RSS

Duzina de cuvinte (5) – Alfabetar despre îngeri

27 Aug

Am simțit mângâieri,

blând ascunse sub un capăt de lună:

ce duhuri îmi tulbură somnul?

Doar cer drept răspuns.

E noapte și îngeri tresar

fără șoapte…

Gândești că îmi pasă?

”Haide, aruncă-ți sacoșa de vise”, i-am spus,

„iară mă prinde amurgul

jelind nori care bântuie zorii.

Lasă-mi în seamă durerile dulci,

maldăre – amare de lumină murind”.

Nu-mi port doar trecutul povară,

orbecăi

prin pânze țesute –

rochie veche-înmuiată în sânge.

„S-o scoatem la capăt!” – îmi url-o vertebră,

Știu sigur: destinul nu-ți pune pe tavă,

te pune să-ncepi iar povestea.

*

Ți-am spus cât de mult te iubesc?

Unde-ai pus aripile, înger?

Zadarnic le cer…

Alte postări în joaca de-a cuvintele: Psipsina, Dictaturajustiției, Virusache, AnaVero, Scorpiuța, Sara și un proaspăt început pentru draga de Rokssana care și-a făcut în sfârșit curaj să se aventureze  🙂

 
47 comentarii

Scris de pe August 27, 2011 în Duzina de cuvinte

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

47 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte (5) – Alfabetar despre îngeri

  1. BlueRiver

    August 27, 2011 at 12:52 am

    Frumos!… e tot ce pot sa zic 🙂

     
  2. scorpio72

    August 27, 2011 at 8:42 am

    Dagatha…trebuie sa cerni fin,sa prinzi din zbor o aripa de inger….

     
    • dagatha

      August 27, 2011 at 11:53 am

      da…cred că nu-mi este permis totuși….Nu știu să cern fin… 😦

       
  3. pisicaru

    August 27, 2011 at 8:49 am

    Frumos mai bine spus ingereasca poezie .

     
    • dagatha

      August 27, 2011 at 11:55 am

      e chiar foarte umană…
      dar mulțumesc pentru gând 🙂

       
  4. Ciprian Bojan

    August 27, 2011 at 9:17 am

    Deci nu pot a-ți răspunde,
    decât admirând în tăcere
    cuvintele ce le prefaci
    în temple nepieritoare…

     
    • dagatha

      August 27, 2011 at 12:01 pm

      temple nepieritoare sunt sufletele
      pure
      al meu…își caută îngerul încă…

       
  5. virusverbalis

    August 27, 2011 at 9:30 am

    „Lasă-mi în seamă durerile dulci,

    maldăre – amare de lumină murind”…Frumos…!

     
  6. rokssana

    August 27, 2011 at 10:28 am

    ce pot eu sa spun..citesc si……tac ……..ingeresc.. 🙂

     
    • dagatha

      August 27, 2011 at 12:03 pm

      mă bucur să fiu citită… 🙂

       
  7. lucidgandind

    August 27, 2011 at 1:23 pm

    Citit-am şi eu poem îngeresc
    În dimineaţa ploioasă de vară târzie
    Nu pot să spun, decât multumesc
    Pentru-nrouata, frumoasă poezie.
    🙂

     
    • dagatha

      August 27, 2011 at 1:30 pm

      de poemul se-ngână cu gândul
      atunci aripi de înger atins-au pământul
      una spre mine, cea care scrie
      și una spre-aceea ce cu drag subscrie 🙂

       
      • lucidgandind

        August 27, 2011 at 3:59 pm

        Cu drag citesc şi astăzi şi mâine
        Poeme ţesute din gânduri senine
        În vremuri bonave lipsite de îngeri
        Suflete reci şi posturi deplângeri.

         
  8. psipsina

    August 27, 2011 at 1:32 pm

    răspuns în vers:
    mi-s aripile strânse în palma ta,
    mi-s şoaptele căuş de noapte grea
    mi-s norii jeluind cocorii
    în calea ta.

    răspuns în frază:
    nu căuta aripile, pe umeri ţi le-am aşezat ca un şal, cascadă de ape curgătoare, spre soare. astăzi vreau să râzi, în inima mea.

    … place lui psi! 🙂

     
    • dagatha

      August 27, 2011 at 1:35 pm

      pfuiii, acum ce răsouns crezi că pot eu da la așa minunate vorbe?

