RSS

Mărțișoare (fără prea multe cuvinte)

02 Mar

Ne-am apucat cam târziu anul acesta😳

Îmi pare rău că pe cele făcute de Pinț le-am și trimis destinatarilor, așa că nu am apucat să le pozez…

Vă dorim o primăvară frumoasă tuturor, cu același simț al u(o)morului, cu picioarele pe pământ sau cu capul în nori,  pe cărări de munte, pe poteci de dor sau pe malul mării. O floare pentru prieteni, chiar dacă se află la celălalt capăt al țării, mai ales dacă îi aștepți cu drag să revină și să se alăture tovarășilor de joacă pentru ghidușii. Un mărțișor trimis cu drag către oameni dragi, prieteni noi și vechi, mămici de pitici sau…pisici😉

Surse de inspirație: Amy, I love Handmade, Hobbylibelula,

 
38 comentarii

Scris de pe Martie 2, 2014 în Despre viață

 

Etichete: , , , , , ,

38 responses to “Mărțișoare (fără prea multe cuvinte)

  1. Sonia

    Martie 2, 2014 at 11:49 pm

    Mulțumesc mult!🙂

     
  2. alma nahe

    Martie 3, 2014 at 12:11 am

    M-am cam obișnuit cu un alt ritm, cel al mâinilor, da’ de revenit, îmi revin eu… Mulțumesc, eu iau o broască, ca să fie în cheia-mi.🙂

     
    • dagatha

      Martie 4, 2014 at 9:48 pm

      🙂
      Broască deci… 🙂
      Spor la mânuit! Că am văzut ce minunății ți-au ieșit!

       
  3. adelinailiescu

    Martie 3, 2014 at 12:44 am

    Da’ sunteti chiar talentati!! Astea sunt cele mai frumoase martisoare, cele in care e pus suflet! Multumim!

     
    • dagatha

      Martie 3, 2014 at 9:03 pm

      Da! Talentul e a doua mea calitate, după modestie!😳
      E drept că îmi place să mă joc. Mult!😉

       
      • VictorCh

        Martie 3, 2014 at 9:46 pm

        „Iti place mult”, SAU „sa te joci mult”?😛

         
  4. Vero

    Martie 3, 2014 at 12:57 am

    Mulţumesc!🙂 Să ai o primăvară pe placul inimii!

     
    • dagatha

      Martie 3, 2014 at 9:02 pm

      O, daaaa!
      Să dea Domnul să aibă toți o primăvară pe placul inimilor lor!😉

       
  5. Poteci de dor

    Martie 3, 2014 at 7:27 am

    Mulţumesc din suflet! O primăvară minunată îţi doresc!

     
  6. pitici, dar voinici

    Martie 3, 2014 at 8:16 am

    Multumesc, draga D’Agatha, ca nu ne uiti in niciun an si mereu gasesti ceva frumos cu care sa ne surprinzi🙂
    O primavara frumoasa va dorim si noi🙂

     
    • dagatha

      Martie 3, 2014 at 9:01 pm

      Ei…mai uit…😀
      Mă bucur că v-au plăcut. 🙂

       
  7. irealia

    Martie 3, 2014 at 8:47 am

    Celălalt capăt al țării s-a apropiat puțin, încântat. O dată am încercat și eu să rotesc o fâșie de hârtie, să fac un bumb. Mai repede aș fi reușit să-mi înnod degetele! Aplauzele mele sincere, așadar!🙂
    Mulțumesc!

     
    • dagatha

      Martie 3, 2014 at 9:01 pm

      😆
      Da, dar câte altele nu îți ies de la foarte bine în sus???

      Nu știu dacă e de aplauze, dar mă bucură că te-au încântat🙂

       
  8. Amy

    Martie 3, 2014 at 8:58 am

    🙂 O primavara frumoasa, D’Agatha! Micul meu cadou promis este pe drum, dar, sincer, semnele tale de carte sunt mai frumoase.

     
    • dagatha

      Martie 3, 2014 at 9:00 pm

      Muțumesc, dragă Amy! Sunt doar…puțin altfel. Dar modelul rămâne baza!😉

      Le aștept cu mare nerăbdare!😉

       
  9. vavaly

    Martie 3, 2014 at 9:54 am

    Minunate toate. Mulţumim din suflet. Mă bucur să te ştiu aşa harnică pe tărâmul creaţiilor manuale. Îţi vor veni numai bine surprizele mele care sper sa plece azi spre voi🙂.

