RSS

Duzina de cuvinte (17) – Scâncet

19 Aug

M-ai chemat? Mi-a părut că simt mustul buzelor tale îmbiindu-mă să închid ochii și să-mi continui visul frumos…

Ori poate eu am vrut să te-aud frământând valuri, strâns lipit de sufletul meu pe care l-ai găsit aproape agonizând sub murmurul frunzelor moarte. Cu siguranță a fost ecoul îndepărtat al poveștii ce tocmai și-a adunat eroii pentru reverența finală. O înclinare, capete aplecate în semn de respect pentru cei care au fost martori la evoluția protagoniștilor, zâmbetul larg de final… Acum că și ecoul poveștii s-a dus, a mai rămas doar vântul răscolind aceleași frunze uscate, sperând să descopere alte suflete tari pentru a le face eroi de poveste. Doar că pentru spectacolul acesta nu există bis.

Mi-a părut luna pustie. O fi fost pentru că i-au alungat greierii toate stelele? Sau poate pentru că e prea departe de pământ și nu-l mai poate săruta decât pe furiș cu câte o umbră de lumină ca marmura la ceas de crepuscul, undeva la marginea lumii.

Am simțit porți închizându-se. Cu zgomot de fiare ruginite și scârțâit de chei grele cu râs malefic. Mi-aș fi dorit să fie mâini puternice care să le țină deschise până când veșnicia și-ar fi cernit mângâieri dulci și le-ar fi făcut să înțepenească așa: porți larg deschise, către suflete tari…

I-a întrebat cineva pe fluturi dacă vor să iasă din cocon? Își acceptă metamorfoza scrijelită în ființa lor ca pe un destin căruia nu i se pot împotrivi. Și pentru că nu luptă, se consolează cu imaginea mândră a unui veșmânt maculat de urma renunțării, acoperit de strălucirea culorilor false, ca viața pe care au ales să o ducă.

Sunt propriul meu menestrel. Imi cânt gândul ascuns printre pietre spălate de râuri, printre munți încântați de ecouri și printre hăuri însetate de vieți. Mi-am scos trupul din mlaștini și l-am vindecat.
Mi-a rămas doar o urmă ca să-mi păstreze în minte glasul tău mut și să mă doară de fiecare dată când tânjesc să calc în Valea Plângerii.

……………………………………………..

Am avut și eu chef de joacă azi, dragă psi🙂
Am tras un ochi la almanahe și am văzut că altii au fost mai harnici :-D: drugwash,  tineriu(o dată), tineriu( de două ori)carmen pricop, vero și vero, anacondele, scorpio, virusache, irealia, lolita, dor, dunia, cammely.

 
49 comentarii

Scris de pe August 19, 2012 în Amelie, Duzina de cuvinte

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

49 responses to “Duzina de cuvinte (17) – Scâncet

  1. tibi

    August 19, 2012 at 11:20 am

    Bine-ai revenit, rătăcitoareo.🙂

     
    • dagatha

      August 19, 2012 at 11:29 am

      Mă bucur că te-am regăsit, dragă Tiberiu🙂

       
  2. almanahe

    August 19, 2012 at 11:39 am

    ai tras cu ochiul, te-a luat curentu’…se vede! :))

     
    • dagatha

      August 19, 2012 at 11:40 am

      am și furat, după cum bine ai observat! :-)))

       
  3. convietuire

    August 19, 2012 at 11:52 am

    te-ai jucat frumos🙂

     
    • dagatha

      August 19, 2012 at 4:05 pm

      🙂
      uneori reușesc să răspund provocărilor🙂
      Mulțumesc, draga mea🙂

       
  4. abisurile

    August 19, 2012 at 12:51 pm

    Mi-a placut mult. „Am simțit porți închizându-se. Cu zgomot de fiare ruginite și scârțâit de chei grele cu râs malefic. ” incredibil de vizuala zicerea asta.

     
    • dagatha

      August 19, 2012 at 4:06 pm

      să vezi cum e când chiar le auzi…e înfiorător…

       
  5. Vero

    August 19, 2012 at 12:58 pm

    Şi mie mi-a plăcut mult… de la cap la coadă🙂

     
    • dagatha

      August 19, 2012 at 4:07 pm

      Vero…mulțumesc🙂 E așa de bine când ești …plăcut🙂

       
  6. Lolita

    August 19, 2012 at 2:33 pm

    Superb! E nevoie de suflete tari, mai mult ca oricand!

     
    • dagatha

      August 19, 2012 at 4:07 pm

      Da…dacă mai sunt…
      Mulțumesc de trecere🙂

       
  7. dictaturajustitiei

    August 19, 2012 at 3:08 pm

    De ce rătăcești pe alte meleaguri și ne lipsești de prezența ta ? De ce vrei să mergi în Valea Plângerii în loc să te joci alături de noi ?

