RSS

Neglijența te bagă în pământ…

23 Ian

…de rușine!

Sunt o repezită! Fac toate lucrurile ca un tsunami numai bun de măturat vreo insulă. Unii zic că e un avantaj pentru că reușesc să fac multe. Eu am ajuns la concluzia că trebuie să mă temperez. De fiecare dată îmi zic: „Oprește-te, D’Agatho, că treaba-i oablă! Ia-o cătinel că-i mai bine.” Și durează…până la următoarea comitere abatere, când o iau din nou pe arătură și fug, nene, de zici că e Superman în spatele meu și îmi ia premiul.

Vorbesc (foarte) repede, scriu fără să mă uit, alerg în loc să merg, toate sunt la foc automat. Chiar și examenele au mai mult succes dacă le pregătesc pe ultima sută de metri. Am ritmul în sânge, cum s-ar zice!🙄

Numai că, uneori lucrurile scapă de sub control și ajung…de râsul curcilor!

Ce faci, dragă? mă sunase o colegă acum ceva vreme în timp ce ședeam la rând cuminte, la un ghișeu.

– A, uite, la bancă. Am venit să plătesc niște răți.

Răți???????????

M-am auzit în secunda în care pronunțam minunăție de element lexical! Să-l iau înapoi? Cum naiba? Problema e cu atât mai serioasă cu cât lucrez unde lucrez și acolo musai să fii „fără pată”.

Cu scrisul…a devenit obișnuință să mă tragă de mânecă vecinul cu ochiul vigilent:

D’agathooo! Iar ai încălecat literele!” sau ”Unde e T-ul ăla?” Și pentru că vede că nu o scoate la capăt cu mine, amenință: ”Comentez numai după ce corectezi anomaliile alea”. Glumește, desigur.😉
Azi am comis-o grosolan.
Pe FB, o poză minunată în care fusese etichetată fosta mea dirigintă. Eu, deșteaptă, mă arunc precum cioara-n laț să zic și eu ceva! Înșfac telefonul și tastez. Plină de emoție și bucuroasă ca fata la măritat că zic o treabă super-mega-extraordinară de or să cadă toți pe spate, scriu. De toți banii! De zici că mă taxau ăia la litere. Finalul fu apoteotic: „Noi am fost PRIMI”. Apăs send, arunc telefonul și îmi continui treaba. Peste ceva vreme, veni răspunsul, elegant, de la dirigă: „Ați fost PRIMII, doamna profesoară”. Smaf!!! O palmă peste obraz! Am încercat să aplic ce învățasem din basmele copilăriei: „Sesam, deschide-te!” – doar, doar s-o deschide pământul să mă-nghită. De căzut pe spate, clar au căzut cu toții!
Acum sunt încă la colț.
Recitesc postarea asta de zece ori, să fiu sigură…😳

 
42 comentarii

Scris de pe Ianuarie 23, 2014 în Râsu'- plânsu'

 

Etichete: , , , , ,

42 responses to “Neglijența te bagă în pământ…

  1. Sonia

    Ianuarie 23, 2014 at 9:34 pm

    D’agathooo, ești faină așa repezită, să știi!🙂 Ia să mă uit dacă am mâncat și eu vreo literă.🙂

     
    • dagatha

      Ianuarie 23, 2014 at 9:37 pm

      Doamne feri! Că uite cum pățesc unii!🙄

       
  2. Carmen Pricop

    Ianuarie 23, 2014 at 9:59 pm

    Acum vreo două ore primii şi eu un comentariu la un articol distibuit pe numita reţea de socializare, comentariu care arată aşa: „””o carte cu filele sa-le e viata unui copil’o poezie scrisa de un colil e ezistenta vie afiintei noastre””””. Precizez că nici una dintre perechile de ghilimele nu-mi aparţin.

    Aşa că, doamna profesoară, cred că nu-i o tragedie o greşeală de tastare făcută din grabă. Ni s-a întâmplat fiecăruia dintre noi.🙂

     
    • dagatha

      Ianuarie 23, 2014 at 10:01 pm

      😆
      Doamneeeee, ce-am făcut! Trebuie să mă tratez, că văz că se agravează! 😆

       
  3. gelu odagiu

    Ianuarie 23, 2014 at 10:09 pm

    Mie îmi sună chiar bine cuvântul „primi”. Așa cum există numere prime, de ce să nu existe și oameni primi(indivizibili)?

