RSS

Ce m-a oprit din căutarea pietrei filosofale

02 Mar

Dragi compatrioți,

Toate strădaniile anticilor de a descoperi piatra filosofală au eșuat!

Toate încercările marilor artiști de a găsi creația perfectă ca expresie a frumosului absolut s-au dovedit insuficiente.

Eu însămi, artist (sic!) în devenire, mi-am bătut capul atâta timp să găsesc cea mai potrivită formă a experiențelor și experimentelor, astfel încât să gâdile măcar urechile în mod plăcut, dacă nu și inimile. Am ajuns, de curând, la concluzia că nici filosof, nici artist nu mă pot chema, iar ceea ce mi-a schimbat viața și mi-a dat peste cap TOATE convingerile artistice a fost… noua modă, noul trend muzical, pe numele lui de cod, Harlem Shake.

Foarte mândri de ceea ce au realizat, scumpii mei elevi, pe care îi păstoresc de ceva vreme (vreo 8 ani), mi-au trimis, via cea mai importantă rețea de socializare, un video al cărui protagonist, printre alții, era unul dintre ei. Am avut răbdare toate cele 30 de secunde, după care am rămas cu gura căscată și cu o maximă nedumerire: WTF was this supposed to mean? Evident, pentru dânșii am lăsat deoparte consoanele compromițătoare T și F din enunțul de mai sus. „Harlem Shake, doamna!”, mi-au răspuns bătând din gene aproape angelic. „Harlem cum?”. Au lăsat-o baltă, dându-și seama că nici ei nu au nicio șansă de a mă învăța pe mine ceva, cum nici eu, pare-se, nu am succes cu figurile de stil și semnificația lor.

La ceva vreme de la această ciudată întâmplare, „răsfoind” paginile de internet, mă lovesc din ce în ce mai des de sintagma aducătoare de dureri de cap. Printre altele, un blog al unui om de televiziune promova un videoclip făcut în același stil cu ocazia nebuniilor de la Eurovision. E drept, mult mai decent decât ceea ce văzusem inițial, dar la fel de neconcludent cu privire la scopul scălămbăielilor convulsive și rezultatul actului creator ce tocmai se desfășura apoteotic în fața milioanelor de…adepți.

Deschid televizorul – fatalitate! Tocmai rula, pe un canal de muzică (pen’că numai asta a mai rămas de urmărit în ultima vreme), o altă secventă „harlemshake-cească” pe care am depistat-o doar sonor. Îmi zic: din două, una. Ori mi-a scăzut brusc IQ-ul și nu sunt în stare să înțeleg, ori a înnebunit toată Terra, cu tot cu homo sapienșii, homo ludenșii sau alți homo de i-au descoperit specialiștii de-a lungul timpului. Am încercat să mai văd o samă de astfel de manifestări culturale, dar cu toată îngăduința de care am putut da dovadă, nu am înțeles din ele decât o revenire la începuturile lui homo neanderthalensis, gata să devină erectus. Și pentru că nu am vrut să creadă lumea că mă ascund în spatele ignoranței spunând că nu e nimic estetic în treaba asta fără să am habar, am zis să îmi mai dau o șansă spre mântuirea eului artistic și să mă documentez. Cum am estimat, acest Internet meme este un alt instrument de manipulare a maselor.

Elementul 1: dans original din 1981 + muzică relativ proaspătă.

Elementul 2: grup de tineri plictisiți și fără perspective sau visuri, dar cu idei (după cum se vede, proaste!)

Elementul 3: cameră video simplă, fixată undeva, fără manipulator care, astfel, se poate bucura de eveniment, fără stres.

Elementul 4: acces la internet și cont pe Youtube.

Elementul 5: mulțimea dezlănțuită a tinerilor moderni care au înțeles mimesis-ul cu totul altfel decât mult mai naivii Platon și Aristotel.

