RSS

Amintiri și dorințe cu … Vlad

02 Feb

Când am anunțat că vom participa la concursul organizat de Clubul Magic, Vlad a fost cel mai încântat de idee. Tocmai se afla la noi într-o vizită prelungită, pentru că zăpada furioasă a închis școlile în zilele fără soț: una da, alta ba. Vlad este unul dintre cei trei mușchetari (fără muschetă, dar cu mușchi, așa zic ei!🙂 ) Partener de joacă și de ceartă al Pințului, este unul dintre cei doi prieteni de neînlocuit.

Ca să meargă lucrurile ca la carte, să știm ce vom face, cum și cu ce anume, i-am luat un interviu. Fiind mai mare, a luat totul cât se poate de serios:

1. Care a fost cea mai frumoasă amintire legată de anul trecut?
Vlad – Când am fost la hotelul Flamingo.
2. Unde anume se află?
Vlad – La mare. La Mamaia.
3. Când ai fost acolo?
Vlad – Vara trecută. În iulie.
4. Cu cine ai fost?
Vlad – Cu tati și cu Sara. A, și cu Roxy. ( 😉 )
5. Ce anume te-a făcut să te gândești chiar la acest episod? Cu ce te-a impresionat atât de tare?
Vlad – Pentru că…a fost frumos! Am avut două piscine la hotel, un loc de joacă, balconul din cameră, lifturile… Am avut o cameră mare…Nu m-am plictisit deloc.
6. Ce ți-a plăcut cel mai mult?
Vlad – Când am sărit pe trambulină! 😆 În piscină.
7. Dacă închizi ochii acum, ce imagine îți apare în minte legat de toată perioada petrecută acolo?
Vlad – Dar pot să spun și fără să închid ochii! 😀 Piscina mare! Mi-amintesc cum am sărit în apă fără să fie nimeni lângă mine. Aveam vesta de salvare 😉
8. Ce nu ți-a plăcut?
Vlad – Când am plecat 😦
9. Ce dorință ai pentru anul acesta?
Vlad – Să mai merg tot acolo la vară! 😎
10. Bun. Cum crezi că vrei să ne arăți cel mai bine cum a fost acolo?
Vlad – Vreau să desenez.

Și a desenat🙂

20140130_101907

Apoi, amândoi au decis că e prea puțin pentru acest concurs și s-au apucat să facă reconstituirea amintirilor din piese Lego. Mai mari și mai mici, cu tot felul de alte obiecte ajutătoare. Așa au construit hotelurile, piscina, trenulețul din Mamaia. Au adăugat „oameni” și scoici.

Noroc cu zăpada asta! Așa le-a ieșit distracția maximă și în casă.😉

 
42 comentarii

Scris de pe Februarie 2, 2014 în Concurs, Despre copii

 

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

42 responses to “Amintiri și dorințe cu … Vlad

  1. fluturas

    Februarie 2, 2014 at 12:33 pm

    Muschetarul meu preferat :-*….

     
  2. Dan

    Februarie 2, 2014 at 12:34 pm

    Știi că nu scriu advertoriale dar aș fi în stare să scriu unul moca pentru Saturn și hotelul Cleopatra. Are piscină dublă ca mărime față de cele de la Flamingo și două tobogane cărora nici ca om mare nu prea le poți rezista.😆 Mai mult, lipsesc fițele „de Mamaia” iar prețurile sunt la jumătate. Eu unul, deși stau la 5 minute cu mașina de Mamaia, prefer să fac 35 de kilometri până în Saturn.

     
    • dagatha

      Februarie 2, 2014 at 12:39 pm

      😆
      Clar știm la cine să apelăm pentru la vară!😉

       
      • Dan

        Februarie 2, 2014 at 12:41 pm

        Măcar cu-atât să fiu și eu de folos.😛

         
        • dagatha

          Februarie 2, 2014 at 12:42 pm

          Ei, lasă… Să nu o luăm de la capăt cu alintăturile🙄 😆

           
          • Dan

            Februarie 2, 2014 at 12:45 pm

            😥

             
            • dagatha

              Februarie 2, 2014 at 12:46 pm

              Cum ai făcut asta????

