RSS

Specialitatea zilei: Esox lucius. Cu surprize!

11 Dec

Poveste (foarte) reală cu final…în plop…

Avertisment:

Această postare este interzisă:

– cardiacilor;

– copiilor care nu au aflat că unele viețuitoare drăgălașe se mănâncă;

– celor care nu au suportat prea bine experimentele de la zoologie dintr-a șaptea

– vegetarienilor;

– apărătorilor vehemenți ai drepturilor peștilor.

De când e lumea, se întâmplă ca la intervale mai mult sau mai puțin regulate, consortul să apară acasă la minunata-i și neprețuita-i colegă de apartament cu o… atenție. Mai mare sau mai mică. Și cu o intenție. Ca tot episodul să rămână de neuitat. Unii vin cu o floare, alții cu ciucalată, alții apar cu un copil….Mă rog, după posibilități.

Așadar, consortul mă întâmpină azi cu …o sacoșă. Nu apuc să întreb, pentru că mă știe de ceva vreme și și-a dezvoltat un al…nu știu câtelea instinct: îmi ghicește gândurile!

– Pește.😀

Eu dau din cap îngăduitoare. De când așteptam să mai sară niște solzi precum confettile prin încăpătoarea bucătărie!

– E știucă.

Stiuca

Sursa: google

Pentru că nu era foarte convingătoare propoziția simplă, găsește rapid cele două argumente:

– E o delicatesă! Și nu are oase!

După al doilea argument, mi-am băgat jungheru’ n teacă.

El a plusat:

– 13 Ron kilu’.

Habar nu aveam dacă e mult sau puțin, dar comparând cu 15 Ron cât mi-a cerut cineva pentru 10 „oo” ecologice, m-am gândit că este echitabil.

Aruncați în chiuvetă, constat că unii încă mișcau. Carevasăzică…„este vii”! Mama a fost foarte … ”încântată”, de aceea a insistat să-i pun pe ai ei în sacoșă de față cu ea, să se asigure că sunt ăia ne-vii!

Plină de entuziasm, îmi programez un somn dulce la prânz, ca să fiu în temă, sperând că totul va fi doar un vis. Nu a fost. Ca să mă îmbuneze, consortul începuse operațiunea „de-solzificarea”, lucru care putea fi observat cu ușurință prin apariția punctelor strălucitoare pe gresie și faianță. Știam că partea cea mai…ușoară îmi revine, așa că i-am mulțumit încă o dată tatălui meu pentru orele de inițiere în arta culinară din vremea tinereților mele de mult apuse.

Nu m-am mai luptat niciodată cu o Esox lucius, așa că nu știam ce mă așteaptă. Dar pot spune cu mâna pe corazon că a fost ca o lecție de zoologie veritabilă pentru toți trei prezenți la masacru.

Pește mare – checked.

Dinți ascuțiți – checked.

Icre! – checked.

– Icrele sunt foarte căutate: ia uite!

Am început cu un exemplar mediu. Icre, pauză, dar am descoperit că avea stomac! Plin!! Cu un pește!!! Mare!!!! Și aproape întreg! (Punctuația ar dori să sublinieze uimirea la asemenea descoperiri.) De asemenea, am găsit și ficatul! Și cică e mai mult decât bun, așa că intenționez să fac rețeta ASTA!

Pentru că începuse să-mi placă, am ales exemplarul numărul doi. Maaaare! Zic: ăsta e plin de icre, nene! Întrevedeam posibilitatea evidentă a unei îmbogățiri peste noapte din vânzarea minunatelor delicatese, conform articolului indicat.

Iau bisturiul. Desfac burtoșenia. Icrele năvălesc. Scot un chiot de bucurie. Consortul se luminează la față. Copilul face poză. Extrag ficatul. Cu grijă! Șiiiii….. dau peste stomăcel….Plin. Zic: ce pește o fi mâncat ăsta, de e așa burtos! Curioasă din fire (n-aș mai fi fost!), descopăr…orătania ”dinlăuntru”. Acu’nu știu…să vă ziiiiiic, să nu vă ziiiiiic…Mai bine mai citiți o dată avertismentul de mai sus!

Peștoaica tocmai ce se înfrupta liniștită când, haț! a prins-o unul în plasă. Nici nu a apucat să se bucure de felul al doilea și prespun că a murit și cu o datorie babană la restaurantul lor…peștesc.