De lămurit, încă nu m-am lămurit la ce ne folosește minunata descoperire, dar poate reușesc alții să mă lumineze.

……………………………………………………………………………………..

Am fost tentată să pun un videoclip spre a ilustra mai bine conceptul, dar m-am abținut pentru că prea îmi suna a promovare. Cu un simplu click pe Google, cei care au trăit, ca și mine, în ignoranță până acum, se pot edifica și singuri. Nu vreau să fiu distrugătoare de credințe și concepții pentru ei.

Am ales, în schimb, multe linkuri pe care le-am considerat educative. Pentru cealaltă categorie, care sigur nu a avut timp să caute, ocupați fiind cu „shake” ul.

 
38 comentarii

Scris de pe Martie 2, 2013 în Râsu'- plânsu'

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

38 responses to “Ce m-a oprit din căutarea pietrei filosofale

  1. pitici, dar voinici

    Martie 2, 2013 at 1:23 pm

    ca si tine,am „descoperit” totul la tv (norocul meu ca nu ma uit prea des😀 )
    dar, ca si tine, am inteles rapid ca nu ma descurc, nu pricep cu ce se mananca si ce le place celorlalti la acest…..nu pot sa-l numesc stil😛

     
    • dagatha

      Martie 2, 2013 at 1:27 pm

      Păi…poate ne lămuresc alții..
      Adică poate ne conving că greșim…
      Să ne arate…calea, zic!😀

       
  2. Drugwash

    Martie 2, 2013 at 1:28 pm

    Tot e bine că dansează şi nu fac altceva. Avînd în vedere că specia promovată cît mai abitir în secolul 21 este homo sexualus🙄 în legătură cu care ideea de erectus deja provoacă greţus major, parcă prefer să-i văd bîţîindu-se fully clothed.😐

     
    • dagatha

      Martie 2, 2013 at 1:31 pm

      Și dacă mimează actus sexualus nu e tot aia? Adică tot grețus maior?
      Doamne feri să-i mai vezi și…fără haine. Homo dezbrăcaus+homo sexualus=cel mai mare maior grețus! (iertat îmi fie grosolanul pleonasmus)

       
      • Drugwash

        Martie 2, 2013 at 1:33 pm

        Mda, deja induce ideea de răţoit la papuci.

         
      • VictorCh

        Martie 4, 2013 at 2:10 am

        SI „chestia” cu „fully clothed” si cu „Doamne feri să-i mai vezi și…fără haine” este apta sa fie supusa dezbaterii: mie mi se pare ca EXISTA imprejurari care POT (reusesc) sa justifice nuditatea – si in principiu zisele „imprejurari” au o foarte stransa legatura cu aspectul fizic al persoanei nude in cauza. (Nu cred ca intentioneaza cineva sa sugereze sa imbracam „David”-ul lui Michelangelo sau „Mica sirena” de la Copenhaga. Sau nuditatea este justificata / -bila in arta dar condamnabila „pe viu”?)

         
        • Drugwash

          Martie 4, 2013 at 10:31 am

          Sau nuditatea este justificata / -bila in arta dar condamnabila “pe viu”?

          Eu unul, dacă aş vrea să văd cimpanzei în călduri, m-aş duce la zoo. Se pare însă că ei au scăpat şi cutreieră străzile, pieţele şi mall-urile lumii.😐

          În naivitatea mea copilărească, am considerat întotdeauna că evoluţia cultural-spirituală a omenirii va avea loc în progresie anti-logaritmică. Marii Maeştri ai Noii Ordini Mondiale ţin cu tot dinadinsul s-o transforme într-una parabolică şi se pare că le iese de minune.😦

          Salutaţi apariţia noii specii: homo sclavensis imbecilus!

