RSS

An nou, temă nouă?

07 Ian

Ce zice cititorul?

Da, știu, sunt mare de acum, ar trebui să-mi iau domeniu. E în lucru. Cu termen de finalizare românesc, adică…naiba-știe-când, că altele-s prioritățile. Am citit, am întrebat, am înțeles, durează până iau o decizie.

Cu toate astea, până la marea schimbare (doar dacă nu îmi face cineva vreo surpriză păcută de ziua mea :-D), aș mai face o modificare pe aici. Pentru adaptarea feng-shui-ului la dorințele mele de redecorare. Prin urmare, m-am gândit să renunț la tema blogului. Mi-a fost, e drept, câine credincios, multă vreme!

Am început cu Quentin. Se potrivea cu stilul de atunci:

quentin

Apoi am ales Choco, pe care am putut să o adaptez acum doi ani, înainte ca personalizările să intre în categoria Premium 😀

tema

Oricât de conservator e spiritul meu „(non)bloggeristic” 😀 am nevoie de o imagine nouă. Și de sugestii de la cei care trec pe aici când și cum pot, de drag, de curiozitate sau obligați de mine 😀

Am găsit câteva variante pe care am să le supun votului vostru. Ideea e că albul e prea monoton, personalizare cu bani nu vreau să fac dacă tot vreau să trec „dincolo” la un moment dat, temele populare nu îmi plac tocmai pentru că sunt populare.

Așadar:

Tema 1.

tema2

Tema 2

tema 1

Tema 3

 splendido

Tema 4

 freddle

Tema 5

delicacy

Tema 6

andreas 04

Tema 7

 adelle

Am mai văzut câteva, dar previzualizarea nu mă lasă să văd chiar tot! 😀

O mână de ajutor? 🙂

Mulțumesc!

 
38 comentarii

Scris de pe Ianuarie 7, 2015 în Păreri

 

Etichete: , , , , , , ,

38 de răspunsuri la „An nou, temă nouă?

  1. Vienela

    Ianuarie 7, 2015 at 10:46 am

    Sincera sa fiu, mie imi place mult tema 5, pentru care am si votat, insa am mai vazut-o la cateva persoane. Mai degraba as opta pentru pastrarea celei de acum (pana la marea schimbare) si as pune alta imagine pe fundal, ca sa am senzatia ca s-a schimbat ceva.

     
    • dagatha

      Ianuarie 7, 2015 at 5:36 pm

      Da…mi-a plăcut și mie tema 5…Dar mă desprind greu de asta 😀 Ideea e că am încercat o să personalizez folosind altă imagine, dar nu m-a lăsat. Cică e varianta premium 😀 Mulțumesc de părere! 😉

       
  2. Poteci de dor

    Ianuarie 7, 2015 at 10:52 am

    Am votat şi eu. Hai să fie cu noroc şi pe gustul tău orice ai alege! Eu te voi vizita indiferent de temă aşa că.. go for it!

     
    • dagatha

      Ianuarie 7, 2015 at 6:32 pm

      hehe… 🙂 E bine să știi că ai prieteni virtuali fideli! 🙂 no matter what ! 😀

       
  3. Sonia

    Ianuarie 7, 2015 at 10:59 am

    Am votat 3. 🙂 Alegerea este însă a ta şi sunt convinsă că va fi cea mai potrivită!

     
    • dagatha

      Ianuarie 7, 2015 at 6:33 pm

      Mulțumesc! Dacă aș putea să mă decid singură… 😀 Sunt ca o femeie într-un magazin cu rochii 😆

       
  4. psi

    Ianuarie 7, 2015 at 11:03 am

    eu aș merge pe 6, sunt fan gri, e mai ușor de citit pe blog. roșul în sine e… hm… e. am eu niște fixuri cu roșu, maro pe blog…
    și mă uitam aseară la capoverso, mă bate gândul să o încarc la mine… când oi avea timp, dacă suportă ce moroficări vreau eu să fac. ai fost mult mai cuminte decât mine, eu schimb des tema.
    șii….te aștept pe domeniu! 😀

     
    • dagatha

      Ianuarie 7, 2015 at 6:34 pm

      Mie mi-a plăcut tema 6 pentru că păstra o imagine dragă de pe pagina „Despre”. Dacă aș putea combina câteva trăsături, ar ieși o temă… super! 😆

