Păzitul fetei la ruși

Frunză verde, foi de baltă
astăzi rusu’-ascute-o daltă
că e zi de sărbătoare
și numai o fată are.

Ce-are dalta-acum cu fata?
Stați, că nu-i poema gata!

Fata-i mică, nu-i problemă,
numa’ rusu’-i în dilemă
dacă gard ghimpat să pună
împrejur, sau pușca-n mână
pentru când va crește mare (sic!)
și-or fi mulți în admirare.

Nici poveste să o-atingă,
nu cumva-n vreun fel s-o frângă!
Rusu’i pregătit, se pare:
cu-armamentul din dotare,
șase câini păroși și mari,
șapte mâțe – ghiare tari,
cinci ciuperci otrăvitoare,
trei rețete de mâncare,
patru bâte ș-un blestem,
o gaură-n fotoliul crem
care duce la subsol
și de-acolo într-un hol
unde nu știu de ce, oare,
se aude „Au! Mă doare!”

Cine-o mai îndrăzni iară
mâna fetei să o ceară
de la zei, doar dezlegare
că de nu…e jale mare!

…………………………

Întâi am zis că nu, dar ultimele 10 minute m-au contrazis…

Prea ne-a provocat rusu‘ pe toți, după cum se vede în tabel la Psi:

1. Sonia 2. Scorpio
3. anacondele 4. Vienela
5. Matilda 6. carmen pricop
7. roxana 8. adicherish
9. Raluca M. 10. vavaly
11. Abisurile 12. Dan
13. Ioana Soglu  14.        Matilda – planul B

25 de comentarii

  1. cu o singură observaţiune, dagatha mia: rusul ÎNCĂ nu are fată. da a promis că face repetiţii în acest sens. 😛
    anyway.. mă bucur că n-ai zis pas, pâs, pis…

  2. adică ai comis-o şi tu şi i-ai mai dat şi sfaturi… frumos îţi şade. să îi fie de bine… văd că el nu a apărut… l-au dat gata atâtea sfaturi.
    interesant poemul. de luat în seamă . şi aminte 😀

    • Eeeeeeeeeeeeeeeeu???? Nuuuuu!
      M-am fofilat toată ziua și când să zis pas…mi-a șuierat la urechi „frunză verde, foi de baltă”. Și gata am fost! Restul …e ficțiune pură 😉
      Cine știe dacă mai apare azi… 😀

    • Păi zice el de centură. Nu puteam să spun eu totul, nu? Să mai lăsăm cuvinte și altora.
      Eu…mi-am găsit un melc să-i povestesc 😆 (că tot citii la tine 😆 )

  3. Doamne, ce poemã tare!
    Rusu-i rupt de-ngrijorare
    Nici nu doarme, nici nu suflã
    lângã fatã stã şi plânge
    Cum sã-l prindã pe nãsos
    Şi sã-l smotoceascã bine
    Ca sã-i treacã de peţire!

Ce părere ai?