RSS

Pământul către Blog D’Agatha

29 Aug

…sau Curiosity killed the cat.

Știu că nu sunt originală cu ideea, dar sigur sunt cu variabilele.

Am avut și eu curiozitatea să mai arunc câte o privire la direcționările făcute de Goagăl către căsuța Agathei. Unele au depășit puterea mea de înțelegere, așa că voi a le împărtăși, poate cineva m-a lumina ce a vrut carevasăzică autorul cu doleanța respectivă. Așadar, ce caută lumea și, mai ales, cum Doamne iartă-mă au găsit asta pe blogul meu?

Sursa foto

1. Categoria „ciudățenii” :

wallpaper roz – au fost chiar 3 căutări!!! Unde domnule? Ați găsit ?

oameni se transforma in 2011 – În ce? Că poate dacă devenim alte dihănii o fi și lumea mai bună

obiecte feng shui pentru elevi – multe cărți așezate strategic la cap, în fața ochilor și la îndemână, doar-doar s-or apuca de învățat.

2. Categoria „de corazon” :

aș vrea să pot uita – aș vrea să te pot ajuta !

sufletul mă minte – ia-ți un detector  

suferințe din cauza dragostei – ai, aș!

depresie calculator – mi-a fost neclar dacă depresia e a calculatorului sau a posesorului.

3. Categoria „greșeli grave de scriere”:

Erau prea multe, așa că am renunțat. Totuși o plimbare la aer curat de la învățare a elevului – mi s-a părut prea genială ca să nu o menționez! Și feizbuc canada 🙂

Gesturi la copii de fericire – iată exprimare clasică din gama „reparăm umbrele pentru doamne stricate” sau „pantofi pentru copii din piele”

4. Categoria „întrebări tâmpite”:

Adică  întrebi gugălu despre asta? Cineva încerca odată să caute un lucru pe net și pentru că a tastat greșit, el, Gugălu, nu i-a afișat conform cerinței nicio pagină, dar l-a întrebat: „Ați dorit să tastați ….?” „Da de unde știi tu, mă, ce vreau eu să tastez?” a răspuns „cineva-ul” foarte revoltat 🙂

Așadar :

care este semnificația versurilor „de prin lume adunate și iarăși la lume date? – Nu pot să-ți spun, pentru că după aceea va trebui să te omor 😆

cât să cheltuiești ca să câștigi?- Deloc!!!

ce se întâmplă dacă nu scoți fierul de călcat din priză? – Aici chiar nu știu ce să răspund 😆 . Ajutați-l voi pe bietul om.

cum să mă machiez la banchetul de clasa a 8a? – Vrei un răspuns serios la treaba asta?

cum să nu te prindă diriga machiată? – Leag-o la ochi.

ce trebuie să fac când m-am lovit puternic în coastă acasă? – hmmmm…nu prea știu. Dacă te loveai la serviciu, aș fi avut vreo idee.

ce înseamnă când vine o vrăbiuță la geam? – 😆 😆 😆 Să nu stai gură-cască 😆

ce să fac pentru aniversarea copilului?- Un tort mare! Restul fac ei, copiii.

ce înseamnă dacă interlopii opresc apa, gazul și lumina?- E foarte posibil să fii deja mort, așa că oricum nu mai e nevoie să faci nimic, au făcut ei totul.

cine sunt eu si copiii mei? – De ce? aveți amnezie de grup?

la ce-am folosit bani de la provident ? – Te-a întrebat nevasta și nu știi ce să-i zici?

5. Categoria „deocheate”:

care sunt modalitățile de a agăța colegul de la servici? – Mă abțin

fata caut băiat doar pentru sex – Și aici mă abțin. Cu greu :-)))

panda la duș – Perversule!

metode de a stârni interesul pentru un băiat – Copiii ăștia nu au mamă să-i învețe ceva?

caut capre – dacă răspund, mă banează ăștia de la WordPress 😆 Totuși... pe net le cauți??? Au cont de feizbuc? 😆

întrebări care să le pui fetelor ca să le poti agăța – Te întreabă ele, stai liniștit. mai bine cauți „răspunsuri pe care să le dai fetelor”

6. Categoria “lene sau lipsă de creativitate”:

caut trei intrebări despre primavară – Să nu știi răspunsuri, am înțeles, da să nu știi nici întrebările…mai rar!

țara cu ș – Greu!  E aproape nietzschean!

bunicii mei referat – Păi și cine crezi că a scris un referat despre bunicii tăi și l-a pus pe net???

compuneri cu chip and dale – Bagă un ochi pe Cartoon network. A, stai că acolo e numai cu Bakugan acum.

