RSS

Duzina de cuvinte (12) – Ziua a șaptea

22 Oct

Am atâtea lucruri să-ți spun…

Lucruri care nu trebuie spuse, lucruri care s-au prăfuit de acum, sătule de cât timp au petrecut în sala de așteptare, lucruri mărunte, dar care pot fi mari, lucruri care-și cer dreptul la lumină, dar nu pot învinge teama cu care se luptă deja de atâta timp. Lucruri sălbatice, lucruri verzi, lucruri-fantomă. Uneori am sentimentul că nu-mi mai sunt fidele și că memoria îmi joacă feste, că nu am existat. Că fericirea nu e făcută pentru toată lumea și că dacă ai norocul să prinzi clipa, conștientizezi repede că prețul este prea mare. Și atunci mă simt străină în propriul noian de gânduri ca și cum nu mai am nimic de care să mă agăț. Ca și cum greierii au cântat degeaba, iar copacii ne-au împrumutat în van umbra ca să ne învelească în timp ce dormeam sub arcada albastră

Timpul începe să prindă abia acum contur. Până mai ieri a fost doar flacără aprinsă în piepturi, răsuflări întretăiate, visuri ascuțite. Până mai ieri nici nu ne păsa că timpul există, că e viu și că piere. Credeam că timpul e o joacă a sorții, doar ca să ne țină ocupați.

Suntem făurari ai propriului nostru timp. Îl naștem, îl purtăm în ochi și în vise, îl creștem în suflete pentru a-l pierde în cele din urmă dintr-o eroare divină. Și apoi urcăm glasuri însângerate către ceruri cerând despăgubiri pentru cenușa care ne curge acum prin vine.

Sunt o formă a timpului meu. Sunt un mănunchi de clipe care se succed cu repeziciune, accelerându-mi plecarea spre albastru. Iar singura neliniște este că sunt încă atâtea lucruri de spus…

…………………………………………………………………………………………………….

Duzina de astăzi e făurită într-o clipă😀 , și, da, am trișat din nou, pentru că jurnalul se scrie singur uneori😉, așa că sper că Psi nu se supără🙂

Poate vi se par interesante și poveștile celorlalți iubitori ai acestui joc: marina, abisuri, grig, vero, redsky, altcersenin, tibi, rokssana, virusache, incertitudini, valentina, cita, gânguritu, carmensima, cristian, sara

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

16 responses to “Duzina de cuvinte (12) – Ziua a șaptea

  1. Altcersenin

    Octombrie 22, 2011 at 10:23 pm

    „Până mai ieri nici nu ne păsa că timpul există, că e viu și că piere.”
    ah, cat de adevarat!
    foarte frumos scris!

     
    • dagatha

      Octombrie 22, 2011 at 11:39 pm

      mulțumesc tare mult pentru apreciere🙂
      Cum piere…și cât de gol te simți…

       
  2. dictaturajustitiei

    Octombrie 22, 2011 at 10:24 pm

    Ce frază ai putut să scrii : ”Suntem făurari ai propriului nostru timp. Îl naștem, îl purtăm în ochi și în vise, îl creștem în suflete pentru a-l pierde în cele din urmă dintr-o eroare divină ” !

    ” pentru a-l pierde” ” dintr-o eroare divină ” Pur și simplu revoluționezi o gândire.

     
    • dagatha

      Octombrie 22, 2011 at 11:40 pm

      😀
      Nu cred că revoluționez, dar m-am simțit tare bine să știu că simte cineva asta despre o scriere de-ale mele🙂
      Nu simțim cu toții asta uneori?

       
  3. abisurile

    Octombrie 22, 2011 at 10:32 pm

    Mi-a placut definitia si conturul pe care le-ai dat timpului . Adevarat in plus.

     
    • dagatha

      Octombrie 22, 2011 at 11:41 pm

      le-am cules din lucruruile acelea mărunte care pot deveni mari🙂
      Și..s-au potrivit cuvintelor de astăzi🙂

       
  4. tink3rbe11

    Octombrie 23, 2011 at 10:12 am

    „Iar singura neliniște este că sunt încă atâtea lucruri de spus…”
    niciodata nu se spune totul….

     
    • dagatha

      Octombrie 23, 2011 at 10:21 am

      da, rămân mereu nespusele…

       
  5. Paulman20102011

    Octombrie 23, 2011 at 11:49 am

    Toamna asta te inspira la texte foarte reusite. 🙂

     
    • dagatha

      Octombrie 23, 2011 at 11:51 am

      🙂
      Eu cred că toamna …has nothing to do with it! 🙂

       
    • dagatha

      Octombrie 23, 2011 at 11:51 am

      hey, unde-mi sunt manierele??? Mulțumesc, voiam să zic😀

       
  6. stela

    Octombrie 28, 2011 at 8:40 pm

    Si unde se duc cele nespuse atunci cand se duc?

     

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

