RSS

Două-ntr-o săptămână

21 Oct

Da, mă fascinează, spre disperarea cuiva cunoscut😀

Adevărul e că nu poți să nu le observi atunci când se întâmplă. Și rămâi nițel pe gânduri încercâd să-ți dai seama dacă ai o problemă la cutia inteligenței sau ai voie să zâmbești tâmp când te izbește câte una pe neașteptate.

Vorbesc din nou, desigur, despre coincidențe 😀 . Rog pe cei sensibili la acest subiect să se uite în altă parte și să nu-mi strice momentul. Am de gând să savurez cele două ”întâmplări” de săptămâna care tocmai s-a încheiat.

A venit rândul străinilor să ne viziteze. În cel de-al doilea proiect Comenius, echipele s-au reunit la Moeciu. Traseul a fost mai lung, de la București, Valea Prahovei. Brașov, Moeciu, Bacău. Ne-am propus să-i facem KO și să le ștergem imaginile negative inserate anterior, prin diverse căi, despre cam cum stau lucrurile în România. (Și am reușit, ca să crape de ciudă cârcotașii!😀 )

Romana e coordonatoarea din Croația. ”Șefa de trib” a echipei noastre tocmai îi povestea că, în urma nefericitei situații în care A. s-a îmbolnăvit, eu voi fi cea care va participa la un seminar de contact în Belgia, la Alden Biesen, pe 28 noiembrie. Adică aici😀

sursa foto

Pentru România, au fost două locuri pentru acest seminar. Aplicația făcută de A. a reușit să ocupe primul dintre aceste locuri. Romana, pe care o știu de un an, de când a început acest proiect și cu care am călătorit in Turcia și în Grecia cu această ocazie, mă îmbrățișează zgomotos. ”We are going to be roommates!!”😯 Sunt nedumerită, evident! Astfel că mi se explică: pentru Croația, au fost doar două locuri pentru acest seminar de contact. Aplicația Romanei l-a câștigat pe unul dintre ele😀. So… we are going to be roommates! What were the odds? Cool!😉

Pe Valea Prahovei, minunat! După o serie de zdruncinături datorate faptului că mijlocul de transport venea tocmai din epoca medievală, am decis să ne oprim undeva să mâncăm. Nimic întâmplător. Se vorbise deja la Cabana Schiori. Adică aici😀

sursa foto

Am coborât din microbuz cu capul încă vâjâindu-mi în urma fascinantei călătorii. Înainte să intru în cabană, mi-a atras atenția o figură cunoscută de la o masă aflată pe terasă. M-a dus cu gândul imediat la Adrian. Nu l-am văzut niciodată decât în pozele de pe blogul lui. M-am gândit că îmi joacă mintea feste, știind că mă aflu chiar în patria iubitorului de munte, așa că după ce m-am zgâit  suficient la bietul om, am intrat în cabană cu un mare semn de întrebare răsărindu-mi în creieraș: o fiiii? n-o fiii? Și pentru că știți deja că am idei puține și fixe, mă arunc pe internet-mobil și trimit un mesaj de curtoazie pe mailul stimabilului, într-o doară: ”Sunt la cabana Schiori. Mi s-a părut că te văd la o masă :-D”. Cu siguranță omul a fost șocat de îndrăzneala mea. Peste ceva vreme, primesc răspuns: ”Eu eram!”. Evident, textul mailurilor era mai elaborat, dar am vrut doar să subliniez ideea că uneori lucrurile se întâmplă for no reason. E drept că e posibil să nu aducă întotdeauna tocmai ceea ce dorim, dar sunt suficiente dățile în care ne fac să zâmbim a bucurie🙂

 
12 comentarii

Scris de pe Octombrie 21, 2012 în Călătorii, Despre viață

 

Etichete: , , , , , , , , ,

12 responses to “Două-ntr-o săptămână

  1. buceginatura2000

    Octombrie 21, 2012 at 5:51 pm

    Pai fain, iar te plimbi, urmeaza asadar Belgia :)) Este mancarea buna acolo la Schiori🙂 Da, dar eu am plecat la putin timp dupa ce ati venit voi. Mailul l-am citit abia mai tarziu, la cateva ore😦 Nu am fost socat, mi-ar fi parut bine sa ne cunoastem🙂 Data viitoare cine stie pe unde ne mai zarim :))

     
    • dagatha

      Octombrie 21, 2012 at 6:52 pm

      Data viitoare mă încred în instinct și fug să dau noroc just to make sure…😀

       
      • buceginatura2000

        Octombrie 21, 2012 at 6:56 pm

        Sper sa fiu tot eu :)) Daca as fi stiut as mai fi ramas…data viitoare🙂 Nu are cum sa nu mai fie una🙂

         
        • dagatha

          Octombrie 21, 2012 at 6:58 pm

          Tot tu, dară! Pe cine mai știu eu în Sinaia?😆
          Musai să mai fie una! 🙂

           
  2. abisurile

    Octombrie 21, 2012 at 7:36 pm

    Mie chiar imi plac coincidentele, ne mai zbuciuma nitel existenta plata. Frumoasa coincidenta ta!

     
    • dagatha

      Octombrie 21, 2012 at 8:16 pm

      nu-i așa?
      Aș mai avea, dar nu vreau să plictisesc audiența. Vreau doar să se înțeleagă ideea🙂

       

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