     
    • dagatha

      Martie 3, 2014 at 8:59 pm

      Mă străduiesc…Nu îmi iese întotdeauna așa cum aș vrea…și nici timpul nu mă ascultă, dar…

      Surprize?? Daaaa!🙂

       
  10. Drugwash

    Martie 3, 2014 at 10:08 am

    Huguleţ mare-mare pentru voi meşterii mici şi mari şi o primăvară frumoasă şi caldă pe toate planurile!😉

     
    • dagatha

      Martie 3, 2014 at 8:58 pm

      Să fie odată! Că prea ne-am săturat de frig… 🙂

       
      • VictorCh

        Martie 3, 2014 at 9:49 pm

        Veniti pe la Timisoara: acu’ vreo doua zile, pe la orele pranzului („pe soare”) se putea umbla in „maneca scurta”… (nici acum nu-i chiar frig, ci doar… „prea racoare”)

         
        • Drugwash

          Martie 4, 2014 at 5:36 am

          Aş veni, ca să rămîn, dar nu mă mai suport nici eu şi nici Pămîntul ăsta. La ce bun atît efort…? Rămîne-va dorinţă neîmplinită.

          Multă sănătate ţie şi doamnei, dragă Victor!

           
          • dagatha

            Martie 4, 2014 at 9:31 pm

            Hey!😦
            Iar ai căzut?

             
            • Drugwash

              Martie 4, 2014 at 9:44 pm

              Tot în cădere liberă-s, de-o vreme. Doar că-mi mai ocup timpul cu bătăi de cap şi de deşte, creîndu-mi o falsă impresie de utilitate. Pierdut speranţă – o declar nulă.

               
              • dagatha

                Martie 4, 2014 at 9:46 pm

                las-o naibii de speranță!
                mai e puțin și iese soarele!😉

                 
                • Drugwash

                  Martie 4, 2014 at 9:51 pm

                  Pe ce fus orar se întîmplă asta…?🙄

                   
                  • dagatha

                    Martie 4, 2014 at 10:00 pm

                    Am citit eu romanul😉

                     
                    • Drugwash

                      Martie 4, 2014 at 10:03 pm

                      Aşa să fie, atunci!🙂

                       
                    • dagatha

                      Martie 4, 2014 at 10:03 pm

                      😀

                       
        • dagatha

          Martie 4, 2014 at 9:45 pm

          Pfui! Deci apari cu vești dintr-astea??? Deci acolo cald, ha? Îmi fac bagajele!🙂
          Bine ai revenit!

           
  11. VictorCh

    Martie 3, 2014 at 9:44 pm

    Foarte „pe fuga”:
    – La multi ani! (Cu drag – si scuze ca nu m-am invrednicit sa urez „la timp”…)
    – „…cu capul în nori, pe cărări de munte…”
    Lasand linkurile deoparte, exprimarea mi-a adus in minte o anumita excursie pe Semenic, petrecuta acu’ vreo patru decenii: plimbandu-ma prin preajma cabanei, catre culme, la un moment dat am fost invaluit brusc de o ceata atat de „deasa” incat (LA PROPRIU! am facut experienta…) intinzand in fata bratul cu degetele mainii rasfirate distingeam umbra mainii, dar insuficient de precis pt a putea spune „cate degete arat”. In ceata fiind, m-am impiedicat. Am reusit sa evit o cazatura, dar am ajuns „in patru labe”, si – spre marea mea surpriza – atmosfera era senina: partea inferioara a plafonului norului respectiv imi era deasupra capului. Cand m-am ridicat inapoi in picioare, eram iar in ceata (la propriu, fara ghilimele).

     
    • dagatha

      Martie 4, 2014 at 9:47 pm

      🙂
      Revii și cu povești șugubețe🙂
      O primăvară frumoasă și ție!🙂

       
  12. Andreotti

    Martie 3, 2014 at 10:27 pm

    Mulțumeeeesc!!!! Vai ce frumoase sunt!
    Mă apucasem și eu de quilling, la scară mare chiar, dar la jumătatea proiectului am abandonat, din lipsă de timp😦

     
    • dagatha

      Martie 4, 2014 at 9:33 pm

      Timpul ăsta….bată-l vina!😦

       

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

