RSS

A (mă) cântări sau a NU (mă) cântări…Postare-plagiat

26 Iul

Citesc pe fugă mailurile când nu pot sta pe laptop să văd ce se mai scrie în jurul meu. Dar mi se întipăreșe, nene, câte unul…Că doar se știe: am idei puține, dar fixe!

Și dau peste noua mea revelație, „donș’ara ” Adelina , de la care mi se trage grozava durere de mușchi abdominali! Am râs eu cât am râs de pățania dumneaei, după care, pe la  jumatea postării, mi-am dat seama câtă înțelepciune zace în vorbele populare: „râde ciob de oală spartă”! Prin urmare, m-am apucat să plagiez cu nesimțire, să dăm satisfacție la dujmani care zice că nu am inspirațiune și imaginațiune.

Fotomodel nu am fost niciodată și mă îndoiesc că mai am șanse să devin de acum încolo. Dar, ca majoritatea doamnelor care se respectă, mi-am dorit întotdeauna să arăt în așa fel încât să mă suport când mă uit în oglindă. (Pe acest principiu, țin să precizez că nu am nicio oglindă în  casă, nu de alta, dar cioburile, în cazul de față, sigur nu ar aduce noroc!). Având de acum o altă vârstă decât aveam cu vreo 15 ani în urmă 😀 , nu mai este așa de ușor să mănânci pâine cu unt și cu dulceață și să stai apoi liniștit în pat, citind o carte. Acum, după prima înghițitură, privirile alunecă suav către coapse și se înțeapă în colăceii care au ocupat abuziv zona de mijloc. Eh! Decât să mă înec…las pâinea cu unt deoparte…

Noroc că mi-a plăcut sportul dintotdeauna! Mă amăgesc aproape zilnic cu alergarea de seară și cu faptul că am vârât cântarul sub dulap, atât de adânc cât să nu-l pot scoate decât cu eforturi maxime. A, și cu faptul că încă mă mai cuprind hainele! Nu degeaba le-am luat elastice! Să mă țină mai multe generații. Am învățaț eu de la o prietenă că e foarte important cum faci să pară că arați cum vrei, cu hainele potrivite!😀

În acest context, îmi derulam alene existența mizeră, ducându-mi kilogramele cu mândrie. Până-ntr-o zi…

Am fost la mare….Mare greșeală! Nimic nu părea să se așeze cum trebuie! Costumul de baie ori e dintr-un material prea nepotrivit, ori a intrat la apă! Iar oglinda din camera hotelului…deformează, nene! Da’ rău!

big but(sursa foto)

Am ajuns acasă semi-supărată pe eul meu interior, cum că nu e în stare să facă ceva în sensul ăsta. Da’ pufuleții ăia!!!! Ce gust divin aveau! Cum să te lași de ei?

Așa că am uitat repede de semi-supărare și au mai trecut câteva zile în care îi aminteam vag consortului că poate ieșim să alergăm împreună. „De luni!” a zis el butonând telecomanda. E răspunsul universal pentru toate lucrurile amânate. (Ori poate nu vrea să fie văzut alergând cu nebuna cartierului la ceas târziu în noapte???)

Cert este că lucrurile s-au înrăutățit. Am început să scot cântarul de la naftalină. M-am supărat rău pe el! Sinceritate să fie, dar…mai cu moderație! Nu-mi arăți așa, când încă am ochii crăpați de somn, că acul e blocat pe culoarea roșie! Apoi, prietena mea cea mai bună (de fapt…ar trebui să mă mai gândesc la adjectivul ăla folosit la superlativ!😀 )  mă cheamă să-mi arate outfitul ei pentru sală. Inutil să spun cum mi-au făcut gloabele oculare când am intrat la ea și am văzut cum se așezau/ mulau hainele pe minuscula tăliuță! Și pentru că diva arăta prea bine, am ieșit repede să nu mă împingă invidia la fapte necugetate.

