RSS

Ce frumoasă ești…

03 Feb

Ce frumoasă minune ești seara
când gândul aiurea te poartă,
când șoptești lăcrimând despre soartă,
cum își mângâie-arcușul vioara…

Ce frumoasă și blândă ca luna
te așezi, fără glas, lângă mine,
c-un sărut să-ți alin din suspine
alungând o șuviță cu mâna.

Ce frumoasă ești vara desculță!
Când glezne-ți sărută lin iarba,
și umerii-ți goi poartă salba,
iar timpul să curgă renunță.

Ce frumoasă ești toată, senină –
un parfum cald de frezie ninsă.
Și m-agăț de o șoaptă promisă
Așteptând să-mi fii iarăși lumină.

……………………………………………………………………………………………………………….

Cu greu m-am adunat la psiluneală….

 

 
 

Etichete: , , , , , , , , , , ,

54 de răspunsuri la „Ce frumoasă ești…

  1. ComiCultural

    Februarie 3, 2014 at 3:08 pm

    Aiasta curat ”PsiluGând din cuvânt” se numește!… Căci zăresc finuțe glezne printre ierburi, frumoaso ce ești!
    Gerunziul acesta, aplicat verbului ”a psiluga„, ar putea constitui un certificat de naștere pentru un blog-portal, un fel de joint: PSIrealia … ”Su-nă pe-ri-cu-los, tra-ge blo-gul mai jos…”

     
    • ComiCultural

      Februarie 3, 2014 at 5:05 pm

      erată: verbul era ”a psilugândi”. LOP. (adică ”lot of psilugândire”)

       
      • psi

        Februarie 3, 2014 at 9:40 pm

        alooo…. ce crezi că faci matale aicişia? 😀

         
        • dagatha

          Februarie 3, 2014 at 9:47 pm

          😆
          Comiculturălește! 😆

           
          • psi

            Februarie 3, 2014 at 9:48 pm

            păi să… da să se hotărască, să ştim şi noi! 😆 că-mi dă cu tahicardie.

             
      • dagatha

        Februarie 3, 2014 at 9:47 pm

        😆

         
  2. Drugwash

    Februarie 3, 2014 at 3:30 pm

    Ai readus sensibilitatea old-school în atenţie şi mi-ai adus aminte de una dintre poeziile mele, luată de valul radierei virtuale. Nu voiam să public nimic astăzi, nu mai am pic de inspiraţie, dar cred c-o voi publica totuşi pe aceea…

     
  3. adelinailiescu

    Februarie 3, 2014 at 4:17 pm

    Ce frumoas este viata
    La munca lunea dimineata!
    As bea formol cu cana mare
    Ca sa raman in conservare..

    Stiu, n-are nici o legatura…:)

     
    • psi

      Februarie 3, 2014 at 5:04 pm

      are, adelină… cum stai cu apa! 😆

       
      • dagatha

        Februarie 3, 2014 at 9:48 pm

        Am întrebat-o și eu. Se eschivează 😉

         
      • adelinailiescu

        Februarie 4, 2014 at 10:34 pm

        Eu credeam ca „fetili” nu se ataca intre ele! Eu ma tot fac ca ploua si voi ma intrebati de apa! A inghetat, bre, n-am de unde apa. Asa ca am dat-o pe bere… Ce voiati, sa mor de sete? ;))

         
        • psi

          Februarie 4, 2014 at 10:35 pm

          brava adelină! ştiam io că te descurci în orişice împrejurare! 😀

           
        • dagatha

          Februarie 5, 2014 at 6:42 pm

          Când zici de ploaie…io tot la apă mă gândesc! 😈

           
    • dagatha

      Februarie 3, 2014 at 9:49 pm

      Ei, nu! Aaaaaaaaaaaaare legătură, cum nu?

      😆

       
  4. psi

    Februarie 3, 2014 at 5:04 pm

    şi când mă gândesc că am şi eu o poezie similară în draft… 😳

     
    • dagatha

      Februarie 3, 2014 at 9:48 pm

      Păi și?
      😀

       
      • psi

        Februarie 3, 2014 at 9:49 pm

        păi şi ce? 😆

         
        • dagatha

          Februarie 3, 2014 at 9:50 pm

          Draftu’! 😆

           
          • psi

            Februarie 3, 2014 at 9:53 pm

            cam mult sirpo de arţar….

