RSS

So much beauty in the world…

08 Sep

 Ziua a doua

Azi am mirosit florile de soc. Așa cum m-ai învățat…

Nu am știut că florile trebuie mirosite doar într-un anume fel. Nu am știut că dacă nu le respecți intimitatea când vrei să le cunoști, se închid pentru totdeauna și ai pierdut unica șansă de a afla ce le face speciale. Nu știam că fiecare floare miroase altfel…

Le-am privit aproape ritualic.  Am ochit un buchet, am întins mâna spre el cu teamă de parcă cineva ar fi putut să îl revendice și să mă mustre că îl iau. M-am uitat peste umăr. Nimeni în jur. Doar celelalte flori de soc. Am crezut că unele se uită la mine a apostrofare. De fapt era doar vântul.

Am luat două, de teamă să nu pierd ceva esențial. Le-am ținut în palmă și le-am privit atât de insistent că aproape s-au rușinat. Buchetul e foarte bogat. Sunt patru ramuri care se desprind din codița principală. Fiecare ramură are și ea câte două sau chiar trei ramificații mai mici, ca un simbol aparte al infinitului. Pline de flori. Mici și albe.

„The perfect blossom is a rare thing. You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life”.

„They ale all … perfect!” (cu accentul ultimului samurai care vede florile de cireș înainte să moară! )

Cinci petale. Și cinci stamine. Galbene și atât de simetrice! Multe și înghesuite pe ramurile verzi și subțiri. Ca și cum ar fi venit potopul și s-au strâns acolo spre vârf ca să nu se ude și ca să-și țină de frig.

Sursa foto

După câteva ore bune, tot deschise au rămas. Întinse la maxim ca și cum cineva le-ar fi omorât și au ales să-și păstreze zâmbetul pe buze ca să nu dea satisfacție.

Cât sunt de frumoase!

”Tu ești floarea mea de soc!” Asta mi-ai zis. Și încă îmi sună dulce în ureche, șoptit, glasul tau…

Nu am putut renunța la ele. Așa că le-am pus într-o carte. Să rămână acolo. Pentru totdeauna. Să se usuce așa, vii și să rămână nemuritoare. Poate așa am să rămân și eu…floarea ta de soc…

 
22 comentarii

Scris de pe Septembrie 8, 2011 în Din jurnalul unei fete cuminți

 

Etichete: , , , , ,

22 de răspunsuri la „So much beauty in the world…

  1. Ciprian Bojan

    Septembrie 8, 2011 at 8:07 am

    Feminin! 🙂

     
    • dagatha

      Septembrie 9, 2011 at 11:49 am

      poate… 🙂

       
      • Ciprian Bojan

        Septembrie 9, 2011 at 7:50 pm

        Ba chiar foarte feminin! 🙂

         
      • dagatha

        Septembrie 9, 2011 at 8:55 pm

        și…este semn rău? 😀

         
      • Ciprian Bojan

        Septembrie 10, 2011 at 11:34 am

        Dimpotrivă. Pentru mine cuvântul ”feminin” are o semnificație aproape sacră. Dacă n-am spus asta până azi și am uitat, îmi cer iertare, dacă n-o spun în fiecare clipă, îmi cer iertare! Dar de simțit o simt!

         
      • dagatha

        Septembrie 11, 2011 at 12:36 am

        Ciprian, pentru tine feminitatea e intangibilul, e speranța, e Visul, e Dorința… și mai mult decât aș putea spune eu prin umilele cuvinte. Știu asta. I was just teasing you 🙂

         
  2. monicas10

    Septembrie 8, 2011 at 8:15 am

    Acum câteva luni ne-am plimbat pe o alee mărginită cu arbuști de soc. Seara, cel puțin, era o adevărată desfătare! Arbuștii au fost tunși și aranjați încât au devenit niște copăcei, un adevărat rai pentru albinuțe. Într-o seară am luat o forfecuță și o sacoșă… am cules câteva. Mi-am cerut voie de la albine și de la copac ca să mă lase… și m-a lăsat. Pentru prima oară am făcut socată. Câteva flori le-am pus la uscat pentru ceai.
    Aseară am băut amândoi câte o ceașcă fierbinte cu ceai de soc… coincidențe… 🙂

     
    • dagatha

      Septembrie 9, 2011 at 11:50 am

      ce frumoooos! Hmmm…coincidențele astea 😀

       
      • monicas10

        Septembrie 10, 2011 at 2:29 pm

        Am fost un pic cam răciți… adică m-am luat după el.
        Iar remediul este foarte bun! Eu m-am simțit foarte bine după prima cană. 🙂

         
      • dagatha

        Septembrie 11, 2011 at 12:37 am

        atunci e clar că trebuie încercat pe pielea proprie. 🙂 Până acum m-am bucurat doar de vizual și olfactiv 🙂

         
  3. psipsina

    Septembrie 8, 2011 at 9:11 am

    îs cu nasul în vânt. miroase taare bine joia pe la tine. 🙂 o fi de la 24 faubourg d’hermes?

     
    • dagatha

      Septembrie 9, 2011 at 11:51 am

      :-))
      Cred că e puțin…stronger than that 😀

       
  4. a-z

    Septembrie 8, 2011 at 12:47 pm

    5-5 zici? potrivire, coincidenta, sau simplitate si firesc in evolutia naturii?
    trairi de bine si mai departe! 🙂

     
    • dagatha

      Septembrie 9, 2011 at 11:53 am

      simplitate și firesc…Mi-a plăcut zicerea asta 🙂

       
  5. tink3rbe11

    Septembrie 8, 2011 at 9:15 pm

    Hmmm…

     
  6. Ana lu' Manole

    Septembrie 8, 2011 at 9:28 pm

    Hmmm…zic si io

     
  7. dagatha

    Septembrie 9, 2011 at 11:54 am

    @Tink și Meștereasa păi…„hmmm” e de bine, nu???
    😀

     
    • tink3rbe11

      Septembrie 9, 2011 at 4:58 pm

      E de foarte bine numai ca …eu nu pot asimila prea bine povestea asta frumoasa si parfumata de mai sus cu…tine 😀 Nu ca nu ai fi fire romantica ….ori poate nu am citit eu pana acum latura asta a ta…totusi … hmmmm

       
      • dagatha

        Septembrie 9, 2011 at 5:03 pm

        :-)))
        Apoi, Tink, dragă, e vremea să afli adevărul: am dublă personalitate :-))) sau multiplă, după unii :-))
        Glumesc 🙂
        dacă e de bine…e bine 😀

         
  8. Moi

    Septembrie 10, 2011 at 7:32 pm

    Ador mirosul florilor de soc ! Frumos spus !

     
    • dagatha

      Septembrie 11, 2011 at 12:21 am

      și eu 🙂
      Mulțumesc 🙂

       

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Thaumaturge

talk about candles, circles, planets, stars, bananas, chants, runes and the importance of having at least four good meals every day”

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