M-am gândit mai bine! Nu pot să vă spun! Că îmi aduc aminte cum am sărit prin bucătărie ca la Zumba. Așa că am găsit un video făcut de alții care au pățit la fel. Nu uitați de avertisment!!!

Dacă țineți la mine suficient de mult, nu mai adresați alte întrebări. Trezesc amintiri dureroase!

😀

 
105 comentarii

Scris de pe Decembrie 11, 2013 în Culinare, Râsu'- plânsu'

 

Etichete: , , , , , ,

105 responses to “Specialitatea zilei: Esox lucius. Cu surprize!

  1. alma nahe

    Decembrie 11, 2013 at 11:52 pm

    Aoleooooooooo…..cine m-a pus să mă uit! :)))))))))

     
    • alma nahe

      Decembrie 11, 2013 at 11:52 pm

      Nu întreb!😉

       
      • dagatha

        Decembrie 11, 2013 at 11:54 pm

        Bine faci!😆
        Abia am ieșit din criză! 😆

         
    • dagatha

      Decembrie 11, 2013 at 11:53 pm

      Chiar, cine???
      Vorba „poietului”: hai spune-mi cine, cine…spune-mi cine, cine…😆

       
  2. Andreotti

    Decembrie 12, 2013 at 12:02 am

    Mi-e frică să mă uit! :)))))
    Haidi, măi Dagatho…ce-ai găsit? Zic și eu cum zicea răposatul Dem Rădulescu: „Sperie-mă, nene!” :))) Bine, nici el nu a murit din asta, deci nici io n-o să mor.
    Ia să mă uit!

     
    • dagatha

      Decembrie 12, 2013 at 12:05 am

      Andrușko…eu fug de acasă dacă te uiți! Că mi-i că apari în prag cu un făcăleț!😀

       
      • Andreotti

        Decembrie 12, 2013 at 12:06 am

        Nici vorbă, așa mă știi pe mine? Iote, se pare că am ficatul tare🙂

         
        • dagatha

          Decembrie 12, 2013 at 12:07 am

          Deci ești (încă) vie???? 😆

           
          • Andreotti

            Decembrie 12, 2013 at 12:11 am

            Duaaaa, bine merci! Chiar am stomac și ficat rezistent! Acum, nu știu cum aș fi reacționat dacă eram în situația reală, așa că…

             
            • dagatha

              Decembrie 12, 2013 at 12:14 am

              Să îți zic eu: întâi am țipat (și eu nu-s vreo nevricoasă dintr-alea!), apoi am început să țopăi și să-mi scutur mâinile. Apoi am scos minorul din încăpere. Apoi am închis ochii și am rugat consortul să rezolve problema.
              Nu mai zic, că mă ia cu furnicături pe șira spinării!
              Oare m-or fi ajuns niscai blesteme de-ale elevilor mei?😆

               
              • Andreotti

                Decembrie 12, 2013 at 12:17 am

                Mamăăă! Adevărul este că e dezgustător, aș minți să spun că m-aș fi comprtat ca o „lady” dacă o pățeam eu! În primul rând cred că înjuram de mama focului, cel puțin vreo oră…după care îmi turnam o vodcă tare și-o beam shot! Și-apoi încă una, încă una…până mă lua somnul. Să uit! :))

                 
                • dagatha

                  Decembrie 12, 2013 at 12:18 am

                  Chiar!!!!!!! Am niște pălincă ardelenească! o fi târziu să o administrez acum?😆

                   
                  • Andreotti

                    Decembrie 12, 2013 at 12:23 am

                    Dă-o pe gât! Merge și după…asta merge oricând:)

                     
                    • dagatha

                      Decembrie 12, 2013 at 12:27 am

                      Pfui! Că bună a mai fost! Era și mai bună BEFORE! 😆

                       
                    • Andreotti

                      Decembrie 12, 2013 at 12:28 am

                      Lasă că nici aftăr nu-i rea. Spală și dezinfectează.pe interior🙂

                       
                    • dagatha

                      Decembrie 12, 2013 at 12:29 am

                      Și „creeru”????

