RSS

A înnebunit WP-ul! (De duzină)

14 Sep

Ori eu sunt prea bătrână pentru blogging! (Ce-mi place cuvântul ăsta! Mă face să mă simt așa…importantă!😆 ) Că tot mi-aduse aminte Irealia că sunt …i-re-al de veche pe planeta asta. (Mă rog…când sunt pe planetă, ce de cele mai multe ori pare că sunt de pe alta!)

Primul gând îmi zbură țintă către Adelina. Se vede treaba că am râs prea cu poftă de necazul omului (în cazul de față, al oamei) și mi s-a întors. Cu cât patos a cerut ea ajutor și cât de neserios am tratat subiectul cu pricina! Unii zic că e Karma, alții zic că am creierul prea mic (evident, nu am lăsat comentariul respectiv să treacă de filtre!), în timp ce alții, muuuult mai maturi și mai înțelepți, doar zâmbesc îngăduitori.

Să trec la subiect, că acușica mă trage cetitoriul de mânecă pentru zburdăciune pe coclauri.

Acum câteva zile, pe 7, adicătelea – simbolistica mă urmărește, bagseamă, peste tot! – intru în goana vântului turbat să verific ce mai e nou prin curtea mea. Când colo….ce să văz! Gloabele oculare mi-au picat în poală, de greutatea pupilelor dilatate la maxim a nedumerire:

mask-rdsursa

WP mă informa că tocmai ce mi-am depășit recordul la accesări. Zic eu în sinea mea, ia să vedem ce vrea să zică asta. Click pe buton și…muțesc: 1516 vizualizări. Mai număr o dată cifrele să văz dacă am înțeles bine. Tot atâtea erau și tot atâta semnificau. Măi, zic, te pomenești că m-au descoperit ăștia acu’ și voi fi celebră și bogată! De la 100 maxim și până la 1500 e progres, nu glumă! Ia să fac cercetări în acest sens. Și, cercetând, descopăr că avusesem și cu o zi înainte vreo 600 de vizualizări, dintre care 90% erau pe o singură postare:

https://experimentesiexperiente.wordpress.com/2011/10/25/majoritatea-%E2%80%9Eau%E2%80%9D-sau-%E2%80%9Eare%E2%80%9D-dreptate/

Aferim, neicusorule! Se apucă lumea să studieze limba, așadar! Și pipota se umfla în mine făcându-mă să mă simt ca o veritabilă pasăre jumulită care nu are oglinda la îndemână să se observe mai în detaliu. Și…când iau oglinda panoul la control, constat că, totuși, sistemul dă eroare. Numărul de vizualizări era muuult prea mare comparativ cu vizitatorii. Mă îndoiesc că 20 de oameni au citit de vreo 70 de ori aceeași postare ca să-mi facă mie rating. Wrong number, îmi zic și închid. În ziua următoare, nebunia o ia de la capăt. Același număr, aceeași postare. Paranoică așa cum mă știți, încep să întreb și să mă frământ. Ce se întâmplă? E conspirație? E iluzie? Înșelăciune? Mă îngrozesc de perspectiva unei vizite de la SRI sau NASA (că ăia n-or fi având altceva mai bun de făcut), culminând cu gândul suprem că nu mi-ar sta deloc bine în țoale de pușcărie. După ce mi-am consumat toată doza de paranoia pe ziua respectivă, mi-am văzut de ale mele. Norocul meu că după aceea am fost foarte ocupată, așa încât am uitat cu totul de blog și alte probleme…conexe.

Ieri îmi fac puțin timp de bloguială și intru să mă relaxez, ca surogat pentru o ceașcă de cafea columbiană. Constat că entuziasmul meu o luase razna aiurea-n tramvai și că visul frumos cu 1500 de accesări zilnice fuse doar o întâmplare. Doar că mintea-mi odihnită vizualizează o altă anomalie. Dedesubtul postărilor apărea un mesaj de la stimabili:

Occasionally, some of your visitors may see an advertisement here.

Tell me more | Dismiss this message

Serios??? De când? Pe mine m-a întrebat cineva? Normal că nu m-a întrebat. E domeniul lor și eu mi-s tolerată cu acte în ne-regulă, cum s-ar spune. Îmi zic: n-o fi furt? dar dacă o fi, cine de la cine fură? Eu de la ei că stau pe platformă free of charge? Sau ei de la mine că-și fac bani pe spinarea mea? Cum nu am putut ajunge la niciun verdict în acest sens,  am lăsat-o și pe asta în coadă de pește.

