RSS

Oh, happy day(s)!

28 Dec

M-am trezit de dimineață – asta dacă putem considera că am dormit! – cu melodia asta în cap:

Iată un nou moment d`agat(h)a, numai bun de scos din minți a) maica-terezele revoltate de revolta mea veșnică, b) cititorii care jură pe roșu că nu mai calcă pe aici pentru că e dăunător, dar mai trag cu ochiul din când în când sau c) dujmanii care mai caută un prilej de a-și freca mâinile a bucurie.

Da! E momentul când invoc din nou toți spiridușii Moșului bătrân și senil, împielițații Întunecatului, virușii și virusurile trecute, prezente sau viitoare, duhurile, ielele, fantomele și vârcolacii. Și cu această ocazie declar că m-am săturat! Decretez stare de urgență pentru sărbători stricate din nou și mă rog să vină 2014 cu ceva mai bun sau să nu mai vină deloc.

(Este posibil ca postarea să resimtă acut doza șoc de paracetamol pe care o înghit de trei zile fără succes, astfel încât, dacă voi fi acuzată de ceva, voi invoca DUI)

Ca tot omul normal de pe planeta asta (poate aici a fost prima greșeală!), mi-am scris și eu dorințele de Moș Crăciun pentru acest minunat an. Firește, cu modestie. Trei. Că așa se obișnuiește în basmele astea de unde se pare că vine Moșu’. Să analizăm rezultatele:

1. Mi-am dorit un concediu mic și liniștit, în care să dorm și să mă uit la televizor, să citesc ceva, să mă plimb sau orice altceva decât lucrurile obișnuite.

Concediu am primit. Medical. De 10 zile. Era să rămân și cu bani mai puțini, având în vedere că deja intram în concediu de odihnă după primele 5. Liniștit? Nici poveste! Să dorm???? Ce lux! Am dormit în reprize, să nu cumva să pice nasol la organe. Să citesc? Doar dacă aș fi ținut ochii cu scobitoarea sau leucoplast calitatea I. E drept că am făcut altceva decât lucrurile…obișnuite…

2. Mi-am dorit o pereche de mănuși din piele.

Acum…ori am scris cu greșeli de ortografie și s-a supărat ăl bătrân, ori nu am lipit bine timbrul pe plic, ori Poșta Română a dat greș…cert e că …poate la anul.

3. Mi-am dorit sănătate. Cică e la modă. Că e cea mai de preț, că toată lumea asta vrea și…na…

Ce am primit, știți deja, nu mai plictisim publicul cu detalii. Prima dată am primit varicelă. Full option. Apoi, stresul cu prietena mea care acum a născut și e bine. Și ea și consortul și bebelușii. Fără buboșenii cadou de la vecina lor dragă, adică eu. Apoi stresul pentru look-ul nou pe care mi l-am tras, căci urmele buboșeniilor nu se dau duse și pace, nici după cele două săptămâni cât am împlinit azi de la erupția vulcanului Etna. Apoi răceala propriului consort și tusea Pințului. Făcute după manual ambele. Apoi un Crăciun în trei, în carantină, izolați de ceilalți. Apoi a pierdut Adrian Nour la Vocea României… Și bonus: o răceală și pentru mineeeee! Daaaa! Cu dureri de cap de la atâta suflat în trompetă, cu nopți lungi și nedormite, plus coșmaruri specifice, cu un kil de paracetamol, alifii, ceaiuri, lămâi și miere. Azi am reușit să mă târăsc spre bucătărie și să mai fac câte ceva prin casă.

Apoi…tot azi… am fost dată în urmărire generală în cartier pentru toate cazurile de varicelă noi și pentru cele posibile. Sunt suspectul principal, deși nu am ieșit din casă.

Mă gândesc, totuși, că nu mai e mult până pe 31 și poate s-o sparge „norocul” ăsta, bată-l-ar focul!

Dacă nu mai apar curând, nu vă panicați! Virusologii vor afla la finalul secolului ce m-a doborât!

 
23 comentarii

Scris de pe Decembrie 28, 2013 în Râsu'- plânsu'

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

23 responses to “Oh, happy day(s)!

  1. psi

    Decembrie 28, 2013 at 9:59 pm

    am dat like pentru doza de umor care o ai (o fi efectul paracetamolului?).
    încearcă şi tu leacuri mai băbeşti aşa: de pildă sparge un borcan de anul nou, să se ducă bolile, ronţăie ghimbir cu miere şi lămâie în loc de alte boacăne comprimate farmaceutic, ba chiar şi ceaiul de ghimbir, înainte să fie afrodisiac, e bun la tuse.
    în rest… sănătate să fie. să vie!

