RSS

O, Doamne! Sunt specială!

16 Dec

Sora mea îmi spune mereu că nu se plictisește cu mine. Unii dau drumul la teveu pentru știri, ea mă sună pe mine! E și știre și entertainment și are și valoare moralizatoare până la urmă. Nici CNA-ul nu mă poate dezaproba.

Prietena mea, Emily, se tot laudă încoace și încolo că EA este specială, pentru că i se întâmplă numai ei tot felul de lucruri. De la cardul care e unicul nefuncțional în străinătate, la posturile în învățământ care dispar cu câteva secunde înainte să le poată ocupa, pe motiv că…ne pare rău, dar…nu se poate. Ei bine, draga mea Emily, îmi pare rău să te dezamăgesc, dar….te-am întrecut. EU SUNT SPECIALĂ  (și încep să cred curând că am și nevoi speciale…) ! Altfel nu îmi pot explica de ce numai mie mi s-au putut întâmpla niște lucruri…

Pățania de zilele trecute cu știuca….deja e celebră…

Țin minte și acum momenul în care am făcut prima dată analizele la sânge, într-un spital din Satu-Mare…„Ai grupa A2”, mi-a zis asistenta. „Și Rh-ul?” „Rh pozitiv”. Booon! Norocul meu că medicul de familie și-a făcut treaba cum trebuie și când am rămas însărcinată mi-a dat să fac analize complete. „Ai Rh-ul negativ! Trebuie să avem grijă”. Am vorbit singură câteva zile și m-am încăpățânat să fac analiza încă de trei ori. Negativ a rămas.

În vară, Pințul a făcut niște bube. Am crezut că e varicelă. Nu m-am putut lua după toate cele trei păreri ale doctorilor la care am fost, așa că am căutat pe net: „gură, mâini, picioare”. Neam de neamul meu nu auzise de boala asta și până mi s-a confirmat că despre ea vorbim…a mai durat ceva vreme. Nu auzise nimeni dintre cunoscuți, dar cu toate astea, Pințul meu a făcut-o. Și nu numai Pințul!!! Da, ați ghicit! Am luat-o și eu după câteva zile! O boală a copilăriei, de care nu auzise nimeni, mi s-a întâmplat tocmai mie. Am supraviețuit!

Acum, după un Painful Christmas care a rămas de pomină pentru anul cu pricina, e vremea din nou să experimentez sărbătorile în pat, fără distracții suplimentare…O durere de măsea îngrozitoare m-a sâcâit vreo trei zile. Zic, numai bine pentru Crăciun! Când nu se fac programări, când banii nu mai rămân și pentru asta, iar lumea are alte lucruri mai frumoase de făcut. Așa că am stat cuminte și am aștepat să îmi treacă. Nu mi-a trecut! Dar pentru că am avut tupeul să o ignor, și-a adus forțe noi: frisoane, dureri de oase și mușchi, plus o stare de slăbiciune. „Draci! Iar răcesc de Crăciun!” Două zile am fost inaptă pentru multe activități. Sâmbătă seara, însă, apare o erupție. Nah! Febra, uneori, mai provoacă și erupții cutanate, știam eu de la experiențele cu Pințul. Consortul mă consolează: „este epidemie de scarlatină în oraș”. Ochii bulbucați au ieșit din orbite. Niște scarlatină îmi trebuia, clar! Să vedem cum evoluează.
A evoluat. Duminică dimineață eram plină de pete roșii. Mă îmbrac, îmi fac o cruce creștinească și mă duc la Urgențe, deși aveam emoții la câte am experimentat și acolo de câteva ori. Inutil să refac traseul. Destul că una dintre cucoanele care se agitaționau pe acolo era protagonista de AICI! Să ajungem la diagnostic: VARICELĂ!! Zâmbesc îngăduitoare: trebuie să fie o greșeală. Am avut. Dovadă stau amintirile „plăcute” despre soluția mentolată, imaginea buboșeniilor și, cel mai convingător argument, semnul din frunte! Și totuși e varicelă...Din duzina de medici care m-au văzut, una a spus că la câte mutații suferă toate organismele astea, nu trebuie să ne mai mire nimic, alții au zis că este imposibil să fi făcut în copilărie. O sun pe mama, pun întrebări, ea răspunde cum știam. E clar: am avut și eu și sora mea aproape în același timp (ea a rămas cu ceva mai multe semne decât mine).