      Palma-mi doar mângăie șoapte
      și sunet de aripi bătând ușor a noapte
      cocorii s-au dus ușor către zări
      mi-a rămas privirea căutând depărtări…

      🙂

       
  9. anowen

    August 27, 2011 at 2:03 pm

    cosmarul din noapte te tine in sfori,
    te-ntoarce, te strange de-ti scoate sudoarea.
    in vas este insa, caci ingeru-n zori
    incet se apleaca de-ti sterge racoarea.

     
    • dagatha

      August 27, 2011 at 5:36 pm

      coșmarul e scurgere lentă
      de gânduri furate sau scurse devreme
      ți-așteaptă-apoi somnul și zace latent
      iar când te lovește, tot sufletul geme

       
  10. Paulman20102011

    August 27, 2011 at 3:38 pm

    Numai poeti pe blogul asta.

    🙂

     
    • dagatha

      August 27, 2011 at 5:37 pm

      😀
      Ce surpriză plăcută; să-ți rupi ziua de week-end ca să treci pe aici 🙂

       
  11. dictaturajustitiei

    August 27, 2011 at 4:14 pm

    Am rămas mută. Ți-am citit aproape toate articolele despre MEKI din concurs dar nu -mi închipuiam să ai un suflet plin de o poezie atât de îngerească.

     
    • dagatha

      August 27, 2011 at 5:44 pm

      mulțumesc 🙂 Nu mă gândeam că voi primi atât de multe vorbe frumoase. În fond…a fost o joacă… 🙂

       
  12. a-z

    August 27, 2011 at 5:23 pm

    parerea mea este ca, fir-ar ele de aripi, unde-or fi, chiar? ce culoare au? au avut?
    crede-ma ca, habar n-am…
    pe cuvant!
    🙂
    weekend placut!

     
    • dagatha

      August 27, 2011 at 5:59 pm

      🙂
      Apoi…au o culoare înce nemai auzită. Aia de strânge toate culorile la un loc și le răsfrânge asupra cerului de-l face unic.
      Unde sunt…nu se știe. Poate de aceea tânjește atâta lume după ele 🙂

       
  13. monicas10

    August 27, 2011 at 5:59 pm

    Sunt unele momente când îmi aduc aminte de soacra mea… ca acum, ca acum, când citesc.
    Unele vorbe zise de ea au trecut bariera timpului. Uite ce-mi aduc aminte acum: Și drumul spre iad e pavat cu bune intenții

     
    • dagatha

      August 27, 2011 at 7:14 pm

      da…
      păi atunci…m-am confuzat că nu mai știu care e direcțtia bună 🙂

       
  14. Paulman20102011

    August 27, 2011 at 6:37 pm

    Spalam masina si dupa ce am citit crampeiele alea lirice, l-am rugat pe baiatl ala sa imi dea si mie un pic cu jetul de apa pe fata, sa imi revin… 🙂

     
  15. Paulman20102011

    August 27, 2011 at 8:54 pm

    Mie la posturi de astea mi-e si jena sa scriu cevs…m-as defini ca o fiinta relativ non-lirica, mai ales in comparatie cu partenerii tai de blog. Deci ma voi concentra pe posturile tale mai pamantene

     
    • dagatha

      August 27, 2011 at 9:09 pm

      lasă-mă pe mine să hotărăsc, ok? nu e concurs, deci nu e loc de comparație.
      Mai mult, când o să fiu vreun Eminescu, poate poate ar mai trebui să ai rețineri. Până atunci…scrie ce ai chef și când ai chef (sau timp 🙂 )

       
      • Paulman20102011

        August 28, 2011 at 2:50 pm

        Deci sa scriu ce am chef… Hm, voi tine cont de sugestia asta:)

         
      • dagatha

        August 28, 2011 at 3:01 pm

        O să-mi pară rău???
        😆
        Aștept… 😀

         
  16. Paulman20102011

    August 28, 2011 at 3:08 pm

    Nici gand sa iti para rau. Sunt un cititor civilizat si elegant in exprimare, care vs raspunde cu multa delicstete acestor reverii lirice, si a caror poveste o astept. 🙂

     
  17. Lidia

    August 28, 2011 at 10:14 pm

    Frumoase randuri…, impresionante! 🙂

     

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Thaumaturge

talk about candles, circles, planets, stars, bananas, chants, runes and the importance of having at least four good meals every day”

Machete didactice

machetedidactice.com

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

