RSS

Scufundarea Titanicului. Jurnal de bord

17 Dec

No more Iron Woman!

Mayday! Mayday! Titanica se scufundă!

Amatorii de entertainment să se adune și să aplaude zgomotos pentru că e ultima lor șansă de a se mai bucura. Căci dacă scap și de asta…

Ziua 1. Sâmbătă.

Amețeală. Stare febrilă. Dureri de oase. De mușchi. De măsea. Nedumerire. Întrebări. Răcealăăăă??? Noapte albă.

Ziua 2. Duminică.

Imagine matinală de crăpat oglinzi la prima clipire. Urgență. Stupefacție generată de un diagnostic neașteptat: Varicelă. Goană. Stres. Dureri de oase. De măsea. Mâncărimi. Noapte albă.

Ziua 3. Luni

Și apărură bubeleeeee! Multe. Mari. Urâte. Peste tot!!! Febră. Dureri. Mâncărimi. Dar…plină de creativitate. Și fără dureri de măsea.

Mâncărimi….Două cutii de alcool mentolat consumate și un tub de pudră de talc mentolată în…pending. Nervozitate maximă. Copil agitat. Consort sătul.

Am zis mâncărimi??? Noapte…semi-albă.

Ziua 4. Marți

Deși marți, telefon simpatic. Prietena mea din generală, fostă colegă de bancă 8 ani de zile. „Ai avut vărsat de vânt, dragă. De la mine ai luat. Tu și încă vreo câțiva colegi. Avem amândouă semn în frunte”. M-am gândit dacă să o înregistrez și să mă duc cu ea la doctori care nici acum nu cred că am mai avut.

Să recapitulăm: dureri nu mai am, febră, nu, mâncărimi sunt, dar decente.

Doar atââât?

A, cum? nu scap atât de ușor! E marți! Să le numărăm:

  • Ceasul 1. Durere în gât. Cumplită! Nu pot înghiți, mă abțin să respir.
  • Ceasul 2. Să condimentăm situația cu un mic sindrom PMS!!! E tot ce-mi doream de Crăciun!
  • Ceasul 3. Aflu că după ce m-a nenorocit  madam Varicela, mă lasă și fără bani de sărbători. Eroare de explicație. Trebuie să ne întoarcem la cabinet să-i explicăm doctoresei cum e treaba cu concediul medical.

Prin urmare, am timp să mă și examinez. Corpul meu arată ca după o invazie extraterestră cu bombe artizanale. Plin! Sau ca după o ședință ratată de acupunctură. Dar cel mai mult mă îngrijorează fața. Nu cred că am mai văzut așa ceva în viața mea. Dacă nu aș ști ce am, nu mi-aș da seama dacă sunt buboșenii, negi, coșuri imense, popcorn, orez expandat sau alte minuni ale naturii. Mă gândesc cu groază că e o formă atât de ingrată a bolii, încât orice este posibil:

  1. M-a invadat când eram cu garda jos.
  2. M-a surprins pentru că nu mă așeptam (promisese că nu mai dă pe la mine în viața asta!).
  3. M-a țintuit la pat când aveam mai multă treabă.
  4. M-a scos din minți cu toate buboșeniile și mâncărimile.

Îmi mai lipsesc….semnele eterne! Și după cum arată fața mea acum, după patru zile de chin…mă îndoiesc că nu-mi rămân câteva drept amintire.

De aceea…m-am decis:

Se mai face casting pentru Cruella? Sau orice în domeniu… Now I have got the face, too!

6148sursa foto

(dar foaaaarte aproape de exemplarul real!)

 
32 comentarii

Scris de pe Decembrie 17, 2013 în Râsu'- plânsu'

 

Etichete: , , , , , , , ,

32 responses to “Scufundarea Titanicului. Jurnal de bord

  1. Pantusha

    Decembrie 18, 2013 at 12:11 am

    😀 Auzi? Si eu care te rugam, imploram in copilaria turbulenta sa dormi cu fata la mine ca mi-e frica de vrajitoarea care vine pe matura calare la geamul nostru din dormitor!😀 Zi-i concortului sa bage replica aia cu „Dragamea, esti cea mai frumoasa, iti sta bine cu orice!” pe repeat pana trece parjolul. Sau parjoalele de pe fata. Aaaaamm….I’m not helping, am I? Tu ma scuzi, dar mor de ras aici. Scoate din tine cea mai haioasa fatza varicela asta, duca-se cat mai repede!

     
    • dagatha

      Decembrie 18, 2013 at 12:17 am

      Ce-mi place! Toată lumea se oprește la „râsu’” și mie îmi rămâne „plânsu’”.
      No! You are NOT helping me!!!
      Eu am făcut un copil, tu doi. La asta de ce a trebuit să fie invers???😆
      Cu un singur lucru sunt de acord: ducă-se mai repede!!!

       
  2. Drugwash

    Decembrie 18, 2013 at 12:17 am

    Ptiu, ducă-se pe pustii de boală, c-a început să mă mănînce şi pe mine de cînd citesc aici!😥

     
    • dagatha

      Decembrie 18, 2013 at 12:19 am

      😆
      Vezi! Se transmite și de la distanță! Necurată boală, zău!

       
      • alma nahe

        Decembrie 18, 2013 at 12:40 am

        Încă o scărpinăcioasă! Mă alătur!😆

         
        • dagatha

          Decembrie 18, 2013 at 12:41 am

          😆
          O să fim o comunitate virtuală de scărpinăcioși!

