RSS

I’m a WINNER!

21 Sep

Lucky me! Adică…„iaca noroc pe capul meu!”

Nu joc la Loto. Nu particip nici la pariuri, fie ele legale sau nu. Nu am rugăciuni speciale către Cel de Sus pentru îmbogățirea peste noapte. Nici măcar nu mai trag câte un loz din când în când, mai ales de când am auzit ce i s-a întâmplat stimabilului Lefter Popescu, prieten cu nenea Iancu. Nu fac asta nu pentru că m-aș fi pocăit, nici pentru că aș fi găsit vreo comoară și acum nu-mi mai trebuie bani, ci pentru că am auzit că e foarte posibil să-ți pierzi mințile! Le pierzi dacă nu câștigi, pentru că ți s-a năruit bruma de speranță spre un viitor mai luminat și cu altceva decât cu luminița de la capătul tunelului. Le pierzi și dacă ai câștigat, pentru că banul are o meteahnă: te ia cu el într-un vârtej până nu mai știi de tine și de ceilalți. Și pentru că nu-mi stă bine în cămașa de forță – nu prea am cu ce o asorta – m-am lăsat de visuri mărețe de îmbogățire peste noapte.

De aceea, nu mică-mi fu mirarea când, fără niciun efort dintre cele enumerate mai sus, mă trezesc peste noapte cu o sumă imensă de la prietenul tuturor, Google!

Iată ce-mi scrie el, Google:

Ref No: CLP/ 24-FB-426253

(nr de referință vrea să spună că totul e pe bune, e oficial, sunt bogată!),

Congratulations !!! (Mulțumeeeeesc!!!) Dear Google winner (that’s me! și probabil alți mii de primitori de astfel de mesaje)

You have been awarded the sum of £750,000.00 (cât ai zis????) for the on going Google Promo (ha????), contact us via this email (mr.patrickpichette@financier.com – nume aproape credibil!) for more details regarding your winning (chiar aș fi curioasă de toate detaliile astea, parol!)

Best Regards.
Google Management Team”.

Nu am răspuns! Pentru că am rămas mută de uimire. Asta demonstrează că nu e adevărat faptul că trebuie să joci ca să câștigi. Înseamnă de asemenea, că pleașca există, e reală, iar para mălăiață chiar cade în gura lui Nătăfleață.

Oare trebuia să răspund???

 
8 comentarii

Scris de pe Septembrie 21, 2015 în Uncategorized

 

8 responses to “I’m a WINNER!

  1. Zina

    Septembrie 21, 2015 at 10:09 am

    Da, trebuia să răspunzi și să ceri un avans din câștig, ca să poți să te duci la ei să ridici restul!😀

     
    • dagatha

      Septembrie 21, 2015 at 1:50 pm

      Doamne, cum nu m-am gândit!
      Oare unde or avea…sediul? Că poate trag o fugă…😀

       
  2. Drugwash

    Septembrie 21, 2015 at 10:34 am

    Se pare că domnu’ Patriciu Pişat – cam aşa se traduce numele, nu?🙄 – vrea să adune niscai adrese de mail reale şi active ca să înceapă o bănoasă afacere de… spamming, probabil. Fuck him and his dog!😈

    Ei, vezi de ce am interzis io guglă pe computerele mele!?😉

     
    • dagatha

      Septembrie 21, 2015 at 1:51 pm

      Băi, da’ cu câinele ce-ai avut??? 😆

       
      • Drugwash

        Septembrie 21, 2015 at 5:09 pm

        Hahaha, nimic da’ aşa-i vorba peste baltă cînd vrei să înjuri adînc pe cineva.😄😄😄

         
  3. Poteci de dor

    Septembrie 21, 2015 at 1:20 pm

    Cum adică n-ai răspuns??😯 Îţi dai seama că acum ăia cred că nu vrei premiul şi au trimis instant alte ţşpe mesaje…. Mno, măcar ai fi împăţit cu noi?🙄

     
    • dagatha

      Septembrie 21, 2015 at 1:45 pm

      Văleeeeu! Trebuia să răspuuund???
      Oare primesc retroactiv???

       

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

