RSS

Trei ani…

11 Aug

… de la cel mai fericit eveniment din viața noastră.

Nu vreau să fie o postare patetică despre asta, ci mai curând una veselă din care să reiasă bucuria imensă pe care o avem.

Acum trei ani, la exact 22.50, l-am văzut pentru prima oară. Mi s-a părut cel mai frumos copil din lume. Fiecare mamă are parte de acest privilegiu: a avea cel mai frumos copil. Așa că lumea este plină de „cei mai frumoși copii din lume”:-) . Toate durerile au încetat imediat și am așteptat primul scâncet.

Timp de 8 luni (că el e Bulge Măghin = „Fulger McQuin” și nu a mai vrut să stea o lună extra. Cică era deja pregătit🙂 ) mi l-am imaginat în cele mai felurite chipuri și m-am rugat, inspirată din poveștile cu cele trei ursitoare, să fie sănătos, deștept și frumos. Nu știu ce am făcut ca să merit asta, dar Dumnezeu exact asta ne-a dat.

Este bucuria vieților noastre, este „pințul” care mă trezește dimineața cu cel mai dulce pupic, este argintul viu din casa noastră, este lumina ochilor noștri, este unica noastră comoară. Da, sunt plină de superlative și am și motive pentru asta.

De ziua lui i-am făcut cadou camera lui. Personală! Iar aseară când a dormit acolo prima dată, s-a simțit în ochii și în glasul lui, toată fericirea pe care i-a adus-o perdeaua cu Cars cu masini, covorașul vesel și lustra, evident tot cu mașini. „Supei taieeeeee!” („Super tare”, precizare DOAR pentru neinițiați😀 ) Așa că, o dată în plus, merită tot efortul.

A cântat „La mulți ani!” cu atâta patos și s-a bucurat, ca de obicei, de suflatul în lumânări. Nu știu cine a inventat obiceiul ăsta, dar îi mulțumesc🙂

La mulți ani, puiul nostru drag! Să crești sănătos și să ne aduci tot atâtea bucurii mereu.

 

 
50 comentarii

Scris de pe August 11, 2011 în Despre copii

 

Etichete: , , , , , ,

50 responses to “Trei ani…

  1. Lidia

    August 11, 2011 at 10:32 pm

    La multi ani si de la mine! Sa ai parte numai de bucurii de la voinicul tau!🙂

     
    • dagatha

      August 11, 2011 at 10:34 pm

      Mulțumesc, Lidia.🙂 La fel îți doresc și ție cu cele două minuni🙂

       
  2. a-z

    August 11, 2011 at 10:35 pm

    mai greu cu „r” pentru pintul vostru, e? sanatos, bucuros, curios si creativ si dornic de invatare a tainelor vietii asteia sa fie :cars cu masini”!

     
    • dagatha

      August 11, 2011 at 10:37 pm

      da, dar e atât de simpatic!🙂

       
  3. ch3815h

    August 11, 2011 at 10:49 pm

    intre timp trecut-a – aproape macar, de nu chiar complet- magaoaia de l-a tinut inchis in casa doua saptamani, e? de-aia era el fericit la culme, ca a scapat intre timp putin si pe-afara, casa noua, parte din ea doar a lui (loc de parcat multe „cars cu masini”!) !
    dragii de voi!be all happy!

     
    • dagatha

      August 11, 2011 at 11:42 pm

      Mulțumim de urări. Ni zicem că a trecut. Acum…nu prea mănâncă de vre două săptămâni. da cică așa e cu mașinile de curse. oricum…urmează runda a dua de analize🙂

       
  4. Stefania

    August 11, 2011 at 10:54 pm

    La multi ani ! ii doresc si eu micutul tau print, Agatha🙂

    Dumnezeu sa-l binecuvanteze cu intelepciune, cumpatare si iubire !🙂

    si mii de pupici de la mine… dragul de el🙂

     
    • dagatha

      August 11, 2011 at 11:42 pm

      hehehe…preferatul tău! Să dea Dumnezeu! Pupici și de la el către tine🙂

       
  5. de-a dura lex

    August 11, 2011 at 10:58 pm

    la mulți ani!