7. Categoria „trist, dar adevărat”:

vreau motive serioase să mă deranjez să intru într-o librărie sau într-o sală de spectacole – iată un om hotărât! 😆

nu vreau ca ai mei să plece în străinătate – Asta m-a întristat rău! merită scrisă o postare separată. poate o citesc și părinții în cauză!

8. Categoria „macabre”:

mortu negru – ?!

doamna mortu – Ferească Dumnezeu să te  cheme așa! (Adică să te cheme…mortu’ 😀 )

urări din partea elevilor pentru profesori – Nu cred că erau de bine, că alea vin din suuflet de undeva, nu de pe net 😆

9. Categoria „nu am nici cea mai vagă idee ce vrei să zici”:

Aici completați voi, vă rog, că am obosit 🙂

cuvinte cu ol

domnisoara de onoare dacă ai părinți despărțiți

poze cu floare de brei-de-câmp

nechezat de cal – doar gândul meu sperând de după deal nimeni

am grija de un copil ocazional martie 2011

Cine nu crede că așa scrie în „panel control” -ul meu, îl/o invit să cerceteze. Nici mie nu mi-a venit să cred 😀

 
35 comentarii

Scris de pe August 29, 2011 în Râsu'- plânsu'

 

Etichete: , , ,

35 de răspunsuri la „Pământul către Blog D’Agatha

  1. varaton

    August 29, 2011 at 4:52 pm

    da, foarte tare postul ăsta! vezi ce păţeşti când abordezi o gamă aşa largă de subiecte?

     
    • dagatha

      August 29, 2011 at 4:55 pm

      Nici măcar eu nu am știut că am abordat așa o gamă largă de subiecte :-)))

       
  2. Ciprian Bojan

    August 29, 2011 at 6:01 pm

    😆

     
  3. a-z

    August 29, 2011 at 7:22 pm

    ma doare burta de ras! la reparam umbrele pentru doamne stricate si pantofi pentru copii de piele am atins maximumul grafic de haha! 🙂

     
    • dagatha

      August 29, 2011 at 7:28 pm

      Să știi că și eu am râs. o vreme, că după aia m-am întrebat dacă oamenii ăștia si-or fi găsit răspunsul pe blogul meu. Că dacă da, e grav! Trebuie să-l închid :-)))

       
  4. tink3rbe11

    August 29, 2011 at 7:40 pm

    Duoamnee :))) te prapadesti de ras!!!
    Multe mai coace mintea omului…

     
    • dagatha

      August 29, 2011 at 8:55 pm

      ooo, daaaa! dacă bagi un ochi și la tine…pățești la fel :-)))
      Sau…nu?
      😀

       
  5. a-z

    August 29, 2011 at 7:41 pm

    tehnologie fara noima pentru unii uzitanti!

     
    • dagatha

      August 29, 2011 at 8:56 pm

      până la tehnologie…mintea lor bolnavă mă omoară!

       
  6. banifarabani

    August 29, 2011 at 7:58 pm

    Am citit cu plăcere. Mă rog, plăcerea vine de la comentariile de lângă frazele-cheie…
    Mă tot bate gândul de o vreme încoace să fac şi eu un inventar similar…
    Durerea mare e că sunt prea multe din categoriile mai puţin îmbucurătoare pentru specia homo sapiens… Cât priveşte exemplarele (rare…) homo sapiens sapiens, ei vor face ceea ce au făcut şi până acum…
    (a) Vor fi cu bun simţ (b) vor râde puţin (c) îşi vor vedea mai departe de treburi. 😉
    Mulţam fain pentru „pastila de râs”! 🙂

     
    • dagatha

      August 29, 2011 at 8:57 pm

      Cu multă plăcere. Dacă am descrețit frunți și am adus zâmbete, înseamnă că au făcut ceva bun și „homo” ăștia pe lumea asta 😆

       
  7. BlueRiver

    August 29, 2011 at 10:37 pm

    9. -cuvinte cu ol – oligofren, daca stai sa cauti asta pe net
    -domnisoara de onoare dacă ai părinți despărțiți – daca mai esti domnisoara…
    -poze cu floare de brei-de-câmp – din ce familie face parte?
    -nechezat de cal – doar gândul meu sperând de după deal nimeni – ganduri cabaline
    -am grija de un copil ocazional martie 2011- de unde vin copiii ocazionali?

     
    • dagatha

      August 30, 2011 at 9:40 am

      :-)))
      1.eu mă gândisem numai cu „ol”-ul la sfârșit 😀
      2. just!
      3. nu ai voie să pui întrebări, numai să dai răspunsuri :-)))))))))
      4. :-)))
      5. asta aveam și eu în gând să comentez despre copiii ocazionali. Care o fi cealaltă catregorie?