     
    • dagatha

      Ianuarie 23, 2014 at 10:20 pm

      Am o vagă senzație că nu ține explicația. Moralul meu e încăpățânat…

       
      • gelu odagiu

        Ianuarie 23, 2014 at 10:43 pm

        Vreau și eu o dată să fiu cald și nu conflictual( cum ar crede… cineva😉 ) dar nu mi se primește(am vorbit moldovenește)🙂

         
  4. Drugwash

    Ianuarie 23, 2014 at 10:14 pm

    Ai citit-o tu de zece ori, da’ nu ţi-a zis nimeni că se scrie tsunami cu S, nu cu Z.🙄😛

    Acu’ nu-i mare bai dacă voi aţi fost primi, unii au fost secunzi iar alţii au fost terţi…😛 Da’ zău că mă omoară graba asta de a face mai multe, nu (mai) bine. Şi tocmai ce discutam cu Antonela pe tema asta a lipsei de timp…😎

     
    • dagatha

      Ianuarie 23, 2014 at 10:18 pm

      Draci! Am citit numai de 9 ori!🙄
      Să văd dacă pot de pe telefon…
      Ce să fac dacă aşa mi-i firea…😦 Încerc să mă tratez…
      Off topic: linkul tău e nofollow 😆

       
      • Drugwash

        Ianuarie 23, 2014 at 10:23 pm

        Acu’ mi-e clar că e ceva independent de voinţa noastră – fie tema ta, fie vreo nouă setare implicită a WP într-una din noile versiuni. Ia să vedem cum apare dacă-i dau un link cu ‘dofollow’…
        La mine acasă

         
        • dagatha

          Ianuarie 24, 2014 at 8:01 am

          Acum merge!🙂

           
          • Drugwash

            Ianuarie 24, 2014 at 3:22 pm

            Şi iac-aşa am pus-o de o nouă modificare în AddTags. Da’ tot n-am găsit un host gratuit şi de încredere.😦

             
  5. roxdumitrache

    Ianuarie 23, 2014 at 10:23 pm

    Credeam cã sunt singura şi cea mai mare repezitã de pe planetã! Doamnã, staţi liniştitã cred cã în colţul acela este destulã înghesuialã! De câte ori voi mai greşi la scris mã voi gândi la colţul cu pricina. Cã de repezealã oricât m-aş trata, tot nu-mi va trece!

     
    • dagatha

      Ianuarie 24, 2014 at 8:04 am

      😆
      Deci două😆
      Se mai înscrie cineva?

       
  6. Irealia

    Ianuarie 24, 2014 at 11:26 am

    Mă înscriu eu, ce-ai crezut?!🙂
    Mai ales scriind de pe telefon, se poate întâmpla oricui. Modul în care ai fost atenționată nu mi-a plăcut, să fiu sinceră, dar eu știu ce-ți poate mintea! Mnoh, noi să fim sănătoși, să putem să ne corectăm greșelile. 🙂

     
    • gelu odagiu

      Ianuarie 24, 2014 at 12:12 pm

      Noroc că se mai uită omul și la fondul ochiului. Altfel, doar după formă, s-ar putea crede că suntem chinezi…ca și cum asta ar fi ceva de rău

       
      • dagatha

        Ianuarie 24, 2014 at 5:02 pm

        Care fond? Care ochi? Care chinez?😆

         
    • dagatha

      Ianuarie 24, 2014 at 5:01 pm

      🙂
      Ireal(i)o… de pe telefon sau nu…tot mi-a fost rușine🙄
      Da’ dacă te înscrii și tu…parcă e mai ușor😆

       
  7. adelinailiescu

    Ianuarie 24, 2014 at 1:44 pm

    Au unii succesuri chiar daca nu vor sa vorbesc cu tine, asa ca ce te strofoci pentru un amarat de i in minus! M-am dat si eu odata priceputa in „marte artiale”, e specialitatea mea inversarea literelor.

     
    • dagatha

      Ianuarie 24, 2014 at 5:04 pm

      😆
      Tu ești deosebită oricum, Adelino. La tine nu se pune😆
      Iar succesurile unora se estompează cu alte detalii. Vine presa, schimbă canalul, uită românul.

       
  8. eumiealmeu

    Ianuarie 24, 2014 at 6:19 pm

    neglijența doar îți arată cine e prietenul tău și cine abia așteaptă să-ți dea peste nas.
    părerea mea de expert lingvist🙂 .
    parol, țațo!

