RSS

Cu dor și drag de primăvară…la final

17 Mar

A fost o experiență interesantă pentru mine! Trebuia să o bifez și pe asta pe blogul meu🙂

Nu m-am așteptat să fie atât de mulți participanți. Nu m-am așteptat să fiu atât de impresionată de produsele finale prezentate aici. Am avut atât de multe surprize frumoase și atât de multe lucruri inedite care mi-au stârnit cheful de a încerca și eu cu Pințul. Unele ne-au ieșit și nouă deosebit de bine! Veți vedea mai târziu🙂

Acum e vremea pentru premii!!!

Tanananaaaaaaaaaaa! (Aici, zgomot de tobe pe fundal😀 )

Juriul, plus eu și Pințul, am zis:

Premiul pentru popularitate: cele mai multe aprecieri și voturi, atât de la cititori, cât și de la juriu…. concurenta cu numărul…..   

nr. 6: Fluturași-evantai, sigur ai să vrei să-i ai!

Va primi un exemplar din „Tobias, elefănțelul colorat”, de Claudia Groza, oferită de Pinț🙂

Cărțile de la Claudia, cele două exemplare din „Tolba cu povești”, oferite de autoarea însăși, merg la…….

Cea mai ingenioasă omidă!

nr. 1 Piticii voinici în concurs: Omida – surpriză

și la ……..

Cei mai interesanți fluturași pictați!

nr. 3  Fluturași, drăgălași de S. și mama lui lucrați

Mai avem de dat două cărți „Tobias, elefănțelul colorat”, de Claudia Groza dăruite din suflet tot de Pinț.

Iar acestea merg laaaaaaaaa……

(cu mare greu ne-am decis!)

Cel mai elegant concurent!

nr. 13 .Stil și gusturi rafinate: Luca le are pe toate :-)

șiiiiiiii…….

Cel mai cavaler dintre cavaleri!

nr. 17 Cavalerul Tudor are mărțișoare zburătoare :-)

Pfui! Ce palpitant a fost!

Daaaaaaaaaaaaaaaar, supriza cea mare vine de la revistaaaaaa Meki!

Alina și echipa ei au fost foarte plăcut impresionați de tot ce s-a întâmplat aici de când a început concursul, așa că au decis:

Tatatatatata ta ta taaaaaaa!!!

Pe lângă diplomele virtuale, fiecare concurent din cei 16 va primi câte un exemplar din revista Meki!!!

O adevărată gală a laureaților!

Mulțumim mult pentru participare tuturor!

Mulțumim pentru susținere celor care au comentat și au înroșit butoanele LIKE!

Mulțumim Mariei pentru sprijinul necondiționat și pentru bannerul minunat!

Mulțumim sponsorilor: Claudia Groza, Alina Hrisca (Meki) și, bineînțeles, Pințului😀

Dragilor, după așa un spectacol, musai o pauză😆

După cum am anunțat, de azi și până sâmbăta viitoare voi fi plecată în Suedia cu un minunat proiect. Nu voi putea răspunde provocărilor în această perioadă, deoarece nu voi avea acces la net acolo. Rog pe fiecare concurent să-mi trimită un e-mail cu numele complet, adresa și numărul de telefon. Până mă întorc, vor ajunge și revistele Meki la mine, astfel că estimez ca fiecare concurent să prinească premiile cam în două săptămâni. Până atunci, mai admirați o dată minunățiile realizate de concurenți și experimentați.🙂

Să ne citim cu bine!

🙂

 
19 comentarii

Scris de pe Martie 17, 2012 în Concurs

 

Etichete: , , , , , , , ,

19 responses to “Cu dor și drag de primăvară…la final

  1. VictorCh

    Martie 17, 2012 at 4:04 am

    IARASI „chiulesti” cu saptamanile, si ne lasi ducandu-ti dorul? Crezi ca-i frumos din partea dumitale?😛😆

    Drum bun si distractie placuta pe-acolo. Sa vezi (si sa fotografiezi) cat mai multe, si dupa intoarcere sa ne impartasesti si noua. Sa te-‘ntorci sanatoasa!

     
  2. Raluca

    Martie 17, 2012 at 5:55 am

    Wow, chiar nu ma asteptam! Atat de frumoase au fost restul lucrarilor, incat nu ma asteptam sa ne aflam printre castigatori! Multumim mult!

