RSS

Concurs…aproape de final

27 Iul

Știu că pe unii dintre cititorii mei fideli, vestea că se cam termină concursul legat de revista Meki și vor răsufla ușurați că nu-i voi mai bombarda cu articole zilnice, amețindu-i de cap. De acum ați învățaț despre mine că am idei puține și fixe 🙂

Ca să înțelegeți mai bine ce s-a întâmplat, vă spun că s-au punctat articolele care aveau în componența lor cuvinte cheie cum ar fi http://www.meki.ro, revista Meki. Meki Junior, promovând atât ideea (foarte lăudabilă, de altfel) a celor de la Media Kinder de a îmbunătăți relațiile dintre părinți și copii cu puțin ajutor, dar și proiectul BLOGPRogress care vrea promovarea blogurilor creative.

Pentru fiecare postare am primit 100 de puncte, iar dacă a fost distribuită și pe FB sau Twitter, încă 150 de puncte. Plus 500 de puncte postarea bannerului pe durata concursului, iar în acest moment s-a trecut la numărat LIKE-urile de pe http://blog.meki.ro/?cat=1&paged=12. Acum…dacă tot m-ați suportat luna asta cu atâta stoicism, nu m-aș supăra dacă ați da și câte un „Like” pentru articolele postate și pe blogul citat mai sus, mai adun câte 5 puncte/Like.

Deci… Un mare LIKE începând de AICI 🙂

 
12 comentarii

Scris de pe Iulie 27, 2011 în Concurs

 

Etichete: , , , , ,

12 răspunsuri la „Concurs…aproape de final

  1. isis

    Iulie 28, 2011 at 12:17 am

    Fac si eu ce pot pe ultima suta de metri… 😉

     
    • dagatha

      Iulie 28, 2011 at 6:05 am

      Sărumâna, mulțumesc mult pentru timpul pe care ți l-ai rupt pentru mine, dragă Issis 🙂
      Ideea e că ei vor să dea lumea Like pe blogul lor, care a preluat toate articolele. De aceea am pus și linkul.
      Dar eu am fost foarte impresionată de faptul că de dimineață m-am pomenit cu atâtea like-uri de la tine 🙂

       
      • isis

        Iulie 28, 2011 at 2:55 pm

        Eu n-am cont de Facebook/ Twitter. Inca nu m-am prins unde – pe blogul lor – trebuie sa dau „Like”. Lumineaza-ma, te rog. Daca mi-am facut timp ca sa citesc ce ai scris, imi mai fac o data si pentru cateva click-uri pe blogul cu pricina.

         
      • dagatha

        Iulie 28, 2011 at 4:15 pm

        Asta râdeam azi cu Sufletista. Că nici eu nu am avut până acum. Chiar mă gândeam cum să mă fofilez să nu mă prindă ea că mi-am făcut pentru concurs 😆
        După cum ți-am spus, dincolo de toată treaba cu acest concurs, eu m-am bucurat de prezența cititorilor mei aici. Așa că sunt mai mult decât binevenite toate eforturile tale de a da click pe aceste pagini.
        Pe 31 iulie e gata și cu concursul. 🙂

         
  2. isis

    Iulie 28, 2011 at 4:24 pm

    Oups!!… Se pare ca azi sau maine imi fac si cont de Facebook 🙂
    E pentru o cauza nobila, zic eu…

     
    • dagatha

      Iulie 28, 2011 at 4:34 pm

      Vai de mine! vrei să mă bage Sufletista la corupere? ne face o postare cu dedicație, mamă, mamă! 😀

       
      • isis

        Iulie 29, 2011 at 5:04 pm

        Tu crezi ca mie mi-e frica de Sufletista asta? :))

        Pana una-alta, fiu-meu e cu noi. El are cont si a trecut azi din articol in articol pe blogul respectiv. Votand, bineinteles! M-am gandit sa-l corup si pe celalalt minor al meu. Maine zburam si noi din floare in floare, sa culegem cate 5 puncte/like. Timpul ma cam preseaza, ca acusi-acusi vine 31… :)) Haide pa, ca ma grabesc!

         
      • dagatha

        Iulie 29, 2011 at 9:24 pm

        :-))))
        Aproape am pus pariu cu ea că o să-ți faci cont pentru mine!
        Am pierdut, se pare 😆
        Musai să dau o bere. Sau o înghețată 🙂 Și una ei, ca că uite :-)))

         
  3. isis

    Iulie 31, 2011 at 3:32 am

    Care si cum zisesi c-ati pariat?… 🙂 Eu mi-am facut cont, dar l-am dezactivat din greseala in seara asta… Il repar maine. E prea tarziu? 31 inclusiv?

    Am avut parte si de o surpriza: „celalalt minor” era corupt deja 🙂 Maine mesterim amandoi 😉

     
    • dagatha

      Iulie 31, 2011 at 10:49 am

      Acum că chiar că o să fie prăpăd cu Sufletista! 😆
      Până azi la 00.00.
      🙂

       
      • isis

        Iulie 31, 2011 at 2:48 pm

        Punct ochit, punct lovit! Azi la 14.49 🙂

         
      • dagatha

        Iulie 31, 2011 at 3:19 pm

        mulțumiiiiim!
        Acum să văd cum trimit înghețata 🙂

         

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