Așadar, ce șanse sunt ca un om să facă de două ori varicelă? Aproape niciuna! Iată, eu am făcut! De ce?…cum?…habar nu am. Am pus-o pe seama faptului că Pințul a făcut o formă agresivă, iar sistemul meu imunitar e varză în această perioadă. Și tocmai ce terminasem cu bubele lui…

Credeți că e tot?

Numai eu puteam să am o prietenă gravidă cu care să fi stat vineri de povești înainte de izbucnirea nebuniei. Prietena vine la pachet cu un soț și viitor tată în 12 zile, care, da, ați ghicit, NU a făcut varicelă! Și tot la pachet, cealaltă prietenă (suntem un trio vesel) care a descoperit în timp ce mă aștepta să ies din cabinete, că NU a făcut nici ea varicelă!

De asemenea, tot pentru că sunt specială (cum să-mi explic altfel??), am făcut o formă oribilă! Arăt ca un vas plin cu popcorn. O monstruozitate! Buboșeniile au acoperit tot ce au prins, și când spun TOT, mă refer la…TOT! Îmi vine să mă scarpin ca Baloo …

Baloo_The_Bear_Poster_by_T_akumi(sursa foto)

Bilanț:

– am o stare de aș omorî bucuroasă pe cineva fără să clipesc (nici nu aș putea clipi, am o buboșenie și acolo!)

– nu dorm, nu mănânc, nu pot face nimic (postarea a fost scrisă în mai multe reprize, printre sesiuni de aplicare a mixturii mentolate)

– jumătate de cartier aleargă disperată după soluții pentru a salva Crăciunul personal, ceea ce înseamnă să scape de posibilitatea de a face varicelă (cred că numărul fanilor mei tocmai a scăzut vertiginos).

 
41 comentarii

Scris de pe Decembrie 16, 2013 în Râsu'- plânsu'

 

Etichete: , , , , , , , , , , ,

41 de răspunsuri la „O, Doamne! Sunt specială!

  1. Dan

    Decembrie 16, 2013 at 5:08 pm

    Io aș sta la povești cu tine. De obicei nimic rău nu se prinde de mine. Ce-i drept, nici nimic bun, dar asta-i altă discuție și nu e cazul să aprofundăm aici.

     
    • dagatha

      Decembrie 16, 2013 at 5:11 pm

      😆
      Păi să stăm la povești, dar…dacă dispar să nu te panichezi: am întâlnire cu Mixtura from time to time

       
  2. Dan

    Decembrie 16, 2013 at 5:09 pm

    Uooof… ce nesimțit sunt … Însănătoșire grabnică !

     
    • dagatha

      Decembrie 16, 2013 at 5:12 pm

      Nu eeești!!!!
      Mulțumesc 😉

       
      • Dan

        Decembrie 16, 2013 at 5:16 pm

        Păi după ce că nu am început cu asta, că așa se merge la un convalescent : cu urări de sănătate, supă de pui și portocale, am mai și pus un„p” în loc de un „o”, tastând în grabă de parcă mi-ar fi fost frică să nu iau și eu varicela.
        Acum, că m-ai făcut curioasă, am sunat și-am întrebat-o pe mama. Ea-și amintește clar că am avut. Dar dac-oi fi și eu special ? 😯

         
        • dagatha

          Decembrie 16, 2013 at 5:21 pm

          Hey! Eu zic să mă lași numai pe mine, da?
          😆

           
          • Dan

            Decembrie 16, 2013 at 5:26 pm

            Nu prea-i frumos așa dar în situația dată, nu trebuie să mă rogi de două ori. 😆

             
            • dagatha

              Decembrie 16, 2013 at 5:28 pm

              Păi da! Măcar la asta să fiu și eu unică!
              😆

               
              • Dan

                Decembrie 16, 2013 at 5:30 pm

                Eu stau cu drag de vorbă cu tine numa că la ora asta sunt cam în pană de idei. Cam despre ce ai vrea să ne conversăm ?

