / pardon, piciorul
    si iesi din casa si cumpara ca sigur gasesti reducerile reducerilor reducerilor, ca si scurtatura scurtaturilor, din desene animate, da?
    si carpe diem, ca o singura data in viata e vara lui 2011 traita in italy…
    pusi/cat🙂

     
    • dagatha

      Iunie 23, 2011 at 3:22 pm

      ce spui tu, străine?/ Ștefan e departe… Pardon, asta era din altă poezie.😀
      Let me remind you: sunt aici pentru curs, deci shoppinguiala e așa…când ai ocazia, pe ascuns. Suntem la distanță de centul orașului, care nu e unul turistic deloc. Aseară a fost ceva festivitate și ne-am plimbat prin centru, dar nu aveai ce să cumperi: ori erau prea scumpe pentru bugetul nostru de bieți bugetari, ori erau chinezării de le găseai în țară. Și din câte înțeleg de la spanioloaică, e la fel în Spania. Probabil depinde unde anume și când anume faci cumpărături din astea.
      În rest, chiar mă bucur de timpul petrecut aici🙂

       
  8. cristina

    Iunie 23, 2011 at 10:17 pm

    Ciao, ragazza! Ba e si pentru tine calatoria cu avionul, nu prea e de intors cu privire la asta in ziua de azi. De fapt, vezi si tu bine ca e si pentru tine pana la urma😉

    Mie mi se pare excelent ca nu e un oras turistic, e mai autentic asa.

     
    • dagatha

      Iunie 27, 2011 at 1:35 pm

      da, într-adevăr sunt avantaje pentru că nu e un oraș turistic. Am resimțit asta, însă, când să ne apucăm de suveniruri.🙂

       

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