                       
                    • Andreotti

                      Decembrie 11, 2013 at 11:31 pm

                      Creeru își dă ristart…măcar pe-o perioadă determinată se resetează. Poate rămâne și blanc – depinde de gradele pălincii😛

                       
                    • dagatha

                      Decembrie 11, 2013 at 11:32 pm

                      Blanc să fie! Ca muntele ăla! 😆

                       
                    • Andreotti

                      Decembrie 11, 2013 at 11:33 pm

                      Așa să-i rămână numele! Amin!😉

                       
                    • dagatha

                      Decembrie 11, 2013 at 11:36 pm

                      Halleluia! 😉

                       
    • Andreotti

      Decembrie 12, 2013 at 12:05 am

      Mi-e rău!!! Tac, nu-ntreb🙂

       
      • dagatha

        Decembrie 12, 2013 at 12:07 am

        😆
        Vezi! Eu la tine m-am gândit!
        Și da, NU-NTREBA!😆

         
        • Andreotti

          Decembrie 12, 2013 at 12:08 am

          Știu, draga mea. știu!😉

          Știi și tu melodia lui Alifantis cu „nu mă-ntreba nimic în noaptea asta. nici cât e ceasul, nici…” :))
          Sunt mută..ca un pește!

           
  3. Dan

    Decembrie 12, 2013 at 12:05 am

    Ba mie-mi spui !👿 Mi-am luat medicaţia ca să pot citi postarea asta şi tu mă laşi cu ochii în soare ???

     
    • dagatha

      Decembrie 12, 2013 at 12:06 am

      Cum, bre cu ochii în soare???
      P.S. Sper că a funcționat medicația! Mie îmi vine și acum să fug! În cerc!

       
      • Dan

        Decembrie 12, 2013 at 12:09 am

        Era vreo pasăre ? O vrabie, ceva ?
        Medicaţia la mine e permanentă. Una dimineaţa, una seara. Nu ştiu dacă şi funcţionează dar, dacă n-am dat colţu’ până acum, probabil că da. Tu spune şi cu ocazia asta facem şi o verificare.

         
        • dagatha

          Decembrie 12, 2013 at 12:11 am

          Ce să spun, dom’le! Nu văzuși videoclipul? DEra la fel, numai că mai negru!
          Ah! Am zis să nu poi întrebări! Acu’ merg să mă spăl iar! :mrgreen:

           
          • Dan

            Decembrie 12, 2013 at 12:19 am

            N-am văzut filmul. Nu ştiu câtă lume crede dar evit horror-urile. N-am văzut nici măcar clasicul Jaws.

             
            • dagatha

              Decembrie 12, 2013 at 12:22 am

              Mai bine!
              Abia nu te am pe conștiință! 😉

               
        • Andreotti

          Decembrie 12, 2013 at 12:12 am

          NU, Dane…era un deget bărbătesc, inelarul…și-avea și-o verighetă de aur pe deșt :))

           
          • dagatha

            Decembrie 12, 2013 at 12:15 am

            😆
            Fată, dă-mi voie să-ți zic: mergi la oftalmolog! 😆

             
            • Andreotti

              Decembrie 12, 2013 at 12:18 am

              NU, fată…îl păcăleam pe Dan, doar doar dădea și el play la clip fără să mai întrebe. ce e???🙂

               
              • dagatha

                Decembrie 12, 2013 at 12:19 am

                E în delir…Neagă realitatea și evidentul….
                Așa am făcut și eu vreo juma de oră!😆
                Cine-o mai mânca știucă de-acu!

                 
          • dagatha

            Decembrie 12, 2013 at 12:17 am

            Dan nu mai apare! Și doar i-am zis să nu se uite,,,Hipertensiv cum e…

             
          • Dan

            Decembrie 12, 2013 at 12:18 am

            Bietul ooooom… Şi însurat şi fără deşt, acuuum …😥 O nenorocire nu vine niciodată singură, nu ?

             
            • dagatha

              Decembrie 12, 2013 at 12:18 am

              Dane, ești în faza de negare????😆

               
              • Andreotti

                Decembrie 12, 2013 at 12:21 am

                Neeah, e clar! A rămas fără medicație!

                Nu mai pot de râs =))))

                 
                • dagatha

                  Decembrie 12, 2013 at 12:22 am

                  😆
                  Da’ tu, păcatele mele, de ce râzi? 😆

                   
                  • Andreotti

                    Decembrie 12, 2013 at 12:23 am

                    De Dan :)))

                     
                    • dagatha

                      Decembrie 12, 2013 at 12:28 am

                      😆

                       
                    • Andreotti

                      Decembrie 11, 2013 at 11:31 pm

                      S-a prins au ba? Că acum nu mă mai prind io :))

                       
                    • dagatha

                      Decembrie 11, 2013 at 11:32 pm

                      Nuș’. Dar mi-e teamă să întreb!😆

                       
                    • Andreotti

                      Decembrie 11, 2013 at 11:33 pm

                      Mai bine s-o lăsăm așa că cine știe ce-l apucă de mai întreabă!