           
          • VictorCh

            Martie 4, 2013 at 11:12 am

            Se pare ca ne referim la acelasi lucru dar intelegem lucruri diferite: eu personal nu cunosc videoclipul incriminat (nici nu urmaresc programele specializate in muzica (cu exceptia – uneori, rar – a canalului „Mezzo”), nici nu caut aiurea prin youtube, fara sa stiu ce caut si fara sa consider ca merita efortul cautarii (caci pt mine cautarile in mediul virtual reprezinta un adevarat efort, tare nu ma pricep, nu-mi place si „nu-mi ies”) si (intamplator) nici prin mail nu l-am primit – nici macar sub forma de link sau de attachment) – si NICI nu doresc sa-l cunosc, nu ma intereseaza – si NU LA EL ma referisem in comentariul meu, ci strict la citatele din comentariu – adica la modul de exprimare al opiniei voastre comune: nu va place videoclipul si ceea ce reprezinta el, dar condamnati nuditatea in sine.

             
            • Drugwash

              Martie 4, 2013 at 11:59 am

              Nu nuditatea în sine – de unde transpare o asemenea poziţie, cel puţin în ceea ce mă priveşte? Dacă aş posta public imaginea de pe desktop-ul computerului meu primar şi cea de pe computerul de test, s-ar vedea clar că apreciez nudul în forma sa artistică.

              Ceea ce nu apreciez însă, este manifestarea în public, de către fiinţele umane, a unui ritual de împerechere animalic ascuns sub leit-motivul unui… dans, iar peste asta nu suport fluturarea steagului „eu sînt poponar şi am drepturi mai multe decît tine fiindcă sînt o minoritate asuprită”. Dacă cele două se întîlnesc, atunci imaginea societăţii umane a secolului 21 a ajuns la cel mai jos nivel posibil.

              Nici eu nu am văzut vreo filmare de gen (sînt destule, spiritul de turmă e foarte dezvoltat!), însă am citit destul de multe comentarii, în diverse locuri, suficiente cît să-mi pot forma o opinie. Avînd în vedere că înainte de asta deja vizionasem vreo două dintre versiunile ‘Gangnam style’ care deja e o porcărie, iar despre ‘Harlem shake’ s-a tot spus că e mai tîmpit decît primul, concluzia logică se desprinde singură.

               
              • VictorCh

                Martie 4, 2013 at 5:19 pm

                DE ACEEA spuneam ca ne referim la acelasi lucru dar intelegem lucruri diferite.
                „…de unde transpare o asemenea poziţie, cel puţin în ceea ce mă priveşte?”
                Nu neaparat strict in ceea ce te priveste pe dumneata, dar o asemenea pozitie (consider eu ca) transpare exact din fragmentele de comentariu citate de mine (asa cum sunt ele formulate – formulare pe care intentionasem eu s-o comentez in mod critic – nu asa cum or fi fost gandite, ca NU LA ASTA intentionasem sa ma refer)…

                 
                • Drugwash

                  Martie 4, 2013 at 6:19 pm

                  Mda, OK, e posibil – zilele astea am iar mintea împrăştiată în mai multe părţi. Oricum, subiectul se încadrează perfect în categoria „ţara arde şi baba îşi dă la troc mitraliera pe un pieptene”…🙄

                   
                • VictorCh

                  Martie 4, 2013 at 6:30 pm

                  Pai nu TAMAN ACESTA este rolul vizitarii unor asemenea bloguri – sa ne „rupem” de realitate?
                  Daca vreau sa raman ancorat in realitate vizitez (spre ex) unul dintre blogurile economice bune, si vad acolo previziunile sumbre ale celor care se pricep mai bine decat mine – sau (SI MAI bine – sau (mai exact) mai rau) vizitez http://capitalismpepaine.ro/ .