     
    • dagatha

      August 19, 2012 at 4:22 pm

      Carmen, dragă, știi și tu cum e cu timpul🙂 Ăsta e motivul (principal) pentru care trec mai rar🙂 Dar…remediem😀

       
  8. psi

    August 19, 2012 at 3:46 pm

    dacă spun că mi-e dor e cumva inexact, pentru că te-am mai citit în vremea din urmă. dar… de lipsit, tot mi-ai lipsit, într-un nu ştiu ce fel, într-un nu ştiu cum mod. 😀 te trec eu în tabel, chiar dacă e închis acum.

     
    • dagatha

      August 19, 2012 at 4:23 pm

      Știm noi cum e cu dorul…și cu cititul pe…furiș🙂
      Mulțumesc, Pisicimea Ta!😆

       
      • psi

        August 19, 2012 at 4:58 pm

        no uite şi de asta mi-a fost dor! deşi sunt oarecum stânjenită, de parcă ar fi ceva înalt, pisicimea îmi spui numai tu!😳 şi mi-a lipsit

         
      • dagatha

        August 19, 2012 at 5:01 pm

        Lasă, bre, stânjeneii!😆
        Că acum mă gudur eu de plăcere că mi-ai dus dorul și mi-ai simțit lipsa.🙂

         
  9. psi

    August 19, 2012 at 5:18 pm

    păi cum să nu-mi fi lipsit, ia zi repede, cum să nu?

     
    • dagatha

      August 19, 2012 at 5:19 pm

      ”cum să nu!” – am zis suficient de repede???😆
      Apoi dacă-i așa…musai să mai scriu ceva!😉

       
  10. anacondele

    August 19, 2012 at 6:33 pm

    Bine ai revenit printre noi, menestrelii celor 12 cuvinte!🙂

     
    • dagatha

      August 19, 2012 at 6:41 pm

      heheeeeee🙂
      ce bine e să fii primit așa…cu brațele deschise🙂
      Mulțumesc🙂

       
  11. virusverbalis

    August 20, 2012 at 7:25 am

    Unde-i mlastina aia, ca m-as vindeca si io! O saptamana frumoasa! :))

     
    • dagatha

      August 20, 2012 at 9:46 am

      😆
      Nu merge așa! Musai să ai mlaștina ta! a se vedea Shrec😆

       
  12. gabi

    August 20, 2012 at 10:28 am

    frumos, frumos! imi zboara gandul la raul din munte si la vaile cu ecouri…pe unde am mai petrecut si eu niste ani… si niste clipe….🙂

     
    • dagatha

      August 20, 2012 at 12:29 pm

      🙂
      Nu-i așa că a fost frumos? Și e bine când amintirile sunt scoase la iveală, împinse de un cântec, de o culoare, de un cuvânt care declanșează memoria involuntară și te poartă înapoi în vremuri fericite….

       
      • gabi

        August 20, 2012 at 2:36 pm

        e bine, da’ cu masura….🙂

         
      • dagatha

        August 20, 2012 at 2:47 pm

        🙂
        fiecare își stabilește propriile limite…🙂

         
  13. Dunia

    August 20, 2012 at 12:15 pm

    frumoasa duzina, cu vorbe crosetate inspirat!!

     
    • dagatha

      August 20, 2012 at 12:30 pm

      Mulțam.
      De inspirație văd că nu a dus nimeni lipsă! Găsește Psi niște cuvinte…🙂 numai bune de croșetat🙂

       
  14. cammely

    August 20, 2012 at 2:53 pm

    „Sunt propriul meu menestrel. Imi cânt gândul ascuns printre pietre spălate de râuri, printre munți încântați de ecouri și printre hăuri însetate de vieți. Mi-am scos trupul din mlaștini și l-am vindecat.”
    Foarte frumos incondeiat !

     
    • dagatha

      August 20, 2012 at 2:57 pm

      🙂
      Cuvintele sunt de vină! Ele se cer legate după bunul lor plac. Eu doar…transcriu cu fideliltate🙂
      Mulțumesc🙂

       
  15. Scorpio

    August 20, 2012 at 6:07 pm

    Ar trebui sa te joci mai des..stiu ca poti si o faci bine!

     
    • dagatha

      August 20, 2012 at 6:09 pm

      😳
      Mulțumesc, Scorpiuțo…
      Știi cum e…nu se poate întotdeauna…
      dar mi-a fost dor…🙂

       
      • Scorpio

        August 20, 2012 at 6:10 pm

        Atunci asteptam sa mai revii…ca doar ti se face dor, nu?

         
  16. paul man

    August 21, 2012 at 10:26 pm

     
  17. paul man

    August 21, 2012 at 10:28 pm

    super melodie, super cantareata, o sa vezi

     
    • dagatha

      August 22, 2012 at 11:17 am

      da! Indeed! Chiar ai nimerit-o bine! 🙂
      Mulțam🙂

       

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