               
              • Dan

                Februarie 2, 2014 at 12:47 pm

                Nu spun ! Na !:mrgreen:

                 
            • dagatha

              Februarie 2, 2014 at 12:47 pm

              Gata, știu!
              Întrebarea corectă era: cum am făcut EU asta???😥

               
  3. Dan

    Februarie 2, 2014 at 12:54 pm

    Cum ai făcut tu, CE ?🙄

     
    • dagatha

      Februarie 2, 2014 at 12:54 pm

      Să-ți dea lacrimile ȚIE🙄

       
      • Dan

        Februarie 2, 2014 at 12:55 pm

        Păi dacă mă faci alintat …👿

         
        • dagatha

          Februarie 2, 2014 at 12:56 pm

          Aaaaa….păi…nu chiar…să vedeți…eu….nu am…vrut…
          😥

           
          • Dan

            Februarie 2, 2014 at 12:57 pm

            Aiurea ! Cine te mai crede ?

             
            • dagatha

              Februarie 2, 2014 at 12:58 pm

              😥😥

               
            • dagatha

              Februarie 2, 2014 at 12:59 pm

              Pot să plâng mult, să știi!

               
              • Dan

                Februarie 2, 2014 at 1:02 pm

                Bine, bine… Hai, gaaaaata… Dau un ceai, te potolești ?

                 
                • dagatha

                  Februarie 2, 2014 at 1:07 pm

                  Ei, pentru un ceai….mă potolesc rapid și găsesc și o batistă pentru…nas😉

                   
  4. Drugwash

    Februarie 2, 2014 at 3:07 pm

    Ete, dac-am dormit: am pierdut toată distracţia!😛
    Ah, de cînd n-am mai desenat ceva „liber”… nici măcar scheme electronice, şi pe-alea le fac pe computer. Iar la mare… ce-i aia? Mai bine de un sfert de secol de cînd n-am mai văzut-o aievea.😥 Ce bine-i să fii copil! Vreau să fiu copil iar!!!😥

     
    • dagatha

      Februarie 2, 2014 at 4:05 pm

      Păi cine te oprește de la desenat?
      La mare…da…nici eu nu am prea văzut-o când eram copilo. Dar acum, dacă tot se cheamă că muncim și avem salarii…măcar asta să facem, nu?😉
      P.S. Când afli cumj se face să fii iar copil, dă-mi de știre și mie!😉

       
      • Drugwash

        Februarie 2, 2014 at 5:05 pm

        Zilnic 12 ore cu mîna pe mouse şi taste… nu mai ştiu nici să învîrt lingura în ceaunu’ cu mămăligă, darămite să ţin creionu’ între deşte! Blestemat computeru’ ăsta, m-a distrus complet!😦

        La mare am fost cînd eram copil, aproape în fiecare an, cu mătuşă-mea. În scurtul timp cît am fost eu salariat, mai trebuia să primesc bani de acasă ca să-mi asigur subzistenţa şi nici n-am ajuns să primesc concediu. Halal salariu!👿

        Singurul mod de-a copilări din nou e în viaţa următoare. Dar avînd în vedere viitorul previzibil şi mai ales cel imprevizibil, îmi doresc din suflet să fiu repartizat pe o cu totul altă planetă!

         
        • dagatha

          Februarie 2, 2014 at 5:09 pm

          Nț, nț, nț! Egoist, domnule! Face o cerere numai pentru el pentru altă planetă!🙄
          Ai uitat de „Sfânta depresie”??
          Bagă un ochi la următoarea postare pentru descrețirea sufletului😉

           
          • Drugwash

            Februarie 2, 2014 at 6:06 pm

            Sowwy!😳 La mine e sfînta febră musculară, c-am lopătat pe-afară ca să am unde azvîrli juma’ de oală de ciorbă mucegăită ce ocupa degeaba loc în frigider de o lună juma’.
            Hai că iau bilet şi pentru tine, doar nu te las aici în lumea rea!😛😀

            M-oi uita şi dincolo, numa’ să mă dezmorţesc oleacă şi să văd de ulcica cu orez, că poate se alege prafu’ şi de ăsta, la cît sînt de uituc.😳

             
            • dagatha

              Februarie 2, 2014 at 6:44 pm

              Vai de capul meu! Sau al tău! Cum să uiți, bre??

