RSS

Prima zi

23 Iul

…de grădiniță, desigur  🙂

Va veni curând și asta. Nu mai țin minte exact care mi-au fost sentimentele la experiența primei zile de școală, dar sunt sigură că voi fi și mai emoționată acum. Am găsit un articol pentru părinți în, celebra, de acum, revistă Meki: „Primii pași în grădiniță”.

www.google.com

Deși sunt binevenite niște sfaturi (nu pentru că nu le-ai ști, ci pentru că îți reamintesc de lucrurile pe care să NU le faci), cred că nu există rețete care să te pregătească suficient pentru acest moment esențial. Totuși, revista Meki are mai multă experiență când vine vorba despre copii și grădinițe (vreo 5 ani, mai exact 🙂 )

Trauma este și de o parte și de cealaltă. Copilul se sperie că va rămâne acolo singur și asta reprezintă prăbușirea universului propriu, mai ales dacă ai făcut greșeala să-l ameninți mereu când făcea câte o poznă că îl duci sau că îl lași. În plus, el nu știe ce înseamnă „te iau acasă la prânz”, timpul poate părea o veșnicie printre străini. Pe de cealaltă parte, nu e ușor nici pentru mină să-l las acolo urlând, oricât de „bărbată” aș fi. (Așa că am decis ca această operațiune să fie executată de tatăl lui personal 😆 )

Povestea cu grădi a început de ceva vreme, am încercat să-i eplicăm cam despre ce este vorba și cam ce înseamnă să meargă acolo. L-am lămurit că sunt multe mașini și copii și că mamele, tații și chiar bunicii sunt ținuți afară pe motiv că sunt prea mari și că nu pot sta pe scăunele, nici nu se pot juca cu toate jucăriile de acolo. Sunt convinsă că socoteașla din târg nu e la fel cu aceea de acasă, așa că mă aștept ca rezultatul să fie, inevitabil, același :-)))

A, și mai sunt cinstitele boli care se înlănțuie parcă în ciudă. Le băgăm la categoria „lucruri firești” și așteptăm să treacă și astea.

 
11 comentarii

Scris de pe Iulie 23, 2011 în Concurs, Despre copii

 

Etichete: , , , , , ,

11 răspunsuri la „Prima zi

  1. Ciprian Bojan

    Iulie 23, 2011 at 10:48 am

    O să fie bine. La aşa părinţi, aşa copil minunat! 🙂

     
    • dagatha

      Iulie 23, 2011 at 11:01 am

      Ne tot lauzi tu, dar…știu eu?
      🙂
      Mulțumim pentru încurajări 🙂

       
      • Ciprian Bojan

        Iulie 23, 2011 at 1:57 pm

        Nu vă laud, doar constat! 😀

         
      • dagatha

        Iulie 23, 2011 at 7:48 pm

        De acum știu: când îmi scade self-esteemul, te sun pe tine și pe Camelia 🙂 Voi mă vedeți atât de…minunat!

         
  2. DianaEmma

    Iulie 23, 2011 at 8:00 pm

    Eu țin minte prima zi de grădiniță a surorii mele (atâta bucurie am avut, că începea facultatea după 2 săptămâni, că serbări nu am prins nici una). 😀
    Ce i-au mai ținut la festivitate și săracii începuseră să se joace pe acolo… în nisip unii… îi lăsau părinții, că dacă se apucau de țipat, nu se mai auzeau discursurile.

     
    • dagatha

      Iulie 23, 2011 at 8:12 pm

      😆
      Nu-i așa că sunt simpatici? și creativi 🙂
      Îți voi împărtăși experiența la vremea ei 🙂

       
      • DianaEmma

        Iulie 24, 2011 at 7:33 pm

        Nici nu poți ține pasul cu ei la cât de creativi sunt. Când mai mergem și noi ăștia mari pe la mama are 4 oameni pe cap numai în casă, d-apoi restul. Și ne face la toți de lucru și ne ține în priză. 😀

         
      • dagatha

        Iulie 24, 2011 at 7:36 pm

        dap! În fiecare zi altceva. Eo obosesc și el…tot mai găsește câte una.

         
  3. Stefania

    Iulie 23, 2011 at 8:44 pm

    ” …am decis ca această operațiune să fie executată de tatăl lui personal” – aceasta afirmatie a ta ma face sa cred ca esti o mama foarte sensibila si foarte iubitoare fata de micutul Andrei… se simte ca-l iubeti enorm si se simte ca, chiar si lacrimile de altfel constructive ce s-ar putea isca in ochisorii lui, odata cu intrarea la gradinita, sa te doara, iti patrund pana in suflet si te dor. Ma si imaginez eu pe mine in situatia ta… ufff, ce greu mi-ar fi pana el s-ar acomoda, este chiar inspaimantatoare aceasta situatie dar si foarte benefica 🙂

    Cu certitudine o sa fie foarte bine… el e un barbatel curajos! 🙂

    week-end minunat, Agatha ! 🙂

     
    • dagatha

      Iulie 24, 2011 at 10:21 am

      da, e cam greu când trebuie să-l lași undeva cu lacrimile lui înnodându-se în bărbie 😀
      Om vedea ce va fi.
      La fel și ție, Ștefi

       

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Thaumaturge

talk about candles, circles, planets, stars, bananas, chants, runes and the importance of having at least four good meals every day”

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