Răspunsul mi-a sosit tot ieri și tot via WP. Îmi zise unu’ că am creierul „tot mai mic”. Cu alte cuvinte, îmi mai lipsește câte un șurub împreună cu toată țigla de pe casă. Nu înțelegeam dacă „tot mai mic” se referea la faptul că intră la apă sau se consumă pur și simplu cu fiecare idee genitală genială care îmi traversează lobii, lăsând neuronii încă vii cu axonii sculați. A mirare, desigur. Ca să nu săvârșesc o crimă, îl las pe dromader în coș(ul de gunoi) și îmi văd de ale mele. Mă gândeam să fac un haiku pe o temă de duzină, dar cum îmi lipsește doxa am renunțat.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Dar am văzut că altora, din clubul psi-lunaticilor, le-a ieșit de minune!

1. Scorpio 2. Vienela
3. Cuvanta 4. almanahe
5. Adriana 6. oglinda lui erised
7. totAdriana 8. Sonia
9. Vienela Haiku 10. file din poveste
11. anacondele

 
67 comentarii

Scris de pe Septembrie 14, 2013 în Duzina de cuvinte, Râsu'- plânsu'

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , ,

67 responses to “A înnebunit WP-ul! (De duzină)

  1. Cuvânta

    Septembrie 14, 2013 at 1:13 pm

    Si eu ma oftic cand vad reclame pe blog😦
    Te cam obliga sa dai bani ca sa nu ai reclame.

     
    • dagatha

      Septembrie 14, 2013 at 1:18 pm

      Eu am cam fugit de reclame. Mi-a plăcut să am blogul curat pentru că alta a fost destinația lui de la început… Dar…când te folosești de un serviciu…gratuit…îl iei la pachet, se pare, cu altele…

       
  2. Sonia

    Septembrie 14, 2013 at 1:14 pm

    Mesajul cu „Occasionally, some of your visitors may see an advertisement here” îmi apare și mie de câteva zile. Clar datorită faptului că folosim un serviciu gratuit. Știam despre posibilitatea a ne trezi cu o reclamă la final de articol de mai multă vreme. Pentru că mi s-a întâmplat. Ciudat este că eu habar nu am avut până nu m-a sunat fiica mea să mă întrebe dacă am înnebunit de mi-am pus AdSense pe blog (parcă așa îi zice). Pentru că eu, logată fiind, nu vedeam nimic necurat.🙂

     
    • dagatha

      Septembrie 14, 2013 at 1:19 pm

      da’ cine a știut?
      Eh…cred că voi supraviețui și din asta😆

       
  3. JurnaluluneiEve

    Septembrie 14, 2013 at 1:20 pm

    Mie nu imi place sa vad reclame pe bloguri, adica sa fie blogul plin de ad-sense.

     
    • dagatha

      Septembrie 14, 2013 at 1:23 pm

      Nu îmi surâde nici mie ideea…dar…până nu mă mut la casa mea…bănuiesc că trebuie să tac…
      Deși mi s-ar fi părut frumos să mă întrebe și pe mine cineva în calitate de chiriaș..
      (ce pretenții am😀 )

       
      • JurnaluluneiEve

        Septembrie 14, 2013 at 1:24 pm

        Io m-am mutat in vila si tot nu ma lasa WP sa adaug ceva. Le-as trage un sut pentru asta.

         
        • dagatha

          Septembrie 14, 2013 at 1:30 pm

          😀 Ai nevoie de ajutor? La șut mă refer😀

           
          • JurnaluluneiEve

            Septembrie 14, 2013 at 1:41 pm

            As avea. Mi te-alaturi?

             
            • dagatha

              Septembrie 14, 2013 at 1:42 pm

              la asta mă pricep și eu!😆

               
              • JurnaluluneiEve

                Septembrie 14, 2013 at 1:51 pm

                Bun atunci. Am lamurit-o si p-asta!

                 
                • dagatha

                  Septembrie 14, 2013 at 1:56 pm

                  😆
                  Mai e ceva nelămurit?