     
    • dagatha

      Ianuarie 24, 2014 at 6:33 pm

      😆
      Draga mea lingvistă…
      vorba-i spusă, eu sunt tristă.
      Și mă gândesc să merg la popi,
      parol, Năică, să mă-ngropi! 😆

       
  9. Adriana

    Ianuarie 24, 2014 at 7:03 pm

    …n-am mai citit nimic prin blogosfera asta din motiv de pasă proastă şi veşti ciudate, iar când dau şi eu click pe postarea ta mă prăpădesc de râs. Aşa te-am găsit şi prima dată, cu un articol ce îl completa pe cel al Adelinei cu „dieta” şi paharele de apă. Şi uite aşa…mă declar fan.

     
    • dagatha

      Ianuarie 24, 2014 at 7:26 pm

      😆
      Măcar suflete să alin😆
      Plus o îmbrățișare virtuală să piară toate veștile ciudate și pasa proastă🙂

       
  10. drstoica

    Ianuarie 24, 2014 at 8:28 pm

    Lasă, mâine dimineață te trezești din somn și-ți dai seama c-ai visat. Ah, ce bine e, nu?🙂

     
  11. Andreotti

    Ianuarie 24, 2014 at 10:08 pm

    Mă-nscriu și eu la toate: la grabă, la agitată, la greșeli cu duimul, la repezeală, neatenție și la ce vrei tu…asta sunt și mama alta nu mai face! Încerc din răsputeri să corectez. Uneori iese, alteori nu…
    Așa, și? Unde-i baiul așa de mare?? :)))

     
    • dagatha

      Ianuarie 25, 2014 at 8:02 pm

      🙂
      Tu eşti artistă! Ai voie😉
      Tot încerc să am o coversație cu mine, ca să mă lămuresc. Dar una din noi are o problemă😆

       
      • Andreotti

        Ianuarie 26, 2014 at 4:01 pm

        N-am voie, cât de artistă m-oi crede io! :)))

        Tu stai de vorbă cu tine pe „uscat”?? Ai încercat să bei un pahar de vin cu tine și să vezi cum e? :))

         
        • dagatha

          Ianuarie 28, 2014 at 5:17 pm

          Doamneee!!! Dacă aș băga și pahar(e)ul la mijloc….ferească sfântul! 😆

           
  12. Cristina

    Ianuarie 25, 2014 at 6:12 am

    Stilul e omul. Si temperarea vine numai dupa ce dai cu stangull in dreptul de atata graba. Vezi doar😉

    Cat despre corecturile dirigintei, in locul dumneaei, daca n-as fi vrut sa fac o glumita plata, m-as fi abtinut.

     
    • dagatha

      Ianuarie 25, 2014 at 8:05 pm

      Acum…ce să zic. Ea şi-o fi imaginat tot felul de treburi despre mine. Adevărul e că-ți cam strică imaginea aşa o neglijență😀

       
      • Cristina

        Ianuarie 25, 2014 at 11:46 pm

        Ba mie nu mi-ar strica-o pe a ta daca as gasi o greseala din asta intr-un text al tau. Mi-as imagina ca e un typo. Ceea ce era si acolo. Si te cunosc mai putin. Dar … suntem toti victime ale formatiei noastre.

         
        • dagatha

          Ianuarie 28, 2014 at 5:14 pm

          🙂
          Asta ziceam și eu…Nu pot trece eu peste moment prea ușor (de rușine, zic), chiar dacă ceilalți mă menajează. Pentru că mă plac😉
          Mulțumesc😉

           
  13. cita

    Ianuarie 25, 2014 at 10:45 am

    Fiecare cu farmecul sau! Nu te supara. Cine te cunoaste… stie!

     
    • dagatha

      Ianuarie 25, 2014 at 8:06 pm

      🙂
      Eu mă supăr pe mine des şi îmi trece greu😆

       
  14. Vienela

    Ianuarie 29, 2014 at 12:19 pm

    Daca ar fi numai greseli de tastare, poate ca nu as cere sesamului sa se deschida. Dar eu, din graba si prea mare entuziasm, ma trezesc scriind si chestii negandite, un fel de muci in fasole, pe care ii trantesc atunci cand e lumea mai frumoasa.🙂

     
    • dagatha

      Ianuarie 31, 2014 at 12:47 pm

      😆
      Păi, na! Pentru suspans!😉

       

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