             
            • psi

              Februarie 3, 2014 at 9:54 pm

              ptiuuuu… sirop!

               
            • dagatha

              Februarie 3, 2014 at 9:54 pm

              la tine???? nu cred…

               
              • psi

                Februarie 3, 2014 at 9:55 pm

                zău că da- acu chiar îs în faza malicious… nu merge… da hai că pun…

                 
                • dagatha

                  Februarie 3, 2014 at 9:57 pm

                  😉

                   
                  • psi

                    Februarie 3, 2014 at 10:04 pm

                    done.

                     
                    • dagatha

                      Februarie 3, 2014 at 10:08 pm

                      seen it already! 😉

                       
                    • psi

                      Februarie 3, 2014 at 10:10 pm

                      ţ-am şi răspunzat.

                       
                    • dagatha

                      Februarie 3, 2014 at 10:14 pm

                      am văst!

                       
        • dagatha

          Februarie 3, 2014 at 9:51 pm

          Mă duc să modific strofa a treia. Nu-mi place deloc! E ruptă din…ritm 🙄

           
          • dagatha

            Februarie 3, 2014 at 11:21 pm

            am editat-o că mă zgâria pe neuron!Uf!

             
  5. paulman20102011

    Februarie 4, 2014 at 1:13 pm

    nu am vazut cum arata prima data, inainte sa o dai la tipar, dar mie strofa a treia imi place cel mai mult, nu stiu de ce…

     
    • dagatha

      Februarie 5, 2014 at 6:44 pm

      Eu știu de ce 😆
      Când am văzut provocarea, am știut că voi face un cititor fericit 😆
      Mai sunt și altele la Irealia (Gând din cuvânt)

       
  6. irealia

    Februarie 4, 2014 at 10:14 pm

    Mai, mai, ce frumos scrii tu când îmi iau eu liber… Să-ți tot fie lumina în gânduri! Articolul din ediția asta de joacă va apărea fără textul tău până ajung înapoi acasă, aici am de toate mai puțin un net care să nu îmi scoată peri albi, deci nu risc să umblu la articolul programat, s-ar putea să stric mai mult decât să adaug frumos. Comicule, știi expresia
    aia: hihihi, you are funny! 🙂

     
    • dagatha

      Februarie 5, 2014 at 6:47 pm

      Dacă știam că-ți iei libeeeeeeeeeeer și că nu ești acasăăăăăăăăăăăă, îmi făceam de cap 😀
      Lasă, bre că bagi data aviatoare când mă prind în horă. Nu-i bai 😉

       
      • irealia

        Februarie 8, 2014 at 6:30 pm

        Acum completez, se poate? Imediat sunt gata! Era păcat de bunătate de text! Dar poți să-ți faci de cap de câte ori sunt acasă! 🙂

         
        • dagatha

          Februarie 8, 2014 at 9:52 pm

          Lasă, că dacă e așa bun, or mai veni și altele 😉
          Pupicinștein!

           
  7. Mihaela

    Februarie 5, 2014 at 5:59 pm

    Bravo!!!!!! Asa te vreau, frumoaso… Sa nu schimbi cumva stofa a treia.Mi-a placut muuuult.

     
    • dagatha

      Februarie 5, 2014 at 6:50 pm

      Laura Stoicaaaaa 🙂

      Apoi…o schimbasem deja. De aia îți place mult 😉

       
  8. Adriana

    Februarie 7, 2014 at 10:19 am

    …acum înţeleg de ce a scos psi versurile din draft. Eşti frumoasă cu toate ideile tale speciale şi cu vorbele care mă aduc din ce in ce mai des pe aici.

     
    • dagatha

      Februarie 7, 2014 at 1:57 pm

      Adriano, o să mi se urce la cap! Și-așa zice lumea-n târg că mă tot laud 😆
      Mulțumesc 😳

       
      • Adriana

        Februarie 7, 2014 at 2:29 pm

        …ei, lasă! Că în lumea asta pestriţă…frumoşii ies in evidenţă! Ce să-ţi fac? Suportă!

         
        • dagatha

          Februarie 8, 2014 at 10:38 pm

          😆
          Cu greu suport, zău, cu greu! 😆
          Noroc că mai am susținători, că altfel…nu știu…
          😉

           

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

