RSS

Primul mărțișor quilling al lui Dante!

07 Mar

Dante nu încetează să ne uimească cu talentele sale. Pe mine m-a cucerit odată cu epoca dinozaurilor, dar acum, că știe să facă și lucruri frumoase în tehnica aceasta nouă quilling..nu pot să nu-l apreciez. Urmează dinozauri din…quilling, nu?😀

Succes!

Dragă Agatha,

te anunț cu bucurie că am primul mărțișor quilling realizat în întregime de către Dante și îl înscriu cu mare fast în concursul organizat de către tine pe blog.

Este vorba despre un fluturas pe care Dante l-a rulat singurel, din proprie inițiativă. Tot văzându-mă pe mine că meșteresc de zor cu acul de quilling și hartia, a vrut și el să încerce. Mai încercase și în alte dăți, dar nu a reușit să ruleze corect și a renunțat. Acum, însă, a avut mai multă răbdare și voință și a dus lucrul până la capăt. A rulat întâi o fâșie lungă, apoi alte patru mai micuțe. Eu l-am ajutat să le scoată de pe ac fără să se strice, le-am dat forma cuvenită și apoi le-am lipit împreună pe un cartonaș pentru mărțișor. Am legat șnurul tradițional roșu și alb și astfel am primit în dar primul mărțișor quilling realizat de copilul meu. Sunt mândră că totul a venit din inițiativa lui, fără să îl forțez sau să insist. A făcut din plăcere, joacă și cu bucurie.

Fluturașul lui Dante sperăm să aducă mult noroc tuturor participanților.

Cu drag,

vavaly si Dante.

 
13 comentarii

Scris de pe Martie 7, 2012 în Concurs, Despre copii

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

13 responses to “Primul mărțișor quilling al lui Dante!

  1. amycrafts

    Martie 7, 2012 at 12:21 pm

    Dragutul de Dante ne uimeste pe toti de fiecare data cand trece de la o etapa la alta a creativitatii. Bravo, Dante!

     
    • dagatha

      Martie 7, 2012 at 4:54 pm

      da, așa e, Amy, ai dreptate!
      Bravo lui!🙂

       
  2. dictaturajustitiei

    Martie 7, 2012 at 12:50 pm

    Prima veste bună pe această săptămână, lună. Revenirea ta un mărțișor pentru noi. Bine ai revenit !
    Ți-am simțit lipsa.

     
    • dagatha

      Martie 7, 2012 at 4:21 pm

      Da, m-am întors furtunos, după cum am promis! 🙂

       
  3. pitici, dar voinici

    Martie 7, 2012 at 1:33 pm

    BRAVO, DANTE!!!
    Sa stii, draga Agatha, ca si pe noi ne-a cucerit tot de la dinozauri😉

     
    • dagatha

      Martie 7, 2012 at 4:45 pm

      daaaa, eu am fost uimită de câtă imaginație are și cât de bine îi „vede”.🙂

       
  4. VictorCh

    Martie 7, 2012 at 3:42 pm

    Ptiu, minunea Domnului! Da’ ce concentrat lucreaza el acolo (vizibil mai ales in pozele laterale de jos), si ce orgolios este (pe buna dreptate, cf pozelor centrale) de rezultatul obtinut (in dreapta sus)!?!

    Da’ – cu scuzele de cuviinta, si fara suparare – (pt uzul necunoscatorilor) CE este acel / acea „quilling” „despre care se face vorbire” (Sic!)? (Ca pe mine dexonline-ul m-a redirectionat automat – atunci cand „l-am intrebat” – catre „quisling”, care stiam atat ce inseamna cat si de unde provine…)

     
    • dagatha

      Martie 7, 2012 at 4:20 pm

      Ei, Victore, dragă🙂
      Am crezut că iar am fost neatentă și că m-ai taxat la fiecare literă😆
      Sunt sigură că ai găsit ce căutai, între timp, dar zic hai să ajutăm „necunoscătorii” :
      http://en.wikipedia.org/wiki/Quilling

       
      • VictorCh

        Martie 8, 2012 at 7:26 am

        1. Multumesc pt clarificare.
        2. „La litera” nu mai „taxez” – decat daca imi este solicitat – (crezusem ca era deja vizibil) – si DA, inainte, pana sa-mi fi dat seama, o faceam – decat fie atunci cand eroarea rezultata sugereaza ALT gen de greseala (gen „i”-uri suplimentare – sau insuficiente – la sfarsitul cate unui cuvant), SAU atunci cand – prin respectiva eroare – rezulta fie ceva „haios” (amuzant, interesant), fie vreun joc de cuvinte etc.

         
      • dagatha

        Martie 9, 2012 at 1:10 pm

        stai, că acum am rămas cu obișnuința :-))) Zic, sigur am mai scăpat pe undeva vreo literă! :-)))
        Cine mă știe că sunt repezită, deja nu se mai miră😆
        (Evident, faptul că sunt repezită, nu e deloc o scuză!)🙂

         
  5. Ciprian Bojan

    Martie 7, 2012 at 4:37 pm

    Frrumooossss!😀

     
  6. vavaly

    Martie 8, 2012 at 9:37 am

    Multumim tuturor pentru aprecierea muncii micutului meu drag. Da , este perfectionist si lucreaza foarte concentrat dar ii ies intotdeauna lucrurile perfect, ca unui scorpion autentic ce este.

     
    • dagatha

      Martie 9, 2012 at 1:14 pm

      🙂
      Prevăd o viață frumoasă și plină de creativitate pentru minunatul Dante!🙂

       

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