                   
                  • Drugwash

                    Martie 4, 2013 at 6:56 pm

                    Nu ştiu dacă ne putem detaşa total de realitate, mi-e teamă că aşa ceva ar avea un nume pompos într-un tratat pe psihiatrie.😀

                    Uite, spre exemplu acum am pe masă broasca uşii de la intrare, care s-a uzat şi se blochează, uşa nu se mai poate descuia. N-am uitat că azi e aniversarea cutremurului din ’77 – ce-aş face la următorul, cu o broască blocată şi o casă care stă să-mi cadă în cap? Mi-e greu să mă detaşez de vaselina de pe mîini şi golul din buzunare şi mai ales de gîndul de-a muri ca prostul.

                     
  3. Fluturasul

    Martie 2, 2013 at 2:01 pm

    eu zic ca i-am putea gasi o intrebuintare……….arderea de calorii :-D………ce zici?……. te bagi? :-P……….

     
    • dagatha

      Martie 2, 2013 at 2:05 pm

      😆😆
      Prea tare asta, Fluturaș!! Știam eu de ce te așteptam acasă!😆
      (P.S. Nu ești sănătoasă!😆 )

       
  4. miha

    Martie 2, 2013 at 11:31 pm

    Nu l-am vazut in manifestarea-i televizata, dar m-am bucurat teribil ca s-a incheiat era gnamnam style, care, daca ar fi sa il incadram intr-un curent, face parte din folclorul orasenesc asiatico-manelist youtubist!
    Asa ca, draga mea, nu dispera! Saptamana viitoare cu siguranta va aparea un alt style sau shake, ce ii va face pe cei de la Azur sa para poeti nepereche! Sau dansatori-artisti nepereche!

     
    • dagatha

      Martie 3, 2013 at 9:40 am

      nu cred că pot face față atâtor schimbări de stiluri😆 Inima mea e sensibilă, zău!😀

       
  5. Călin

    Martie 3, 2013 at 6:40 pm

    parcă mă simt mai bine când văd că şi alţii au cam aceleaşi probleme majore în a înţelege această…chestie, că altfel nu-i pot zice

     
  6. VictorCh

    Martie 4, 2013 at 2:00 am

    „…mi-au trimis, via cea mai importantă rețea de socializare…”
    Sunt curios PE CARE o consideri dumneata a fi „cea mai importanta”… (ca link N-AI pus…😦 )

    „…neconcludent cu privire la scopul scălămbăielilor convulsive și rezultatul actului creator ce tocmai se desfășura…”
    N-am inteles: daca SI DUMNEATA recunosti ca actul in cauza este „creator”, CARE-i reprosul pe care i-l aduci?😛

    „…un canal de muzică (pen’că numai asta a mai rămas de urmărit în ultima vreme)…”
    De ce, s-au desfiintat canalele informative gen „Discovery”? (Eu inca si asta-noapte am mai vazut cate ceva…)

    „…o revenire la începuturile lui homo neanderthalensis, gata să devină erectus.”
    Daca ai fi citit CU ATENTIE articolul pe care l-ai linkuit pe „erectus”, ai fi remarcat ca ordinea aparitiei celor doua… etape de dezvoltare (nu stiu cum sa le spun, ca parca nu-mi vine sa afirm ca ar fi chiar specii diferite, avand in vedere ca ambele apartin arborelui genealogic al umanitatii) este inversa decat cea descrisa de dumneata in text: „…erectus may be […] the direct ancestor of later hominids such as […] Homo neanderthalensis…” („…erectus ar putea fi […] stramosul direct al unor hominizi ulteriori cum ar fi […] Homo neanderthalensis…”), asadar corect ar fi „…o revenire la începuturile lui homo neanderthalensis, provenit din erectus.”

     
  7. Zina

    Martie 5, 2013 at 10:42 am

    Muzica nu mai e ce a fost odată, cât despre dans, ce să mai vorbim. Nu că mi-aș dori să ne întoarcem la vals, dar ăștia parcă prea … Cred că pe măsură ce li se golește creierul li se umplu alte glande și trebuie să… shake ! :)))))))))))) Ce piatră filosofală să mai găsești ?! Iar ca să le spui ”manifestări culturale”… adică da, că mai depinde și la ce cultură te referi😉

     
    • Drugwash

      Martie 5, 2013 at 10:49 am

      În cazul de faţă, cred că se poate vorbi doar despre cultura… ciupercilor!🙄

       
  8. psi

    Martie 6, 2013 at 8:46 pm

    eu habar nu am despre ce vorbești, draga mea.😆 poate pentru că nu mă uit la tv decât prea puțin și deloc pe canale de muzică?