       
  8. psipsina

    August 29, 2011 at 11:09 pm

    😆 tu crezi că lumea mă caută după scrierile mele? nooo… cuib de vulturi şi hitler scrie pe fruntea mea de felina! plus … asta e tare de tot, ieri am văzut-o… curci oloage! 😀
    m-am distrat copios citindu-te! mulţam.

     
    • dagatha

      August 30, 2011 at 9:41 am

      zi drept, Hitler ți-a dat drepturile de autor ca moștenire și acum vrei să te scoți! :-)))
      Curci oloage??? :-))) Mai tare decât caprele mele și chiar decât panda la duș!
      😆

       
      • psipsina

        August 30, 2011 at 11:50 am

        recunosc… am drepturi de autori… da pisiceşti! 😆

         
  9. Maria

    August 30, 2011 at 1:46 am

    Buna dimineata Aga! Am ras atat de mult in fata calculatorului incat a trebui sa dau explicatii copilului si consortului si i-am molipsit si pe ei (Matei radea de veselia noastra, desigur). Ca de obicei te citesc inainte de somnul dulce de dimineata ca sa pot visa frumos, iar de data asta cred ca voi rade si in somn :D. Promite-mi ca va fi si o a doua parte: „Moon 2 Aga!” Raspunzi provocarilor? Imbratisari multe, multe!

     
    • dagatha

      August 30, 2011 at 9:43 am

      dacă a râs și consortul e de bine :-))) Cât despre partea a doua…nu știu zău dacă mă ține corazonu!
      PS: Nu am uitat ce am promis. mai fac niște cercetări și definitivez ideea. 🙂

       
      • Maria

        August 30, 2011 at 4:16 pm

        si eu am cateva vesti bune!

         
      • dagatha

        August 31, 2011 at 12:10 am

        păi??? și nu ne împărtășești?
        🙂
        cred că ar trebui să mai bag un ochi pe la voi. Am fost atât de prinsă cu joaca…și m-am cam rătăcit.
        🙂

         
  10. oamadetinichea

    August 30, 2011 at 1:59 am

    oho, la ce limbaj am eu pe blog nici nu vreau să mă gândesc ce search-uri am! 🙂

     
    • dagatha

      August 30, 2011 at 10:04 am

      nici eu!
      :-)))
      te-am citit, dar nu mă pot băga în discuții încă 😀 trebuie să mai…cresc 😆 😆

       
  11. camelia

    August 30, 2011 at 10:56 am

    Ceea ce caută curiozitatea îi este oferit de către echivoc, nu? A…şi mai cred despre ea că nimic nu îi este inaccesibil…Hihihi…
    O să îţi postez nişte chestii amuzante prin care s-a ajuns la mine…ca o mică ilustrare.

     
  12. redsky2010

    August 30, 2011 at 11:19 am

    o daaaa, aceasta e o sursa inepuizabila de subiecte de ras! super amuzante si ale tale! periodic mai frunzaresc si eu, cand chiar se aduna, e musai sa le popularizez 😀

     
    • dagatha

      August 30, 2011 at 11:37 am

      nu le păstra doar pentru tine, te rugăm!
      :-))

       
  13. de-a dura lex

    August 30, 2011 at 11:32 am

    vezi că acum, după ce ai scris în această pagină acele înșiruiri de cuvinte, blogul tău va fi și mai bine plasat în căutările de acest gen.
    deci ți-ai cam făcut rău 🙂

     
    • dagatha

      August 30, 2011 at 11:39 am

      nooooo! mă bazez pe faptul că ingeniozitatea cititorilor va aduce alte și alte căutări care mai de care mai …pline de înțelepciune 🙂

       
  14. Nahemah

    August 30, 2011 at 3:13 pm

    =)))))))))))))) ce misto sunt, m-am stricat de ras! ma distram si eu acum cateva zile de cautarile ce ajung pe blogul meu, dar ale tale sunt chiar tari! unii oameni sunt cu adevarat dezaxati si patetici! =)))))))))

     
    • dagatha

      August 30, 2011 at 3:19 pm

      nu știu cine e mai dezaxat: ei că le caută sau eu că-i bag în seamă :-)))
      Oricum, am râs și eu cu mare poftă 😀

       
  15. sufletdefluturas

    Septembrie 26, 2011 at 8:04 pm

    Ciudat….eu INCA nu am nicio cautare….”dubioasa”.Ma numar printre…norocoase??

     
    • dagatha

      Septembrie 30, 2011 at 11:23 pm

      ei n-ai! cată bine și cu răbdare :-)))

       

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Thaumaturge

talk about candles, circles, planets, stars, bananas, chants, runes and the importance of having at least four good meals every day”

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