Apoi îmi zice cineva: „Dar chiar că te-ai mai îngrășat!” Moamăăăă!!! Fulgere, tunete, cuțite aruncate din priviri. Am zâmbit îngăduitoare și am zis…„Nu, e de la haine…sunt mai largi și…”

1075724_356066777829785_795855111_n(sursa foto: Facebook)

Ieri, o vecină a ieșit la aer preț de câteva minute. Ține celebra dietă care face furori printre toți cunoscuții mei. Când am văzut cum i-a reușit mișcarea…am intrat în casă, am închis toate geamurile și am tras obloanele. Gata, am zis! Până aici!

Am alergat ieri de mi-au sărit caloriile în iarbă. Le arăt eu lor! De luni!

 
60 comentarii

Scris de pe Iulie 26, 2013 în A fi sau a nu fi..., Râsu'- plânsu'

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

60 responses to “A (mă) cântări sau a NU (mă) cântări…Postare-plagiat

  1. carolina

    Iulie 26, 2013 at 2:25 pm

    zic sa te pui pe treaba, crede-ma am prietene atat de complexate de greutatea lor, prea mare fiind, incat au inceput usor usor sa-si inchida viata sociala. am observat ca problema greutatii iti poate schimba viata, fara sa-ti dai seama, la inceput. acum nu stiu, daca ai 2-3 kg in plus nu e nimic grav, eu fac referire la persoane care au pierdut demult notiunea normalului si de a fi un om sanatos

     
    • dagatha

      Iulie 26, 2013 at 2:29 pm

      Înțeleg eu ce zici.
      În cazul de față e vorba de o ambiție personală de a nu mă lăsa depășită de vârstă și de mutațiile specifice ei😉
      De altfel, eu arăt bine și sunt o minunată!😆 Modestia mă strică😆

       
  2. psi

    Iulie 26, 2013 at 2:32 pm

    care luni? de fiere?😆

     
    • dagatha

      Iulie 26, 2013 at 2:34 pm

      Aloooo! Așa încurajezi tu o biată fetiță nevinovată de la țară???

       
  3. Adrian

    Iulie 26, 2013 at 2:34 pm

    Prin ce parc alergi? Poate o conving pe nevastă-mea să iasă şi ea!!!🙂

     
    • dagatha

      Iulie 26, 2013 at 2:35 pm

      😆
      Ce bine! Nu aș mai fi doar eu nebuna cartierului! 😆

       
      • Adrian

        Iulie 26, 2013 at 2:51 pm

        La noi în IOR juma de cartier aleargă, am văzut de la 20 ani până la pensionari!

         
        • dagatha

          Iulie 26, 2013 at 3:04 pm

          Ei…și aici aleargă, dar unii sunt mereu mai…dornici de aruncat vorbe😉

           
          • Adrian

            Iulie 26, 2013 at 3:09 pm

            D-ăştia se găsesc peste tot, nu-i mai bagă nimeni în seama!

             
  4. adelinailiescu

    Iulie 26, 2013 at 3:19 pm

    Aproape ca sunt fericita! mai intai ca nu sunt eu singura „rubensiana”,, mai au si altele problema asta. Ba chiar ma intreb daca nu cumva noi, astea multe si pline de prea mult farmec;)) suntem normale si baremul ala impus de altii nu e defect sau conceput de vreo anorexica nefericita!
    Apoi ma bucur ca e atata mobilizare in jur, deja vibreaza aerul alfel, cred ca de surplusul e miscare promis de toate lumea. Ete, dau si eu un imbold:fal-fal, din gene!:))

     
    • dagatha

      Iulie 26, 2013 at 3:26 pm

      😆
      Da, am citit la tine cu eroarea baremului.
      Mă gândesc să facem…unul nou? Să se dea alții/altele după noi, nu???
      Fâl-fâl și eu! Acu’ mă duc repede să mă cântăresc să văz dacă are efect! 😀

       
  5. Spes

    Iulie 26, 2013 at 3:41 pm

    Ghici ce? Există şi reversul medaliei. Eu fug de cântar şi de oglindă, că parcă prea s-au înţeles pe ascuns ca să mă sâcâie pe mine, o scrofiţă pretenţioasă cu de-ale gurii. Când îmi fac curaj să arunc o privire spre oglindă, imediat aud o voce care îmi şopteşte: ‘Mătăluţă parcă ai mai pus vreo 2 kile’ şi ţopăi numaidecât bucuroasă spre cântar ca să văd dacă o fi adevărat. Da’ de unde?! Aceleaşi ca şi acum trei ani! Nici nu dau un număr, că dup-aia mă trezesc că mi se spune ‘Birlic’.😀
    Eu zic că ne-am lovit de teoria relativităţii cântarului şi aceea a deformării plastice sub acţiunea oglinzii.😉

