RSS

Ziua a opta…

03 Noi

Mi-ai adormit simțirile nebune

și ai hrănit cu ele

jivinele-ntunericului

ce ți l-ai făcut prieten la răscruce de gânduri.

 

Tocmai mi-am îngropat sinele

ucis mișelește de fratele geamăn

în lupta stupidă pentru supremație.

Geamăt prelung,

încordări furibunde,

șerpi încolăciți…

toate astea

pentru sărutul rece al morții.

 

Eroină ratată,

am primit ce-am râvnit-

the red badge of courage-

în semn de adâncă prețuire

de pe vârfurile eternității

unde zeitățile crude

dănțuiesc sorbind nectar și ambrozie.

 

Mi te-am scos din trupu-mi zăcând,

ca moșire a propriului eu,

ca pe o boală străină,

ca pe Ziua de ieri.

 

Mi-ai sărutat tălpile atunci

cu ochii pândind cerul

și de aceea s-a spart visul,

iar acum

îmi plâng încă lacrimi irosite.

 

Și morții dansează!

 
23 comentarii

Scris de pe Noiembrie 3, 2011 în Din jurnalul unei fete cuminți

 

Etichete: , , , , , , , ,

23 de răspunsuri la „Ziua a opta…

  1. Ciprian Bojan

    Noiembrie 3, 2011 at 10:46 pm

     
  2. Paulman20102011

    Noiembrie 3, 2011 at 11:56 pm

    Mi-a placut foarte mult poezia ta.

     
  3. almanahe

    Noiembrie 4, 2011 at 1:14 am

    dansează, nu-i aşa?
    ne trec ape, ape, fiindcă aşa începem, în lichid, uşoară plutire…

     
  4. psi

    Noiembrie 4, 2011 at 8:02 pm

    păi şi io ce mai zic acuma? mi-ai închis gura… 🙂

     
    • dagatha

      Noiembrie 4, 2011 at 8:22 pm

      ei, aș! nu cred eu că te poatre…închide cineva așa de ușor. 😀

       
  5. Raluca Jacono - consiliere familiala FamilyLab

    Noiembrie 12, 2011 at 2:16 pm

    M-ai lovit in suflet, fata cuminte. Cu dead can dance ca cireasa de pe tort.

    Cu drag,

     
    • dagatha

      Martie 2, 2012 at 11:12 pm

      Mă onorează prezența ta aici, dragă Raluca 🙂

       
  6. paul man

    Martie 2, 2012 at 11:08 pm

    corect. deci dupa astea va fi randul celor mari si talentati… sunt curios ce noi forme de exprimare lirica va mai lua laitmotivul poeziei tale…

     
    • dagatha

      Martie 2, 2012 at 11:13 pm

      Pfui! da cum ai sărit taman aici? :-)))
      Cine știe ce mai urmează…În funcție de…provocări 🙂 și, bineînțeles, de inspirație 😉

       
  7. paul man

    Martie 2, 2012 at 11:18 pm

    pai facem diferenta clara intre concursuri pentru copii si lirica ta. caci asa cum am spus-o si cand ai publicat-o prima data, mi-a placut poezia asta si sunt curios ce va mai urma.
    cu inspiratia stai bine, cu provocarile e destul de simplu, in opinia mea… :))))) just say it.

     
    • dagatha

      Martie 2, 2012 at 11:23 pm

      Mulțumesc frumos 🙂 I will do my best, poți să fii sigur de asta.
      (Eu vorbeam serios despre partea cu concursul pentru copii. Nu trebuie să fii neapărat tu implicat, dacă nu-ți stă în fire. Sunt premii frumoase în joc, de care sunt sigură că s-ar bucura cel mic 🙂 )

       
  8. paul man

    Martie 2, 2012 at 11:27 pm

    promit sa ma uit, desi sunt cam sceptic vis-a-vis de castigurile din concursuri.
    mai degraba as institui eu niste premii pentru creatiile tale. ai fi mai motivata??? ;))))))

     
    • dagatha

      Martie 2, 2012 at 11:35 pm

      :-)))
      nu premiile mă motivează în direcția respectivă. Și nici nu mă inspiră.
      Încredere poți să ai, pentru că e un concurs pe bune! E drept că e primul pe care îl organizez eu, dar promit că va fi corect și că fiecare va câștiga ceva din asta, fie ea și o diplomă virtuală.

       
  9. paul man

    Martie 2, 2012 at 11:43 pm

    mda. banuiam eu, probabil sursele tale de inspiratie sunt din alta parte, poate din trecut, cine stie?
    oricum, le dai glas foarte frumos si mie ca simplu cititor, imi face placere sa le urmaresc.

     
    • dagatha

      Martie 2, 2012 at 11:46 pm

      Vai de mine, atâtea complimente n-am mai primit de mult. Deci e bine că m-am întors! 😆 Mulțumesc 🙂
      Probabil că voi actualiza „Jurnalul unei fete cuminți” imediat ce inspirația mă vizitează 🙂

       
  10. paul man

    Martie 2, 2012 at 11:52 pm

    asa sa faci, sa speram ca odata cu venirea primaverii, inspiratia va bate din nou la poarta simtirilor tale, chiar daca stai mai departe de oras. :)))

     
    • dagatha

      Martie 3, 2012 at 12:15 am

      Inspirația vine TOCMAI pentru că stau mai departe de oraș :-)))

       
  11. paul man

    Martie 3, 2012 at 12:21 am

    ei, atunci dupa acest mic exil autoimpus, e timpul sa o si dovedesti :)))))))

     

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

