RSS

All the Invisible Children

21 Iul

Viața este o flacără ce se stinge totdeauna, dar recapătă scânteie de câte ori se naște un copil.

George Bernand Shaw

Sau cel puțin acesta este scopul existenței lor pe pământ, laolată cu adulții distrugători, violenți, fără suflete și fără urmă de responsabilitate. Aș putea fi acuzată, în acest punct, că sunt radicală și că fac ceea ce am urât mereu: generalizez. De data aceasta, îmi permit 🙂

Am ajuns să ne fie lehamite de subiectele veșnice cu copii aflați în situații disperate, de emisiuni în care se dansează pentru a fi mai bine unora sau care oferă o șansă celor ce nu o au. Realitatea depășește toate poveștile astea cizelate.

Nu am știut nici despre fimul acesta.Sau poate că nu sunt suficient de pasionată de cinema ca să fiu la curent cu toate evenimentele importante din domeniu. Așa că am dat și eu o căutare pentru a mă informa despre ce fel de filme promovează revista Meki pe care o tot laud de ceva vreme. All the Invisible Children este, de fapt,  un grupaj de povești despre vieți pe care nici nu le bănuim. Nu știu ce bază reală ar filmul, dar cred că oricine poate desluși urma de adevăr din spatele regiei.

Sursa foto

1. Copii cu arme în locul jucăriilor, copii care sunt martorii morții cumplite a familiei, copii care devin lideri ai unor grupuri de luptă înainte de a le miji mustața, copii care mor fără nicio logică, vieți irosite de alții care se ascund în spatele palatelor luxoase și care se cred zei.

2. Un băiat care se gândește dacă eliberarea dintr-un centru de detenție este ceea ce-și dorește, având în vedere că asta înseamnă, de fapt, trimiterea într-o închisoare, poate și mai cumplită. Aceea a unei vieți guvernate de propriul tată care-l obligă să fure.

3. Despre copii ca Blanca, o adolescentă condamnată la o viață mizeră de părinții ei dependenți de droguri, părinți care i-au făcut cadou un diagnostic prea dur pentru un copil: HIV.

4. Cum arată o zi obișnuită din viața unor copii pe străzile din São Paulo? Singurele comori sunt obiectele pe care le strâng de la cei care le aruncă și cu care imaginația îi ajută să-și facă jocuri.

Sursa foto

Celelalte povești sunt la fel de…breath-taking.

Incursiunea prin paginile revistei Meki a fost, de data aceasta, mult mai legată de realitate. De ceea ce se întâmplă în lume în timp ce noi suntem supărați că nu se asortează canapeaua cu perdeaua primită în dar de la soacră.

 
11 comentarii

Scris de pe Iulie 21, 2011 în Concurs, Despre copii

 

Etichete: , , , , , , , ,

11 răspunsuri la „All the Invisible Children

  1. a-z

    Iulie 21, 2011 at 4:39 pm

    babel exprima la fel de bine greutatile si riscurile inconstientei sau prostiei, sau ambitiei motivate de cauze rau intentionate ale adultilor ce aduc in 3 ipostaze diferite spatio-temporal, copiii carora le-au dat viata. bun filmul, da de gandit, meditat.

    in caz ca nu l-ai vazut, ti-l recomand!

     
    • dagatha

      Iulie 21, 2011 at 4:41 pm

      Nu l-am văzut. Încă 🙂
      De meditat, da, dar de făcut? ce o fi oare de făcut?

       
  2. a-z

    Iulie 21, 2011 at 5:20 pm

    dupa film sa-mi zici parerea ta! ar fi multe de schimbat: de la etica si morala in plan laic dar mai ales religios, altfel vazut fanatismul in postura motivarii sale de catre convingerile literalei abordari a textelor religioase, politica iarasi revizuita ca mod de aplicare a ei si tot asa.

     
    • dagatha

      Iulie 21, 2011 at 7:57 pm

      mie îmi plac lucrurile simple și pe înțeles: care e problema? Ce soluții găsim? Nu mă interesează din ce direcție atâta vreme cât sunt viabile.
      Da,ar fi multe de discutat. Și asta tot facem Ce mă enervează pe mine e faptul că nu se văd schimbări, deși toată lumea observă hibele. Oare atât de… suntem cu toții?

       
  3. a-z

    Iulie 22, 2011 at 11:27 am

    nu suntem atat de …., dar nu depind de noi deciziile care pot aduce schimbari. e greu sa urnesti lucrurile cand altii decid, ajunsi in pozitiile astea dupa ce au mituit si prostit pe multi semeni…

     
    • dagatha

      Iulie 22, 2011 at 12:00 pm

      păi și atunci? ce e de făcut? constatăm și..atât? Eventual postăm pe blog și discutăm zile și nopți. Și mai departe?

       
  4. a-z

    Iulie 22, 2011 at 11:27 am

    uite chiar acum e babel, filmul despre care pomenit-am aseara, pe digifilm!

     
    • dagatha

      Iulie 22, 2011 at 12:01 pm

      pfui! o fi, da zău dacă nu mai am puțin și cumpăr timp de undeva! Pentru mine televizorul a devenit o cutie decorativă :-))))
      Deși îmi sună cunoscut titlul. e posibil să-l fi văzut?
      Off-topic: să treci odată pe WordPress că mi-e mai ușor să te urmăresc 😀

       
  5. sufletdefluturas

    August 19, 2011 at 1:18 pm

    Nu stiam de acest film.Dar sunt convinsa ca e inspirat din realitate.Abia astept sa il vad,desi sunt constienta cat ma va afecta,fiind o persoana foarte sensibila.

    Ps:Nici eu nu stiu ce e cu blogul tau,dar e doar cu blogul tau problema la mine.Tot in reluare scriu.

     
    • dagatha

      August 19, 2011 at 1:21 pm

      Nici eu nu am știut de el. Am aflat de la MEKI 🙂
      Nu are cum să nu te afecteze asemenea povești mai ales că au o bază reală.

       

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Thaumaturge

talk about candles, circles, planets, stars, bananas, chants, runes and the importance of having at least four good meals every day”

Machete didactice

machetedidactice.com

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