     
    • dagatha

      Decembrie 28, 2013 at 10:02 pm

      Afrodisiac????😆 Asta îmi mai lipsea!😆

      Borcan am, ghimbir fug să iau. Are ceva dacă nu tușesc încă?😆

      Ti pup Pisicimeo! 🙂

       
      • psi

        Decembrie 28, 2013 at 10:09 pm

        e bun şi la febră, gripă şi răceală ghimbiru, da preferabil rădăcină proaspăt rasă. eu sper să nu apuci să tuşeşti.🙂
        că despre efectele afro… mă abţin.😀

         
  2. Drugwash

    Decembrie 28, 2013 at 10:52 pm

    Io cred că ai nevoie de spiriduşi extratereştri, că nici popii nici babele producţie autohtonă n-au leac pentru ce ţi s-a fost aruncat pe cap…🙄 Ptiu, să fie toate la ăla de ţi le-a bolborosit!😆

     
    • dagatha

      Decembrie 28, 2013 at 11:04 pm

      Apoi…cred că o să cer ajutoare că nu se mai poate😆

       
      • Drugwash

        Decembrie 28, 2013 at 11:11 pm

        Aşa să faci!
        Da’ las’, că cînd o să scapi, o sută de ani după aia n-o să mai ai nici măcar o unghie ruptă!😛

         
        • dagatha

          Decembrie 28, 2013 at 11:23 pm

          Asta-i clar!!!!! Așa mi-am propus! Pactul!😈

           
          • Drugwash

            Decembrie 28, 2013 at 11:29 pm

            Ce repede cedezi ispitei… Partea Întunecată a Forţei a pus stăpînire pe tine!🙄

             
            • dagatha

              Decembrie 28, 2013 at 11:34 pm

              Păi cu asta luminoasă nu mere, nu vezi! Nu mere, nu p(i)ere!😆

               
              • Drugwash

                Decembrie 28, 2013 at 11:38 pm

                O fi un test important.😎

                 
                • dagatha

                  Decembrie 28, 2013 at 11:51 pm

                  Am mai auzit asta cu testul…. I kind of.. had enough😀

                   
                  • Drugwash

                    Decembrie 29, 2013 at 11:02 am

                    I feel you… Please, get well soon and stay well, sweetie! Hugs!😉

                     
                    • dagatha

                      Decembrie 29, 2013 at 2:19 pm

                      You too😉

                       
  3. Sonia

    Decembrie 28, 2013 at 11:43 pm

    Vin și eu cu leacuri. Îmbracă-te cu hainele pe dos (atenție, numai prin casă, că altfel devii suspectă de alte alea), tunde-te sau vopsește-ți părul, fă incantații la miezul nopții. Poate nu te mai recunoaște karma rea și te ocolește.
    Altfel, îmi pare rău de toate câte ți s-au întâmplat. Să vă aducă anul nou sănătate. Și mănușile mult visate dacă se poate.

     
    • dagatha

      Decembrie 28, 2013 at 11:56 pm

      😆
      Ciudată sunt oricum. Pentru unii, desigur.
      De ..spiritisme m-am lăsat în anul I de facultate după ce ne-a prostit unul de anul III la filozofie că vorbeşte cu spiritul lui Nichita😆

       
  4. vavaly

    Decembrie 29, 2013 at 12:45 am

    poate asta o fi si leacul: sa te apuci sa vorbesti cu spiritele…. sau sa te intrebi ce spirite ai suparat matale asa de crunt de ti au trimis toate alea pe cap. sau mai bine tot cu sistemul imunitar te pui tu bine si l intaresti cat al lui Fat Frumos de se batea cu toate cele si nu se lipea nimic de el. Sanatate sa aveti si cat o mai fi din anul asta sa plece toate belele , sa si le ia si sa se duca.

     
    • dagatha

      Decembrie 29, 2013 at 12:57 am

      🙂
      Aşa să fie, Valy! Ducă-se cu anul ăsta cu tot! Deşi….mereu sunt îngrozită de ce poate aduce anul nou…

       
      • vavaly

        Decembrie 29, 2013 at 7:43 pm

        ei vezi? poate si aici e o shmekerie. ar trebui poate sa l intampini cu palosul scos si sa arati ca esti viteaza si gata sa il infrunti. sau sa il intampini gandind numai plaje luminoase, umbrelute si sali de masaj… poate se implineste macar ceva din visele astea….

         
        • dagatha

          Decembrie 29, 2013 at 8:43 pm

          😆
          Ok! M-am înarmat! Paloș- luat. Masaj – gândit. Vise- visate. Deci…sunt pregătită, nu? 😉

           
          • vavaly

            Decembrie 29, 2013 at 8:47 pm

            asa da . acum astepti🙂. sa vedem ce iese si cu reteta asta :))… facem bilantul peste un an, da?

             
            • dagatha

              Decembrie 29, 2013 at 9:15 pm

              😆
              Da, Valy, dragă, cum să nu😉
              Te îmbrățișez cu drag🙂

               

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