                   
                  • JurnaluluneiEve

                    Septembrie 14, 2013 at 1:58 pm

                    Deocamdata nu. Daca mai apare ceva pe parcurs, promit sa te anunt.

                     
                    • dagatha

                      Septembrie 14, 2013 at 2:32 pm

                      😀

                       
      • anacondele

        Septembrie 14, 2013 at 3:41 pm

        Nu eşti chiriaş, fiindcă NU plăteşti chirie!!! Plăteşte-o, 30$ pe an (nimica toată, dacă stai să te gândeşti), şi scapi de reclame.
        Deocamdată eşti oaspete în casa lor (ca şi mine, de altfel). Aşa că au dreptul să mai pună şi alte chestii în camerele noastre. Ce, scrie undeva că wordpressu’ e societate de binefacere?
        Eu nu văd niciun abuz din partea lor în chestia asta.
        Sau, altfel spus, „calu’ de dar nu se caută la dinţi”:mrgreen:

         
        • dagatha

          Septembrie 15, 2013 at 12:01 pm

          Hmmm… am simțit o pălmuță la funduleț?😀
          Asta îi explicam și lui Dan adineauri: nu am NICIO pretenție. De altfel, reiese clar din paragraful cu pricina.🙂 Sau…nu?

           
          • anacondele

            Septembrie 16, 2013 at 4:44 pm

            Eu am raspuns aici la comentariul in care spui ca esti chirias si ca ti-ar fi placut sa ti se ceara parerea🙂

             
            • dagatha

              Septembrie 16, 2013 at 7:41 pm

              Da, măi. Glumeam😉
              Netul nu e un paradis unde putem zburda în voie free of charge. Dar mă mai lamentez și eu pe ici pe colo😆

               
  4. Drugwash

    Septembrie 14, 2013 at 1:21 pm

    Cine ştie să-şi instaleze diverse add-on-uri, plug-in-uri, etc în browser n-are gară cu reclamele, nu le vede în veci. Văzusem şi eu la mine mai demult aşa ceva, cînd am intrat de pe o clonă de IE – că doar ăla-i cel mai tîmpit browser posibil. Dar aici în Firefox nu trece nimic, cu ajutoarele potrivite.

     
    • dagatha

      Septembrie 14, 2013 at 1:24 pm

      Păi da! pentru cine știe și se pricepe. Nu dintr-ăștia ignoranți ca mine😀

       
    • dagatha

      Septembrie 14, 2013 at 1:24 pm

      …și cu creierul „tot mai mic”, uitasem!😆

       
      • Drugwash

        Septembrie 14, 2013 at 1:32 pm

        Cine nu ştie, învaţă.😉

        NoScript, Cool Java, Ghostery, Remove It Permanently (RIP) şi gata. Asta pentru Firefox, nu ştiu dacă/cîte sînt valabile pentru alt tip de browser. Unii folosesc Ad Blocker, eu nu l-am încercat.

         
        • dagatha

          Septembrie 14, 2013 at 1:34 pm

          Doamneeeeee! Deja mi s-a dislocat mușchiul limbii. Deci…cum? Dictează mai ușor ca să poci lua notițe😆

           
          • Drugwash

            Septembrie 14, 2013 at 1:37 pm

            Hai, nu te mai alinta.😉 Le găseşti la add-ons. Acum depinde şi de compatibilitatea cu versiunea de Firefox (sau alt browser) pe care o ai.

             
  5. oanaclara

    Septembrie 14, 2013 at 1:25 pm

    Am patit-o si eu zilele trecute. Nu mai postez cine stie ce articole, din lipsa de timp. De-asta m-a uimit numarul mare de vizitatori…

     
    • dagatha

      Septembrie 14, 2013 at 1:30 pm

      Aaaaa, deci nu sunt singura! ce bine mă facisă mă simt! Zău!🙂

       
  6. Adriana

    Septembrie 14, 2013 at 1:34 pm

    Ce „probleme” mari aveţi! Una peste alta mi-era dor de tonul tău şugubăţ la povestit. Parcă te şi văd….