       
  5. ricamihai13

    Ianuarie 7, 2015 at 11:11 am

    nu pot să-ți dau sfaturi pentru că tu trebuie să simți că te reprezintă , baftă 🙂

     
    • dagatha

      Ianuarie 7, 2015 at 11:26 am

      hehehe… 🙂
      măcar sfaturi pentru o temă funcțională 😉

       
  6. Oana

    Ianuarie 7, 2015 at 11:43 am

    Am votat tema 2. Nu stiu daca sau cat te-ar reprezenta, asa mi-a venit 🙂

     
    • dagatha

      Ianuarie 7, 2015 at 6:37 pm

      Păi ideea e să facem un brainstorming. La final, tragem linie și vedem ce iese! 🙂

       
  7. Cristian

    Ianuarie 7, 2015 at 1:32 pm

    5. Fără discuții.

     
  8. Loredana Milu (Buciumeanu)

    Ianuarie 7, 2015 at 1:51 pm

    5…clar!

     
    • dagatha

      Ianuarie 7, 2015 at 6:38 pm

      Văd că numărul 5 are cei mai mulți adepți până acum! 🙂 Mulțumesc, Loredana! 😉

       
  9. Andreea

    Ianuarie 7, 2015 at 2:43 pm

    mie mi place cea de acum…. 🙂 dar daca trebuie am si votat

     
  10. Adriana

    Ianuarie 7, 2015 at 3:48 pm

    Am votat, desi şi eu cred ca ar trebui sa schimbi la asta fundalul şi cam atat, asta până la domeniu, cum spui tu. Eu m-am chinuit mult pană am ales tema mea, dar n-as schimba-o niciodata..

     
    • dagatha

      Ianuarie 7, 2015 at 6:40 pm

      Am păstrat-o și eu din 2011. Nu știu…simt nevoia să schimb ceva… Voi mai încerca să încarc o ltă imagine pe tema asta. dacă mă lasă. Mi-e că o pierd și pe asta după aceea…

       
  11. Drugwash

    Ianuarie 7, 2015 at 5:43 pm

    Ce contează la o temă?
    • Să se încarce rapid, fără prea multe brise-brise-uri; să nu depindă de terţe adrese.
    • Să folosească fonturi clasice care să permită semnele specifice limbii autorului.
    • Să-şi păstreze aspectul şi funcţionalitatea pe cît mai multe variante de browsere.
    • Să nu depindă majoritar sau exclusiv de terţe limbaje (javascript, Flash etc.)
    • Să fie lizibilă pe diferite rezoluţii ale ecranului (dacă e posibil, să aibă şi o variantă de mobil).
    • Să nu obosească sau să agreseze ochiul prin contraste mari de culoare.
    … şi or mai fi şi altele la care mi-e lene să mă gîndesc acum.

    Cît despre domeniu propriu… ai face bine să ai fie cunoştinţe temeinice de programare web şi IT în general, fie un om de specialitate la dispoziţie 24/7. De asemenea, sistemul de logare a utilizatorilor va trebui să fie cît mai transparent, să recunoască utilizatorii logaţi în WordPress (şi eventual FB, G+, Twitter) aşa cum se întîmplă aici acum, altfel logările manuale repetate ar putea agasa şi îndepărta chiar şi vizitatorii fideli – gîndeşte-te că ai putea fi a n-şpea persoană cu logare individuală şi prea puţini au sistem de auto-logare în browser, iar dacă mai arunci deasupra şi o aşa-zisă protecţie la copiere care nu permite adăugarea datelor de logare cu copy/paste, atunci chiar ţi-ai dat foc la valiză.

    Ar mai fi şi alte amănunte, cum ar fi să te asiguri că host-ul nu blochează anumiţi provideri de e-mail, aşa cum mi se întîmplă cu Sonia, unde notificările de articol nou sau de comentarii nu pot fi trimise pe adresa mea (principală) de AOL şi ca atare o interacţiune completă şi corectă nu poate exista.