                       
                    • dagatha

                      Decembrie 11, 2013 at 11:36 pm

                      Daneeeee! Zi ceva!

                       
              • Dan

                Decembrie 12, 2013 at 12:23 am

                Aiurea ! Sunt în ultimul pătrar.

                 
                • dagatha

                  Decembrie 12, 2013 at 12:27 am

                  😆
                  Ieși de acolo!😆

                   
                  • Dan

                    Decembrie 11, 2013 at 11:53 pm

                    Na ! Că mi-ai făcut poftă de peşte. Dar cred că o perioadă am să trec pe midii. În ele găseşti cel mult câteva fire de nisip care, dacă ai suficientă răbdare, pot ajunge şi perle, la o adică. Numa’ că eu n-am.😛

                     
  4. dagatha

    Decembrie 11, 2013 at 11:55 pm

    N-ai…..ce? Peşte? Midii? Perle?
    Peşte îți dau eu!😆

     
  5. Poteci de dor

    Decembrie 12, 2013 at 7:21 am

    Şi ştiam că nu e bună curiozitatea….😦

     
    • dagatha

      Decembrie 12, 2013 at 9:29 am

      Păi da…it actually killed the cat…
      Am învățat şi eu asta…😀

       
  6. Drugwash

    Decembrie 12, 2013 at 8:01 am

    Şi pînă la urmă, a avut oase…?🙄

     
  7. covorulmeuc

    Decembrie 12, 2013 at 9:23 am

    Hmm! Icre de ştiucă şi ficăţei traşi în unt! Mi-e poftă!
    Ştiuca de obicei se jupoaie🙂 Când vrei s-o faci umplută, ceva mai cu grijă!🙂

     
    • dagatha

      Decembrie 12, 2013 at 9:32 am

      🙂 sugestiile sunt binevenite.
      Cât despre faptul că se jupoaie, dă-mi voie să îmi revin întâi după ultima atingere!🙄

       
  8. greenleaffy

    Decembrie 12, 2013 at 10:06 am

    Dacă ar trebui să pre+gătesc EU peștele, n-aș mânca niciodată. Săraca de tine, bleah!

     
    • dagatha

      Decembrie 13, 2013 at 2:02 pm

      Lasă că mi-am revenit😀
      Am mâncat ala! 😆
      Aia avusese lucruri decente în stomac😆

       
  9. adelinailiescu

    Decembrie 12, 2013 at 12:10 pm

    Nu pescuies, nu mananc peste. Dar m-as apuca daca as stii ca am sanse sa gasesc unul care a inghitit un diamant.🙂
    Si nu inteleg ce atata sclifoseala pe voi, zau! Parca nu stiati ca suntem in varful piramidei trofice, deci se subintelege ca ingurcitam tot ce se afla pe etajele inferioare.Doar nu credeai ca stiuca aia s-a hranit cu biscuiti…

     
    • Drugwash

      Decembrie 12, 2013 at 12:32 pm

      Adelină, la cît hăndel haleşte porcu’ la viaţa lui, s-ar alege prafu’ şi pulberea de toată cărnăria de Crăciun dacă am fi toţi aşa de sclifosiţi! Să vezi atunci vegetarieni în rasa umană.

      Da’ stai, că şi-n pămîntu’ ăla din care ies legumele şi fructele, ce găseşti: hăndel de la toate animalele (inclusiv ăla de se crede ăl’ mai dăştept), mortăciunile lumii şi o grămadă de resturi de toate felurile. Aşa că pînă la urmă ne hrănim doar cu apă.