     
    • dagatha

      Iulie 26, 2013 at 3:44 pm

      Ieri mă gândeam la tine!!! telepatică mai sunt!😆
      Da, ăștia doi fac echipă periculoasă! Nu-i bine să-i ai în aceeași casă!😆
      Tu ești norocoasă cu reversul!😆

       
      • Spes

        Iulie 26, 2013 at 3:51 pm

        Zici? E noroc chior, îţi zic io.😆
        Fusăi plecată un timp de pe blog, dar te-am urmărit din umbră. Ai grijă ce faci, că sunt cu ochii pe tine, deci!😉

         
        • dagatha

          Iulie 26, 2013 at 3:52 pm

          Pfui! BIne că-mi zisăși!
          De acu’ și eu sunt cu ochii pe tine! Ai grijă ce scrii! 😆

           
  6. victoriaetveritas

    Iulie 26, 2013 at 3:43 pm

    Bat-o focu’ de siluetă, că mult ne mai dă de furcă!

     
    • dagatha

      Iulie 26, 2013 at 3:45 pm

      Păi! Cică să ne țină în priză, să nu ne plictisim! 😆

       
  7. Călin

    Iulie 26, 2013 at 3:46 pm

    eu nu mă urc pe cântar de teamă că mi-a arăta cu minus😀

     
    • dagatha

      Iulie 26, 2013 at 3:50 pm

      Norocosule!!!
      (simțăsc olecuță de invidie cum mă cuprinde incomensurabil…)😆

       
      • Călin

        Iulie 26, 2013 at 3:54 pm

        dacă-i numa olecuţă, cum de-i incomensurabil?😀

         
        • dagatha

          Iulie 26, 2013 at 3:57 pm

          îmi plăcea cuvântul și am zis nu aveam unde să-l pun!😆

          Deci: invidia ESTE olecuță, dar mă CUPRINDE incomensurabil! 😆

           
  8. Adriana

    Iulie 26, 2013 at 4:20 pm

    Nu mi-a ajuns că pentru prima oară o citisem pe madam Iliescu, de nu mai ştiam ce fac: râd, plâng sau …citesc, acum mai văd şi continuarea într-o formă care începe să îmi placă; şi dacă vă opriţi din astfel de postări sa vezi ce intru în sevraj. Nu mai zic că sunt la dietă, că nu ştiu sa o spun ca voi, şi nici ture de teren nu pot face că am glezna operată de trei luni. Dar pot spune ca azi mă plac mai mult decât ieri, datorită vouă fetelor. Mulţumesc!

     
    • dagatha

      Iulie 26, 2013 at 4:23 pm

      Vezi că madam a pus continuarea.
      Nu știu ce faci, da’ eu zic să nu te oprești din râs. Nu știu dacă slăbește, dar te face să te simți al naibii de bine😆

       
  9. Sonia

    Iulie 26, 2013 at 5:05 pm

    Deci nu numai mie mi-a băgat Ilieasca mortu-n casă. Ea, Dana, acum tu… Nu scriu la mine pe blog nici să mă pici cu ceară că sunt grasă. Mai bine comentez pe la voi spunând că sunt la dieta (chiar sunt). Aceași Mărie cu altă pălărie. Dar sună mai frumos.🙂

     
    • dagatha

      Iulie 26, 2013 at 5:31 pm

      😆
      Eu cu dieta nu mă-mpac. Dacă zic numai că sunt la dietă și mă iau toate poftele de nu le-am mai poftit în ani de zile!
      prefer să alerg😀

