RSS

Apus între ieri și mâine

22 Aug

IMG_20130707_201055

Până și luna urlă a pustiu
sătulă să lumineze băncile goale

precum un biet felinar

prăfuit.

 

Întunericul îmi hrănește ochii

adânciți în fărâme de trecut

din care răsari ca o șoaptă

stinsă.

 

Cu lacrimi îmi hrănesc ploaia

biciuind în ciudă asfaltul uscat

în timp ce-ți respiră numele

uitat.

 

Cu tălpile goale-mi hrănesc iarba

să-mi răsară muguri noi între coaste

în loc de aripi.

 

Cu mâini tremurânde ți-aș hrăni fruntea

cu gânduri albastre și vise

sădindu-ți în suflet

un dor.

 

Dar mi-au rămas doar dureri

cu care-mi hrănesc apusul

ca un veritabil poet al toamnei

târzii.

 
24 comentarii

Scris de pe August 22, 2013 în Amelie, Literare

 

Etichete: , , , , , , , , ,

24 responses to “Apus între ieri și mâine

  1. alma nahe

    August 22, 2013 at 6:19 pm

    Poetule, hai să inventăm un apus care se hrănește cu chiote de bucurie!

     
  2. adelinailiescu

    August 22, 2013 at 6:56 pm

    Dilema cititorului profan: asta e poem de dragoste sau e descriere de mutant dupa apocalipsa? Ca n-am priceput-o p-aia cu mugurii din coate…Si daca zici ca si doare…

     
    • dagatha

      August 22, 2013 at 7:39 pm

      😆
      Iată cum se poate striga și aici ”Împăratul e gol!”😆

      E în „coaste” și ai noroc că îmi ești dragă așa profană că altfel….unde-ți stau picioarele….

      „descriere de mutant după apocalipsă!”😆
      Trebuie să mă las de scris, clar!!!!!

       
  3. Drugwash

    August 22, 2013 at 11:10 pm

    Mă întristează dezamăgirea unor aripi obosite de zbatere… Momente cheie in a lifetime pe care nu prea ştim întotdeauna cum să le gestionăm şi ades greşim, pierzînd puţinul pe care-l mai avem şi care se va dovedi esenţial, oh, prea tîrziu.

     
  4. Dan

    August 23, 2013 at 8:50 am

    N-o, mie mi-a plăcut.😛 Numai că încă e prea cald să mă gândesc la toamnă.

     
    • dagatha

      August 23, 2013 at 12:30 pm

      😀
      Așa-mi veni, ce să fac?
      Nu mergea despre vară, că mi-e prea dragă😀

       
      • Dan

        August 23, 2013 at 12:33 pm

        Merge și-așa. Omul gospodar își face vara sanie și iarna car, nu ?😆

         
        • dagatha

          August 23, 2013 at 12:34 pm

          Corect😆
          Bifez acolo că ți-a plăcut, că până acum ești în minoritate😆

           
          • Dan

            August 23, 2013 at 12:45 pm

            Nici nu-i de rău. La noi în țară minoritarii au mai multe drepturi.😉
            Și be) n-o lua și tu așa. Nu prea ai ce comenta când cineva postează poezie. Ce să îi spui ?

             
            • dagatha

              August 23, 2013 at 12:51 pm

              😆
              Doamne ferește, da nu o iau nicicum😉
              Îmi plac oamenii sinceri! Prefer să NU mă placă sincer decât să mă lingușească și să fie falși.
              De multe ori m-am gândit să opresc comentariile la texte de genul, tocmai pentru că în general nu ai ce comenta acolo. Dar mă gândesc că ar fi bine să mai și critice cineva ca să nu mi se urce la cap😆
              Așa că e ok🙂

               
              • Dan

                August 23, 2013 at 12:56 pm

                Am înțeles. Și data viitoare iau fiecare vers la disecat, silabă cu silabă, și oi găsi ceva pe-acolo să se preteze la o critică pertinentă.:mrgreen:

                 
                • dagatha

                  August 23, 2013 at 12:59 pm

                  😆
                  Stai liniștit! Îmi trag lecțiile de la tine fără să știi. Și oi găsi eu vreun fel să-ți mulțumesc one day🙂
                  (Apropo, tocmai mă uitam cu apa minerală la 8 lei😀 )

                   
                  • Dan

                    August 23, 2013 at 1:06 pm

                    Mi-e drag învățământul, ce să fac … ? La modul serios vorbind.

                     
                    • dagatha

                      August 23, 2013 at 1:11 pm

                      😆
                      Cred că nu…al nostru!😆

                       
                    • Dan

                      August 23, 2013 at 1:15 pm

                      Ba ai să râzi, al nostru. Mă rog, ce-a mai rămas din el …

                       
                    • dagatha

                      August 23, 2013 at 1:18 pm

                      Dap.
                      Ciudat e că și mie (încă). Îmi tot promit că o să fiu mai bună la anul…🙂 Sper să-mi iasă că…acușica e septembrie IAR!

                       
  5. vienela

    August 23, 2013 at 9:21 am

    Cu lacrimi imi hranesc ploaia si cu zambete imi hranesc curcubeul… Nu pot sta trista prea mult timp…😉

     

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