     
  6. Ciprian Bojan

    August 11, 2011 at 11:06 pm

    Doamne, ce minunăție de articol pentru așa o minunăție de pui de om! Da, ei au puterea de a se bucura și de a se întrista cu adevărat! Io nu mă voi lungi prea mult cu vorba, doar îl voi ruga pe bunul Dumnezeu să-i dea ceea tot ce e mai bun și să poată aduce multe, multe, bucurii părinților săi minunați!🙂

     
    • dagatha

      August 11, 2011 at 11:44 pm

      Mulțumesc mult Ciprian🙂 Întotdeauna gândul bun către celălalt face minuni. Iar eu mă bucur că sunt atâtea gânduri bune îndreptate către puiul meu🙂

       
  7. BlueRiver

    August 12, 2011 at 2:47 am

    La multi ani! Sa va bucurati de el!… imi inchipui ce fericire se citea pe chipul lui, cand si-a vazut camera🙂

     
    • dagatha

      August 12, 2011 at 10:01 am

      daaaa. Nici un alt cadou nu l-ar fi bucurat mai mult🙂
      Mulțumim, la fel 🙂

       
  8. principessa

    August 12, 2011 at 8:44 am

    Buna dimineata!
    De obicei vin si citesc cu drag fara sa comentez. De data asta situatia se schima putin.
    La multi ani din toata inima!

     
    • dagatha

      August 13, 2011 at 11:42 pm

      Mulțumiri tot din toată inima🙂 Și mă bucur mult de semn🙂

       
  9. rokssana

    August 12, 2011 at 9:22 am

    la multi ani printisor🙂

     
    • dagatha

      August 12, 2011 at 10:01 am

      Să dea Domnul🙂
      La fel.🙂

       
  10. paulman20102011

    August 12, 2011 at 9:29 am

    La multi ani si multa sanatate si sa va bucurati de el pana la adanci batraneti.

     
    • dagatha

      August 12, 2011 at 10:03 am

      Așa intenționăm și noi, să ne bucurăm de el până la adânci bătrâneți🙂
      Să aveți parte și voi parte de toate bucuriile alături de al vostru🙂

       
  11. Tiberiu Orasanu

    August 12, 2011 at 11:13 am

    Salut!

    Cred că este cea mai frumoasă postare pe care am citit-o pe internet!🙂
    Să vă trăiască PINŢUL sănătos şi frumos şi să vă umple numai de bucurii, La Mulţi Ani!

     
    • dagatha

      August 13, 2011 at 11:44 pm

      hehehe, ce vorbe frumoase spui/scrii tu acolo (emoticon înroșit în obrăjori). Mulțumim🙂

       
  12. isis

    August 12, 2011 at 1:41 pm

    Sa va bucurati de el – mult si mult timp!
    Nu aveti o camera in plus, pentru inca unul?😉

     
    • dagatha

      August 13, 2011 at 11:45 pm

      Isis dragă…subiect sensibil.🙂
      Mulțumim pentru gândul mereu bun și pentru dedicație🙂

       
  13. lili3d

    August 12, 2011 at 4:54 pm

    Să fiţi sănătoşi şi voinici!

     
  14. eumiealmeu

    August 12, 2011 at 8:22 pm

    sunt convinsă că, alături de mica sirenă, i-a cântat şi ursul panda… dar ce zic eu… toate personajele din desene şi-au unit glasurile cu el şi pentru el. să ne vedem curând, că poate drumurile nu sunt atât de lungi între Moldova şi Muntenia şi atunci să ne strângem în braţe, ca de la un „cars” mic la nişte „carşi” mari.
    zi-i merci că s-a bucurat de cadou, că al meu nici acum nu-şi iubeşte camera şi o preferă pe-a noastră…🙂
    se vede că al tău e special. somn uşor în noul palat personal!
    la mulţi ani, agăţel mic🙂