       
  10. adelinailiescu

    Iulie 26, 2013 at 6:03 pm

    Mai, pufoasele lu’ mama, ce dragi imi sunteti! Femei adevarate, adica suflete generoasa in trupuri generoase. Deja mi-e mila de Menghiile, Columbencele, si alte filiforme de genul asta, vai de capul lor de oase-n staniol…:)) Si nu suntem grase, in nici un caz! Suntem „implinite”, da?
    abia acum am vazut poza cu pinguinul.mi-o fac poster si mi-o pun deasupra patului..Sa-l vad eu pe omul meu dupa ce fel de pasarici se uita!:))

     
    • dagatha

      Iulie 26, 2013 at 6:09 pm

      😆

      trupuri generoase, daaaa!😆
      poza cu pinguinul…is a must în cazul nostru!😆

       
  11. tink3rbe11

    Iulie 26, 2013 at 6:48 pm

    Am avut o perioada in care ma complexam…tare! Apoi am avut o altfel de perioada in care am si vrut sa dau jos desi…am 1.65 si 75 de kg, nu ar trebui sa ma agit prea mult desi …cum spui tu ..pe coapse zapada sta cel mai pufos.Colacei nu am …nu inca dar acum am ajuns la perioada in care am inteles ca de pe coapse(solduri sau cum altfel…) se da cel mai greu jos.Asa ca…nu ma mai agit atat de tare ….

     
  12. Drugwash

    Iulie 26, 2013 at 8:22 pm

    Doamnelor, domnişoarelor şi… restul: la mine printre ruine, sus în meniu, se află o aplicaţie simplă făcută de mine, pe nume BMI (Body Mass Index) care vă oferă imediat verdictul în funcţie de raportul înălţime-greutate. Asta pentru o părere oficială şi imparţială. Însă cel mai bine e să întrebaţi partenerul de viaţă sau – în lipsă – persoana cea mai apropiată, interesată de farmecele dumneavoastră. Există unele păreri subiective care contează cît toate celelalte obiective la un loc.😎

     
    • dagatha

      Iulie 26, 2013 at 11:15 pm

      😆
      Nu ai înțeles cum e cu muierimea: dacă ți se punea de-a curmezișa…poate partenerul să aducă oglinzile cele mai…subțietoare😆
      Cât privește standardele de greutate/înălțime…le știm și noi. Tocmai aici e buba😆

      În esență…partenerul fie minte că altfel are probleme cu nebuna, fie nu e interesat de subiect. 😆

       
      • Drugwash

        Iulie 27, 2013 at 9:17 am

        Cu atîta tehnologie „inteligentă” din ziua de azi, omu’ (citeşte: femeia🙄 ) are prea mult timp liber, pe care şi-l petrece -duh! – unde altundeva decît în faţa oglinzii, căutînd cai verzi pe pereţi… sau perfecţiunea, că totuna-i.😎

        Probabil ar fi trebuit să tac; presimt că voi colecţiona ouă clocite, roşii fleşcăite şi altele de sezon.😳

         
        • dagatha

          Iulie 27, 2013 at 9:20 am

          Chiar că!😆
          Eu nu știu ce femei ai cunoscut tu care au PREA MULT TIMP LIBER. Nu dau lecții?😆
          Eu n-am deloc sau dacă îl am, găsesc ce să fac cu el. da în oglindă…nu mă uit nici presărată cu sare! 😆

           
          • Drugwash

            Iulie 27, 2013 at 5:22 pm

            Hehe, dacă n-aveai timp liber, articolu’ ăsta n-ar fi existat.😛 Unele au oglinzi şi pe tavan…🙄 Da’ ce ştiu io…😛

             
            • dagatha

              Iulie 27, 2013 at 10:51 pm

              😆
              l-am scris printre picături, alergături, urlete la Pinț..și tot așa…
              Fie viața cât de grea, de scris nu mă pot lăsa😆

               
              • Drugwash

                Iulie 28, 2013 at 10:41 am

                Fie viaţa cît de dură,
                Tot priveşti o picătură
                Spre oglinda urlătoare:
                „Prinţeso, da’ eşti cam… mare!”😛
                *
                Fie viaţa cît de-amară,
                Tot alergi la ceas de seară
                Şi cînd intri-n casă, iar
                Te sui fuga pe cîntar.😀
                *
                Fie viaţa cît de seacă
                Io tot rîd, măcar oleacă;
                Iar de rîdem împreună,
                Crapă oglinda nebună!
                😆

