RSS

Am revistăăăăă!!!!

20 Iul

Ieri am intrat în posesia primului număr din revista Meki!

Surpriza a fost și mai plăcută cu cât în colet se aflau două reviste, Meki la grădi, cea pentru care am făcut abonament, plus o carte de colorat, plus revista Meki pentru cei mai mari. Așa că… m-am apucat de treabă. Adică de citit povești, de jucat jocuri, de dezlegat ghicitori, de savurat glume, de aflat lucruri noi și tot așa. Am aflat cum a apărut vioara, am citit o poveste rațională preluată din Programul de dezvoltare socio-emoțională a copiilor „SELF KIT”, am adăugat poezii noi și ușoare în biblioteca pentru Andrei. Așadar, am de lucru pentru restul verii 😀

Sunt încântată de fișele de lucru pentru copii! Sunt ca un fel de ghid pentru activități, foarte creative. Unele sunt potrivite chiar de acum, cu lecții de igienă, comportament, forme, culori. Benzile desenate sunt foarte atractive, cu replici scrise foarte puține, dar cu o poveste clară și ușor de asimilat de cei mici.

Mi s-a părut interesant că nu a nicio urmă de publicitate! Nu cred că le este foarte ușor 🙂

Mi-a plăcut mult și textul ales de editori în cuvântul introductiv, text care se termină foarte elocvent pentru ceea ce fac oamenii aceștia:

Dacă sufletul tău este senin, copilul tău va câștiga pacea minții

(Dorothy Law Nolte, 1954)

 
17 comentarii

Scris de pe Iulie 20, 2011 în Concurs

 

Etichete: , , , , ,

17 răspunsuri la „Am revistăăăăă!!!!

  1. varaton

    Iulie 20, 2011 at 1:11 pm

    As dori ca revista Meki pentru cei mari sa contina schemele tehnice pentru fabricarea unui cazanel de tuica, de mici dimensiuni, max 15 l, preferabil sa poata fi incastrat in mobila de bucatarie. Multumesc anticipat, si daca ar fi asa, m-as abona si eu.

     
  2. varaton

    Iulie 20, 2011 at 1:56 pm

    sa nu uit, pe cupru, e foarte importanta precizarea asta.

     
  3. dagatha

    Iulie 20, 2011 at 2:31 pm

    😆
    Sunt sigură că te vor lua colaborator și atunci iese și revista
    Pun o vorbă bună, dar să-mi rezervi un număr 😀

     
    • varaton

      Iulie 20, 2011 at 2:50 pm

      uaaa, nu-mi da idei, ar fi plina revista de chestii utile, cum sa mentii berea proaspata, cum sa negociezi un buchet de flori de la floraria de la cimitir(cel mai ieftin, garantat), cum sa iti inviti prietenii acasa, cum sa ceri (si sa obtii) invoiri (ba chiar sa fii trimis de acasa in oras), pfuuuiiii, cate chestii interesante s-ar putea scrie in Meki pentru adulti. Si as mai face o rubrica, mamica saptamanii, stii tu, pe prima pagina, mai sexy, asa….

       
      • dagatha

        Iulie 20, 2011 at 2:58 pm

        Piei de aici, satană! 😆
        de faci încurcături la abonamente…iese cu scandal

         
      • varaton

        Iulie 20, 2011 at 3:50 pm

        adica sa-i dau lu ala micu revista gresita? de asta zici?

         
  4. dagatha

    Iulie 20, 2011 at 3:52 pm

    eu cred că ar fi nedumerit de partea cu… mămica săptămânii 😆

     
    • varaton

      Iulie 20, 2011 at 3:54 pm

      pe pariu ca nu?

       
  5. dagatha

    Iulie 20, 2011 at 4:06 pm

    😆
    tu știi ceva ce nu știu eu?
    😆

     
    • varaton

      Iulie 20, 2011 at 4:33 pm

      sfanta naivitate, pai crezi ca astia micii din ziua de azi mai pun botul la povestea cu barza? sau ca vine bau-bau? hahaha

       
    • dagatha

      Iulie 20, 2011 at 7:24 pm

      mai lasă și tu speranța oamenilor, nu mă ucide de pe acum 😆
      vreu să fiu și eu inocentă
      :-))))

       
  6. vacitim

    Iulie 20, 2011 at 4:13 pm

    Yupiiii :d Bravo 🙂

     
  7. eumiealmeu

    Iulie 21, 2011 at 11:19 am

    nu tu o reclama cu bombonici care fac dintisorii mici – cum ca ii distrug cariile?
    pai, in acest caz felicitarile mele, domnilor.

     
    • dagatha

      Iulie 21, 2011 at 12:58 pm

      Soro, în revistă nu-i nik. Ceea ce mi se pare fantastic. Să poți supraviețui numai cu ajutorul cititorilor tăi. Cât mă pricep eu la asta.
      Nicio bombonică, slavă Domnului! Că ar fi fost bătaie pe ea în familie :-)))

       

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Thaumaturge

talk about candles, circles, planets, stars, bananas, chants, runes and the importance of having at least four good meals every day”

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

