RSS

Cântec de lebădă – Duzina de cuvinte (35)

28 Iun

Azi mi-am desenat clopote
bătând a furtună,
croindu-le chip
după suflet.

Elixirul
furat de la zâne,
garnisit cu frunze de dafin,
hrănește doar gânduri –
iluzii vândute la colțuri de stradă.

Îmi simt trupul car fără osii
jucate la cărți și vândute
lumii de dincolo.

Mimând fericiri,
n-am putut desena cu creta
o linie frântă
prăvălind orizontul anost.

Repet mecanic că timpul e doar o povară
secerând clipe,
șchiopătând dorințe,
tulburând un fund de ocean.

Țin în mâini – ca un soldat muribund –
un paradis pierdut drept trofeu,
visând să dezlănțui
zboruri.

 

…………………………………………………………………………………………………………………..

Sau…altfel de jocuri de cuvinte

 
15 comentarii

Scris de pe Iunie 28, 2014 în Duzina de cuvinte, Literare

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

15 responses to “Cântec de lebădă – Duzina de cuvinte (35)

  1. Poteci de dor

    Iunie 28, 2014 at 10:11 pm

    Nu ştiu dacă-i ora de vină, n-aş crede, dar m-a luat de mână postarea asta şi mă poartă aşa… printre alte „zboruri dezlănţuite”…

     
    • dagatha

      Iunie 28, 2014 at 10:13 pm

      🙂
      Pe poteci de dor m-am dus și eu cu gândul…

      L-am început ieri…și a ieșit cam…jumulit textul, dar…înțelegi tu mai bine…🙂

       
  2. Drugwash

    Iunie 29, 2014 at 1:00 am

    Naiba să-l ia de pian electronic, că nu sună deloc bine! Păcat de piesă.
    Auzi, da’ lebăda aia unde-i, că mi-e o foame…?!🙄
    A, poema… hm, merge, da’ parc-aş lega-o fără spaţiile alea care-i fragmentează înţelesul. O fi doar mintea mea de vină (sau de vin… luată).😳

     
    • dagatha

      Iunie 29, 2014 at 10:05 pm

      E foarte posibil ca, dacă o mai citesc o dată să o șterg sau, în cel mai bun caz, să o modific…
      Merge sau nu…asta a ieșit din joc…poate am să revin asupra ei…poate nu…
      Cât despre pian…mie mi s-a părut că îmi place…dar, mă știi doar, superficială cum sunt…

       
      • Drugwash

        Iunie 29, 2014 at 10:30 pm

        Ete na, te iei şi tu după mine acuma!?😆

        Ian caută matale funtwo-Canon rock pe iutub, c-am mai dat pe spate vreo două personaje azi cu piesa asta!😉 Dacă nu ţi-o ridica chefu’ de viaţă, să-mi spui mie ‘cuţu’!😆

        Huguleţ!😉

         
        • dagatha

          Iunie 29, 2014 at 11:49 pm

          Păi mă iau…că, până la un punct, e bun feedback-ul aici.

          Nu știu dacă vreau să-mi ridic cheful de viață…piesa e sursa pentru text…so…

           
          • Drugwash

            Iunie 29, 2014 at 11:57 pm

            Lasă, că n-are legătură dînsa cu Prefectura…😀
            Hai, sus cu colţurile buzelor!😉

             
            • dagatha

              Iunie 29, 2014 at 11:57 pm

              N-are, n-are.

               
              • Drugwash

                Iunie 30, 2014 at 12:02 am

                Do we get a smile…? Promit să nu mai mănînc lebede… anul ăsta!😀

                 
  3. ComiCultural

    Iunie 30, 2014 at 10:08 am

    Fericiri mimate,
    Gânduri dafinate,
    Clipe secerate,
    Zboruri (doar) visate…
    Am și eu, pe vechiul blog, câteva compoziții plecate de la o piesă muzicală, așa că știu la ce te-ai înhămat. Pune în calcul faptul că trebuie să însăilezi și 12 cuvinte impuse și deja faci sport intelectual extrem…

     
    • dagatha

      Iunie 30, 2014 at 10:35 am

      Heheee, CC- ule! Mulțam de apreciere.
      Sunt conştientă de limitele textelor mele, chiar dacă mă bucur ca un copil la aprecierole pozitive.
      De fapt, am combinat 3 lucruri; muzica, duzina şi joaca de-a alfabetul!😉 de aia primeaza forma de data asta, în detrimentul conținutului.

       
      • ComiCultural

        Iunie 30, 2014 at 10:44 am

        Așadar, spre rușinea mea, n-am observat joaca ta de-a alfabetul! Ce să citesc mai întâi în blogosfera asta infinită, într-un interval de timp finit? Poate, dacă bolduiai primă literă din fiecare vers, ar fi fost mai limpede și pentru mine…
        In this case, Chapeau, madame!… Numai cine n-a încercat nu știe cât de crâncen este. În condițiile în care mai există și viață socială, nu doar online.

         
        • dagatha

          Iunie 30, 2014 at 10:52 am

          Păi n-are de ce să fie „spre ruşinea ta”!😉 Eu le numesc „alfabetare” şi mă joc cu ele de prin 2004 când publicam pe agonia.ro. Îmi place la nebunie cum vin singure cuvintele uneori…De fapt, aşa am şi început să scriu de-adevăratelea. Cum ai face un puzzle. Şi de aceea îmi place Alma şi CC🙂 Cum lucrați voi cu forma şi cu semantica….

           
  4. Adriana

    Iunie 30, 2014 at 11:17 am

    Ce idee! Ai un mod de a a te juca …serios care pe mine mă atrage extraordinar de tare. Nu am realizat din prima şi am recitit poemul de vreo două ori. Te îmbrăţişez, poate fur timp şi inspiraţie. Nu am deloc nici dintr-unul, nici din celălalt, dar am vrut să vin măcar în vizită şi apoi să fug spre realul meu acaparator, real…de vară.

     
    • dagatha

      Iunie 30, 2014 at 11:20 am

      Mă joc, da! Mi-a plăcur mereu să mă joc😉 Când iese jocul…sunt de-a dreptul extaziată. Dar tot timpul mă presează și pe mine, așa că de multe ori simt superficialitate și mă cam su8păr pe mine.
      Mulțumesc de vizită și de timpul petrecut pe aici! Și…vară…real de frumoasă!🙂

       

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