     
    • dagatha

      Septembrie 14, 2013 at 1:35 pm

      😆
      Daaa! Păi prolemele mari ne ucid!😆

       
  7. alma nahe

    Septembrie 14, 2013 at 1:35 pm

    Fix aşa! Îhî…da, da! Cu reclama lu’ musiu Gug. Da’ vizualizări, hmmm, chiar mai puţine decât de obicei. Oricum, când intru de pe alt IP la mine, fără să mă loghez, văd reclama. Când intru de la mine, nu! Deci, e furt! Clar! Mă fură de ani buni şi după aia vin şi zic „hei, Al Manahe, noi te furăm!” Păi, n-ar trebui să anunţe înainte? Zic şi eu…Şi nu-ţi mai măsura atâta creuru’, că oricum ţi-l măsurăm noi! Şi măsori azi, măsori mâine….scade!😆

     
    • dagatha

      Septembrie 14, 2013 at 1:41 pm

      😆
      Furt, mânca-i-ar foamea! Pe față! Și tu ești legat cu mâinile la spate că te doare buzunarul să scoți paraua chioară pentru un amărât de blog personal care oricum nu-ți aduce nimic (material vorbind).

      Despre creierul meu…am băgat la cap sfatul. Azi și așa părea un piculeț mai micuț. dacă și talia mi-ar scădea așa de rapid și ușor, parcă m-aș mai împăca cu ideea😆

       
      • alma nahe

        Septembrie 14, 2013 at 1:44 pm

        Io mi-aş lua domeniu, da’ şi-aşa îs încrezută şi „marchej”. Teritorială, neică!😆

         
        • dagatha

          Septembrie 14, 2013 at 1:56 pm

          😆
          Mi-aș lua și eu. Not yet, though😀 Și-așa-s zgârcită😆

           
  8. adelinailiescu

    Septembrie 14, 2013 at 3:05 pm

    Eu inteleg ca toti sunteti destepti da’ vorbiti naibii romaneste ca nu pricep nimic! Si ca nu pricep n-ar fi o noutate dar nici numarul de vizitatori nu mi-a crescut.:)) Adica eu n-am nici un merit pentru cele 300 de vizualizari din Belgia? Bai, si-mi facusem iluzii ca s-a infiintat vreum fan club al meu acolo…
    Textul ala de final apare si la mine dar reclame n-am vazut.Adica nu le vad daca sunt logata? Si pot sa fac o smecherie sa nu mai apara? Off, nu pricep nimic! (nu vrei sa ne masuram creierele sa vad al meu ce procent e din al tau?:

     
    • dagatha

      Septembrie 15, 2013 at 12:03 pm

      😆
      Mi-0e și frică să-ți răspund! Că tu știi mânui acele cu pricepere și eu…:lol:
      Ți-ai găsit pe cine să întrebi! Și mai ales cu cine să-ți măsori creierul!😆 N-auziși că e în descreștere al meu?😆

       
  9. Elena Dragomir

    Septembrie 14, 2013 at 3:05 pm

    Si misterul cu mia si ceva de vizualizator tot nelamurit a ramas?🙂

     
    • Elena Dragomir

      Septembrie 14, 2013 at 3:06 pm

      Vizualizari, scuze

       
    • dagatha

      Septembrie 15, 2013 at 12:01 pm

      Zic ceilalți care au avut aceeași dilemă că or fi extratereștri😆

       
      • Elena Dragomir

        Septembrie 15, 2013 at 12:03 pm

        Da… Sau planetele s-au asezat intr-un fel anume…🙂

         
        • dagatha

          Septembrie 15, 2013 at 12:05 pm

          😆
          Mai știi…
          oricum, mă bucur că nu sunt singura bântuită. dacă mai moare și capra vecinului, măcar din când în când…😆

           
  10. Poteci de dor

    Septembrie 14, 2013 at 4:09 pm

    Mi-am prins şi eu urechile pe acolo, degeaba, nu pricep nimic. Îi las să-şi facă de cap că e prea complicat

     
    • dagatha

      Septembrie 15, 2013 at 11:59 am

      😆
      Să-și facă de cap, zic, dar s-o știm și noi!😀

       
  11. Dan

    Septembrie 14, 2013 at 7:42 pm

    Anacondele au perfectă dreptate. Nu poţi emite pretenţii atunci când ţi se oferă ceva la modul gratuit. În ceea ce mă priveşte, doi bani nu dau că îşi pun ei reclama acolo. Singurul disconfort l-aş simţi dacă i-ar trece cuiva prin cap că reclamele îmi aparţin. Dar cum majoritatea ştiu despre ce e vorba, stau liniştit şi-mi văd de treabă.

