RSS

Doar umbră

11 Aug

alunec…

bat aripi năvalnice-n pieptu-mi străin
ca tropote surde scuipându-și nisipul
din potcoave-aurite cu iz de noroc.

este ceas de crepuscul…

frământ timpul în mine
gonindu-i secundele seci.
hai, arată-ți privirea!
ia-mă din brațele apelor reci
jucându-și noi umbre pe trupul meu gol.
lângă tine-i albastru
mai blând decât cerul mai marilor zei.

noianul de gânduri
oprite stupid la răscruce de lumi
poartă însemn schingiuit,
rușinos și urlând neputința.

strig, nu mă auzi?
și-ți sărut umbra rece pe ziduri
tăinuită în somn doar de îngeri,

țin strâns în mâna mea stângă
umil talisman al veciei.
vreau să ating din nou cu aripa cerul!
zboară cu mine!

 
25 comentarii

Scris de pe August 11, 2012 în Amelie

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

25 de răspunsuri la „Doar umbră

  1. Ciprian Bojan

    August 11, 2012 at 11:40 am

    🙂 Dap, ți-am zis io că dacă nu-ți iese îți ”intră”! 😀 Minunabil 😀

     
    • dagatha

      August 12, 2012 at 12:50 pm

      ei….minunabil…nu știu…dar încerc să-mi…revin…
      🙂
      Mulțumesc 🙂

       
  2. ch3815h

    August 11, 2012 at 8:38 pm

    alunecarea umbrelor zamislite de pana tastarilor fine la ceas de seara cand lecturez ma conduce spre zonele-n care linistea regasit-o cautasem. multam!
    weekend fain! 🙂

     
    • dagatha

      August 12, 2012 at 12:48 pm

      e mereu o bucurie dacă vreunul din textele mele aduce citotorilor liniște, gânduri ne-străine, umbre…urme…
      Eu mulțumesc 🙂

       
  3. psi

    August 12, 2012 at 8:34 am

    păi şi io ce mai spun?
    mă laşi să-ţi dăruiesc un cântec? poate că nu se pliază perfect pe vers, dar măcar ascunde cuvintele mele… cele nescrise.

     
    • dagatha

      August 12, 2012 at 12:46 pm

      🙂

      tu spui prea bine ce spui 🙂
      iar cântecul nu e ales niciodată întâmplător, draga mea Psi 🙂

       
  4. convietuire

    August 12, 2012 at 11:37 am

    umbră, umbră…dar ce urme lași….în sufletele noastre…

     
    • dagatha

      August 12, 2012 at 12:44 pm

      da…
      urme adânci…scrijelite dureros uneori…

       
  5. paulman20102011

    August 13, 2012 at 12:01 pm

    pune omul niste muzica intr-o seara si te melancolizezi rau de tot. pai e posibil, asa ceva?
    ma faci sa ma simt vinovat…
    deci pune mana si vezi ce fonduri mai sunt si acceseaza o excursie.
    iti garantez satisfactii mari care iti vor birui starea de melancolie :)))

     
    • dagatha

      August 13, 2012 at 12:05 pm

      ce-are a face muzica, dom’le?
      fui și eu creativă odată și tu…
      plec într-o excursie imediat! Puțin la Praga. Na!
      😆

       
  6. paulman20102011

    August 13, 2012 at 12:12 pm

    ei, nu esti creativa numai o data, nu fii modesta…dupa cum se vede creatiile tale oglindesc melancolii din trecut, se pare ca nu tocmai foarte indepartat, daca renasc cu o ritmicitate destul de constanta…
    e bine si la Praga, numai plecare sa fie.