      Da’ stai, că nici apa nu-i curată, că fac peştii sex în ea! Haoleo, mînca-ţ-aş, tre’ să ne sinucidem în masă, că nu se mai poate trăi pe planeta asta…!🙄

       
      • adelinailiescu

        Decembrie 12, 2013 at 12:56 pm

        Pai daca ne sinucidem tot o sa ne haleasca si pe noi cineva! Cum ai da-o tot la mancat de mortaciuni ajungem.O fi sinistru da’ vegetariana tot nu ma fac, nu-s creeata sa functionez pe baza de stevie si urzici. :)Si crezi ca numai sex fac pestii in apa? Fac de toate, c-am avut acvariu si-am vazut…Se cheama ca bem apa cu nutrienti si minerale!🙂

         
        • Drugwash

          Decembrie 12, 2013 at 1:19 pm

          Am avut şi eu acvariu ani de zile. Încă mai am, da’ numai cu plante, că peştii sînt deja amintire. Nu, nu i-am halit – a dat crăpelniţa-n ei, iarna trecută, că n-am avut cum să le curăţ apa şi s-a împuţit dincolo de limita suportabilităţii. Aşa că ştiu ce fac ei acolo.🙂

          Am avut şi porci în copilărie, şi găini. Vegetarian sînt de sărăcie, nu de voie, acu’.🙂 Mi-e grădina plină de ştevie. Dagathă, facem schimb: peştele tău (era să zic paştele😛 ) contra ştevia mea?😀

           
          • dagatha

            Decembrie 13, 2013 at 1:59 pm

            😆😆
            Deci…să-ți fac pachet de Moș? 😆
            Șiuca e adjudecată! Domnului din colțul vesel! 😆

             
            • Drugwash

              Decembrie 13, 2013 at 2:10 pm

              Perfect! C’apoi după cum zice Adelina, că ştiuca aia nu s-a hrănit cu biscuiţi… da’ io m-am săturat de ei, baszmeg, mai vreau şi altceva!😆

               
              • dagatha

                Decembrie 16, 2013 at 1:17 pm

                😆
                Eugenii! 😆

                 
                • Drugwash

                  Decembrie 16, 2013 at 3:02 pm

                  Răutăcioaso, vrei să mă îngraş de la atîta făină?! Îmi treb’e niscai fosfor, nu vezi cum îmi piere memoria…?😀

                   
                  • dagatha

                    Decembrie 16, 2013 at 3:12 pm

                    aaaa, atunci niște bețe de chibrit. sau greieri dacă vrei să o dai pe carne😆

                     
                    • Drugwash

                      Decembrie 16, 2013 at 3:47 pm

                      Ah, poi tu crezi că io muncesc pe beţe de chibrit?! Nu rîde, c-aşa e!😛

                      Chiar mi-era poftă de genunchi de şarpe umpluţi cu ficat de furnică, o ciorbă de picioare de scaune şi niscai copane de greiere la grătar!🙄

                       
                    • dagatha

                      Decembrie 16, 2013 at 3:50 pm

                      Aoleeeeu! Ce meniu elaborat ai!😆

                       
        • dagatha

          Decembrie 13, 2013 at 2:00 pm

          😆
          Pe mine mă halesc unii de vie! Cred că moartă nu sunt așa dulce😆

           
      • dagatha

        Decembrie 13, 2013 at 2:00 pm

        Lasă, bre, că ne sinucidem mai târziu! Mai am oleacă de treabă. Și cred că și ceilalți!🙄

         
        • Drugwash

          Decembrie 13, 2013 at 2:11 pm

          Mă gîndeam eu! Deci revenim la dieta omnivoră, da?😉

           
          • dagatha

            Decembrie 16, 2013 at 1:16 pm

            Clar! Bagă adresa!😆

             
            • Drugwash

              Decembrie 16, 2013 at 2:59 pm

              Mintenaş, soro! S-o dau pe aia de la Spitalu’ 9 sau p-aia de la Socola?😆

               
              • dagatha

                Decembrie 16, 2013 at 3:11 pm

                ai dublă personalitate și te-au despărțit???😆

                 
    • dagatha

      Decembrie 13, 2013 at 2:01 pm

      Aaaa, nuuuuu??? Din ăia cu miere de albine????
      Pfui!😆

       
  10. Scorpio

    Decembrie 12, 2013 at 6:54 pm

    Hai mai, ce poa’sa fie de rau? Asta a facut-o mare! :))))
    Am vazut videoclipul…nimic deplasat. Tata e pescar! Vrei sa iti povestesc de unde lua virmusul(viermii ptr pescuit) si coropisnitele? :)))))))))))))))

     
    • dagatha

      Decembrie 13, 2013 at 1:57 pm

      😆
      Scorpiuțo, eu cu teoria stau muuuuy bien! Șocul cu practica, însă, m-a doborât! Să vezi ditamai dihania într-un pește….zău…
      Deci trebuia să păstrez știuca aia??????😆

