RSS

Polițistul Paul

06 Iun

La începutul lunii aprilie m-am înscris la un concurs . Nu sunt o maniacă a concursurilor, dar dacă mi se pare suficient de provocator, mă bag! Provocator înseamnă fie să-mi solicite imaginația și/sau inteligența (sic!), fie să fie un premiu care să mă încânte. Și, de asemena, am o problemă (personală) cu premiile acordate prin random. Mi se par lipsite de obiectivitate. Prefer să nu iau un premiu pentru că nu am fost suficient de bună, decât să-l pierd „la noroc”.

Oricum, m-am înscris la concurs. Procedura nu era foarte incitantă, în sensul în care trebuia să promovez site-ul de jucării EDUKID mămicilor cunoscute. Recunosc că m-au atras premiile puse în joc, așa că nu mi-a fost greu sa trimit câteva mailuri. Uitasem de minunatul concurs (de fapt, nici nu mă așteptasem să câștig, mai ales că  treaba cu „vor fi aleși câștigătorii în mod aleatoriu” nu îmi suna deloc bine). Așa că am fost extrem de bucuroasă când m-am întors din călătoria în Grecia, să primesc un mail prin care eram anunțată că am câștigat! Wow!!! Cine? Eu?? Cu metoda omologată „random”??? Cred că ar fi cazul să-mi schimb părerea despre această metodă de a desemna câștigătorii! Clar!

Ce am câștigat?

Alesesem mai multe jucării, dar am primit exact ceea ce trebuia:

Prin urmare, ne-am îmbogățit colecția de marionete, iar Pințul a avut iar lângă cine dormi o bună bucată de vreme🙂 . Evidint, polițistul Paul a fost vedeta grădiniței câteva zile.

Dincolo de toate, am cercetat cu atenție minunatul site EDUKID unde am găsit o mulțime de jucării haioase și interesante, provocatoare și, în același timp, extrem de sigure pentru copii. De aceea am ales să pun și bannerul pe blog. Îl recomand pentru că mi-a plăcut.

Noi mulțumim frumos și sperăm să mai avem surprize plăcute de acest fel!

🙂

 
15 comentarii

Scris de pe Iunie 6, 2012 în Concurs

 

Etichete: , , , , , ,

15 responses to “Polițistul Paul

  1. vavaly

    Iunie 6, 2012 at 2:29 pm

    Sa va fie de bine🙂

     
  2. Laura Baban

    Iunie 6, 2012 at 2:49 pm

    Va multumim si noi si ne bucuram ca ati avut o experienta placuta🙂

    Laura Baban
    PR Manager Edukid.ro

     
    • dagatha

      Iunie 6, 2012 at 10:50 pm

      Da, a fost!
      Și am mai tras cu ochiul la câte o jucăriuță de pe site!😀

       
  3. Andreotti

    Iunie 6, 2012 at 8:50 pm

    Felicitări, draga mea!!!…să-l stăpânești sănătoasă pe Polițistul Paul pe care Prințișorul sigur și l-a „adjudecat” deja!!!

     
    • dagatha

      Iunie 6, 2012 at 10:58 pm

      Mulțumim, norișorule!🙂
      Acum că vine vara…avem cu ce (cine) să facem teatru!😀

       
      • Andreotti

        Iunie 7, 2012 at 11:08 am

        pfff…ce frumos! faceți teatru acasă???

         
        • dagatha

          Iunie 7, 2012 at 4:09 pm

          da. Eu mă…pitesc după masa din bucătărie (e mai mică și pliantă) și pun în scenă „Scufița roșie” :-))) Numai că de când e vară, nu mai am succes pentru că mă părăsește pentru copiii de afară🙂

           
          • Andreotti

            Iunie 7, 2012 at 5:08 pm

            abia prin toamna tarziu incepe sa te iubeasca iar si pe tine si pe scufita rosie:)))…ce copii ingrati, dom”le!!!:)))

             
            • dagatha

              Iunie 7, 2012 at 11:06 pm

              exact! mă înțelege și pe mine cineva, finally!
              :-))))
              La toamnă musai să schimb povestea!

               
  4. Ciprian Bojan

    Iunie 6, 2012 at 9:16 pm

    😀 Mai bogată sufletește când Pințul e fericit! Așa ești!😀

     
    • dagatha

      Iunie 6, 2012 at 10:58 pm

      Să știi că da! Doamne, cum râde!!!!🙂

       
  5. pitici, dar voinici

    Iunie 10, 2012 at 2:20 pm

    super jucarie! sa o stapaniti fericiti si sa va jucati cat mai mult!
    bafta la urmatoarele concursuri😉

     

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

