RSS

Duzina de cuvinte (13) – Ziua a noua…

05 Noi


„The greatest thing you’ll ever learn is just to love and be loved in return”.

Moulin Rouge

Mi-ai agățat sufletul într-un cârlig și l-ai lăsat la soare să se usuce de dorul care-l inunda. N-ai prevăzut nicio alunecare spre pământul care-și căscase un sertar imens gata să înghită în el bucuriile clipei care a fost.

Să-l trăim pe Acum”, mi-ai zis. Și cât ai clipi, te-ai lepădat de toate cele trei ori și ți-ai întors triumfător trupul spre vest, înțepenit în uitare. Nu ți-a lipsit decât sărutul trădării, iar eu avut neșansa de a-ți fi păstrat chipul în depărtările nopții, ca pe un gând malign, doar ca să-l pot extirpa după ce-mi va fi săturat trupul și mintea.

Mi-ai scris sentința cu seninătate și mi-ai proorocit goana teribilă după mântuire. Îți las ție avalanșa de tânguieli moștenire pentru viețile următoare. Nu iau cu mine decât ultimul cântec de lebădă care-mi va scrijeli adânc în piept, ca o leziune incurabilă, dorul nestins al nerostitelor și nefăcutelor.

Timpul are circuit închis. Eternitatea nu va plana ca o pasăre așteptându-și vânătorul să o doboare ca să atingă pământul și nici nu se va transforma, la impact, în fericirea supremă. Eternitatea nu o cumperi cu rugi către înaltul cel mai înalt. Eternitatea nu e decât o invenție a celor slabi cărora le este frică să trăiască și își imaginează că le va mai da Cineva o dată colțul de stea, să se țină strâns, cu ochii închiși, dorindu-și cu ardoare Clipa.

Te-am făcut amintiri în vârtej. Și cântec. Și te port ca o cruce până la sfârșit.

……………………………………………………………………………………………

Răspuns la  provocarea lui Psi, la fel cum au făcut-o și alții:abisuri, scorpio, labulivar, redsky, anaid, lagrig, incertitudini, carmen, cristiangheorghe, carmensima, rokssana

 

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

16 responses to “Duzina de cuvinte (13) – Ziua a noua…

  1. virusverbalis

    Noiembrie 6, 2011 at 7:11 am

    Carpe Diem! :))

     
  2. dictaturajustitiei

    Noiembrie 6, 2011 at 12:53 pm

    Aș vrea să fie numai imaginație pură. Doar în acest caz mi-ar plăcea mult. În caz contrar m-ar întrista și asta pentru că știu ce înseamnă ”o sentința cu seninătate ” scrisă.

     
    • dagatha

      Noiembrie 6, 2011 at 1:34 pm

      poate să-ți placă liniștită🙂

       
      • dictaturajustitiei

        Noiembrie 6, 2011 at 2:36 pm

        Perfect !
        Androxa a vrut să-mi dea dureri de cap și mi-a scris : ”Whatever words we utter should be chosen with care for people will hear them and be influenced by them for good or ill.”
        Buddha
        Știi ce vrea să spună ?

         
      • dagatha

        Noiembrie 6, 2011 at 4:43 pm

        :-)))
        Am văzut ce a scris.
        păi de ce nu-l întrebi, poate are și ceva suplimentar de spus în afară de simpla traducere care cred că spune așa: „indiferet ce cuvinte rostim, trebuie alese cu grijă pentru că oamenii le vor auzi și vor fi influențați de ele în bine sau în rău”

         
  3. Ciprian Bojan

    Noiembrie 6, 2011 at 4:47 pm

    Deci, hop și io, că de mine scapi mai greu:
    http://ciprianpseudolirice.wordpress.com/2010/12/07/traire/

     
    • dagatha

      Noiembrie 6, 2011 at 5:36 pm

      d-apoi cum să scap, măi omule? nici nu era în plan😆

       
  4. scorpio72

    Noiembrie 6, 2011 at 7:30 pm

    Vv-ule…eu sunt cu Carpe diem…nu tu!🙂
    Dagatha..chiar a fost profund ce ai scris si m-a facut sa cad pe ganduri…

     
    • dagatha

      Noiembrie 6, 2011 at 7:36 pm

      Scorpiuțo…mă simt onorată😳
      PS. Îmi place noua imagine afișată🙂

       
  5. psi

    Noiembrie 6, 2011 at 8:08 pm

    măăăi, apoi tu când scrii, scrii… şi uite aşa stau io cu botul pe lăbuţe!🙂

     
    • dagatha

      Noiembrie 6, 2011 at 8:13 pm

      😆
      nu cred. că lăbuțele ți-s ocupate tot timpul și ție cu texte și mai și🙂

       

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

