RSS

Duzina de cuvinte (8) – September Spleen

17 Sep

E din nou septembrie

Plouă placid, fără să existe vreo slabă speranță să se va opri curând. Nu-mi pot întoarce nicicum privirea prelinsă pe geamul murdar. S-a înțepenit acolo, căutând chipuri șterse de vreme într-o încercare nebună de a resuscita suflete tari, zdrobite de pinteni ascuțiți pe caldarâmul profan, așa cum omori fără resentimente un muc de țigară după ce ți-a oferit plăcerea supremă preț de câteva minute lungi.

The subway train never stops unless someone else decides so… Am încercat să-l opresc, dar am rămas doar neputincioasă petrecându-mi secundele legată de un zâmbet tâmp care-mi trădează din nou neputința. Mi-ai spus că pot să fac fac asta cu puterea minții, oridecâteori am nevoie să mă sustrag prezentului. Probabil că e slăbită și ea de toate amintirile ce nu se lasă răstignite pe un perete fals. Așa că mă mulțumesc doar prividu-l cum trece.

I spent all my time waiting… Așa cum aștepți cu sufletul la gură până când acrobatul își încheie ale lui salturi mortale cu miile de ochi larg deschiși clipind iscoditor în noaptea existenței lui mizere. Și câtă vreme e acolo sus, nu simte decât o abandonare a propriilor simțuri, o negare a propriei ființe ca și cum viața nu-i mai aparține de mult.

There is silence in the arms of an angel…Dacă reușești să ignori zgomotul infernal al cotidianului, aproape că-ți poți auzi inima, bătând a liniște și mirosind a alb. Mă cuibăresc asemeni un câine credincios în brațele disperării atunci când nu mai reușesc să o aud și speriată, caut remedii aiurea ca și cum ți-ai putea trata durerea din piept cu o biată aspirină.

It is all like a fetid swamp…M-am decis acum ceva vreme să mai arunc din vechituri. Îmi ocupă prea mult loc în cămăruța de acum bătrână. Nu le mai pot ține pe toate acolo pentru că îmi ucid secunde prețioase atunci când încep să țipe a plictiseală. Și ocupată cu răscolirea lor de fiecare dată când o mână nevăzută mă trage subit înspre cotloanele întunecate, pierd frumusețe de explozie solară, prea rară ca să o pot rata cu bună știință.

Crawling towards the light…M-am trezit la timp. În fața aceluiași geam murdar. privind cum aceeași ploaie placidă îl spală de zoaie lăsându-l gol pentru alte priviri pierdute alergând spre înapoi.

…………………………………………………………….

Provocată, ca de obicei, de cele 12 cuvinte ale lui Psi, pe care le-au mai luat în serios și alții: cita, redsky, tibi, Rokssana, Virusachevero, scorpio, valentina, dictatura justiţiei, BlueRiver

 
35 comentarii

Scris de pe Septembrie 17, 2011 în Duzina de cuvinte

 

Etichete: , , , , , , ,

35 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte (8) – September Spleen

  1. psi

    Septembrie 17, 2011 at 9:42 am

    stai să rumeg, soro, că mi-ai tras preşul azi. bine le-ai înşirat. bine de tot.

     
    • dagatha

      Septembrie 17, 2011 at 3:14 pm

      apoi…deh! le-am aliniat și le-am spus că dacă nu fac treabă bună azi…le dezmoștenesc 🙂

       
      • psi

        Septembrie 17, 2011 at 4:00 pm

        sau e moştenirea consistentă sau ai tu tehnici de persuasiune grozave. 😉

         
      • dagatha

        Septembrie 17, 2011 at 11:30 pm

        nu, măi, sunt ele cuminți și ascultătoare. nu am niciun merit. S-au așezat cum au avut chef. Din fericire, se pare, le-a ieșit 🙂