           
      • Drugwash

        Decembrie 18, 2013 at 1:12 am

        O pălincă de-aia nu s-ar transmite de la distanţă, baszmeg…🙄😛

         
        • dagatha

          Decembrie 18, 2013 at 12:39 pm

          😆 Și veu încă aștept….🙄

           
          • Drugwash

            Decembrie 18, 2013 at 1:25 pm

            Las’ că vine după ce ţi-o trece. O bem împreună, poate mi-or trece şi mie mîncărimile…🙄😛

             
  3. Pantusha

    Decembrie 18, 2013 at 12:33 am

    Ei, din solidaritate uite ca nu o sa dorm nici eu (doar ca eu nu am atata haz la povestit): tu varicela expandata, eu un cupil cu doo masele in curs de iesire si uon cupil cu muci, dinti care ies si urechi de elefant de se trezeste la fiecare jumatate de ora. E drept ca la partea cu mancarimile…nu as face schimb: scarpinat – pe ochi crapati de nesomn😛 Ii scriu Mosului sa-ti aduca doza dubla de mentol + o palincuta ceva ca trece timpul altfel

     
    • dagatha

      Decembrie 18, 2013 at 12:36 am

      Solidaritate zici! Hm. Să nu uiți de palinca aia măcar…😀

       
  4. Radu Thor

    Decembrie 18, 2013 at 10:21 am

    Deci Moş Nicolae ţi-a adus o nuieluşă.🙂 Sănătate căt mai repede.
    Sunt destul de rare cazurile când o faci a doua oară!

     
    • dagatha

      Decembrie 18, 2013 at 12:37 pm

      Păi nu citiși că sunt o raritate eu însămi?😆
      Mulțumesc de urări. Sănătate și ție!🙂

       
  5. Dan

    Decembrie 18, 2013 at 11:12 am

    Ufff… măi, tare rău îmi pare…
    Inutil să spun prea multe. Ţi-aş scrie şi douăj’ de pagini dacă aş şti că asta ar ajuta dar ştiu că nu ajută aşa că zic numa’ : Să te faci bine repede, da ?

     
    • dagatha

      Decembrie 18, 2013 at 12:36 pm

      Hm…douăj’ de pagini nu mi-a mai scris nimeni, so, be careful, it might work!😆
      Mulțumesc, mă fac, mă fac. Ar fi lumea PREA fericită fără mine😆 Și nu suport asta!😈

       
  6. adelinailiescu

    Decembrie 18, 2013 at 5:03 pm

    Cred ca ti-a iesit rautatea prin piele. Deci ti-a ramas numai bunatate pe dinauntru. Si cateva semne daca o sa-ti ramana nu-i o nenorocire, n-o sa-ti rapeasca prea mult din perfectiune. Si apropo de mancarimi:
    Bula doarme cu parintii in pat si acestia au chef de o „ghidusie”. Se asigura ca a adormit copilul si comunica „codat”:

    -Auzi, pe mine ma cam mananca! zice mama
    -Hai, ca ma mananca si pe mine! sopteste tata.
    -Sariti, lumee! tipa Bula. Ca ne mananca pe toti!!
    Deci, la tine in casa numai tu esti ‘mancata”?😉

     
    • dagatha

      Decembrie 18, 2013 at 8:33 pm

      Zici că răutatea fu??? Hm…deci nu mai am deloc??? Că la câte bube am…tare rea am mai fost!😆
      Bun banc, da nu ține loc de nguent special pentru cicatrici de Vrăji!😥

       
  7. Andreotti

    Decembrie 18, 2013 at 5:20 pm

    Fă-te bine, Dagatho!! Înțeleg că ești pe drumul cel bun, așa că-mi permit un zâmbet larg pe față ( de ochii lumii și-ai tăi) dar cu greu îmi reprim râsul (nesănătos!) născut din postarea-ți șugubeață! Ce să fac, fatăăăă?:))) Nu sunt rea!! Gata, uite, sufăr alături de tine!
    Fă-te bine! Ți-am zis-o? :))

     
    • dagatha

      Decembrie 18, 2013 at 8:31 pm

      Dacă suferi alături de mine, te-am iertat că râzi!😆
      Sper că o să mă mai iubești când o să fiu urâtă!!!😥

       
      • Andreotti

        Decembrie 18, 2013 at 8:33 pm

        Te iubesc oricum, Dagathă, oglinda mea…să nu te îndoiești de mine!

         
  8. Poteci de dor

    Decembrie 18, 2013 at 8:43 pm

    Sunt alături de tine şi te susţin.😉 Hai că trece…

     
    • dagatha

      Decembrie 18, 2013 at 9:13 pm

      Of, Potecuță….
      Mulțumesc de gând🙂

       
  9. Dan

    Decembrie 22, 2013 at 1:35 pm

    Frumos din partea ta ar fi să mai dai câte-un semn din când în când !
    Glumesc acum. Cum e ? Îţi e mai bine, da ?

     
    • dagatha

      Decembrie 22, 2013 at 6:52 pm

      Frumos din partea ta să mă întrebi de sănătate🙂
      Să zicem că sunt mai bine. Am scăpat de mâncărimi. Sunt doar urâtă😆

       
      • Dan

        Decembrie 22, 2013 at 7:04 pm

        Ai cerut și o a doua opinie ?😆

         
        • dagatha

          Decembrie 22, 2013 at 7:27 pm

          Cu urâțenia? crede că este mai mult decât evident😆
          Vrei o poză?
          A, nu, că țin la tine prea mult😆

           

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