     
    • dagatha

      August 13, 2012 at 12:16 pm

      nu te lăsa…amăgit de cele scrise de mine 🙂 E posibil să fie doar…creații și atât 🙂 Ai văzut, doar, că mă joc des cu toate cuvintele 🙂 Aici m-am jucat cu …literele. Alt obicei mai vechi…
      O, da! Plecare să fie! :-)))) Neașteptată, dar binevenită! E una din șansele alea…once in a life time. oups! cred că despre toate plecările am zis la fel! 😆

       
  7. paulman20102011

    August 13, 2012 at 12:21 pm

    corect, poetii in general se joaca cu literele, silabele, diftongii, iambii, cuvintele, ca de, asta le e meseria…eu cred ca si starile si le provoaca de cele mai multe ori din joaca. ah, ce ne-am face noi fara izbucnirile astea ludice…
    e frumoasa foc Praga, o sa ai ce vizita acolo.
    P.s. uite mie, fire profana, lirismele tale mi-au facut foame… ma duc sa imi iau ceva de mancare.
    P.s. 2 sunt o bruta, nu-i asa?

     
    • dagatha

      August 13, 2012 at 12:29 pm

      insensibil! 😆
      eu zic să o lași mai moale cu lirismele, nu de alta, dar poate te întreci cu kilogramele :-)))

       
  8. paulman20102011

    August 13, 2012 at 1:03 pm

    ei, as, cu kilogramele… as vrea eu sa mai pun pe mine ceva.
    iar cu lirismele astea, odata provocat, greu ma mai opresti, am si eu momente cand tasnesc din mine gheizere de poezie.

     
    • dagatha

      August 13, 2012 at 2:10 pm

      😆 😆
      Sunt convinsă! 😆 😆
      dar te oprești pentru că nu vrei să mă eclipsezi, nu-i așa?
      😆

       
  9. paulman20102011

    August 13, 2012 at 2:17 pm

    intr-adevar, nu vreau sa te eclipsez, e blogul tau pana la urma, sunt doar oaspete.
    ei si in afara de asta, sa spunem ca poezia mea ar avea si alta tematica, inspirata din alte perspective asupra vietii, dar cu toate astea, nu fara valoare artistica…

     
    • dagatha

      August 13, 2012 at 2:20 pm

      hai că m-ai făcut curioasă rău!
      😆
      te rog, by all means, eclipsează-mă!
      :-))

       
  10. paulman20102011

    August 13, 2012 at 2:33 pm

    nu pot, e totusi blogul tau…e o decenta aici, e o framantare intelectuala…ce mai, e un renume de aparat.
    eu as face poezii despre placerile vietii la tropice, despre exaltarea corpului uman, fetisizarea lui chiar.
    deci esti sigura ca vrei sa auzi poeziile mele? :)))))))))

     
  11. paulman20102011

    August 13, 2012 at 2:44 pm

    banuiam eu ca nu vrei… :))))))))))))

     
    • dagatha

      August 13, 2012 at 2:46 pm

      :-)))
      ei, nu! Mi-e doar teamă că ești mult mai bun decât mine și-mi pierd admiratorii. :-)))

       
  12. paulman20102011

    August 13, 2012 at 2:52 pm

    intr-adevar, ai intuit bine.
    ca mi-am adus aminte, am vazut aseara un film simpatic pe TVR 1, si o piesa pe masura.

    enjoy

     
  13. paulman20102011

    August 13, 2012 at 3:01 pm

    deci merge cu melancolia ta, sa inteleg. ei, acum vezi tu, nu stiu ce ai facut in trecut de a lasat atatea urme, dar poate ne povestesti intr-o zi, sa inteleaga si cititorii tai situatia
    ne tii asa in bezna necunoasterii pe toti… :)))

     
  14. paulman20102011

    August 13, 2012 at 3:18 pm

    oricum, prin dialogul nostru am mai degrevat de gravitate sensul poeziei tale. tot e bine ca s-a lasat cu zambete pana la urma.
    si, in acord cu dialogul nostru, un videoclip, pe care, daca il vei urmari cu atentie, iti vei da seama ca daca nu era sa il regizeze tipul care l-a regizat, cu siguranta as fi fost eu in spatele camerei.
    enjoy1

     

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