         
  2. scorpio72

    Septembrie 17, 2011 at 11:12 am

    Amestecate, de septembrie…

     
  3. rokssana

    Septembrie 17, 2011 at 11:25 am

    The subway train never stops unless someone else decides so…

    frumos 🙂 ca de obicei,cuvintele mele sunt sarace

     
    • dagatha

      Septembrie 17, 2011 at 3:16 pm

      nu sunt deloc sărace 🙂

       
  4. a-z

    Septembrie 17, 2011 at 2:16 pm

    schimba macazul cu september all over de la …september.
    cu bine!
    🙂

     
    • dagatha

      Septembrie 17, 2011 at 3:16 pm

      adicătelea…cum, bre?
      😀

       
  5. dictaturajustitiei

    Septembrie 17, 2011 at 2:54 pm

    Cum bine a zis cineva .. m-ai dat gata.

     
    • dagatha

      Septembrie 17, 2011 at 3:33 pm

      😳

       
      • dictaturajustitiei

        Septembrie 17, 2011 at 5:51 pm

        A venit fi-miu și m-a găsit în fața calculatorului.
        ” Parcă ziceai că nu mai stai ore în șir, că știi bine cât e de nociv ? Ce tot faceți voi acolo ? ” Ț E , și noi. ”
        Muzică bună, subiectul tratat cu duioșie. Ce pot zice ? Îmi place. Și maimuțoiul ce-și schimbă culoarea.

         
      • dagatha

        Septembrie 17, 2011 at 9:52 pm

        care maimuțoi???

         
  6. Ciprian Bojan

    Septembrie 17, 2011 at 5:33 pm

    Deci nu pot pentru ca să comentez, fiindcă e sple(e)ndid!, indeed! 😀

     
    • dagatha

      Septembrie 17, 2011 at 9:53 pm

      😳 Mulțumesc….Mă bucur că place 🙂

       
  7. Vero

    Septembrie 17, 2011 at 7:51 pm

    Frumos, frumos, frumos… foarte frumos!
    Nu mă pricep la comentarii… asta a tot ce pot să spun 🙂

     
    • dagatha

      Septembrie 17, 2011 at 9:56 pm

      păi…asta e tot ce voiam să aud :-))) Nici eu nu sunt obișnuită cu atâtea complimente 🙂

       
  8. Andreea Curcudel

    Septembrie 17, 2011 at 10:06 pm

    Am trecut si eu pe aici sa las un zambet de septembrie

     
    • dagatha

      Septembrie 17, 2011 at 10:17 pm

      Mulțumesc Andreea 🙂 Te știu din…vedere citire și mă bucur că ai lăsat un semn 🙂 N-am mai fost de mult prin … cutia cu maimuțe 😀

       
  9. BlueRiver

    Septembrie 17, 2011 at 11:49 pm

    astept sa vina ploaia si sa-mi proptesc fruntea de fereastra, sa privesc siroaiele cum se intrec pe geam, bulbucii de pe asfalt si cerculetele din baltoci… se pare ca mai am de asteptat 🙂

     
    • dagatha

      Septembrie 18, 2011 at 9:59 am

      e frumoasă ploaia…dar mie îmi dă așa o stare….Uf…

       
  10. Valentina

    Septembrie 17, 2011 at 11:52 pm

    Frumos! 🙂
    Eu ador ploaia… ploaie şi ceaiul de mentă 😀
    Cât despre muzică… îmi vin în minte două melodii, cea de la Daughtry – September şi Guns’nRoses – November Rain 🙂

     
    • dagatha

      Septembrie 18, 2011 at 10:02 am

      păi pe Guns’nRoses îi lăsasem pentru noiembrie 😀
      Ceai de mentă…hmmm, mi-ai dat o idee 🙂 De băut 🙂

       
      • Valentina

        Septembrie 18, 2011 at 11:32 am

        Da, da, pentru noiembrie, dar eu la ploaie mă gândeam 😀

         
  11. virusverbalis

    Septembrie 19, 2011 at 9:56 am

    „Dacă reușești să ignori zgomotul infernal al cotidianului, aproape că-ți poți auzi inima, bătând a liniște și mirosind a alb.” Ce bine ar fi…

     

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