                 
                • dagatha

                  Decembrie 16, 2013 at 5:31 pm

                  Păi….ce să zic…ai vreo idee GENIALĂ cum să scap de mâncărimile astea?????? Dau oricât! Nu mai supooooort!

                   
                  • Dan

                    Decembrie 16, 2013 at 5:32 pm

                    Eu știu că te poți ajuta de comprese reci.

                     
  3. irina

    Decembrie 16, 2013 at 5:26 pm

    si…consortul asteapta scarlatina sau sa-mi iau concediu saptamana asta?
    sanatate si…rabdare, fii barbata !!!!!!!!!!!!!

     
    • dagatha

      Decembrie 16, 2013 at 5:27 pm

      Eu zic să mai aștepți puțin…
      😆

       
  4. Drugwash

    Decembrie 16, 2013 at 6:49 pm

    N-aş vrea să fiu coabe sau ceva – do’mne feri! – da’ sigur n-are legătură cu „ştiuca umplută”? Că blestemăţiile alea cu coadă sînt cunoscute ca purtători de boli rele. Nu cumva să fie medicina modernă pusă la zid de ceva ce s-ar crede eradicat, mai ales că treaba cu mutaţiile e cam „subţire”. Nu’ş ce să zic da’ ai reuşit să mă sperii zdravăn şi n-am stare pînă nu te văd bine iarăşi, cît de curînd! Huguleţ!

     
    • dagatha

      Decembrie 16, 2013 at 8:39 pm

      Nu am pus gura pe „ştiuca umplută” 😆 Iar ce am mâncat eu, a fost….în familie. So…
      Pințul a avut acum trei săptămâni…

       
      • Drugwash

        Decembrie 16, 2013 at 8:55 pm

        Păi nu gura, ci mîna ar putea fi de ajuns. Nu ştiu, paranoia ţipă în mine, dar mai bine o stare alertă şi o certitudine decît regrete tardive.

        Hai să fie ca tine, ar fi oleacă mai liniştitor… cred. Da’ tot o să am palpitaţii pînă nu te văd 100% OK. Aşa că hurry up, ştii că am motoru’ slab. 😉

         
        • dagatha

          Decembrie 17, 2013 at 1:50 pm

          Nici mâna, bre! I am clean! Și asta nu înseamnă că sunt clean pe românește! 😆
          iaca, sâmțu’ humorului nu m-a abandonat, deci ar trebui să fie semn suficient că-s vie încă! 😉

           
  5. Sonia

    Decembrie 16, 2013 at 7:12 pm

    Îmi pare rău pentru neplăcerile tale. Nu știu dacă o să te consoleze, dar am prieteni care au făcut varicelă a doua oara. Și se pare că la adulți forma este mult mai urâtă și mai greu de suportat. Sau am distrus un mit? Acela că ești specială? 🙂
    Tu ești specială oricum! Dar te prefer necontagioasă, pe cuvânt! 🙂
    Sănătate multă și te aștept cu vești bune.

     
    • dagatha

      Decembrie 16, 2013 at 8:42 pm

      Mai există speciali????Ce bineeeee! Că lumea deja mă considera aproape isterică în încercarea de a demonstra că AM AVUT!
      Deci, da, m-ai ajutat! 🙂

       
  6. Poteci de dor

    Decembrie 16, 2013 at 7:53 pm

    Sa te faci bine repede! De mancarime nu stiu… pe vremea cand am avut eu era o pudra mentolata, acu nu stiu…

     
    • dagatha

      Decembrie 16, 2013 at 8:44 pm

      Am consumat două cutii, că la câte am pe mine..ar trebui sa fac baie în mixtura mentolată 😆

       
  7. fluturas

    Decembrie 16, 2013 at 8:09 pm

    Eu (prietena nr2..deci..cea negravida).. nu ma las speriata cu una cu doua…cu toate ca paranoia e la cote maxime…ma mananca in toate orificiile :-D….asa ca..te poti, inca, baza pe mine..:-*..

