RSS

Cer albastru…

26 Mai

20131130_083004

Naiade înotând în vise
se sting pe pleoapele-mi închise
și-un tril ascuns într-un jugastru
se tânguia spre-un cer albastru.

Și tot zburând, am prins un nor.
L-am strâns în pumnul meu ușor
și-am desenat, fără căpăstru,
un unicorn pe cer albastru.

– Mărite Timp! În dans de iele
m-am strecurat prin ploi de stele
și-ncălecând pe-un cal măiastru,
eu am venit să cer…albastru!

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Puteți privi și către alt cer albastru, la alegere🙂

 
17 comentarii

Scris de pe Mai 26, 2014 în Literare, Provocarea de luni

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

17 responses to “Cer albastru…

  1. Drugwash

    Mai 26, 2014 at 9:13 pm

    Cere şi ţi se va da… albastru cer şi-o albă stea.😉
    Huguleţ!

     
    • dagatha

      Mai 30, 2014 at 8:15 pm

      Tot cer, tot cer…da’… 😉

       
      • Drugwash

        Mai 30, 2014 at 8:21 pm

        Ia vezi, poate ai o cheiţă într-un plic la cutia poştală şi tu n-ai observat-o. Că ştii că-ţi dă da’ nu-ţi şi bagă-n traistă.😎

         
        • dagatha

          Mai 30, 2014 at 8:22 pm

          Am fost. Nu-i! Parol! 😆

           
          • Drugwash

            Mai 30, 2014 at 8:35 pm

            Baszmeg! Moşu’ ăsta s-a cam lăsat pe tînjeală şi tupeiştii îşi fac de cap în detrimentul oamenilor buni, luîndu-şi singuri ce au nevoie fără să mai aştepte să primească. Păi corect îi!?🙄

            Ia fii şi tu cu tupeu, ce… pana mea!?😆

             
            • dagatha

              Mai 30, 2014 at 8:44 pm

              Apoi…ce tupeu? Ce pană? Nu-mi iese, frățioare și pace!😉

               
              • Drugwash

                Mai 30, 2014 at 8:52 pm

                Uof şi vai şi-un tramvai cu cai, nici parte de pană n-ai…😛😆

                 
                • dagatha

                  Mai 30, 2014 at 8:53 pm

                  😆
                  N-am!
                  Îți dai seama??? Nici măcar…pana mea să nu am????😆

                   
                  • Drugwash

                    Mai 30, 2014 at 9:01 pm

                    E tragic, în pana mea… ‘tu-i mama ei de pană!😛

                     
                    • dagatha

                      Mai 30, 2014 at 9:03 pm

                      ‘Tu-i!
                      A rămas zburătoarea în…pana goală, de aia! Nu mai am de unde s-o smulg!
                      Da găsesc alt „introment”! 😆

                       
                    • Drugwash

                      Mai 30, 2014 at 9:10 pm

                      Alelei, ce suptînţeleg io aici e taaaaaare adînc – ori cum zice inglezu’: that’s deeeeep, man!🙄

                      Apoi revenind la înţelepciunea românului de toate zilele: cine cată, gă’şte. Nu?!😉

                       
                    • dagatha

                      Mai 31, 2014 at 8:58 pm

                      Certo!😀

                       
  2. maya-maria

    Mai 26, 2014 at 9:25 pm

    Și ce-ai să faci cu atât albastru,
    adus de-un cal, în zbor măiastru?
    te-mbraci în mare, în sirenă
    sau colorezi cu el vreo scena
    de sfinți pictați pe-o mânăstire?
    De iți rămâne cam vreun gram
    să-mi dai și mie ca să am
    să-l pun pe griul dintr-un nor
    sau într-o apă de izvor
    ca dorul meu să mi-l alin
    de cer albastru, de senin.

     
    • dagatha

      Mai 30, 2014 at 8:17 pm

      Dac-albastru mi s-ar da
      cred că l-aș împacheta
      și-apoi bine l-aș ascunde
      să nu știe nimeni unde.

      Dar un gram…ție ți-aș da
      (Că tot fuse ziua ta!🙂 )
      Să-l păstrezi într-o cutie
      ca să nască vise- o mie! 😉

       
  3. vavaly

    Mai 27, 2014 at 7:39 pm

    se putea sa nu ceri tu ceva? :)))
    mai bine cere si tu niste galben, sau roz, sa para viata roz.
    a, da, stiu, n-ai gasit alta rima.
    e adorabila poezia. dar asta stii deja🙂.

     
    • dagatha

      Mai 30, 2014 at 8:18 pm

      😆
      Așa tare m-am distrat când am citit comentariul tău!😆
      Adorabilă ești tu!😉

       

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