       
      • Scorpio

        Decembrie 13, 2013 at 6:22 pm

        pai ce ai facut cu ea?
        nu are nici o legatura cu carnea pestelui. ca doar nu ii mancai stomacul, ala se curata, spala si prajeste… :))))

         
        • dagatha

          Decembrie 16, 2013 at 1:14 pm

          😆
          Eh…am supus la vot în familie😆

           
  11. vavaly

    Decembrie 12, 2013 at 7:47 pm

    de la oroare am dat o pe haz. din cauza voastra. si pe Hipertensiv chiar nu l credeam asa nevricos. adica m am uitat eu, femeie cu copil , si n a avut el curaj. Dane…
    revenind acum… brrrr… ma duc si eu sa ma spal. nu ca m as fi prins neaparat ce era chestia aia dar sigur de bine nu era. si nici intrebari nu pun. hraparete domle stiucile astea. de aia s asa scumpe cred. include in pret si hrana lor … care nu ieftina nici aia :))))

     
    • dagatha

      Decembrie 13, 2013 at 1:55 pm

      😆
      Nu te-ai prins??? Că dacă imaginea e neclară, nenea ăla exclamă destul de ferm: „it’s a RAT!”
      Brrrrrrrrr!!!!!

       
      • vavaly

        Decembrie 13, 2013 at 2:22 pm

        cu sunet n am vazut, ca imparteam ecranul laptopului cu Dante si n am vrut sa i istrag atentia de la ce vedea el🙂 brrr oricum :))

         
  12. Irealia

    Decembrie 13, 2013 at 5:30 pm

    Un :))) sănătos pentru text și comentarii. Curiozitatea m-a mânat să mă uit la clip, dar m-am pregătit dinainte, în caz că vreun zvâc îmi arunca laptopul din brațe, să pice pe moale. Peștele cu șobolan, a naibii știucă!😉

     
    • Drugwash

      Decembrie 13, 2013 at 5:53 pm

      Te dai tu vitează aşa de la distanţă, da’ dacă-ţi aducea Macho unu’ de-ăla şi ţi se încurcau degeţelele prin coada şoricletelui, pun pariu că Macho în secunda doi era mai tocat decît carnea de cîrnaţi!😆 Ori, alternativ, te aduna de pe gresie cu şpaclul.😆

       
      • irealia

        Decembrie 13, 2013 at 6:58 pm

        Ia nu pune tu pariu, că pierzi. Îmi ia mai mult de două secunde să toc un Macho adevărat, să știi!😛

         
        • Drugwash

          Decembrie 13, 2013 at 7:06 pm

          Hai să-ţi dau marjă de eroare… zece secunde, e bine?😛

           
          • irealia

            Decembrie 13, 2013 at 7:13 pm

            😀 Cred că-l explodez, nu-l toc!😀

             
            • Drugwash

              Decembrie 13, 2013 at 7:26 pm

              Ooops! Fire in the hole!😆

               
              • dagatha

                Decembrie 16, 2013 at 1:17 pm

                Sunteți …delicioși amândoi!😆
                Ca să rămân în ton cu…știuca…😀

                 
      • dagatha

        Decembrie 16, 2013 at 1:15 pm

        😆

         
    • dagatha

      Decembrie 16, 2013 at 1:15 pm

      😆
      Zi și tu dacă nu e dat în…colo! 😆,

       
  13. drstoica

    Decembrie 13, 2013 at 6:38 pm

    Fiecare gură cu poftele ei, nah! Dacă era vreo lampă a lui Aladin, n-o mai aruncai cât colo!🙂
    Eu mă pregătisem serios să-mi vină rău. Nu că mi-a venit bine, da’ e-n regulă.🙂

     
    • dagatha

      Decembrie 16, 2013 at 1:14 pm

      😆
      E mai bine decât să fi fost invers, nu?😉

       
  14. Vienela

    Decembrie 26, 2013 at 8:42 am

    Ma asteptam sa fie de groaza, nu de intors matele pe dos, mai ales dupa o trezire ca a mea, cu gandul la sarmale si salam de biscuiti… Sa mai mananc, sa nu mai mananc??? :)))))

     
    • dagatha

      Decembrie 26, 2013 at 2:56 pm

      😆
      Apoi…eu am zis!😀

      Sarmale? Hm….Nu aș renunța totuși😀

       

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