     
    • dagatha

      Decembrie 16, 2013 at 8:45 pm

      😆 păi ceed că ai rămas singura mea prietenă 😆 Până la prima bubă 😆

       
  8. alma nahe

    Decembrie 16, 2013 at 10:28 pm

    Vai de curuțu’ dumitale, D’ agathă! Sănătate și mult mentol! Nu vreau să-mi amintesc niște mâncărimi și bube de la soare, că pielea mea albă e certată cu el, de ce crezi că vreau pe Marte!?;)

     
    • dagatha

      Decembrie 17, 2013 at 1:47 pm

      Curuțu-mi??Chiar că vai!”
      Menthol e din plin!
      dacă găsești bilete ieftine pe Marte, ia-mi și mie unu’! Da’ să fie loc lângă tine! Promit că (încerc să) tac! 😆

       
  9. Adriana

    Decembrie 16, 2013 at 11:12 pm

    Mă scuzi…dar e râsu’-plânsu’. De aici am intrat si la articolul cu stiuca de unde am revenit să iti spun sanatate. Recunosc că m-a speriat mai tare decat varicela. Sper sa treaca repede…că tu esti speciala oricum. Sănătate!

     
    • dagatha

      Decembrie 17, 2013 at 1:45 pm

      E chiar de răsu’-plânsu’! 😆
      Mulțumeeeeeeesc!
      Sănătoși să fim cu toții! 🙂

       
  10. irealia

    Decembrie 17, 2013 at 9:29 am

    Agatha, la cum scrii tu despre situațiile astea, vezi să nu te provoace intenționat vreun Cititor plictisit de lecturi anoste! 😛 Mnoh, nu pot fi serioasă, decât în momentul în care-ți doresc să scapi de mâncărimi repejor, sunt groaznice, știu. Altă soluție în afara mixturii mentolate nu cunosc, din păcate. Prin luna a șaptea de sarcină, cu minunea cea mare, m-a lovit ceea ce se numește medical prurit de sarcină. Era vară și mi-am petrecut zilele sub duș, acolo-mi era mai bine. Dar n-aveam bubițe, mă mânca pielea fără ele…
    Brrrr. Sănătate, trece și-asta!

     
    • dagatha

      Decembrie 17, 2013 at 1:42 pm

      Hm….Zici tu că se poate să mă provoace Cititorul plicisit? Cam mare prețul, zău! 😆
      Mixtură îi dau! Dimineața, la prânz și seara! Și beau dacă e nevoie! 😆

       
  11. vavaly

    Decembrie 17, 2013 at 4:21 pm

    si cu si fara bube tot speciala esti. asta pentru ca mai gasesti puterea sa faci haz de necaz. adica sa scrii intr o astfel de nota… Dante tocmai ce a avut. Eu n am luat, desi am citit ca da, e posibil sa faci a doua oara . tot ce pot sa ti spun din inima este sa ti vezi de sitemul imunitar, sa l intaresti si sa l dragalesti. e f important. daca tu esti sanatoasa atunci si restul se rezolva. ai tai au nevoie de tine sanatoasa tun. ceea ce iti doresc.

     
    • dagatha

      Decembrie 17, 2013 at 6:10 pm

      Heheheeeeeee! Ce bine îmi prind vorbele tale, Valy 🙂
      Cu sistemu’… mă lupt eu. A învins numai de data asta 😉
      Și eu vă doresc la fel 🙂

       
  12. Robo Man

    Decembrie 18, 2013 at 6:40 am

    Pai mai vara’mea . ce sa-ti zic. In primul rand sanatate si in al 2 lea rand….. tu erai speciala de cand te stiu ca doar esti vara’mea mai mare:)

     
    • dagatha

      Decembrie 18, 2013 at 12:38 pm

      😆
      Uite, vezi? Astea leacuri, domnule! Vorbe așa minunate, nu toate balsamurile astea mentolate!
      Mulțumesc, unicul meu văr! 😉

       
  13. pitici, dar voinici

    Ianuarie 3, 2014 at 2:13 pm

    of! stiu cum e!
    in vara am facut si eu varicela (in conditiile in care piticii mei nu au avut nici macar o buba), iar batranii familiei sustineau sus si tare ca facusem in copilarie
    multa sanatate!

     
    • dagatha

      Ianuarie 3, 2014 at 9:41 pm

      Mulțumesc 🙂
      Cred că sunt mai bine 😀
      Sper 😉

       

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