               
              • Drugwash

                Februarie 2, 2014 at 7:23 pm

                Îmi vine atît de natural, uitarea…

                 
                • dagatha

                  Februarie 2, 2014 at 10:21 pm

                  Și mai grav…

                   
                  • Drugwash

                    Februarie 2, 2014 at 10:31 pm

                    M-am obişnuit, de atîta amar de ani. În ultima vreme însă, se accentuează într-un ritm alarmant. Ceea ce nu-i chiar rău, pînă la urmă.🙂

                     
                    • dagatha

                      Februarie 2, 2014 at 10:34 pm

                      🙄

                       
                    • Drugwash

                      Februarie 2, 2014 at 10:44 pm

                      Las’ că şi celebrul Colombo a fost uitat de Peter Falk… Abia uit de necazurile vieţii, mă trezesc în fiecare zi ca şi cum aş fi nou-născut. Singura problemă e că n-are cine-mi da ţîţă.😆

                       
                    • dagatha

                      Februarie 2, 2014 at 11:10 pm

                      Zici?
                      Dacă aș ști că merge, mai că m-aș apuca și eu de sportul ăsta!😉

                       
                    • Drugwash

                      Februarie 2, 2014 at 11:31 pm

                      Pe riscu’ tău!🙄

                       
                    • dagatha

                      Februarie 2, 2014 at 11:33 pm

                      Obviously!

                       
                    • Drugwash

                      Februarie 2, 2014 at 11:35 pm

                      Oh well… jump in, then!😀
                      Pe strada Uitării, birjar!😀

                       
                    • dagatha

                      Februarie 2, 2014 at 11:36 pm

                      La bulivar, adicătelea!😀

                       
                    • Drugwash

                      Februarie 2, 2014 at 11:38 pm

                      Cum doreşte doamna!😀

                       
                    • dagatha

                      Februarie 2, 2014 at 11:40 pm

                      😆

                       
                    • Drugwash

                      Februarie 2, 2014 at 11:42 pm

                      Hai c-am eclipsat copiii! Să ne fie ruşine!😳

                       
  5. vavaly

    Februarie 3, 2014 at 11:25 pm

    breee, cand intru aici la tine, dupa ce citesc postarea, am niste vorbe de zis. pana termin de citit sezatoarea cu ghidusii de mai sus am uitat si la ce anume trebuie sa comentez :))).
    dar ca idee, am retinut ca ai supus copii la interogatorii (cica interviuri …), ca unul are limbarita ca doar e pui de profă de română (deşi că tot întreb al meu de unde moşteneşte limbariţa …) şi că au cam aceleaşi amintiri şi dorinţe de copii frumoşi şi isteţi🙂. şi că realizează nişte desene foarte complexe, cu lux de amănunte,. ceea ce e superrrr. Succes să aveţi cu toţii!

     
    • dagatha

      Februarie 3, 2014 at 11:27 pm

      😆
      Deci ai rămas…fără cuvinte sau fără memorie?😆
      Adevărul e că nu îi prinzi prea des. Ăștia sunt activi. Le trebuie să zburde, să sară, să se lupte. Într-o pauză, doar, să-i prinzi și pe ei liniștiți cât să facă și altceva🙂 Deci am fost norocoasă. Sau…privilegiată😉

       
      • vavaly

        Februarie 3, 2014 at 11:34 pm

        ha. mie îmi spui. Dante e unul şi îl prinzi cu arcanul :))… zici că au ardei iuţi pe undeva, sau un motor cu durecel. credeam că numai al meu e aşa. dar se pare că e vârsta pentru aşa ceva. să le fe de bine şi să le prindă bine. şi să ne bucurăm că sunt aşa. ce o mai fi cu nervii noştri vom vedea :)))

         
        • dagatha

          Februarie 3, 2014 at 11:36 pm

          Da. Dar nervii noștri contează cel mai puțin😉

           

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