                 
                • dagatha

                  Iulie 29, 2013 at 12:09 pm

                  scrisesem și eu de pe drum…dar nu a apărut…
                  „Noroc ai că sunt pe drum
                  și nu-ți pot răspunde-acum
                  dar și când oi putea iar
                  ți-oi răspunde cu mult har” 😆

                   
                  • Drugwash

                    Iulie 29, 2013 at 1:30 pm

                    Păi de putut n-ai putut
                    A-mi răspunde – ce-ai făcut?
                    Ori încă nu-ţi veni haru’,
                    Ori fu prea înalt paharu’?
                    😛

                     
                    • dagatha

                      Iulie 29, 2013 at 10:31 pm

                      bre, nu-s pe meleaguri! Răspund pe fugă de pe o tastatură care îmi dă bătăi de cap cu limba română…
                      Dar revin!😀

                       
                    • Drugwash

                      Iulie 29, 2013 at 11:06 pm

                      A-bu-re-li!😀

                       
                    • dagatha

                      Iulie 30, 2013 at 3:31 pm

                      😆

                       
  13. fluturasul

    Iulie 27, 2013 at 10:14 am

    Eu zic sa o „linsam”…..sa o alungam din cartier….:-D

     
    • dagatha

      Iulie 27, 2013 at 10:26 am

      daaaaaa, daaaa! Să o linșăm!
      Hei! Stai! Cum îți permiți să vorbești așa despre prietena mea ce mai bună???? 😆

       
      • fluturasul

        Iulie 27, 2013 at 10:41 am

        Cand ceva iti face rau trebuie indepartat….NU????

         
        • dagatha

          Iulie 27, 2013 at 10:44 am

          😆
          Just!
          Tocmai mi-ai amintit de …un rău care trebuie îndepărtat.
          dar nu, nu mă refer la tăliuța lu ‘ vecina, Fluturaș! 😆

           
  14. vienela

    Iulie 28, 2013 at 9:27 pm

    Chiar sunt singura slabanoaga de aici? Singura care nu se teme de cantar? Toata ziua am dat numai peste articole venite in completarea celui scris de Adelina…

     
    • Drugwash

      Iulie 28, 2013 at 9:29 pm

      Ei poftim, să mai zică cineva că românii n-o duc bine!🙄

       
      • dagatha

        Iulie 29, 2013 at 12:02 pm

        -@ Vienela😆
        Nu ești singura, doar te-ai nimerit printre persoane puțin…obsedate😆

        @ Drugwash Da ‘ cine a zis că o ducem rău??😀

         
    • redsky2010

      Iulie 29, 2013 at 3:17 pm

      nu, vienela, sunt si eu😀 bine nu chiar slabanoaga, dar nici nu ma preocupa cantarul suficient cat sa ma indispuna!

       
    • monicas10

      Iulie 29, 2013 at 4:03 pm

      he-he… mai vorbirăm noi pe chestia asta…😉

       
      • dagatha

        Iulie 29, 2013 at 10:30 pm

        dap. Dar tu ştii foarte bine că sursa acestor scrieri este modalitatea mea de a vedea lucrurile într-un mod…autoironic🙂

         
  15. Codruța Barberiu

    August 4, 2013 at 5:22 pm

    Bună! Din ”zeama de cuvinte” am nimerit aici si m-am mai distrat o tura. Apropo de ziua de luni, nu ar fi tare să avem niște calendare cu 7 zile de luni?…ok, măcar 6, Duminica să fie singura zi de permisiuni. Eu mă tot gândesc de la o vreme să pun pe frigider un afiș mare cu ”azi e luni!!!!” amețită cum sunt de obicei, poate merge șmecheria și nu mai deschid frigiderul.

     
    • dagatha

      August 6, 2013 at 8:09 pm

      😆
      Mă cam îndoiesc, dar…ca să nu te descurajez, uite, eu șed cuminte aici și aștept să văd dacă a mers la tine treaba cu afișul😆

       

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

