RSS

Și…ȘASE!

11 Aug

Când te-am văzut întâia dată
pe loc m-am și îndrăgostit
și-am fost atât de încântată
de chipul tău frumos și mic.

Am plâns la primul dințișor
sau când ai făcut primii pași
și mi-am zis că va fi ușor
să te iubim, dacă ne lași.

Apoi ai mers la grădiniță
cu lacrimi mari și rugăminți.
Ți-am ascultat orice dorință
și-am vrut să fim părinți…cuminți:

„În ciorbă-i prea mult zarzavat!”
„Nu, nu vreau să mă spăl pe dinți!”
„Nu vreau să mă dau jos din pat!”
„Nu vreau să ascult de părinți!”

Astăzi e iarăși ziua ta
cu tort, cadouri și copii.
La mulți, mulți ani, iubirea mea!
Frumos, voios și bun să fii!

 

 

 
22 comentarii

Scris de pe August 11, 2014 în Despre copii

 

Etichete: , , , , , , , ,

22 de răspunsuri la „Și…ȘASE!

  1. psi

    August 11, 2014 at 10:11 am

    la mulţi aaaaaaaaaaaaaaaani, pinţuuuu! 😀

     
  2. Poteci de dor

    August 11, 2014 at 10:56 am

    Să trăiască!!! La mulţi ani!

     
  3. Drugwash

    August 11, 2014 at 11:15 am

    La Mulţi Ani, Pinţu’! Să creşti mare, sănătos, voinic şi înţelept! Să ai parte de tot ce-i mai bun, din toate categoriile posibile! 😉

     
  4. fluturasul

    August 11, 2014 at 11:15 am

    Mulți..mulți…mulți anişori…pentru micul muşchetar…pupici mulți..că tot îi plac.. 😀 ..

     
    • dagatha

      August 11, 2014 at 1:41 pm

      Daaaa, îi plac pupicii…la fel de mult cum îi place zarzavatul în ciorbă!! 😆
      Mulțumim, Fluturaşule! 😉

       
  5. irealia

    August 11, 2014 at 11:40 am

    La mulți ani iubirii voastre! 🙂

     
  6. Adriana

    August 11, 2014 at 4:41 pm

    Fericitilor, vă doresc o zi frumoasă iar băiatului vostru sănătate şi viaţă frumoasă. La mulţi ani!

     
    • dagatha

      August 11, 2014 at 4:44 pm

      Să dea Dumnezeu să fie cum zici! Mulțumim, Adriana! 😉

       
  7. adelinailiescu

    August 11, 2014 at 4:55 pm

    Ani multi si fericiti cu multa minte si multi dinti!
    Pupici pintului si reverente reginei-mama!

     
    • dagatha

      August 11, 2014 at 11:18 pm

      😆
      Mulțumim!
      Reverențe înapoi şi ție! 😀

       
  8. mariusmanta

    August 12, 2014 at 9:09 am

    O zi minunata, alaturi de cel mic si sa pastrati spiritul asta viu pe care, din pacate, multi altii (inclusiv eu) l-au cam uitat! Muuuuuuuuuulti ani frumosi!

     
    • dagatha

      August 12, 2014 at 9:32 am

      Mulțumim! 🙂
      Sperăm să păstrăm multe din lucrurile copilăreşti… 🙂

       
  9. paulman

    August 12, 2014 at 10:18 pm

    La multi ani pentru copilas si multa sanatate.
    Sa va bucurati de el pana la adanci batraneti!

     
    • dagatha

      August 12, 2014 at 10:50 pm

      Mulțumim mult! La fel și vouă 🙂

       
  10. Mihaela

    August 13, 2014 at 5:34 pm

    LA MULTI ANI!

     
    • dagatha

      August 13, 2014 at 6:12 pm

      Mulțumim! 🙂

      Şi mulțumesc mult că ai revenit aici! 🙂

       

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Thaumaturge

talk about candles, circles, planets, stars, bananas, chants, runes and the importance of having at least four good meals every day”

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

