RSS

Concurs??? We’re in, of course!

21 Apr

În timp ce-mi făceam nestingherită bagajele pentru minunata Grecie, primesc o provocare: CONCURS!!!

Zic: pfui! n-am timp de data asta. Dar parcă poți sta deoparte? Ceva îmi dădea ghes: „Bagă, domnule un ochi acolo și vezi ce vrea să zică autoru’?” Și autorul, pardon, autoarea, zicea așa de frumos despre niște premii, încât nu m-am putut abține. Am abandonat valiza semi-nudă pe pat, mi-am înmuiat pana de curcan în cerneală și m-am apucat să scriu despre cum se joacă Pințul! Ăsta da subiect generos.

Precizare esențială: Pințul este extrem de activ. Nu-i place nimic din ceea ce este joc static. De obicei se plictisește rapid și cere să trecem la subiectul următor.

Precizare esențială nr. 2 : Pințul are …etape🙂 . Uneori se fixează pe câte un lucru și numai despre asta vorbește sau numai asta face o perioadă bună de timp. Până când apare alt lucru care să-l fascineze cel puțin la fel  de mult.

Precizare esențială nr.3 (nu mi-am dat seama că vor fi mai multe😆 ) : Pințul este prin excelență social. Nu îi place să se joace singur. Foarte rar face asta și nu îl ține prea mult, de aceea vasele se spală cu o repeziciune uimitoare la noi în casă, pentru a calma strigătele lui: Mami, ne jucăm?😀

♥ Jocul preferat (cel puțin în această perioadă) : „de-a Spaidemen!!!” Poate vă amintiți:

Aleargă, aruncă pânza, se luptă, câștigă, se ia la trântă cu tati, pune masca, scoate masca, doarme cu masca și apoi o ia de la capăt.

♥ Pe locul doi (luna asta) este jocul cu mașinuțele. A văzut și Cars 2 și se declară în continuare fan Bulger Măghin!🙂

♥ Pentru că am făcut curățenie în beciul de la „casa veche”, am găsit popicele. Și-a amintit cât de mult i-au plăcut când le-a primit de la Păntușa. Așa că a tras o tură de popice cu tati în fața blocului.

sursa foto

♥ Foarte, foarte important este jocul de tip puzzle. La început citeam despre alți copii care fac puzzle de la vârste enigmatic de mici. Al meu nici nu voia să audă. Puzzle-uri simple de maxim 6 piese (cu animale) erau puse cu capul în jos sau total aiurea. Așa că m-am lăcat păgubașă. Dar într-o zi (imediat după ce a făcut 3 ani) și-a ales un puzzle cu Bob Constructorul din Lidl. Le-a făcut pe toate aproape imediat, chiar și pe cele cu 72 de piese, de ziceai că numai asta a făcut de când s-a născut. Acum cere să-i cumpăr puzzle cu orice. Dar dacă este cu Fulger sau cu Spiderman…e mai mult ca perfect!

♥ Să pictăm! Iată bucuria! A fost o vreme când voia să picteze non stop.

♥ Jocuri improvizate. Sunt specialitatea lui. De când era micuț își găsea jucării în orice: bidoane, bețe, linguri, castroane, cutii etc. Jucăriile cele mai frumoase pe care le primea păleau în fața celor pe care și le făcea singur. Poate vă amintiți:

♥ Dansăm! Avem un stil propriu și inconfundabil care va face furori cu siguranță mai târziu🙂

♥ Teatrul de păpuși ad-hoc. Am improvizat o „scenă” pe o măsuță mai mică în spatele căreia pot sta bine ascunsă. Piesa de rezistență a fost Scufița Roșie. Aveam un vânător primit de la Păntușa, un purceluș care putea juca roluri multiple din cauza înfățișării sale, un ursuleț de la Cocolino, vreo doi bureți de baie în formă de păpuși și…le-am potrivit pe toate în rolurile poveștii. Schimbam păpușile pe sub masă, am folosit hăinuțe de ale lui pentru vestimentație și recuzită și asta a fost distracția zilei o perioadă bună de timp.

♥ Să nu credeți că nu ne jucăm și serios. Cele mai potrivite jocuri pentru el din această gamă (adică „jocuri serioase”) sunt cele din revista Meki. Când primește câte un număr nou al revistei, nu se lasă până nu le rezolvă pe toate. Numărăm, recapitulăm culorile, facem labirinturi (preferatele lui), găsim cele 5-10 diferențe dintre imagini (și asta îi place mult!) citim poveștile de acolo.

De jucat, ne-am mai juca, dar eu acum îmi fac bagajele că pierd avionul🙂

Cine mai crede că are jocuri interesante de prezentat, să se bage în consursul piticilor voinici. Repede, că e până pe 30!😀

 
8 comentarii

Scris de pe Aprilie 21, 2012 în Concurs, Despre copii

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

8 responses to “Concurs??? We’re in, of course!

  1. pitici, dar voinici

    Aprilie 21, 2012 at 1:49 pm

    ehehe……aschia nu sare departe de trunchi,ha????
    bravo,Pintule!!!!
    frumoasa joaca!
    mai ales cand e vorba de Bulger,nu? mai stiu eu pe cineva care ar lasa orice numai sa se joace cu Bulgar si Bucsa :)))
    drum bun,draga Agatha😉
    Pintule, sa nu ai stare si sa te distrezi mereu mult si bine🙂 asta e ceea ce conteaza: sa te simti bine si sa razi din inima!
    :))))

     
  2. buceginatura2000

    Aprilie 21, 2012 at 4:37 pm

    Pintul tau este ca si Andrei al meu…toata ziua murdar de acuarele, picteaza orice :)) nu are stare deloc, are o obsesie cu Spider :)) L-am luat cu mine azi pe munte ca are prea multa energie…bafta la astfel de concursuri :))

     
  3. Andreotti

    Aprilie 21, 2012 at 4:54 pm

    hei, vacanta frumoasa sa ai!!!!…ce frumos e Prințul!!!:)))

     
  4. dagatha

    Aprilie 22, 2012 at 8:45 am

    @Anto: daaa, Bucsa parca a castigat teren in Zelist lately🙂 Sa ne traiasca Pintii!

     
  5. dagatha

    Aprilie 22, 2012 at 8:51 am

    @Adrian: ce bine ca ai munte aproape. Poti consuma energii oricand! Ce bine e cand sunt sanatosi, nu?

     
  6. dagatha

    Aprilie 22, 2012 at 8:54 am

    @Andruska: muah!

     
  7. Maria

    Aprilie 27, 2012 at 11:17 pm

    Succes in concurs!!!🙂

     
  8. Șoseta

    Aprilie 28, 2012 at 7:25 pm

    Minunat că aveți atâtea idei!

     

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