     
  3. coca79

    Martie 17, 2012 at 7:07 am

    Multumim tare mult…chiar ne-ar fi placut acea carticica!
    Felicitari tuturor celor ce au participat!🙂

     
  4. vavaly

    Martie 17, 2012 at 8:56 am

    Un concurs reusit, plin de nepravut, de frumusete si candoare. Felicitari Agatha pentru initiativa, sa mai faci „din astea” , joaca ne mentine in forma.
    Drum bun si asteptam impresii de calatorie.
    Felicitari castigatorilor dar si tuturor participantilor, au fost niste idei grozave in concurs iar cartile Claudiei vor fi primite cu bucurie, sunt minunate. Multumim revista Meki.
    O primavara mirifica tuturor!

     
  5. douafetecucuiete

    Martie 17, 2012 at 12:26 pm

    Felicitari tuturor.

     
  6. pitici, dar voinici

    Martie 17, 2012 at 1:24 pm

    Multumim,draga noastra Agatha🙂
    E o surpriza foarte placuta, abia astept sa-i spun Dariei….omida este preferata ei;sa stii ca nu s-a indurat sa dea martisorul acesta: este singurul pe care l-a pastrat😉

     
  7. pitici, dar voinici

    Martie 17, 2012 at 1:25 pm

    Felicitari tuturor participantilor: lucrarile voastre ne-au inspirat si, cu siguranta, au adus primavara mai repede🙂

     
  8. pitici, dar voinici

    Martie 17, 2012 at 1:27 pm

    Multumim, Claudia Groza pentru premiu: i-am spus Dariei si este foarte incantata: abia asteapta sa primeasca cartea,deja isi imagineaza despre ce ar putea fi vorba😉

    O primavara frumoasa tuturor!🙂

     
  9. amycrafts

    Martie 17, 2012 at 2:22 pm

    Tanananam-tam-tam, felicitari tuturor castigatorilor, adica tuturor participantilor, adica si noua!🙂
    Multumim frumos, draga Agatha, pentru ca ne-ai facut sa ne simtim atat de bine in concursul tau si multumim Alinei pentru generozitate. Ne bucuram mult de tot pentru revista Meki.
    Mult succes tie in Suedia!

     
  10. Adela

    Martie 17, 2012 at 4:27 pm

    Felicitari tuturor si sa va bcurati de o primavara frumoasa!

     
  11. Camelia

    Martie 17, 2012 at 7:58 pm

    Mulţumeşte şi sufletul nostru pentru frumuseţea cu care a fost acoperit în toate culorile magice ale copilăriei.

     
    • VictorCh

      Martie 18, 2012 at 1:24 am

      TA-ARE multa poezie intrinseca in proza dumitale – si asta non-stop (INCLUSIV intr-un singur rand de comentariu). Felicitari! (Desi – avand un suflet de o asemenea sensibilitate – imi imaginez cat trebuie sa suferi, fiind MULT mai usor de ranit decat altii… Sau esti fericita posesoare a vreunei protectii in domeniu?)

       
  12. Camelia

    Martie 17, 2012 at 7:59 pm

    Şi ţie, suflet drag, dorul nostru, în drumurile tale.

     
  13. Thea

    Martie 17, 2012 at 8:38 pm

    Ce ma bucur! Va multumesc, chiar imi doream o revista Meki. Sarut mana!

     
  14. Maria

    Martie 17, 2012 at 9:11 pm

    Felicitari tuturor participantilor – mame si copilasi si multumim din suflet sponsorilor si organizatoarei!🙂
    A fost un concurs cu adevarat frumos! Am fost onorati sa participam alaturi de concurenti atat de creativi si inspirati! Va imbratisam cu drag si dor si va dorim o primavara frumoasa!
    Cu drag,
    Maria si Matei

     
  15. Andrei Florenta Monica

    Martie 23, 2012 at 7:18 pm

    Felicitari tuturor copiilor care au creat, multumim Agatei de initiativa, multumim juriului si abia asteptam provocarea urmatoare!

     
    • dagatha

      Martie 29, 2012 at 12:15 am

      Eu vă mulțumesc că ați at curs invitației și că ați făcut ca totul să fie minunat! 🙂

       

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

