RSS

Trup cioplit

28 Ian

Trăiesc?

Îmi tremur trupul trudit,

tovarăș tăcut al suferințelor triste.

Tind să mă-nalț,

și trag tare colțul de nor timpuriu,

dar mă tem.

Grozav tunet îmi urlă-n urechi tânguirea

păcatului tern

dintr-un turn al tăcerii divine.

Timpul mă tulbură astăzi tăcut.

Te-am uitat?

A fost tot o trăire

și-o teamă

ca-n teatrul cel mai absurd.

Iar o lacrimă tandră-mi sărută obrazul

topindu-se brusc în neant.

În tonuri de gri părăsit,

talazuri își mișcă

tâmplele mute.

Tund simțiri și-apoi fac iar portrete

și tac.

Te ascund, te tânjesc, te caut, te-alung….

Te adun din nisipuri, te-adulmec din mare,

te desprind din copite de cai alergând.

Torc fire de lână albastră

și țes cu tandrețe

trup nou, potrivit.

Textul face parte dintr-un concurs lansat AICI de Claudia. A apărut deja pe pagina specială a „textului cu T”.

 
18 comentarii

Scris de pe Ianuarie 28, 2012 în Concurs, Jurnal

 

Etichete: , , , , , , ,

18 răspunsuri la „Trup cioplit

  1. Ciprian Bojan

    Ianuarie 29, 2012 at 10:05 am

    Trup cioplit
    te strig ascuțit,
    cu glas nedormit,
    pe-un țărm părăsit,
    pe-un val liniștit,
    cu vis nerostit
    și gând răvășit…

    Căci infinit,
    eu te-am iubit…

    Asta voiai să spui? Dacă da sau dacă nu, nu-mi pasă- asta am înțeles eu! 🙂

     
    • dagatha

      Ianuarie 30, 2012 at 7:00 pm

      🙂
      Ce mai contează ce voia autorul să spună? Important este cum a ajuns mesajul la cititori, nu?
      Eu m-am concentrat mai mult asupra formei. Musai trebuiau să iasă „T”-urile 😀

       
      • Ciprian Bojan

        Ianuarie 30, 2012 at 7:42 pm

        😳

         
      • dagatha

        Ianuarie 30, 2012 at 7:51 pm

        Păi și de ce ai roșit tu???

         
  2. psi

    Ianuarie 29, 2012 at 7:40 pm

    păi şi mie acum îmi spui că e concurs de cioplit în t-ul contabil al cuvântului? pfuaaaaai! 😀
    îmi plăcu stihu-ţi, tăcuto! timp al tăcerii te ţintuieşte în cuvânt… ne-om regăsi pe tăcute, pe tinere aduceri aminte, felii de timp pe timpane.

    pup!

     
    • dagatha

      Ianuarie 30, 2012 at 7:05 pm

      ce de „T”-uri și la tine! :-)))
      Păi…ai timp să ne duelăm în concurs. E știu sigur că te voi vota!
      Muah!

       
      • psi

        Ianuarie 31, 2012 at 12:02 pm

        ai un vot de la mine şi se coace un text! de fapt l-am copt aseară, acu e la primenire şi tipărire! 😀

         
      • dagatha

        Ianuarie 31, 2012 at 6:39 pm

        citit, plăcut, provocat idei multe 🙂

         
  3. almanahe

    Ianuarie 29, 2012 at 11:20 pm

    poeTTTTeso!
    la trup nou, tăcerile se cer tot noi? Dar timpul, tot măsura uitărilor?

     
    • dagatha

      Ianuarie 30, 2012 at 7:21 pm

      😳
      la trup nou…tăcerile sunt incluse în preț 🙂
      cât despre timp…nu prea vorbim 😀

       
  4. psi

    Ianuarie 31, 2012 at 9:09 pm

    bine dacă provocat idei multe. eu nu citit nimic în t … ca să nu vină influenţele străine! acum mă mir de cum am scris… 😆

     
    • dagatha

      Ianuarie 31, 2012 at 9:20 pm

      poți să te miri cât vrei, da să știi că a ieșit minunat!
      🙂
      Nici eu nu am citit, de aceea zic că acum am impresia că puteam de o mie de ori mai bine 🙂

       
  5. virusverbalis

    Februarie 5, 2012 at 10:22 am

    Votez Daghata pentru locul 2

     
    • dagatha

      Februarie 5, 2012 at 1:54 pm

      Văzut, apreciat și acum, mulțumit!
      :-))

       

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Thaumaturge

talk about candles, circles, planets, stars, bananas, chants, runes and the importance of having at least four good meals every day”

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