    Apoi dacă nu ai un om care să îngrijească de blog, va trebui să faci singură back-up periodic, fiindcă nu se ştie niciodată ce accidente se pot întîmpla şi blogul poate dispărea definitiv după un crash de HDD, mai ales cu un host mai… nepriceput. Pentru asta îţi vor trebui unelte software, cunoştinţe şi evident spaţiu pe HDD.

    Poate că tot ce am spus mai sus pare exagerat, însă momentan de marea majoritatea a problemelor se ocupă echipa WP, în mod total transparent faţă de utilizator. În clipa cînd controlul intră pe mîinile tale şi ale altora, datele problemei se schimbă. Pentru detalii poţi întreba pe Sorana, pe Loredana, pe Camelia, pe Sonia şi Anca şi cine o mai fi pe domeniu propriu (care nu e administrat tot de WP).

     
    • dagatha

      Ianuarie 7, 2015 at 6:59 pm

      Mamăăăă! Așteptam să intri, ce e drept, dar avalanșa de informații m-a copleșit! 🙂
      Unul din motivele pentru care încă nu am domeniu est că nu știu prea multe despre asta și nu am avut când și cum să mă documentez corespunzător. Da, am nevoie de asistență, cel puțin deocamdată. Pe de altă parte, multă lume dă sfatul ăsta cu domeniul și cum eu am făcut totul empiric și după capul meu de patru ani încoace…mă gândesc că or și ei ce or ști….
      Mulțumesc pentru timpul petrecut să scrii toate informațiile aici! <3.
      Deocamdată sunt aici și culeg păreri despre tema WP 😀 Și tu nu ai zis părerea ta! 🙂 (în principiu, pe baza unora dintre principiile enumerate de tine le-am ales pe cele 7)

       
      • Drugwash

        Ianuarie 7, 2015 at 7:09 pm

        Nu-mi pot da cu părerea fiindcă nu le pot testa. Primul motiv ar fi conexiunea slabă care mi-ar răpi foarte mult timp, al doilea ar fi că nu am un alt blog WP pe care să testez şi n-aş vrea să „deranjez” tema mea curentă pe care am ales-o după multe teste şi care va rămîne aşa pentru totdeauna.
        Nu mai am nici loc pentru o instalare WP offline, asta dacă temele respective ar fi disponibile. În plus, am observat că temele disponibile pentru blogurile pe domeniu WP apar modificate destul de mult faţă de cele pentru domeniu propriu – mi s-a întîmplat chiar cu tema mea actuală, Comet, care în offline apărea diferit la unele elemente. Cel mai probabil versiunea de WordPress de aici e mult modificată faţă de cea instalabilă pe domeniu propriu, de unde şi diferenţele.

        Ah şi nu am vorbit despre plugin-uri şi despre cum îţi pot face ele viaţa un iad atunci cînd faci update şi nu te uiţi la compatibilitate cu versiunea curentă de WP şi/sau cu alte plugin-uri instalate. Eheheeeeee… 🙄

         
        • Vienela

          Ianuarie 7, 2015 at 7:17 pm

          Da, trebuie sa ai grija la toate astea. Tema mea, de exemplu, nu a mai fost actualizata de o mie de ani, asa ca nu pot updata nimic din ce apare nou… 😦 Din acest motiv ma tot bate gandul sa imi cumpar o tema noua. Am pus ochii pe una de aproape un an, dar parca nu ma indur de cea pe care o am acum…

           
          • dagatha

            Ianuarie 7, 2015 at 7:20 pm

            Adevărul e…că te atașezi de o temă… Am făcut sondajul tocmai pentru că mi-e greu să mă decid, dar tot aș vrea ceva nou…
            E la fel de greu când îți place una, dar nu o poți folosi din oricare din motivele enumerate de Dragoș.