     
    • dagatha

      Septembrie 15, 2013 at 11:58 am

      Da ce pretenții am emis, Doamne păzește! Tocmai ce făceam haz de necaz și mă autopersiflam. Asta și ziceam, că nu sunt sigură dacă eu ffur de la ei sau ei de la mine😆

       
  12. Scorpio

    Septembrie 14, 2013 at 7:44 pm

    Mi se mai intampla si mie sa intru pe blogul meu si sa dau de cate o reclama…apoi dispare…
    Traiasca zona crepusculara! :)))

     
    • dagatha

      Septembrie 15, 2013 at 11:57 am

      Deci ne mutarăm cu toții acolo, să înțeleg😀

       
  13. psi

    Septembrie 14, 2013 at 7:46 pm

    deci treceţi pe domeniu?😀 he, he… să vedeţi atunci distracţie când vă fură traficul alţii….

     
    • dagatha

      Septembrie 15, 2013 at 11:55 am

      aaaa, apoi nu mai trec!😆
      dacă e tot furt și încă pe banii mei….mă abțin😆

       
  14. Carmen Pricop

    Septembrie 14, 2013 at 9:48 pm

    Frunte descreţită, râs sănătos! Mulţumesc frumos! :))

     
    • dagatha

      Septembrie 15, 2013 at 11:54 am

      heheeee🙂
      e bine să mai și râdem, nu? 😉

       
  15. roxdumitrache

    Septembrie 14, 2013 at 10:26 pm

    Ma inscrisu si eu la cei uimiti de numarul de vizualizari fara sa stie de ce! Acum ca vazui capra tuturor cu copitele in sus, ma simt mai bine. Macar nu ma mai simt singura vizitata de extraterestrii dornici de calatorii. Si tocmai ce facusem o pauza la scris. Adevarat ca nu foarte voita. dar tocmai atunci eram super-citita!

     
    • dagatha

      Septembrie 15, 2013 at 11:53 am

      😆
      Deci extratereștrii erau…
      Și eu care îmi mângâiam tacticoasă barba…😆
      Cred că ne-au văzut că nu avem elan la scris și și-au zis să ne încurajeze puțin😀

       
      • roxdumitrache

        Septembrie 15, 2013 at 12:02 pm

        Ce incurajare, eram gata sa lesin intrebandu-ma ce Doame au vazut sau vor vedea „ocazional” vizitatorii blogului meu de au dat navala! Dar se pare ca, cum venira toti plecara si-am ramas cu fanii mei.! Cati au fost si or mai fi, macar despre ce vor citi ei stiu si eu.

         
        • dagatha

          Septembrie 15, 2013 at 12:04 pm

          Dar ăștia s-au înțeles! Au fost bloc la fiecare în parte și acum au plecat pe planeta lor.😆
          Auzi, dar dacă au și ei net acolo și ne plagiază???? 😆 Cum s-o face conexiunea intergalactică să verificăm😆

           
          • roxdumitrache

            Septembrie 15, 2013 at 12:15 pm

            Buna intrebarea! Si-au luat jucariile (ale lor sau ale noastre?) si ne-au lasat sa ne intrebam unii pe altii despre trecerea lor prin blogurile noastre, de zici ca erau campuri la marginea planetei!

             
  16. Drugwash

    Septembrie 15, 2013 at 4:30 pm

    Dacă încă mai sînt nelămuriri cu privire la ce înseamnă „gratis dar nu prea”, iată o explicaţie mai pe înţelesul tuturor aici.

     
    • dagatha

      Septembrie 16, 2013 at 7:42 pm

      🙂
      La țanc!😀

       
      • Drugwash

        Septembrie 16, 2013 at 9:35 pm

        Am senzaţia că procentul celor care înţeleg e sub 1%. Motiv pentru care „afacerea” şi funcţionează.
        După cum îi spuneam recent unui amic într-un e-mail: you can fix ignorant but you just can’t fix stupid.

         
  17. Ciprian Bojan

    Septembrie 16, 2013 at 5:56 pm

     
  18. drstoica

    Septembrie 16, 2013 at 7:03 pm

    Și totul e numai din cauza ălora mici și negri de respiră greu…🙂

     

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