     
    • dagatha

      August 13, 2011 at 11:49 pm

      ce m-a distrat finalul!😆
      da, e super/ foarte/ extra special!
      palat nu este, dar e colțul nostru și așteptam de mult momentul ăsta.
      Așteptăm Muntenia atunci :-))) Cu cars sau fără cars🙂

       
  15. Gabriel Ghiorghiu

    August 12, 2011 at 11:17 pm

    La multi ani piticului si multa multa sanatate ! imi cer scuze pentru intarziere dar acum am vazut postul😛

     
    • dagatha

      August 13, 2011 at 11:50 pm

      Nu e nicio întârziere. La noi ține trei zile și trei nopți și o luăm de la capăt dacă e (ne)voie🙂
      Mulțumim🙂

       
  16. Maria

    August 12, 2011 at 11:27 pm

    La multi ani fericiti! Sa va aduca multe bucurii si veselie in casa si in suflete! Sa va traiasca!!!
    P.S. Imi cer mii de scuze pentru urarile intarziate!

     
    • dagatha

      August 13, 2011 at 11:51 pm

      Cum am zis mai sus, le primim pe toate cu brațele deschise și cu urechile larg ciulite🙂
      La fel și vouă🙂

       
  17. psipsina

    August 13, 2011 at 3:41 pm

    cu un strop întârziere, vine şi psi cu gând bun: la mulţi ani micii tale minuni.
    inutil, poate, să mai adaug că ador „under the sea” la fel de mult ca şi:
    http://www.youtube.com/watch?v=gfdL7k136co

     
    • dagatha

      August 13, 2011 at 11:53 pm

      Psi- gândul bun e mereu binevenit:-)
      „Under the sea” mă binedispune mereu🙂
      Iar aristo- cat-ele…😆
      ce desene frumoase erau…

       
  18. camelia

    August 13, 2011 at 4:19 pm

    Iertată fie-mi întârzierea, Agatha… Îi doresc fiului tău să îl poarte paşii pe cărarea de smarald a vieţii şi să îi înţeleagă toate clipele, să îi fie amprentă pe drumul de sieşi fiecare urmă, să îşi fie însemn, să fie acel praf de stele menit să se aprinde făclie şi mereu să îi stea de veghe dragostea voastră, a celor ce au dat acestui pământ încă un vis urmând a fi visat…pe el; fiul tău…acea magică poveste căreia i-ai dat naştere.
    La mulţi ani cu tot dragul!

     
    • dagatha

      August 13, 2011 at 11:55 pm

      Cât de bine ți se supun ție cuvintele, dragă Camelia🙂 Nici nu ia bine naștere gândul, că ele se și prind în fraze și dansează de minune fără să încurce niciun pas.
      Foarte frumoase urările tale. Îți mulțumim pentru ele🙂 Și, bineînțeles, pentru dedicația muzicală🙂

       
  19. camelia

    August 13, 2011 at 4:31 pm

     
  20. camelia

    August 13, 2011 at 4:34 pm

    Pentru lumina ochilor tăi, puiul tău…

     
  21. tink3rbe11

    August 15, 2011 at 11:17 am

    Am ajuns ultima ..La multi ani puiului tau drag ,si cat mai multe bucurii!!!

     
    • dagatha

      August 15, 2011 at 7:31 pm

      hehehe, știi tu vorba cu cei din urmă🙂
      Foarte mare bucurie a adus gândul tău cel bun🙂 Mulțumim🙂

       
  22. redsky2010

    August 19, 2011 at 12:39 pm

    sa-i dea D-zeu sanatate multa si o viata fericita si plina de bucurii. iar voi sa va bucurati mereu de el din tot sufletul!

     
  23. pisicaru

    Septembrie 1, 2011 at 9:14 am

    La multi ani ! sa traiasca sa creasca mare sa aiba mumai realizari bucurii si mult noroc in viata. Sa te bucuri de el.

     
    • dagatha

      Septembrie 1, 2011 at 2:45 pm

      Sădea Domnul, Pisicarule! E tot ce ne dorim🙂

       

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