             
            • Vienela

              Ianuarie 7, 2015 at 7:22 pm

              Sa stii ca am fost subiectiva si cand am votat… Pe alocuri 5 seamana cu cea pe care mi-o doresc eu… Ti-o voi arata intr-o zi. Costa in jur de 60 de dolari…

               
              • dagatha

                Ianuarie 7, 2015 at 7:25 pm

                Pfui… Eu am o problemă cu banii cheltuiți pe net…:-D Tot subiectivă și părerea mea 😀 cum că sunt atâtea lucruri for free și io vreau tocmai unul care nu este 😆
                Spre 5 am tras și eu mult…nu mă întreba de ce, că nu știu! 😆

                 
                • Vienela

                  Ianuarie 7, 2015 at 7:30 pm

                  Cred ca o voi cumpara anul acesta, macar sa stiu ca o am acolo, pusa la pastrare. 🙂
                  De cate ori ma gandesc la ea ma simt ca magarul din poveste… 😀 Le-as pune pe amandoua daca as putea… :))))

                   
                  • dagatha

                    Ianuarie 7, 2015 at 7:44 pm

                    😆
                    Păi dacă-i așa bună, să o cumpărăm, zic! 😉

                     
          • Drugwash

            Ianuarie 7, 2015 at 7:37 pm

            If it ain’t broken, don’t fix it – cred că principiul ăsta funcţionează de muuuuuuuuult timp. 😉
            La mulţi ani! 🙂

             
            • Vienela

              Ianuarie 7, 2015 at 7:39 pm

              Ai si tu dreptate! 🙂 La multi ani! 🙂

               
        • dagatha

          Ianuarie 7, 2015 at 7:23 pm

          Era strict de estetică vorba aici. De funcționalitate…eu zic că le-am testat…oarecum! 😀
          Da, plug-inurile am înțeles că sunt …stresante! 😆

           
          • Drugwash

            Ianuarie 7, 2015 at 7:43 pm

            Am mai încercat eu să dau sfaturi cuiva şi mi-a umplut botu’ de sînge: „asta e «casa» mea şi o aranjez cum vreau eu, nu cum îţi place ţie”. Aşa că dă-mi voie să mă abţin, mai ales că nici măcar nu mi se încarcă pozele din articol decît pe jumate.

             
            • dagatha

              Ianuarie 7, 2015 at 7:45 pm

              Haide, bre, lasă-mă! Adică io viu si te rog (sau „oblig”, după caz) să-ți dai cu părerea și să-ți sar la beregată că nu e chiar aia de o așteptam?? Mă „leshi”??
              Eram curioasă! 😉 (Zi 5 😆 😆 )

               
              • Drugwash

                Ianuarie 7, 2015 at 8:21 pm

                Exact aşa a fost şi atunci, tot acolo unde a fost treaba cu Victor. Cin’ s-a fript cu ciorbă… 🙄

                Nu, de fapt problema mea e că mă ataşez prea mult şi de locuri ca şi de oameni, pînă la punctul unde unul se indentifică cu celălalt, iar orice schimbare majoră îmi creează o puternică stare de disconfort şi o tristeţe probabil izvorîtă din teama de a nu pierde ceva drag. M-aş simţi stingher, ca într-o casă străină.

                Dar cum spuneam, e problema mea şi doar a mea. Şi-apoi ştii că cifra şase e blestemul vieţii mele. 🙂

                 
                • dagatha

                  Ianuarie 7, 2015 at 8:28 pm

                  Vai de capul meu! Măi omule! e o amărâtă de temă de WP. Zici: îmi place mai mult asta! Că nu o să o folosesc, dacă nu iese în cărți e altă treabă.
                  Nu știu cum a fost cu cearta ailaltă, dar garantez că eu decât să mă cert, mai bine tac. cel puțin o vreme, mi-a ajuns realul cu certuri din diverse motive mai mult sau mai puțin reale!
                  Evident, am înțeles și că dorești să te abții și voi respecta această opțiune, dar aș prefera să nu fie din cauză că ar putea genera vreun război troian!

                   
                  • Drugwash

                    Ianuarie 7, 2015 at 9:52 pm

                    „o amărâtă de temă de WP”? Of, superficialitatea… Sînt prea ocupat acum ca să elaborez pe tema asta, dar crede-mă că nu e atît de simplu. 😉

                    Mie îmi place aşa cum m-am învăţat, asta care e, ştiu în ce casă intru. Atît! 🙂

                     
                    • dagatha

                      Ianuarie 7, 2015 at 9:54 pm

                      Ok!

                       

Ce părere ai?

 
Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

“I've lived through some terrible things in my life, some of which actually happened.”― Mark Twain

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Thaumaturge

talk about candles, circles, planets, stars, bananas, chants, runes and the importance of having at least four good meals every day”

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Un blog de poveste

Oborul cu fantezii

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