     
  9. buceginatura2000

    Martie 8, 2013 at 9:06 am

    Stiu chestia aceea, am vazut-o, nu m-a impresionat deloc…nici macar nu am clipit, este insignifiant asa mi s-a parut🙂 Sa ai o zi frumoasa, sa fii iubita si apreciata mereu, cred ca asta este piatra filosofala, acest amestec.
    Saru-mana si numai bine!🙂

     
  10. Pantusha

    Aprilie 13, 2013 at 9:56 pm

    Ptiuuuuuiiiii! De curiozitate, citind aici pentru prima data despre asa ceva, zic „ian sa vaz, sa ies din ignoranta” Acum vreau sa „go back” in ignoranta, dar nu mai pot. Asssaaaa cevaaaa!
    Inainte stilul asta era onsiderat o boala. O alungau cu tamaie la exorcizari sau prin electrosocuri saaaau prin lobotomie. In vremuri moderne pana mai ieri, se numea „epilepsie”. Azi, tulpina cea mai grava este contagioasa (se danseaza ib grupuri!!??!!), dar pe un fond de „imunitate” scazuta a…creherului. Ptiuuuuui! Mai zic o data, fac cruce si scuip in san, trei rotocoale si ma rog sa apuce vremuri mai normale copiii mei!

     
    • VictorCh

      Aprilie 14, 2013 at 5:12 am

      Poti sa fii linistita, Pantusha, manifestari… (Hm!) „zănatice” (mai ample sau mai modeste, mai mult sau mai putin abatandu-se de la „linia oficiala”, mai larg raspandite sau cu adepti mai putini numerosi) au fost dintotdeauna (INCLUSIV „pe vremea dumitale” – ba chiar si „pe vremea mea”, si inca dinainte de ea) si vor mai fi mereu. Important este ca voi, parintii, sa aveti (asa cum la randul nostru noi am avut „la vremea noastra”) ambitia (vointa…), priceperea si puterea (timpul si energia) de a va supraveghea copii pt a-i feri de a se „molipsi” de asa ceva, si sa aiba ei, copiii vostri (si voi alaturi de ei) norocul pe de o parte de a avea firi… (Hm!) „dresabile” (educabile), si pe de alta parte de a fi mai mult sub influenta voastra buna si nu sub influenta negativa a „anturajelor”, INDIFERENT – CUM anume definesti aceste „anturaje”, indiferent daca-s copii / tineri „de seama lor”, dar mai putin norocosi (mai putin educati sau la care educatia „nu a prins”), sau daca-s adulti (mai tineri sau mai in varsta) fie prosti, fie (la randul lor) needucati / gresit educati, fie rau intentionati.

