RSS

Se duce vara…

25 Aug

Se duce vara
în șoapte
și-n cântec de sirene dansând
iar cercuri pe ape
îmbracă suflete
de bieți muritori
arzând

Se duce vara
în zări
și trag de aripi moarte
să renasc vântul
de miazăzi
sau poate de miazănoape

Se duce vara
în zboruri
și-mi înalț rugăciune:
să nu-mi spargi, toamnă, în cioburi
nici vise, nici dor
nici păsări, nici zbor

Se duce vara!
Și-ntre risipiri de clipe
ți-am scris
pe-un petec de suflet
alb
un cântec de leagăn

 

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…printre cei care plâng plecarea ei…

 
30 comentarii

Scris de pe August 25, 2014 în Provocarea de luni

 

Etichete: , , , , , , , , ,

30 de răspunsuri la „Se duce vara…

  1. mihaela

    August 25, 2014 at 6:15 pm

    Pai cand zic eu sa nu o luam in tragic, lasa mai vine auna si la anu 😛

     
    • dagatha

      August 25, 2014 at 6:28 pm

      Păi să n-o luăm, da’zi-i asta organismului meu care o ia razna când se duce vara! 🙄

       
  2. vavaly

    August 25, 2014 at 6:23 pm

    frumos se duce la tine vara… asa, ca o curgere lina…

     
    • dagatha

      August 25, 2014 at 6:29 pm

      Eh…zici? Eu mă gândesc că seamănă mai curând a ceva dat de-a berbelacu’! 😆

       
      • vavaly

        August 25, 2014 at 6:34 pm

        chestie de perceptie doamna… 🙂

         
        • dagatha

          August 25, 2014 at 9:14 pm

          Clar! 😆 A mea e uşor….bacoviană! 😆

           
  3. Drugwash

    August 25, 2014 at 8:23 pm

    Se duce vara? Ducă-se şi gata –
    Mă duc şi eu unde hodină tata;
    M-oi înveli cu pături de ţărînă,
    În urma mea cuvinte să rămînă.

    Na poftim, credeai că eşti singura care o ia tutuca pe sfîrşitelea verii? 🙂

     
    • dagatha

      August 25, 2014 at 9:15 pm

      Aoleeeu!! Da’ ştiu că o iei şi tu pe arătură când se duce! 😀

       
      • Drugwash

        August 25, 2014 at 9:33 pm

        A scăzut temperatura sub pragul critic de 23°C, m-a plesnit un pui de febră aşa că e normal să cînt imnul tractoarelor. 😆

        Cînd mă gîndesc că vine iarna şi io n-am de niciunele, parcă-mi vine să mă duc să-l caut pe bietul Robin, să şedem la taclale vreo eternitate şi ceva… 🙄

         
        • dagatha

          August 25, 2014 at 9:41 pm

          Alooo! Lasă-l pe Robin să mai aştepte!!! Are o veşnicie la dispoziție! Şi apoi…crezi că el a avut timp să-şi pună pe iarnă ceva???

           
          • Drugwash

            August 25, 2014 at 9:52 pm

            Degeaba ai timp dacă n-ai… altele. Şi invers. Se pare că pe el lipsa timpului l-a doborît. Pe mine… mai multe adunate. Nu reuşesc să mă întorc în Neverland…

             
            • dagatha

              August 26, 2014 at 8:14 am

              Niciodată nu le vom avea pe toate.
              cică trebuie să învățăm să ne bucurăm de ceea ce avem…
              Neverland…e o utopie!

               
              • Drugwash

                August 26, 2014 at 11:30 am

                Şi libertatea e tot o utopie şi totuşi tînjim după ea. Sau…? 😐

                Încerc să mă bucur de zgomotul bormaşinii vecinului încă de la zece dimineaţa, dar nu prea-mi iese. Cred că am uitat ce înseamnă bucuria… 🙄

                 
                • dagatha

                  August 26, 2014 at 3:05 pm

                  Stai puțin, că la subiectul „libertate”…începem filosofia! Și nu de alta, dar nu-s așa deșteaptă, ci poate puțin empirică.

                  Vecinul cu bormașina?? I-o împrumut pe Jeni? 😆

                   
                  • Drugwash

                    August 26, 2014 at 3:22 pm

                    Ete na, de parcă io aş fi vreun Cunt Kant… 🙄

                    Se pare că-i o întreagă echipă de non-orăşeni alături, aşa că ar fi nevoie de mai multe Jeni ca să-i (satis)facă. 😀

                     
                    • dagatha

                      August 26, 2014 at 3:25 pm

                      Nu o știi pe Jeni!!! 😆
                      Non-orășenii…sunt helpless! 😈

                       
                    • Drugwash

                      August 26, 2014 at 3:52 pm

                      Afirmativ la ambele. 🙂 Deşi am tras oleacă cu urechea la brainstorming-ul vostru. 🙄

                       
                    • dagatha

                      August 26, 2014 at 4:26 pm

                      Păi…deh, puteai să dai și o mână de ajutor…

                       
                    • Drugwash

                      August 26, 2014 at 4:32 pm

                      Să mă bag io-n gura vecinelor, mai ales că e în condiţiile în care e…? Da’ ce-s, prost?! 😆

                      Şi-apoi nu-mi trebuie lenjerie decît dacă e şi vreo vecină mai acătării împachetată în ea. 🙄 😛 😀

                       
                    • dagatha

                      August 26, 2014 at 4:34 pm

                      Puteai să spui asta și acolo, direct 😀 It would have helped a lot.

                       
                    • Drugwash

                      August 26, 2014 at 5:45 pm

                      I’d rather not. Prinţipiile, mama lor… 🙄
                      Las’ că ţi-oi şopti într-o zi la ureche. 😉

                       
                    • dagatha

                      August 26, 2014 at 5:49 pm

                      Știiiu! Ce crezi că dacă nu știam, nu insistam de mult? Nu am insistat de fapt pe lângă nimeni din lumea virtuală..

                       
                    • Drugwash

                      August 26, 2014 at 5:56 pm

                      Okay, Okay… 🙂

                       
                    • dagatha

                      August 26, 2014 at 6:00 pm

                      🙂

                       
  4. Manuela

    August 25, 2014 at 10:43 pm

    Eu sigur ii voi duce dorul…deja ma gandesc cu groaza la iarna ce ne asteapta si la hibernare…Dar mai avem totusi cateva saptamani sa enjoy!!!

     
    • dagatha

      August 26, 2014 at 8:14 am

      Da. De astea câteva săptămâni trag și eu! 🙂

       
  5. Poteci de dor

    August 26, 2014 at 10:44 am

    Eh, de-ar pleca aşa frumos ca la tine…

     

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

