RSS

Eu nu

04 Feb

Eu nu!
N-am să te chem înapoi
nici dacă cerul s-ar frânge
în alte miliarde de stele
albastre și reci.

N-am să te strig
și n-am să-ntorc calea
chiar dacă în schimb am să gust
sângele palid al buzelor mele
sterpe.

Și nici n-am să dau înapoi
ceasuri spre ore inexacte,
căutând s-amăgesc veșnicia.
Ci cu pleoapa obosită
am să sting doar ușor
clipe,
secunde,
fericiri,
poate vise.
Iar cuvintele
am să mi le zdrobesc
scrâșnind,
îngropându-le-apoi
în adâncul adânc
al ființei mele
istovite.

Căci eu nu!
N-am să plâng lacrimi
și n-am să duc doruri
printre alte miliarde de stele
albastre și reci.

 
14 comentarii

Scris de pe Februarie 4, 2016 în Amelie, Literare

 

Etichete: , , , , , , ,

14 responses to “Eu nu

  1. Drugwash

    Februarie 5, 2016 at 12:14 am

    Eu nu!
    Nu privesc niciodată
    înapoi,
    nici de s-ar ridica
    marea
    în urma-mi
    să mă înghită.
    Eu doar merg
    cu spatele
    spre
    nicăieri…
    🙂

     
    • dagatha

      Februarie 5, 2016 at 12:18 am

      🙂 Privitul înapoi nu face bine! Mai ales dacă e cu mânie!😀

       
      • Drugwash

        Februarie 5, 2016 at 12:20 am

        No, I don’t look back in anger.🙂 I just wish I had lived, not crawled through time, because I know it won’t get better with age.😉

         
        • dagatha

          Februarie 5, 2016 at 12:25 am

          I suppose there are things though that made you feel alive , aren’t there? But you are right: there is no point in looking back!

          Parafrazam doar din celebra scriere🙂

           
          • Drugwash

            Februarie 5, 2016 at 12:29 am

            Cîte ar fi de discutat pe tema asta… Someday, maybe.😉

             
            • dagatha

              Februarie 5, 2016 at 12:43 am

              🙂 Mereu sunt lucruri de discutat pe tema asta! Poate fac bine, zic!🙂

               
  2. Paul

    Februarie 5, 2016 at 11:50 am

    foarte frumoasa poezia…:)

     
  3. Paul

    Februarie 5, 2016 at 12:38 pm

    de fapt ultimile tale poezii au fost foarte frumoase si profunde…:)

     
  4. Paul

    Februarie 5, 2016 at 1:07 pm

    mda, asa cum am scris mai demult, banuiesc ca au un background, ceva…

     
    • dagatha

      Februarie 5, 2016 at 1:29 pm

      🙂 Și la fel cum am răspuns mai demult, tot ceea ce suntem la un moment dat e rezultatul unor experiențe de-a lungul timpului.
      Asta, sau inspirația (?!) de moment.🙂

       

Ce părere ai?

 
Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

CÂRCIUMĂ DE FIȚE

îmi rezerv dreptul de a-mi selecta clienții

intrenoaptesizi

A fine WordPress.com site

Numai Filme

by Ana Ayana

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

JURNAL

Ajutor pentru luat zborul

SENSURI

De ce îi este omului de astăzi foame ? De iubire şi de sens. (N. Steinhardt)

Creatii manuale-Amy Crafts

Despre pasiunea pentru handmade

Poteci de dor

"Adevărul pur şi simplu, e rareori pur şi aproape niciodată simplu" - Oscar Wilde

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

zâmbet, coaching, film, pamflet, fotografie, pareri, aiurea... dar hai sa fim pozitivi!

ComiCultural

Nu știu că nu știu nimic

Înşiră-te mărgăritare

Vorbe, cuvinte și litere prăfuite, despre lume, cu lume și pentru lume

Traista cu merinde

Toate lucrurile imi sunt ingaduite,dar nu toate sunt de folos.

Cu presa de perete

un blog de Alex Nedea

Machete Didactice

Machete didactice si materiale care vin în sprijinul mămicilor, educatorilor si tuturor celor implicati în educatia copiilor la scoală sau acasă.

Pishky's Blog

Numai cuvintele zburau între noi, înainte și înapoi - N. Stănescu

psi-words

... loc de joacă pentru cuvânt. serios!

Tiberiuorasanu's Blog

LECTURI, păreri, impresii de călătorie. Eu citez NU plagiez.

Valerica Oprisanu

Just another WordPress site

Spanac

Distribuitor autorizat de fazani hazlii

Cățărătorii

Când urci pe scara vieţii, nu uita să dai bună ziua tuturor, pentru ca atunci când cobori să aibă cine îţi răspunde

La Fée Blanche

Contesă de Chou-Fleur

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută

Hapi. Riverwoman

Lift up the receiver, I'll make you a believer

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Per aspera ad astra

Maison de santé

ursuleți năzdrăvani

frânturi din viață

Blogul Buceginatura2000

Informatii despre Mediu, Turism, Bucegi sit Natura 2000

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Alma Nahe(r)

Să se ducă la muncă, ca să nu mai citească şi ei nişte almanahe!

Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Redsky2010's Blog

Trecand prin viata cu ochii larg deschisi

Dictatura justitiei

Just another WordPress.com site

Ochiul care rade

Felii de viata

Tink3rbe11's Blog

Eu in forma bruta

Pruncu

de vorba cu mine insumi

Tabakera

...pentru ganduri la care nu pot renunta

Despre sufletul meu

Pentru că mulţi seamănă cu mine şi n-au curaj să spună

Pseudolirice

Pseudo lirice