      Si poate ca mai ramane si ca noi toti (in frunte cu mine) sa descoperim intelepciunea de a intelege (si a putea accepta) ca nu neaparat si nu intotdeauna este OBLIGATORIU ca tot ceea ce este nou si neconform cu optica noastra referitoare la ceea ce este… adecvat, potrivit, corect, sa fie neaparat si gresit in realitate. In fond, poate ca n-ar fi inutil sa ne amintim faptul ca exact acelasi tip de mentalitate condamna (la vremea respectiva)… (nici nu stiu CE exemple sa dau, CU CE sa incep): scurtarea parului (atat la femei cat si la barbati) (apoi ulterior – pe vremea Beatles-ilor – purtarea parului lung de catre baieti), purtarea femeilor fara „baris” (obligatoria legatura – batic, basma – de purtat peste par) (ca sa nu mai vorbesc despre „purtarea” fetelor / femeilor „cu pantaloni” in loc de fusta / rochie), clasele mixte (fete + baieti) in scoli… sau (fiindca in articol despre un fel de dans am inteles ca este vorba) adoptarea dansurilor… „zbânţuite” (shake, mambo, rumba, cha-cha-cha…) in locul dansurilor „asezate si decente” (macar vals, tango – daca nu menuet – sau hora si „de doi”…)
      Cred (sper) ca se intelege ideea: „de cand lumea”, generatia „veche” n-a avut incredere in generatia tanara, convinsa fiind ca „duce lumea la pieire”, si de fiecare data s-au inselat: cu toate aceste schimbari „dezastruoase” civilizatia noastra* a tot mers inainte, a tot progresat.
      * „Civilizatia noastra” – adica tehnicista (asa cum o concepem noi, cei cu mentalitate occidentala) care lupta sa adapteze mediul la nevoile noastre, prin contrast cu cea de tip oriental care isi invata si isi educa adeptii sa se perfectioneze pe ei insisi, sa se adapteze EI la mediu. Dar SI „LA EI” – TOT inainte a mers civilizatia lor, desi SI EI si-au avut tinerii lor neconformisti, tot atat de discreditati de catre „batrani” (batrani ca mentalitate si conceptii, nu neaparat si ca varsta).

       
  11. alma nahe

    Iunie 7, 2013 at 5:32 pm

    Te-a oprit de tot? Că pe-aci, pe la colţuri, pânze…:)

     
    • dagatha

      Iunie 8, 2013 at 11:06 am

      apoi….sunt puțin…oprită, dar eu zic că (îmi) revin!🙂

       
      • buceginatura2000

        Iunie 20, 2013 at 8:37 pm

        Vine vacanta, poate se schimba lucrurile🙂 Toate cele bune!

         
        • dagatha

          Iunie 23, 2013 at 8:33 pm

          da, așa ar trebui…,nu ?😀
          Și vouă toate ele bune🙂

           
          • buceginatura2000

            Iunie 24, 2013 at 6:33 am

            Nu stiu, tu stii cel mai bine🙂 Important este sa facem ceea ce credem, ce simtim. Poate nu te-am suparat! Saru-mana si multumesc!

             
            • dagatha

              Iunie 24, 2013 at 10:27 am

              Păi de ce să mă fi supărat??? Tocmai tu, omul munților? Never!😉

               
              • buceginatura2000

                Iunie 24, 2013 at 7:55 pm

                Bine, m-am linistit🙂 De un timp, supar pe multi, si de aceea spuneam. Poate nu mai imi dau seama🙂
                Multumesc!

                 
                • dagatha

                  Iunie 24, 2013 at 8:01 pm

                  Nici poveste! Eu când sunt calcată pe coadă, (prea) țip! Ai ști imediat!😆 Which is not at all the case😉
                  Mai dă-i încolo pe ăi de se simt așa de supărați (doar dacă sunt dintre cei de care îți pasă🙂 )

                   
          • VictorCh

            Iunie 24, 2013 at 9:23 am

            Un lucru imbucurator este faptul ca macar primim raspuns la comentarii – macar asa ne putem da seama (?) ca esti (aproximativ) „in regula”…
            Da’ TARE-am aprecia (EU as aprecia foarte mult) dac’-ai reincepe (daca poti) activitatea propriu-zisa pe blog. (Sper ca nu-i vreun motiv „rau” care te impiedica sa fii… mai prezenta (!) – iti place comparativul asta care nu-i comparativ? )
            Numai bine iti doresc si eu – si-astept (si sper)…

             
            • dagatha

              Iunie 24, 2013 at 10:27 am

              Vorbesc, deci exist!😆
              Gândurile voastre, ale celor de aici, sunt cele care mă cheamă să răspund🙂

               

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

